komentarze
  • 1. Qbicek
    • 2010-04-02 11:23:13
    • *.chello.pl

    Samochód jest szybki ale niestety zawodny

  • 2. joo
    • 2010-04-02 11:26:25
    • *.wilan.pl

    a Vettel nie jeździł dziś na mięch oponach ???

  • 3. nomadwcm
    • 2010-04-02 11:36:59
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dziwne że im ciągle się silnik psuje

  • 4. 21focus
    • 2010-04-02 11:37:14
    • *.133.205.158

    Web powinien się cieszyć że silnik padł dzisiaj a nie jutro w Q3, jeżeli miał duży przebieg to nic nadzwyczajnego

  • 5. habib
    • 2010-04-02 11:45:30
    • *.ip.netia.com.pl

    Zobaczymy jak to będzie w niedziele, jeśli znów coś nie pyknie z bolidem to może oznaczać poważniejsze problemy dla RBR.

  • 6. tsp
    • 2010-04-02 11:53:00
    • *.police.vectranet.pl

    Red Bull nadal potrzebuje poprawy osiągów ??
    Po co ? Przecież używają skompresowanego gazu :-)
    To wystarczy !!

  • 7. jankes15
    • 2010-04-02 11:54:41
    • *.era.pl

    no cóż, myślę że winą nie można obarczać tylko renault za silniki. Póki co ich samochody nie miały awarii silników - odpukać!!! Myślę, że RBR6 ma jakiś problem z chłodzeniem. Wiadomo im mniejsze wloty powietrza tym mniejszy opór aero ale też gorsze chłodzenie. Być może przegieli w tej kwestii

  • 8. Wiater
    • 2010-04-02 12:01:12
    • *.chello.pl

    Mi sie zdaje że to przez ten ich wielki docisk aero silniki reni nie wytrzymują, bo pomimo że moment obrotowy maja dobry i auto dość dobrze jedzie to jednak silnik musi sie wiecej napracowac ;P

  • 9. matito
    • 2010-04-02 12:03:39
    • *.adsl.inetia.pl

    i tak mają dobry bolid. Gdyby nie jego awarie to były by 2 dober wyniki

  • 10. maniak300
    • 2010-04-02 12:09:06
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Bedzie dublet w niedziele

  • 11. łejn
    • 2010-04-02 12:09:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Renault dostarcza i gorsze silniki od tych w bolidach Reno;)

  • 12. łejn
    • 2010-04-02 12:09:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Renault dostarcza im gorsze silniki od tych w bolidach Reno;)

  • 13. marcin20
    • 2010-04-02 13:17:37
    • *.static.sitel.net.pl

    Skończy się pewnie awarią w wyścigu. Ach te RedBulle.

  • 14. jfc
    • 2010-04-02 13:42:27
    • *.160.92.82

    @6 Please, skończcie z tym "skompresowanym" gazem. Po polsku mówi się sprężony....

  • 15. kierowca
    • 2010-04-02 14:27:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nie ma nic za darmo, przychylam się do twierdzenia, że zmniejszony opór aero jest kosztem chłodzenia silnika.
    generalnie jestem skłonny postawić tezę, że jednak RedBulle wiele w tym roku nie zwojują.
    Element zaskoczenia już nie zadziałał. Nie zdobyli zbyt wielu punktów wykorzystując sprytne zawieszenie. Odkryli karty i teraz zaczął sie wyscig technologiczny.
    A chyba nie trzeba nikomu mówić że w Ferrari i MCL nie śpią.
    Poza tym, nie dość uważnie sledze wiadomości odnośnie wykorzystania jednostek napędowych.
    Zdaje się ze Ferrari przoduje na tym polu ?

  • 16. fullbzikaaa
    • 2010-04-02 16:08:44
    • *.chello.pl

    Webber skończył w pułapce żwirowej. Jak to zrobił nie wiadomo, ale chyba jednak nie z powodu awarii silnika. Silnik owszem może również padł, ale przyczyna wjazdu w pułapkę musi być inna. Z dotychczasowych doniesień Red Bulla wynika, że cały czas cuś kręcą i raczej jeszcze wszystkich kart nie odkryli. Słusznie w komentach piszecie, że wina leży po stronie zespołu, a nie silnika Reno. Niestety idealnego autka nie da się stworzyć, żeby spełniało w pełni 3 kryteria: mocny silnik, szybkość i przyczepność.

  • 17. Blaz
    • 2010-04-02 19:27:48
    • *.sileman.net.pl

    Fakt jest taki niestety,że bolidy projektowane przez Adriana Neweya zawsze były bardzo szybkie ale dość awaryjne i wystarczy spojrzeć w przeszłość by się o tym przekonać. Akurat tu padł silnik Renault co ze zdaniem powyżej nie ma dużo wspólnego. Silnik ten pewnie i tak miał w cylindrach dużo godzin pracy.

  • 18. pjc
    • 2010-04-02 20:42:36
    • *.acn.waw.pl

    Bolid może i jest najszybszy ale z niezawodnością jest raczej krucho.
    Coś za coś.
    Strasznie pechowo zapowiada się dla nich ten rok.
    Muszą jak najszybciej wyeliminować usterki.

  • 19. nolte
    • 2010-04-02 22:14:19
    • *.acn.waw.pl

    Parafrazując: "Red Bull nadal potrzebuje mężczyzn"

  • 20. Niespokojny
    • 2010-04-03 00:06:27
    • *.tvgawex.pl

    Wcale im się nie dziwię, że pracują nad poprawą pod wyścig, bo wiedzą, że kwalifikacje mają w kieszeni (P1,P2 , ...chyba, że coś nieoczekiwanego- czasami się zdarza).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo