komentarze
  • 20. Kojag
    • 2010-08-18 18:45:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No proszę was... nie róbcie sobie jaj. RB6 to auto z zupełnie innej planety, a Vettel sobie z nim nie radzi, popełnie masę błędów. Gdyby w RB6 siedział Rosberg i jeździł tak regularnie jak w Mercu, nie popewłniał prawie żadnych błędów i był do tego szybki tak szybki - a jestem pewnien, że tak by było. To Vettel nie miałby przy nim żadnych szans. Vettel jest słaby i trzeba to wreszcie zrozumieć.

  • 21. fankaVettela
    • 2010-08-18 18:57:16
    • *.net.stream.pl

    7. Siffredi- jeszcze dla jasności - w tym że -"Jednak to Sebastian wydaje się być obecnie najlepszym niemieckim kierowcą. " również opieram się na opiniach ekspertów. Niekoniecznie Bergera. Dlatego pozwólcie że ich opinie będę traktowała jako bardziej "wiarygodne" niż wasze. Bez urazy.

  • 22. Siffredi
    • 2010-08-18 19:02:47
    • *.info-service.com.pl

    @ 19. fankaVettela
    Akceptuję twoje poglądy oraz wybór faworyta dziewczyno :) Gorzej jest z "tymi", którzy fanatycznie wierzą w swojego idola. Ty jak widzę posiadasz dystans :) Ja sam nie mogłem się zdecydować komu kibicować i życzyć w każdym wyścigu powodzenia. pipka ze mnie :) Ale bardzo mi się podoba styl jazdy L. Hamiltona. Cholernie podoba me się jego brawura i ryzyko jakie podejmuje w manewrach na torze. W tym roku odkryłem także, że bardzo sympatycznym kierowcą jest Rosberg. Prezentuje taki styl inteligentnego humoru który lubię. Fajny z niego gość. Niestety posiadam też antypatię i lepiej fankaVettela bym z Tobą o tym nie mówił. Pozdrawiam i wracamy do tematu :]

  • 23. pz0
    • 2010-08-18 19:11:47
    • *.1.92.188

    6. fankaVettela - raczej stawianie Vettela na równi z Rosbergiem jest przesadzone.

  • 24. głodny
    • 2010-08-18 19:22:07
    • *.lublin.mm.pl

    Hmm w tym sezonie to jak dla mnie najlepszym niemieckim kierowcą jest Rosberg ,naprawde mnie zaskoczył w tym roku ,nie jest już mistrzem trenigów jak rok temu ale i niepopełnia tyle błedów ,jeżdzi solidnie praktycznie błędów nie popełniałi nawet mi go szkoda było jak mu koło odjechało( a wcześniej go niecierpiałem).
    Drugim kierowcą jest Hulkenberg z racji jako że jest debiutantem i świetnie sobie radzi chyba najlepiej z pośród debiutantów, Sutil
    też w tym roku się świetnie spisuje i tu daje mu 3 miejsce, na 4 miejscu bym postawił Vettela (rozdmuchanego przyszłego MŚ przez znawców i tych prawdziwych i tych samozwańczych, bo jak dla mnie to niejest taki świetny jak go piszą), no a na 5 to Schumi bo najwięcej kasy ma za ten sezon a najgorzej wypadł z pośrud rodaków
    Oczywiście to tylko moje zdanie

  • 25. Skoczek130
    • 2010-08-18 20:15:50
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie wiem, czemu niektórzy myślą, że RBR szybko spadnie ze sceny!? Równie dobrze taki McL niczym Ferrari w latach 80 i 90-tych wypadnie z gry na wiele, wiele lat i już nie wróci. Trzeba pamiętac, że Merc nie jest już z nimi i z pewnością nie są już tak zamożni. Poza tym są mocno zadłużeni. Są jednym z najbardziej zadłużonych zespołów w stawce. Coś o tym czytałem, chyba w F1Ultra. Tak więc dajcie sobie spokój z takimi dywagacjami. Co do niemieckich driverów, nie przepadam za nimi, ale muszę przyznac, że dorobili się skarbów. Cóż, na horyzoncie są Vietoris, Wiittman, Hegewald - ale czy dokonają tego samego - nie wiadomo.... ;]

  • 26. sebik
    • 2010-08-18 20:34:44
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @24 ja bym na 5 miejscu dał glocka :P

  • 27. głodny
    • 2010-08-18 21:21:41
    • *.lublin.mm.pl

    26.sebik
    Glock jest poza konkurencją w tym roku(nio ale podziwiać go za decyzje i upór w brnięciu w bagno VR)

  • 28. cyk
    • 2010-08-18 22:26:35
    • *.tktelekom.pl

    27. głodny Glock przyznał że po wycofaniu Toyoty chciał zostać w F1 i największą szanse na to miał z team Virgin. Miał propozycje od Renault ale do nich sie bał iśc, przcież renia juz prawie wszystko pozamykała, była spakowana ale stał sie "cud"

  • 29. głodny
    • 2010-08-18 23:06:27
    • *.lublin.mm.pl

    28 cyk z szacunem bo twoje i kilku osób komenty czytam i znacie się na F1 , ja to leszcz jestem.
    Ale w tym przypadu to - ZAMIENIŁ STRYJEK SIEKIERKE NA KIJEK
    Nasz Robert w Renie uwierzył i gdyby był tam Timo to Renault by było przed Mercem

  • 30. McLfan
    • 2010-08-19 01:01:36
    • *.p.lodz.pl

    25, gadasz suche fakty, bez wejścia w temat. Dlaczego McLaren jest zadłużony? a) McLaren Technology Center. Kredyt na to już został spłacony i wzięto kolejny, by wykupić swe udziały od Mercedesa. Przez ostatnie lata McLaren nie miał żadnych problemów ze spłatą swego zadłużenia, nawet mimo kary za sezon 2007.

    A co do tego, skąd pewność, że prędzej RBR wypadnie z czołówki, zamiast McLarena, czy Ferrari? Kwestia jest oczywista. RBR, to chwilowa pasja pewnego pana. To nie jest zespół z tradycjami, zespół z historią. Wskakują na szczyt (choć jeszcze nie...), by niedługo z niego spaść i zniknąć, jak wiele innych zespołów. Taki los nie czeka McLarena i Ferrari. Te zespoły będą zawsze. Raz słabsze, raz w samej czołóweczce, ale będą zawsze. Red Bull nie.

  • 31. type-r
    • 2010-08-19 02:31:08
    • *.play-internet.pl

    Drodzy Państwo, najlepsze w tym sezonie to są niemieckie, ale silniki w McLarenie :) Pozdrawiam Fanów F1!

  • 32. Gosu
    • 2010-08-19 07:49:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    11. grzes12 Zgodzę się z Tobą, że HUL trochę przereklamowany przeszedł do F1, ale chłopak wygrał wszystko w niższych seriach i stąd te opinie. Jego przykład jasno obrazuje, że różnica między F1 a innymi seriami jest kosmiczna. Ja więcej będę po nim oczekiwał w przyszłym sezonie.

  • 33. dziarmol@biss
    • 2010-08-19 09:31:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    30. McLfan- Masz rację ;-)) RBR to kaprys pewnego producenta napojów z tauryną (mnie się zawsze myli z uryną dlatego nie piję owego specyfiku he he ) Natomiast Mclaren czy Ferrari można by rzec stworzyli tą serię a co za tym idzie będą zawsze ;-))

  • 34. bestf1.pl
    • 2010-08-19 09:57:10
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 35. cyk
    • 2010-08-19 11:51:19
    • *.tktelekom.pl

    29. głodny tak nasz Robert uwierzył w renie ale będąc w zupełnie innej sytuacji. Nikt tam nie myślał o odejściu. W chwili gdy Timo podpisał kontrakt z Virgin a nie zrobił tego z Renault żabeczki były juz spakowane. Jestem ciekaw o czym wtedy myśał Robert bo musiał byc wciekły. Berni nawet raz powiedział że pogodził sie z odejściem Renault. Na nasze szczęscie udało sie im przetrwać. Swoją drogą gdyby Renault jednak odeszło ciekawe jak potoczyły by się losy Roberta :) Pewnie w trakcie sezonu większośc gazet by pisała żeby zastąpił Szumiego a reszta że ma jeździc dla Ferrari :)

  • 36. fankaVettela
    • 2010-08-19 12:31:32
    • *.net.stream.pl

    Twierdzenie, że RBR tak prędko wypadnie z czołówki i zniknie , wcale nie jest kwestią oczywistą. Po pierwsze pasja pewnego pana niekoniecznie musi być 'chwilowa'. Aktualnie na tle innych zespołów to RB wyróżnia się przede wszystkim najskuteczniejszym podejściem w procesie rozwoju bolidu. W obecnych czasach liczy się umiejętność wykorzystywania luk w regulaminie do maksimum. Nie musze chyba dodawać kto wydaje się być mistrzem w dziedzinie kreatywnej interpretacji . Czytać przepisy i wyciągać wnioski...Potencjał konstruktorski Neweya, w szczególności dział aerodynamiki może zapewnić im konkurencyjność na lata . Akurat to , że RB nie jest zespołem z tradycjami i historią taką jak McL czy Ferrari wcale nie musi oznaczać że szybko wypadną z czołówki. Więc z pewnością nie jest to tak oczywiste jak się tu niektórym wydaje.

  • 37. Kojag
    • 2010-08-19 13:16:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    36. RBR to taki tema, który opiera się na jednym człowieku. Tak długo jak on tam będzie, tak długo mogą być mocni. Ale to jest tylko człowiek, on też może mieć jakiś kryzys, albo może zostać podkupiony. A co potem? Nie ma tam ludzi, którzy mogą go zastąpić, nie ma tych ludzi nawet w innych teamach.

    Wracając do niemieckich kierowców to, chciałbym podejść to tego trochę szerzej. Niemcy to taki naród, że żadko rodzą się tam sportowcy z talentem, oni zwyczajnie dużo trenują. W Polsce mamy znacznie więcej utalentowanych sportowców, którzy mając takie możliwości treningowe, jak Niemcy bili by ich na głowę... Praca, praca, praca - tak wygląda siła niemieckiego sportu.

  • 38. Skoczek130
    • 2010-08-19 17:11:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co wy gadacie!? Przecież McLaren to zwykła kontynuacja zespołu, który kiedyś założył były kiedyś kierowca F1 - ś.p. Bruce McLaren. Serię tą stworzyło Ferrari, Alfa Romeo, Maserati i Mercedes. Ogarnijcie się! ;///

  • 39. Joe
    • 2010-08-19 18:56:27
    • *.adsl.inetia.pl

    kretyn tyle

  • 40. mariusz199734
    • 2010-08-20 13:04:34
    • *.cdma.centertel.pl

    Ktoś napisał ze Hulkenberg jest 3 z najlepszych niemieckich kierowców a sutil 4 haha^^ 1 miejsce odziwo zaskoczył mnie Di Caprio 2.Sutil 3.Vettel 4. HUlkenberg i 5. Schumacher jakby Glock jeździł w reni to postawiłbym go na 3 miejscu:p

  • 41. Marti
    • 2010-08-21 11:11:53
    • *.160.167.2

    @ 13. dziarmol & 18. grzes12 - nie przyszło Wam do głowy, że w newsie pominięto opinię Bergera nt. Schumachera? :)

  • 42. dziarmol@biss
    • 2010-08-21 13:49:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    41. Marti - Nie ;-))) A jest coś o nim ? ;-))

  • 43. grzes12
    • 2010-08-21 18:20:45
    • *.147.197.208.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    41 Witam Marti !
    Mimo że gwiazda powoli gaśnie .... , to aż nie chce mi się wierzyć w to , że pominięto jakąkolwiek opinię o MSC, nawet tą najgorszą .
    Ale jeśli faktycznie tak było , to oznacza że jest gorzej niż myślałem , bo jeszcze nie tak dawno wystarczyło coś napisać o Schumacherze .... a w mediach mówiono o tym parę dni... ;)

  • 44. Marti
    • 2010-08-21 20:46:07
    • *.160.167.2

    @42. dziarmol - wieeeelka szkoda :) ano jest :)

    @43. grzes12 - cześć Grzesiu! :)
    Czy przypadkiem wg. Ciebie MSC nigdy nie był gwiazdą? Więc jak może gasnąć ;)
    Zależy jakie media masz na myśli. Na polskich portalach (mam na myśli te, które znam) nagminnie są skracane newsy. Np. jakiś news zawiera dwa, trzy akapity a źródłem w rzeczywistości jest obszerny wywiad. Często z fajnego wywiadu wyłapuje się jeden lub dwa cytaty i wychodzi misz z misz-maszem. Rzecz dotyczy oczywiście nie tylko Schumachera.
    Np. niedawno Boullier dla zagranicznego portalu w dosyć dosadny sposób wypowiedział się o Alonso. Na dwóch polskich serwisach nie dość, że znacznie skrócono tę wypowiedź, to jeszcze ją bardzo upiększono. Szkoda, no ale cóż ;)

  • 45. grzes12
    • 2010-08-21 23:24:38
    • *.147.197.208.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    44 Marti
    Akurat to czy wg. mnie MSC był gwiazdą czy nie nie ma tu nic do rzeczy . Chociaż prawdę powiedziawszy nigdy się nad tym nie zastanawiałem . Ale jak patrzę na to co pokazuje po powrocie .... mam coraz więcej wątpliwości ....
    Co oczywiście nie zmienia faktu że ogólnie tak jest spostrzegany ... i tego się trzymajmy ;)
    Marti przypomnij sobie co się działo i te seryjne wiadomości , nawet na tym portalu , (żeby daleko nie szukać) które zalegały to forum na temat MSC - stanowiły ponad połowę wszystkich wiadomości - przyznam że dla mnie tego było za dużo , a teraz na szczęście ( jak dla mnie ) ucichło .
    Niestety ale masz rację , skracane newsy i często sterowanie ich treścią ... , że nie wspomnę o wiadomościach które nigdy się nie ukazują .... są wadą polskich portali ;/ W zasadzie nic więcej nie napiszę , bo nie ma większego sensu zaśmiecać portal na którym się jest codziennie , no i zawsze jest wybór - albo się z ich (jego) korzysta i go akceptuje , albo nie ...
    A co do opinii Bergera na temat MSC , to mam nadzieję że się podzielisz z nami Swoją wiedzą . Bo ja poza słowem "znakomity " , odnoszącym się pewnie do jego przeszłości , nic więcej nie znalazłem ....
    A-ha , Marta (myślę że tak masz na imię ), jak być może w przyszłości zechcesz się do mnie zwracać po imieniu to pisz > Grzesiek < z góry dzięki ;)
    Pozdrówki ;)

  • 46. Marti
    • 2010-08-23 22:29:15
    • *.opera-mini.net

    @45. grzes12 - jakie inne wiadomości miały w tym czasie wywołać burzę w mediach? Wtedy wywołał ją Schumacher, to o nim pisano. Gdyby nie Schumacher to w zeszłym roku podczas przerwy wakacyjnej portale o tematyce F1 nie miałyby o czym pisać. Tak jest w tym roku. Jest przerwa i nic się nie dzieje. Nikt nie dba o to, aby coś się działo :) jedynymi newsami z ostatnich tygodni godnymi uwagi jest odejście Heidfelda z Mercedesa oraz notka o sekretnym życiu Roberta :)
    Zawsze jest wiele publikacji gdy dochodzi do wielkich wydarzeń. Wybuchła afera Stepneygate, to pisano głównie o niej. Gdy Singapurgate ujrzała światło dzienne, to pisano głównie o tej aferze. Swój comeback zapowiedział Schumacher, to zalegały głównie wiadomości na jego temat. Jeśli FIA w jakiś dobitny sposób ukarze Ferrari za TO, to będziemy bombardowani newsami na ten temat. Normalka.

    Oczywiście, że jest wybór w wyborze portali, ale nie chcę rezygnować z korzystania z naszych polskich. Tylko my czasami z powodu takich skróconych wiadomości burzliwie dyskutujemy na jakiś temat a po przeczytaniu oryginału okazuje się, że niepotrzebnie :)

    Chodzi mi o opinię Bergera, w której mówił, że co prawda popiera decyzję Schumachera o jego powrocie, ale nie podoba się jemu sposób, w jaki MS próbuje walczyć o punkty (chodzi o manewr z Barrichello) oraz że jego zdaniem w ostatnich wyścigach nie dokonuje żadnych postępów.
    Spoko, nie zechcę się do Ciebie zwracać po imieniu, zostanie po nicku, tak jak było :) za "Grzesiu" najmocniej Cię przepraszam, zwyczajnie mi się wymsknęło :))
    również pozdrówki :)

  • 47. grzes12
    • 2010-08-23 23:17:28
    • *.146.213.243.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    46 Marti
    Luzik ! W zasadzie nie wiem za co mnie przepraszasz ;) Zwracaj się do mnie jak Ci wygodniej - po nicku , lub we wszystkich możliwych odmianach Grzegorza ... dla mnie to nie ma żadnego znaczenia . Po prostu chodzi mi o to , że gdybym miał się drugi raz logować , to bym nigdy nie wybrał takiego nicka jak obecnie , bo w życiu prywatnym nikt tak się do mnie nie zwraca ....
    Co do MSC , to trochę masz racji . Przeważnie tak bywa w sporcie , że najwięcej czasu poświęca się nowościom ,sensacjom i tym wydarzeniom które się najlepiej sprzedają . Ale dla mnie było tego naprawdę za dużo .... i jeszcze bym to przełknął gdyby chociaż jednocześnie pojawiały się inne świeże wiadomości - a z tym , na przykład , na tym portalu zwłaszcza zimą bywało różnie .....
    Przyznam się również że prawie nigdy nie czytam portali zagranicznych , pewnie stąd te moje zaległości odnośnie opinii Bergera ....
    Pozdrawiam Panią Martę ;)

  • 48. Marti
    • 2010-08-24 00:17:54
    • *.opera-mini.net

    @47. grzes12 - przeprosiłam za użycie niewłaściwej formy Twojego imienia, która Cię ubodła ;)
    W okresie gdy Schumacher ogłosił swoją decyzję o powrocie naprawdę nie było o czym innym pisać :) nawet oficjalne zimowe testy jeszcze wtenczas nie ruszyły :) Wcześniej w lecie po wypadku Massy też nie było jakiś szczególnych sensacji za wyjątkiem historii Schumacher-Ferrari ;)
    Od-pozdrawiam :) i proszę Panie Grzegorzu zwracać się do mnie w normalny sposób ;) akurat mój nick nie jest tylko zwykłym nickiem - do mnie się zwraca w ten sposób w życiu prywatnym ;) mała różnica w pisowni, ale jednak różnica :)

  • 49. grzes12
    • 2010-08-24 10:29:57
    • *.147.174.139.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    48 Marti
    Kończąc wątek napiszę jeszcze raz - prośba o to aby w taki a nie w inny sposób zwracać się do mnie , nie była spowodowana tym ze forma zaproponowana przez Ciebie mnie uraziła czy w jakiś sposób dotknęła , a jedynie tym o czym pisałem we wpisie 47 .....
    Ale widzę że dla Ciebie to jest ważne , więc oczywiście za "Martę " przepraszam i zapewniam że więcej tego imienia nie użyję zwracając się do Ciebie ;)

    Wracając do tematu , to rozumiem że za wszelką cenę będziesz bronic swojego idola ...Tylko że ja nie kupuję Twojego tłumaczenia że głównym powodem zainteresowania MSC , był brak innych tematów . Otóż nie , trochę się działo i były tematy które się wałkowały zarówno latem jak i zimą ale niestety które musiały ustąpić różnym opinią fachowców ... którzy to po kolei dzień po dniu , zapewniali szarych kibiców o zdolności przez Michaela do walki o tytuł z władzami Merca na czele , czy też innym jałowym tematom , jak choćby sprzedaż toru kartingowego .... A przecież w tym samym czasie o niepewnej sytuacji w Renault mówiono tyle co na lekarstwo . Nie pamiętam również takiej sytuacji żeby aż tylu kierowców nie było związanych kontraktem z żadnym z zespołów , czy też tego że do samego końca ważyły się losy ostatniego 13ego zespołu w stawce ... Więc tych zastępczych tematów trochę było - ale były w cieniu . Dopiero jak się okazało że Schumacher zaczął zawodzić , głownie swoją jazdą , zaczęło się robić o nim coraz ciszej aż doszło do tego że w zasadzie dzisiaj kierowca już nie wzbudza aż tak dużego zainteresowania , chyba również w samych Niemczech . Bo już po poru nieudanych wyścigach czapeczki z podobizną Vettela zaczęły się lepiej sprzedawać niż Schumachera ...
    A co do samej opinii Bergera , to właśnie sprawdziłem i się okazało że wyraził ją parę dni wcześniej przed tą o której teraz jest mowa ...

  • 50. grzes12
    • 2010-08-24 10:35:14
    • *.147.174.139.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    *.... musiały ustąpić różnym opiom fachowców .....


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo