Williams z poprawionym dyfuzorem i skrzydłem
Zespół Williams w ostatnich dwóch wyścigach zanotował wyraźną zwyżkę formy, a na GP Niemiec przygotował kolejne poprawki do swojego bolidu. FW32 w Hockenheim zostanie wyposażony w poprawiony dyfuzor, a także poprawione nowe tyle skrzydło pracujące z systemem F-duct. Ekipa będzie więc miała pełne ręce roboty w piątkowych treningach. Dodatkowo dla Nico Hulkenberga będzie to domowy wyścig.„Hockenheim to bardzo wymagający tor, zwłaszcza jeżeli chodzi o ustawienia bolidu. Mimo zmian kilka lat temu, tor nadal posiada długawą prostą, ale jeżeli ustawi się auto właśnie pod nią, traci się czas w sekcji stadionowej. To szybki obiekt, gdzie potrzeba szybkości na prostej, aby atakować zakręty. To naprawdę jest przydatne gdy dojeżdża się do nawrotu, który jest dobrym miejscem do wyprzedzania i w rzeczywistości jest najlepszą okazją do tego na całym okrążeniu. Sekcja stadionowa jest ciasna i trudna dla opon.”
„Grand Prix Niemiec jest bardzo popularne wśród fanów, więc weekend posiada wspaniałą atmosferę, a ja lubię tam jeździć. To tam zdobyłem swoje pierwsze zwycięstwo w GP, więc mam z tego wyścigu wiele miłych wspomnień. Zespół nadal ciężko pracuje nad kolejnymi poprawkami bolidu. Byłoby pozytywne kontynuowanie naszej ostatniej formy na Hockenheim i pozostanie w czołowej dziesiątce.”
Nico Hulkenberg
„Ściganie się przed własną publicznością jest zupełni innym doświadczeniem niż jazda w jakimkolwiek innym Grand Prix. Wiem, ze niemieccy fani nie mogą się doczekać własnego wyścigu i tworzą świetną atmosferę. Wszystko będzie się koncertowało bardziej na niemieckich kierowcach, wiec to będzie pracowity weekend.”
„Hockenheim to jeden z moich ulubionych torów w kalendarzu. Miałem tu kilka mocnych wyścigów w przeszłości i kilka dobrych wyników, zwłaszcza dwa zwycięstwa w 2005 roku w Formule BMW- ADAC. Układ toru jest całkiem interesujący, a część Motodromu jest najlepsza. To jak stadion piłkarski i ma bardzo wyjątkową atmosferę. Na torze jest kilka szybkich części, jak zakręt numer 1, jak również kilka wolnych, co oznacza, że musimy znaleźć dobry kompromis w ustawieniach. Dodatkowo, musimy być szybcy na prostych, gdyż jest tam dobra okazja do wyprzedzania. Musimy również uważać na opony, gdyż tor może być wymagający dla nich. Zdobycie punktu w Silverstone było satysfakcjonujące i motywujące ale jestem spragniony aby zdobyć więcej i chcę poprawić ten wynik już w Hockenheim.”
komentarze
1. atomic
brawo sie chce sie ma
2. Ananas
Nico Hulkenberg w sezonie 2010:
GP Bahrajnu: 14. miejsce
GP Australii: nie sklasyfikowany
GP Malezji: 10. miejsce
GP Chin: 15. miejsce
GP Hiszpanii: 16. miejsce
GP Monaco: nie sklasyfikowany
GP Turcji: 17. miejsce
GP Kanady: 13. miejsce
GP Europy: nie sklasyfikowany
GP Wielkiej Brytanii: 10. miejsce
3. Renault R30 F1
Williams przez ostatnie GP zrobił bardzo duże postępy są nie wiele za Renault a ostatnie wyniki w porównaniu do początku sezonu są obiecujące.
4. tomiirow
Dopiero po tym GP bedzie mozna gadać jakie faktyczne postępy zrobili
5. panśrubka
nic dziwnego że poszli do przodu, skoro z powodzeniem stosują kanał F.. Zostaje nam czekać aż zrobi to Renia
6. karlito
Kurde, Wiliams się dobiera do tyłu Renaty :)
7. Punksnotdead
Williams się zbroi. Renault do roboty, czym prędzej...
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz