WIADOMOŚCI

Hamilton rozpoczął już pracę w Mercedesie
Hamilton rozpoczął już pracę w Mercedesie
Lewis Hamilton, który kilka tygodni temu potwierdził szokującą niektórych wiadomość tym, że opuszcza McLarena, rozpoczął już pracę u swojego nowego pracodawcy- Mercedesa.
baner_rbr_v3.jpg
Brytyjski The Sun napisał, że Hamilton po otrzymaniu zgody od McLarena rozpoczął swoje pierwsze przygotowania do nowego sezonu z Mercedesem na dwa tygodnie przed oficjalnym zakończeniem swojego kontraktu z zespołem z Woking.

27-latek spotkał się już ze swoimi nowymi inżynierami a także przetestował symulator ekipy z Brackley.

„Lewis był już w fabryce, aby zobaczyć się z zespołem i dopełnić kilku obowiązków, które uzgodniliśmy z McLarenem” mówił odchodzący z końcem roku z Mercedesa Norbert Haug.

Hamilton jeszcze przed rozpoczęciem nowego sezonu zaznaczył, że w przyszłym roku nie spodziewa się walki o tytuł mistrzowski, a ta mogłaby nastąpić dopiero w sezonie 2014.

„To dobrze” stwierdzał Niki Lauda, który pełni niewykonawczą rolę w Mercedesie. „Nie lubię kiedy kierowcy mówią, że zamierzają wygrać każdy wyścig. Dla mnie, trzeźwa, pragmatyczna analiza rzeczy jest lepsza. Można wtedy pozytywnie zaskoczyć, niż obiecywać coś czego nie można osiągnąć.”

Lauda dodał także, że ewentualne niepowodzenie w przyszłym roku będzie winą tylko i wyłącznie zespołu, gdyż aktualnie skład ekipy jest najmocniejszą parą w stawce.

„Dla mnie, Hamilton-Rosberg jest najmocniejszą parą w całej stawce zespołów Formuły 1.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

32 KOMENTARZY
avatar
Kalor666

17.12.2012 10:17

0

Rosberg z Hamiltonem najmocniejszą parą z stawce? Lewis jest kozak to fakt ale Nico??? Laudzie chyba sporo płacą za te bzdury w które sam nie wierzy.


avatar
sliwa007

17.12.2012 10:31

0

1. Kalor666 Zawsze broniłem Nico przed takimi negatywnymi komentarzami pod jego adresem. Teraz będziemy mięli okazję przekonać się na własne oczy jaką formę prezentuje. Marzy mi się jeszcze pojedynek Vettela z silnym partnerem w jednym zespole, ale to na razie jest nieosiągalne...


avatar
frutek05941

17.12.2012 10:52

0

Zobaczymy jak Nico poradzi sobie z Hamiltonem jako partnerem zespołu. Mam nadzieje że Hamilton będzie miał szanse walczyć o czołowe lokaty, a nie w tylko walka pod koniec pierwszej 10. kempa - popraw literówki - trzeźwa i zaskoczyć


avatar
pjc

17.12.2012 11:37

0

Czy będą najmocniejszym duetem w stawce to się dopiero okaże. Bardzo mocnym był duet Hamilton + Button.


avatar
fanAlonso=pziom

17.12.2012 11:46

0

ham poradzi sobie w mercu podium na pewno jakieś będzie po tym co pokazał w tym sezonie gdzie imponował jazdą choc jego fanem nigdy nie byłem


avatar
ekwador15

17.12.2012 12:31

0

Ale Nico lepszy niz Massa niż Webber czy Perez.


avatar
reXio

17.12.2012 12:57

0

Moim zdaniem Lauda prawi farmazony odnosnie Rosberga. To jest wyrobnik bez blysku.


avatar
mazur81

17.12.2012 13:12

0

@.7 Może i farmazony, a może nie farmazony. Tak naprawdę nigdy się nie przekonaliśmy co potrafi Ros bo nigdy nie jeździł z żadnym "mocarzem" Zawsze miał koło siebie średniaków. (Nawet dzisiejszy Schumi to średniak) i najczęściej ich objeżdżał. Z tego co pamiętam to tylko Wurz w Williamsie był lepszy od niego. Pożyjemy zobaczymy. Nie jestem super fanem któregokolwiek ale myślę, że byłoby śmiesznie jakby się okazało że Ros ma lepsze rezultaty niż Ham ;D


avatar
Kalor666

17.12.2012 14:30

0

Coś mi się wydaje że Lewis będzie się męczył w Mercu. Pociągnie tam ze 2 sezony dla kasy ale w końcu będzie chciał coś osiągnąć i pójdzie do Ferrari albo wróci do Maca.


avatar
kowal3r

17.12.2012 15:21

0

Jako para to moga byc najlepsi bo w innych topowych zespolach mamy zazwyczaj jednego lepszego(czytaj bardzej wspieranego) i drugiego gorszego kierowce. Nie zdziwi mnie tez jak w pierwszych paru wyscigach Nico bedzie objezdzal Lewisa ale to tylko ze wzgledu na to ze zna lepiej bolid i team potem pewnie sie to zmieni.


avatar
adazn

17.12.2012 16:27

0

Nico nie zna bolidu bo Merc robi nowy od podstaw. Gdyby Nico był naprawdę dobry to już dawno byśmy wiedzieli, że tak jest. Hamilton to wojownik!!Napewno objedzie Nico. Nico to dobrze broniący się średniak. Czeka go poważne wyzwanie, ale nie poradzi Hamiltonowi.


avatar
Greek

17.12.2012 16:50

0

Najlepszy duet to jest Alonso-Massa. A córka Rosberga to pierdoła :)


avatar
etos

17.12.2012 16:51

0

widze tu identyczne komentarze w stosunku do Nicko jakie byly odnosnie Buttona.


avatar
adazn

17.12.2012 17:00

0

@13 I wszystko się zgadza!


avatar
Xellos

17.12.2012 17:09

0

Rosberg dostanie baty i tyle. Hamilton to prawdziwy fighter. Jedyne co może ratować Rosberga to psujący się bolid u Hamiltona. Wtedy ROS zyska tak jak Button. Bardzo lubię Jensona ale jednak HAM jest sporo szybszy, natomiast przy takim niefarcie jaki ma Hamilton to potem wygląda tak jakby obaj mieli podobne punkty. I taki Rosberg dojeżdżający do mety może co wyścig może wyglądać w tabeli lepiej niż Hamilton z awaryjnym bolidem czy spartaczonymi pit-stopami.


avatar
Jahar

17.12.2012 17:11

0

@11. Myślisz, że jeśli Mercedes będzie budował samochód od podstaw to znaczy, że wycofa się z wszystkich rozwiązań jakie stosowali w starszych konstrukcjach? Nigdy nie ceniłem jakoś specjalnie jazdy Rosberga ale jakby wygrał z Hamiltonem to myślę, że niejeden fan F1 spadłby z krzesła:) Tak czy inaczej Lauda kłamie mówiąc o najlepszym duecie przed rozpoczęciem sezonu. Dla jednych najlepszy duet jest w Ferrari bo jest tam podział i współpraca a dla innych najlepszy był w Mclarenie bo obaj kierowcy mogli przejmować ster w razie potknięcia lidera.


avatar
Grzesiek 12.

17.12.2012 18:18

0

Nie ważne jacy kierowcy jeżdżą w Mercedesie ..... I tak są najlepsi na świecie ::D Tylko na podstawie czego ... Rosberg jest tym najlepszym ?


avatar
logel999

17.12.2012 18:52

0

Lewis ok najlepszy ...Ale Rosberg lekko mu ustepuje ;) ..


avatar
Skoczek130

17.12.2012 20:39

0

@Xellos - Hamilton nie oszczędza bolidu, więc jest na to duża "szansa". Czeka go ciężki rok... ;)


avatar
logel999

17.12.2012 20:50

0

Skoczek130 Lewisa cięzki rok pracy ;) i jedno zwyciestwo i z 3 minimum podia ;)


avatar
rokosowski

17.12.2012 21:57

0

@19 buhahahahah sugerowanie, że awaryjność samochodu ma coś wspólnego ze stylem jazdy kierowcy jest całkowitą aberracją;)


avatar
BlackSun

18.12.2012 00:53

0

@21: czyli Twoim zdaniem kierowca nie ma prawa zarżnąć auta w czasie GP??? Stary, ile ty wyścigów widziałeś? dwa? Ile razy paliły się silniki lub mieliły skrzynie biegów, bo za szybko i zbyt agresywnie, ile razy paliły się hamulce czy strzelały opony, bo nie chcieli do końca odpuścić... o nie... nawet bolid F1 da się zarżnąć, a Hamilton czy Button są tego najlepszymi przykładami.


avatar
rokosowski

18.12.2012 09:00

0

@22 No właśnie ile razy się paliły w tym sezonie silniki, "bo za szybko i zbyt agresywnie"? A ile razy np 10 lat temu? Tak, masz rację 10 lat temu kierowcy byli amatorami i zarzynali silniki a teraz dzięki swoim wielkim umiejętnościom przejeżdżają na jednym pól sezonu. Ne pisz nic już więcej.


avatar
kakuta44

18.12.2012 15:46

0

Zgadza sie Lewis to kozak ale Roberg to rpzecietniak najlepsza para byl Hamilton i Button-no przynajmniej moją ulubioną.


avatar
Reaglag

19.12.2012 11:39

0

NIE. NAJLEPSZA BY BYLA LEWIS-NARAIN K.


avatar
Reaglag

19.12.2012 11:40

0

NIE. NAJLEPSZA BY BYLA LEWIS-NARAIN K. VETTEL- DE LA ROSA. ALFONSO-GLOCK.


avatar
logel999

19.12.2012 15:32

0

WTF? Reaglag


avatar
logel999

19.12.2012 21:56

0

Taj wgl Lewis już na twiterze ;)


avatar
maniek79

20.12.2012 10:03

0

Panowie o czym tu mowa Mrcedes jak chce walczyc o tytuly powinien zmienic tez drugiego kierowce Rosberga To najwieksza dupa wolowa w F1 To drugi Haitweld kolejne Niemieckie rozleklamowane i dofinansowane dziecko Jak by byl np Polakiem to dawno by niemial co robic w Mercu jezidzil bedzie osmy albo dziewiaty sezon i zero raz mu sie udalo z pol pozyszyn ruszyci i tak dojechac Cud ale co to za sztuka Nie jeden i nie raz tak wygral I nieporownujcie Rosberga Do Butona Rosberg jest tylko tlem w F1 I tlem zostanie do konica kariery Ale tacy tez potrzebni sa Dzis w formule malo jest taletow Wiekszosc to bogate dzieci sponsorow A kto sie z tym niezgadza niepamieta F1 z przed 15 -20 lat A dla kasy Lauda powie wszystko Zgadza sie?


avatar
Skoczek130

23.12.2012 12:28

0

@rokosowski - jesteś ignorantem, skoro uważasz, że kierowca nie ma wpływu na pracę silnika, skrzyni i ogólnie zawieszenia. Agresywna jazda wpływa negatywnie na bolid. Nie tylko na opony. Ale ty wiesz lepiej... ;)


avatar
Skoczek130

23.12.2012 12:31

0

Ktoś powie, iż w tym roku Hamilton miał pecha. Jakiego pecha!? Bolid padał, bo przełożenia skrzyni były ustawione na jak najwyższym poziomie. U Buttona było inaczej i stąd nie miał tylu awarii. Nic nie ma z niczego. Kierowca także może się przyczynić do awarii i nikt mnie nie przekona do tego, że jest inaczej.


avatar
McLfan

24.12.2012 19:23

0

Skoczek130: "Bolid padał, bo przełożenia skrzyni były ustawione na jak najwyższym poziomie." Wyjaśnij proszę mnie, ignorantowi, co te brednie znaczą?


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu