WIADOMOŚCI

  • 17.02.2011
  • 8504
Senna: Heidfeld to dobry wybór
Senna: Heidfeld to dobry wybór
Bruno Senna, rezerwowy kierowca zespołu Renault przyznał, że zatrudnienie Nicka Heidfelda na czas nieobecności Roberta Kubicy to dobry wybór.
baner_rbr_v3.jpg
W wywiadzie dla Globo Esporte Senna powiedział:

„Zespół szukał doświadczonego gościa, aby zastąpić głównego kierowcę w zespole. Pośród wszystkich opcji, Heidfeld był najbardziej logicznym wyborem, ponieważ ma ponad 10 lat doświadczeń w F1, rozwijał także opony Pirelli”.

Senna jest świadom swojej roli w zespole:

„Jestem zadowolony z szansy testów, jaką otrzymałem w Jerez. W tym roku chciałbym pomóc zespołowi tak bardzo, jak będę tylko mógł”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

58 KOMENTARZY
avatar
Gieniu16

17.02.2011 10:47

0

Bruno ale pewien niedosyt i tak jest no nie?wiesz,szanuje cie ale geny po Ayrtonie to jednak nie wszystko ;).do f1 dostal sie tylko dzieki nazwisku i wg mojego odczucia troche zbeszczescil je pn starsi kibice wiedza ile znaczylo to nazwisko w sporcie....a tu taki przecietniak. A co do niemiaszka to wg mnie dobry wybor z racji ze pracowali razem z kubica w BMW i poniekad maja napewno podobne sugestie na temat prowadzenia bolidu


avatar
atomic

17.02.2011 10:48

0

a co masz chłopcze powiedzieć . nazwisko i ustawianie wyścigów to twoja domena .


avatar
Gieniu16

17.02.2011 10:50

0

..... a jak wiemy bolid byl przygotowany pod kubice a Nick jest przyzwyczajony jezdzic z ustawieniami pod Kubka...Robercie wracaj szybko


avatar
beltzaboob

17.02.2011 10:52

0

Nuda... Proponuję: Wybór Heitfelda ta najbardziej idiotyczna opcja, jaką mogłem sobie wyobrazic. Bullier się chyba z ch.na łby pozamieniał. Kolo 10 lat spędził w F1 i g...pokazał. Naprawde nie rozumiem tego posunięcia ze strony zespołu. Chłopaków chba Jezus opuscił Testy w Jerez były nudne, całe szczęście, że w przyczepie miałem playa i DVD. W tym sezonie zamierzam pobimbać i zrobić kilka kółek, żeby nie stracić dobrej renomy w prasie kolorowej i nie zapomnieć tych wszystkich kolorowych guzików na kierownicy. Poza tym udzielę na pewno kilku wywiadów


avatar
black_fox

17.02.2011 10:53

0

Mowcie co chcecie ale bardzo sympatyczny jest bruno i wie gdzie jego miejsce juz wczesniej mowil ze raczej nie ma szans na miejsce roberta :) Szacuneczek


avatar
Gieniu16

17.02.2011 10:56

0

Sorki ze sie tak rozpisalem,ale snuje przypuszczenia dlaczego Nick osiagnal taki dobry czas...Przeciez on testowal gumy razem z pirelkami i ma pewna przewage nad innymi kierowcami,moze i tez ma informacje odpowiednie ktore zdobyl od Firmy pirelli i teraz przekaze je Renowce i beda lepsi przez to,kto wie :)


avatar
noke54

17.02.2011 10:58

0

4. beltzaboob a kto według ciebie miałby jeździć zamiast Kubicy? Superszybki De la Rosa, albo Liuzzi, po którym tak naprawdę nie wiadomo czego się spodziewać (facet jeździ dość nierówno). No tak, LR ma jeszcze czterech rezerwowych kierowców, więc pewnie najlepszą opcją byłby Fauzy.


avatar
tomass

17.02.2011 11:03

0

Wiadomość o wyborze Haidfelda jeszcze bardziej przyśpieszy proces rehabilitacji Roberta i niemówcie że nie.


avatar
atomic

17.02.2011 11:07

0

5@ "ostatnio" nie wiedział gdzie jego miejsce


avatar
beltzaboob

17.02.2011 11:07

0

@7.noke54 - żartowałem. Powiedział co miał powiedzieć. W sumie prawdę powiedział (może z tą przydatnością dla zespołu się trochę zagalopował...;). Do historii F1 te słowa nie przejdą więc zaproponowałem wersję nieco zmienioną. I to wszystko.


avatar
noke54

17.02.2011 11:16

0

beltzaboob ale geniusz ze mnie, nie zrozumiałem twojego wpisu :) Teraz przeczytałem go jeszcze raz i trochę wyszedłem na idiotę z tą swoją odpowiedzią. Nie patrzcie na post nr 7 :)


avatar
Taiyou

17.02.2011 11:31

0

Ludzie przestańcie już pisać że slaby i wogóle, bo niby jak miał się wykazać? Jeżdząc w HRT? Ja tam nie wiem, ale mam wrażenie, że żaden z nawet bardzo dobrych zawodników w takim bolidzie robiłby za czerwoną latarnie..


avatar
Jarek fan F1

17.02.2011 11:58

0

Zawsze mówiłem, że Heifeld jest dobrym kierowcą. Może nie najlepszym, ale jak bolid będzie konkurencyjny, to będzie w czubie. Boję się, że będzie za dobry. Wszystko zależy od bolidu.


avatar
racingfan

17.02.2011 12:11

0

Narzekamy i narzekamy, ze Haidfeld jest zły i słaby, ale nalezy spojrzec na to tzreźwo i powiedziec, ze dla Lotusa w tej sytuacji jest on najlepsza opcja, nikt z pozostałych wymienianych kandydatów nie jest az tak dobry jak on, zespół chce walczyc o mistrzostwo i nie ma sie co dziwic ze go wzieli, bo wiedza na co go stac - jest szybki i taka jest prawda oczywiście nie porównujmy do Roberta bo to inna klasa, ale uwazam ze jak na ten czas i na taki układ w F1 jaki jest teraz nie było lepszego kandydata na miejsce Roberta. A moze sie później opkazać, że jak Kubica wroci a Piertow bedzie tak jezdził jak rok temu to mogą zostawic Nicka i Roberta i to by nawet nie było złe rozwiązanie , jezeli chodzi o zespół. Kase juz maja od Protona, wiec pare milionów z Rosji ich nie ratuje jak rok temu, wiec moze byc róznie, kazdy scenariusz jest mozliwy, wszystko zalezy kiedy Robert wroci do scigania.


avatar
Matysss

17.02.2011 12:40

0

Senna powiedział co wiedział :P a raczej co musiał powiedzieć .. na pewno prywatni e powiedziałby że chętnie wskoczyłby do bolidu Roberta.. z reszta niedługo przed cholernym wypadkiem Roberta , powiedział że jest w zespole po to żeby w razie gdyby Robert złamał nogę - zająć jego miejsce.... druga rzecz EB chętnie posadziłby Sennę ale lobby sponsorskie nie do końca wierzy w umiejętności Bruno.. nawiasem mówiąc w bolidzie HRT nawet Robert niewiele by osiągnął


avatar
roberttc

17.02.2011 13:02

0

nie lubię Heitfelda ale w sytuacji w jakiej znalazło się LRGP myślę, że ten wybór jest chyba najsłuszniejszy. być może gdyby Luzzi znalazł się w bolidzie renault też by pokazał klasę, tego nie wiemy..wiemy tylko że ubiegły sezon jednak przegrał z Suttilem i w tej fazie sezonu szefostwo musi opierać się na konkretach, a nie przypuszczeniach... a haidfelt.. no cóż, gdy nie będzie objeżdżany przez młodego, tak jak w BMW, a wszystko na to wskazuje, może będzie mniej sfrustrowany i coś tam pokaże...zacznie zajmować się w końcu sobą, a nie kolegą z zespołu.. Pietrow, dla którego ten sezon może być kluczowy, też poparł NH ale on oprócz innych powodów widzi także większą szansę na zaistnienie u boku NH niż Roberta, z którym przegrał 19:1. Ciekawe tylko jak zachowa się nick gdy będzie bankiet za 5 czy 6 miejsce VP, a on za trzecie dostanie pochwałę.. i jeszcze jedno-wybór NH poparł również vettel, a ktoś w jednym z wcześniejszych artykułów to skomentował, że "LRGP posłuchało SV i zatrudniło haidfelda"... ludzie:):):):):):):)znów się ubawiłem


avatar
Sasilton

17.02.2011 13:09

0

niech sie nie poddaje pietrov często sie rozbija to kto wie?


avatar
Matysss

17.02.2011 13:16

0

życzmy LRGP jak najlepszych wyników i czekamy spokojnie na Roberta... a NH i VP cisnąć cisnąć R31 do bólu!!!!!


avatar
Jaro75

17.02.2011 13:26

0

16. roberttc "LRGP posłuchało SV i zatrudniło haidfelda"... ludzie:):):):):):):)znów się ubawiłem" Nie wiesz kto tak napisał ??!! :)) Mi ręce opadły i nie tylko :-)) ja to zoabczyłem.


avatar
roberttc

17.02.2011 13:43

0

19. Jaro75 no właśnie poszukałem i znalazłem..ale jakoś nick mi nic nie mówi


avatar
Jaro75

17.02.2011 13:48

0

Za chwilę "gorące usta" powiedzą - Pić Red Bulla i koniec :)) To tak na rozluzowanie atmosfery. Powiem tak.Ciągle każdy pisze tutaj że to najlepszy wybór na LR.Pewnie tak ale tutaj chodzi o coś innego.Wielu tutaj włącznie ze mną jest dla Roberta a więc podchodzimy do tematu emocjonlanie.I niech nikt się nie dziwi. Ja od 1994 roku nie miałem komu kibicować i pewnie gdyby nie Robert takiego by nie było.Ale jest mój kochany Robert i jemu kibicuję bo ma ten magnez w sobie :)) Czyli druga osoba w moim życiu która mnie do siebie przekonała. Tak wiec zrozumcie Nas że tak jest z nami iż jedna cześć makówki wie że to najlepszy wybór na LR ale druga połowa jebie tą pierwszą ostro i wygrywa niestety wyraznie stąd takie wpisy a takie niezadowoloenie że ten frajer siedzi w bolidzie Roberta. W sumie tyle.Nie ma co pisać więcej. P.S. Postaram się dopingować wyjątkowo Pietrova.A dlaczego to jasne... :-)) Sami widzicie że ta połowa makówy wygrywa wyraznie z rązsądkiem :)) hihi Pozdrawiam.


avatar
Jaro75

17.02.2011 13:53

0

20. roberttc Są różne wersje na temat tego Nicka... Może to sam Vettel ? haha Pozdr.


avatar
aygor82

17.02.2011 13:54

0

Witam Fanow F1. Kariere Heidfelda moza okreslic jako smutna. Gdy ponad 10 lat temu zadebiutowal w w nieistniejacym juz Prost Peugeot wielu ekspertow wrozylu mu swietlana przyszlosc. Niestety, Quick Nick nie spelnil oczekiwan i zamiast wymarzonego Cocpitu w jednej z TOP TEAMOW pozostaly mu do wyboru tylko zespolu z Middlefieldu, jak Sauber,Jordan... Ponoc wybitnego kierowce mozna rozpoznac po tym jak operuje bolidem ze sredniej polki.. Przypominam, ze Kubica juz w swoim 3 wyscigu wjechal na 3 miejsce podium w na torze Monza, Vettel wygral ten wyscig 2 lata pozniej na Torro Rosso, a Alonso w swoim 1 sezonie dla nieistniejacego juz zespolu MInardi, ktory byl wowczas odpowiednikiem HRT zaskoczyl wszystkich expertow walczac czesto bolidem tak niskiej klasy w middlefieldzie. Quick Nick tez mial swoje przeblyski. Niestety nigdy nie wystarczylo to do zwyciestwa. Miejsca na podium byly, pole position tez. Zabraklo tylko nieco szczescia i moim zdaniem talentu jaki posiada Kubica , Vettel i Alonso. Ci 3 kierowcy potrafia tak zkalibrowac bolid pod swoj styl jazdy, ze czynia je wyscigowkami zdolnymi do zwyciestw. Nickowi trzeba taki bolid podstawic pod nos. Coz, mam jednak nadzieje, ze bedzie godnie reprezentowal bolid Renault, w ktory caly TEAM LOTUS RENAULT i Robert Kubica wlozyli tyle pracy. WIN NICK, WIN!!!


avatar
roberttc

17.02.2011 14:06

0

22. Jaro75 ha ha ha..dobre...to już się domyślam...ha ha ha


avatar
beltzaboob

17.02.2011 15:35

0

@ 11. noke54 -spoko, luz. Powinienem po prawdzie dać cudzysłów.;))


avatar
sever

17.02.2011 15:49

0

ŁUBU-DUBU NIECH ŻYJE NAM SZEF NASZEGO TEAMU NIECH ŻYJE NAM-TO JA MÓWIEM BRUNO SENNA


avatar
GrzesB

17.02.2011 16:12

0

No dobra - zazwyczaj nie udzielam się w tematach mocno kontrowersyjnych, ale tym razem napiszę co mi rozsądek podpowiada, zaznaczając na początku, że Nicka jakoś nie bardzo lubię. Otóż drodzy fani F1 - Nick to jedyny wybór dla LR - jest jedynym solidnym i wolnym kierowcą oprócz Kimiego. Kimi widać nie chciał jeździć dla Renaulta więc nie bardzo mieli wybór. Ci, którzy mówią, że NH będzie walczył o mistrza w fotelu Roberta - no cóż - Robert sam jest temu winien biorąc udział w rajdzie (nie oceniam jego startów - to jego sprawa). Pech chciał, że Kubek wylądował na bandzie ale to przecież nie Heidfeld go tam zepchnął - Kubica popełnił błąd z domieszką sporego pecha... Dla mnie F1 to świetna rozrywka, bez Roberta będzie trochę smutniej, no ale nie zapominajmy, że są inni kierowcy, którym można kibicować. Zobaczymy co pokaże Heidfeld i wtedy można dywagować co by było gdyby... ale to i tak nic nie zmieni - Robert sam podjął decyzję o starcie w rajdzie i to on poniesie tego konsekwencje. Czytam różne portale o F1 i większość "osobistości" wypowiada się, że starty były głupie i nieodpowiedzialne - no cóż - moim zdaniem ten człowiek sam sobie zapracował na swoją karierę i ma prawo decydować o sobie. Nikt więc nie powinien mówić o nieprofesjonaliźmie czy głupocie Roberta - to jego życie. Równie dobrze mógłby wysiąść z bolidu w trakcie wyścigu i olać F1... wtedy też byśmy mogli mówić o nieprofesjonaliźmie. To tak jakbym miał zakazane robić cokolwiek po pracy na co mam ochotę bo mogę złamać rękę czy nogę i następnego dnia nie zrobić tego co do mnie należy w ramach obowiązków służbowych... Niestety (pisałem na początku, że nie lubię Nicka) skorzysta na tym Heidfeld no ale to już tak naprawdę pretensje może mieć tylko Robert i tylko do siebie - my napewno nie powinniśmy mieć do nikogo pretensji!


avatar
mariusz-f1

17.02.2011 16:21

0

21.Jaro75 - Nie wiesz komu kibicować, na czas (CHWILOWEJ) nieobecności Roberta :-)) ? Ja przynajmniej ten problem mam z głowy, he he. A co do tematu kUbicowania w Lotusie, to z "dwojga złego" i to bez dwóch zdań niech będzie.... Pietrow, a co :-) A już tak całkiem na serio, to popieram twój post nr 21 w 101% Pozdrawiam :-)


avatar
fan_od1989r

17.02.2011 16:24

0

@1. święta racja. Ayrtonowi Sennie nikt jeszcze nie dorównał i nie dorówna.


avatar
Skoczek130

17.02.2011 16:26

0

@beltzaboob - właśnie te 10 lat doświadczenia, o którym piszesz, zadecydowało o wyborze. Wynika to z tego, że Nick posiada ogromne doświadczenie. Bruno ze swoim jednym sezonem startów, w dodatku w wyjątkowo kiepskim pojeździe, nie mógł się nawet co łudzić, tak więc poparł tę decyzję. Jeżeli bolid pozwoli, Heidfeld to wykorzysta i będzie w czołówce! Nie jest kierowcą kalibru Roberta, ale jest najlepszym możliwym wyborem dla LRGP (z tych, które miał do dyspozycji). To solidny i na prawdę dobry kierowca! No ale jeżeli ktoś posiada swoje subiektywne zdanie na temat Niemca, uwarunkowane narodowością oraz nienajlepszymi (według mediów) relacjami pomiędzy nim, a Robertem, raczej się nieprzetłumaczy. Pozdro! ;)


avatar
aygor82

17.02.2011 16:53

0

Polecam Ayrton Senna tribute by top Gear na jutubie.


avatar
aygor82

17.02.2011 16:56

0

Wiadomo jest , ze media przedstawiaja relacje Kubica_heidfeld w niekorzystnym dla Niemca swietle. To , ze nie sa przyjaciolmi nie robi z nich wrogow. Heidfeld to dobry kierowca, z doswiadczeniem wyscigowym. A kibicowac bede Schumiemu.


avatar
Sebo76

17.02.2011 17:01

0

Uważam, że powinni również przetestować możliwości C. Klien'a.Wydaje mi się, że w konkurencyjnym bolidzie pokazałby swoje umiejętności. Pamiętam, że kręcił na treningach w HRT czasy dużo lepsze od Senny. A Senna wcale nie wypadł najgorzej w przedsezonowych testach.


avatar
Ilona

17.02.2011 17:01

0

16. roberttc- "LRGP posłuchało SV i zatrudniło haidfelda"... ludzie:):):):):):):)znów się ubawiłem" Ja uważam, że jego opinia odegrała tu zdecydowanie kluczową rolą. Kierownictwo LRGP do końca wstrzymywało się z decyzją, żeby poznać zdanie Sebastiana. Zarekomendował Heidfelda, więc jego właśnie zatrudnili. :D


avatar
Ilona

17.02.2011 17:09

0

Jeszcze można dodać, że to samo bylo przecież z di Restą... Seb powiedział, że chciałby go zobaczyć w f1 w tym sezonie i zatrudnili Paula w FI. Widać, kto ma 'wpływy' i z czyim zdaniem należy się liczyć, haha :D


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu