komentarze
  • 1. Gumis_81
    • 2010-03-22 09:15:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chyba miało być ....Byliśmy gotowi w czerwcu "2009"...

  • 2. Jacko
    • 2010-03-22 09:32:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja pamiętam czasy, kiedy było 16 zespołów i nikt nie robił wielkich problemów z wejściem do F1. Po prostu najsłabsi odpadali po kwalifikacjach, a do samego wyścigu awansowało 26 bolidów.

  • 3. Jaahquubel
    • 2010-03-22 09:58:59
    • *.109.212.35

    @del
    "ale z jakiś powodów"
    Powinno być "ale z jakichś powodów".
    @2. Jacko
    I tak znów powinno być. Choć może 26 to za dużo. 22 może byłoby lepsze. Ale to już kwestia dalszoplanowa. Tylko co z boksami na kwalifikacje? Jak się mieścili?

  • 4. k.lebsky
    • 2010-03-22 10:11:00
    • *.33.154.234

    Nie wierzę w takie zespoły.

  • 5. habib
    • 2010-03-22 10:22:24
    • *.ip.netia.com.pl

    Co oni robią z tej formuły 1!? Liczy się jakość a nie ilość!!

  • 6. Szarex
    • 2010-03-22 10:41:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @habib
    A dlaczego nowe zespoły miały by nie wchodzić? W ubiegłłym zespole taki jeden nowy Brawn GP narobił niezłego zamieszania i się mu to chwali.

  • 7. Voight
    • 2010-03-22 10:49:48
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Prekwalifikacje to kompletny niewypał i jest to najgorsze z możliwych rozwiązań. Lata '80 już dawno minęły.
    A Epsilon Euskadi to akurat bardzo znany zespół mający potężne zaplecze i doświadczenie w Le Mans i w niższych formułach. Swoją drogą bolid Epsilon Euskadi ee1 jest po prostu dziełem sztuki. Nic piękniejszego nie widziałem nawet w F1. Wydaje mi się jednak, że dla nich lepiej będzie wykupić HRT co prawda z Murcji do Kraju Basków jest kawałek ale zawsze to Hiszpania. Poza tym mocniejszym kandydatem wydaje mi się być Prodrive aka Aston Martin

  • 8. Voight
    • 2010-03-22 10:51:19
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @6. Szarex od kiedy Brawn GP był nowym zespołem?

  • 9. biskit
    • 2010-03-22 14:46:38
    • *.emea.ibm.com

    @ Szarex, Voight. Zgadzam sie z przedmowca Brawn nie byl nowym zespolem to byl gotowy projekt Hondy ktory zostal wykupiony za przyslowiowa zlotowke przez Rosa Browna. @ 2. Jacko zgadzam sie nie powinno sie ograniczac dostepu do F1 nowym zespolom ale powinno sie wprowadzic spowrotem regule 107% i maruderow mamy z glowy

  • 10. Enza
    • 2010-03-22 14:50:27
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    FIA powinno dokładnie zbadać finanse nowych zespołów zanim je dopuszczą do wyścigów, a nie, że robią zamieszanie, a efektów nie ma. No i liczą się też właściciele. Zaczynają mnie już wkurzać miliarderzy, którzy chcą być trendy i stwarzają własne teamy, a potem wszystko mają w nosie. Wyjątkim jest VJ, który oprócz samolotów ma w głowie jeszcze bolidy.

  • 11. Myntel
    • 2010-03-22 14:52:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Byłoby bardzo ciekawie przy zasadzie 107% a ja jeszcze dorzuciłbym punktowanie od ostatniego miejsca w takim przypadku, aby zespoły walczyły o wejście do wyścigu gdzie punkty byłyby zagwarantowane. Prawie każdy tor jest przystosowany do większej ilości teamów niż 16 także w kwalifikacjach nie było by żadnych problemów.

  • 12. Michu..
    • 2010-03-22 15:30:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kubica jeżdził w Epsilon Euskadi i zdobył mistrzosywo w World serien by Renault i mogl sibie pojeździc Renault F1 :}

  • 13. matito
    • 2010-03-22 15:34:33
    • *.adsl.inetia.pl

    może wejdzie może Robert trafi do ferrari w przyszłości

  • 14. Michu..
    • 2010-03-22 15:45:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cultard mówi żeby Robet do Red Bulla przeszedł

  • 15. Voight
    • 2010-03-22 16:06:47
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Reguła 107% to egzekucja dla takich zespołów jak HRT. Jak mają nadgonić skoro nie mogliby testować ani brać udziału w wyścigu.

  • 16. Jaahquubel
    • 2010-03-22 16:31:16
    • *.centertel.pl

    @11. Myntel
    Też o tym myślałem, z tym, że dodałbym jeszcze, że punkty są dla tych, którzy ukończą wyścig. Jak w skokach narciarskich. :)

    @15. Voight
    W obecnej sytuacji tak, bo nie testowali. Ale można byłoby dodać jeszcze, że testy przedsezonowe są obowiązkowe - przynajmniej ileśtam godzin/kilometrów.
    poza tym, to tylko takie gadanie, i tak szefem F1 nie będę.

  • 17. Szarex
    • 2010-03-22 19:13:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Voight, @biskit - no wiem, ale Honda w 2008 to przecież nie był jakiś faworyt. A kiedy wykupił ją Brawn GP utworzyli zespół, który sięgnął po mistrzostwo. Kto wie, może któregoś z nowych też to czeka? :)

  • 18. szerter
    • 2010-03-22 22:50:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    17. Szarex - z historii pała! siadaj.

  • 19. mateos4
    • 2010-03-24 16:11:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    18. [email protected] myslisz ze gdyby honda zostala w f1 to by miala inny samochod??Watpie czy jest ktos na swiecie taki ktory miesiac przed pierwszym wyscigiem zaprojektowalby bolid i go zbudowal.RB pracowal nad ta konstrukcja od poczatku 2008 wiec honda tez by pewnie zdobyla tytul

  • 20. madzia3290
    • 2010-03-25 11:30:58
    • *.xdsl.centertel.pl

    dokladnie Robert i Epsilon Euskadi w 2005 roku odwalili kawal dobrej roboty na 3 wyscigi przed koncem cieszyli sie z zwyciestwa dla kierowcy czyli Roberta i zespolu ten zespol w F1mogl by sie pokazac z dobrej strony walczyc o punkty i byc stabilny finansowo a nowe zespoly musza wchodzic zeby cos sie dzialo na torze bo wkoncu bedzie tak jak w 2004 roku ze na 17 wyscigow wygal Schumaher a zaim byl bodajze Alonso bo to bylo nudne jak praktycznie bylo wiadomo kto wygra a slabsze zespoly utrudnia tym w lepszych bolidach na zbyd dalekie ucieczki bo tzeba bedzie ich wypszedzac a to troche czasu zajmuje

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo