Willy Rampf, dyrektor techniczny zespołu BMW Sauber, człowiek odpowiedzialny za projekt nowego F1.07 jest przekonany, że jego bolid ma bardzo dobre osiągi, niemniej ostatecznym testem, zwłaszcza dla żywotności nowego pakietu będzie pierwszy wyścig o GP Australii.
„Ostatni test w Bahrajnie pokazał, że osiągi naszego F1.07 sprostały naszym oczekiwaniom, ale nadal będziemy w stanie oszacować postęp w zakresie niezawodności dopiero kiedy znajdziemy się w Melbourne. Dodatkowo będziemy mieli jeden, czy dwa nowe elementy w F1.07, których nie wprowadziliśmy podczas testów.”„Muszę przyznać, że mój zmysł przewidywania jest nawet większy niż zazwyczaj. Melbourne to typ toru, na którym ostro się hamuje i mocno przyspiesza, mając do dyspozycji dużą siłę dociskającą- to sprawią, że hamulce są poddane poważnym obciążeniom. Dlatego skupimy się mocno na stabilizacji hamowania podczas ustawień bolidu. Inną przypadłością toru Albert Park jest to, że jest on całkiem brudny w piątek, a przyczepność naprawdę się poprawia po znacznej liczbie okrążeń.”
11.03.2007 12:39
0
Mam nadzieję że dyrektor techniczny BMW ma racje...
11.03.2007 15:42
0
już mi w głowie dzwięczne zzzzziiiuuuuuuuułłłłł rozbrzmiewa! :D
12.03.2007 00:53
0
Wreszcie pierwszy sezon w historii F1 kiedy od poczotku zobaczymy polaka miejmy nadzieje ze sezon bedzie ciekawy i szczesliwy dla Roberta ;]
12.03.2007 18:03
0
zzzzzzziiuuuuuuuu o bardzo wczesnej porze to jest to na to wszyscy czekamy:]
13.03.2007 12:14
0
czekamy na te zzzzzzziiiuuuuułłłłł całłłłłą zzzzziiiiiiimę więc już czas:D
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się