komentarze
  • 1. a31
    • 2010-03-19 18:04:19
    • *.gecon.com.pl

    ani słowa o dyfuzorze.

  • 2. kempa007
    • 2010-03-19 18:07:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a czego sie spodziewales ;-)

  • 3. a31
    • 2010-03-19 18:09:10
    • *.gecon.com.pl

    prawdy?

  • 4. saint77
    • 2010-03-19 18:09:22
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Pewnie zastanawiają się jak zmienić dyfuzor i pozostać w czołówce, bo z tego co czytałem to bolid jest zaprojektowany pod taki a nie inny dyfuzor:))
    Hamilton pewnie cierpi na bezsenność...:))

  • 5. Vysogota
    • 2010-03-19 18:12:00
    • *.sggw.waw.pl

    Ciekawe jest to że każdemu teamowi lepiej pasuje niż Bahrajn i każdy twierdzi że wypadnie lepiej niż na pustyni ^^

  • 6. Vysogota
    • 2010-03-19 18:26:06
    • *.sggw.waw.pl

    Jeszcze taka moja dygresja nie związana z tematem. Przyjemne jest na tym portalu to że prowadzący portal nie odcina się od czytelników, wymienia się uwagami i zwyczajnoie czasem z nimi porozmawia na luzie. I też Ciekawe komentarze niektórych stałych bywalców. Coprawda dawno pz0 się nie odezwał ale są inni :) Ciekawi mnie trochę czy mnie userzy kojarzą czy zbyt rzadko się wypowiadam? bo czytam codziennie

  • 7. Cypriano
    • 2010-03-19 18:30:52
    • *.icpnet.pl

    wątpie w ich dobry wystep

  • 8. kolejnysezon
    • 2010-03-19 18:40:03
    • Blokada
    • *.205.76.50

    Tak tak wszystkim pasuje ten tor., Tak samo jak wszystkie 4 zespoły myslały że będą na równi, a tu w praniu wyszła aż 1 s straty. 0.2-0.6 jeszcze jakoś można odrobić w niewielkiej ilości wyścigów ale już 1 s to nie takie proste.

  • 9. freeqstyler
    • 2010-03-19 19:02:07
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    "Mamy jednak sporo mniejszych części, które spodziewamy się dodać do bolidu przed wyścigiem"
    dyfuzoooor...
    @6.Vysogota: nick kojarzę, ale nijak nie potrafię powiązać z wypowiedziami :)

  • 10. matito
    • 2010-03-19 21:20:43
    • *.adsl.inetia.pl

    dsyfuzor zmienili i po ptokach

  • 11. Bari
    • 2010-03-19 21:45:18
    • *.opera-mini.net

    taa będzie lepiej niż w Bahrainie...raczej nie bo przecież wymieniają dyfuzor

  • 12. masaj
    • 2010-03-19 22:13:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Z tą "wymianą" dyfuzora to chyba zbyt daleko idące wnioski.
    "Przytkanie dziury" to nie wymiana. Zresztą nie wiadomo nawet czy taka zmiana będzie miała jakiś istotny wpływ na osiągi (bo jakiś na pewno będzie).

  • 13. essien15
    • 2010-03-19 22:15:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @8. Wyszła aż 1s straty bo dłuugi tor, na krótszym będzie pewnie 0,6, 0,5 s. :) Jestem ciekawy tego wyścigu skoro większość teamów uważa, że na Albert Park pojedzie lepiej niż w Bahrajnie :) Mam nadzieje że bedzie ciekawie, nie chcę zasypiać przed tv znów :)

  • 14. lechart
    • 2010-03-19 22:15:25
    • *.olsztyn.mm.pl

    Wszystkie zespoły są nastawione optymistycznie. Pierwsze miejsce jest tylko jedno. Osobiście sądzę, że Alonso nie odpuści i pogodzi wszystkich. Widać było w Bahrajnie, że jeździ z okrążenia na okrążenie coraz lepiej. Samochód Renault też woli szybkie zakręty (co można było zauważyć w Bahrajnie), zatem Kubica będzie miał szanse na bardzo dobre miejsce. Tor w Australii mu odpowiada, samochód zaczyna wyczuwać, myślę, że może nieźle "namieszać"............

  • 15. miszalajew
    • 2010-03-19 22:39:55
    • *.243.89.80

    mam nadzieje ze kubica ukonczy wyscig o gp australii bo jak dotad nigdy mu sie to nie udalo (ale wtedy jezdzil w innym zespole)

  • 16. lipens
    • 2010-03-19 22:57:51
    • *.chello.pl

    14. lechart ---- raczej powiedział bym wręcz przeciwnie że Renault nie lubi szybkich zakrętów co nawet sam Robert w jednym z wywiadów powiedział że mają słaby docisk areo i ze Australia im będzie odpowiadać bardziej ponieważ tu ważniejszy jest docisk mechaniczny od areo. A tak nie na temat to na F1ultra piszą że Renault może poprawić silnik. :))))

  • 17. kasieńka
    • 2010-03-19 23:00:23
    • *.146.202.209.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    "Nadzieja matką głupich"...jak znów nie ukończy wyścigu to wyjdę na głupią ;D

  • 18. marcin20
    • 2010-03-19 23:08:56
    • *.static.sitel.net.pl

    Mogą być groźni dla konkurencji no i oczywiście dla Renault.

  • 19. grzenio_l
    • 2010-03-19 23:24:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja tak wtrącę poza tematem i może z mało wiarygodnego źródła ale interia pisze że FIA pozwoliła Renault poprawić silnik:

    h ttp://sport.on et.pl/f1/zielone-s wiatlo-dla-renault-od-fia,1,319 4450,wiadom osc.html

  • 20. fullbzikaaa
    • 2010-03-20 06:50:09
    • *.chello.pl

    Witam. @6.Vysogota parę komentów pamietam. @19. grzenio_I i inne osoby wtrącające wieści z innych portali. Na tym portalu kempa007 zamieszcza tylko pewne i sprawdzone wiadomości. Lepiej poczekać na niusa tutaj trochę dłużej, niż przeczytać gdzieś tam, a potem zastanawiać się czy to prawda czy plotka. Kempa007 odwala super robotę i są tu ciekawi ludzie z interesującymi komentami. Tylko dlatego tu jestem i dodam, że jest to jedyna stronka, na której siedzę już 4 rok. Inne już po miesiącu mnie nudziły. Co do nadziei Macków przed Australią, to rzadko wśród zespołów można znaleźć negatywne nastawienie przed kolejnym wyścigiem. To normalne. Żaden sportowiec przed startem nie będzie przecież sobie obrzydzał tego startu i sam siebie deprymował.

  • 21. lechart
    • 2010-03-20 07:32:08
    • *.olsztyn.mm.pl

    16. lipens Coś mi się wydaje, że owszem, wypowiadał się, ale odwrotnie niż napisałeś. Powodem jest system hamulcowy, który w Renault, "nie lubi gwałtownych dohamowań" i to bardziej niż inne samochody na torze...

  • 22. bdrylo
    • 2010-03-20 12:18:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Słyszałem, że Aborygeni mają wjazd na tor w Australii za darmo, ponieważ oni mają handel wymienny i w tamtym roku jak przyszedł wódz wioski ze 200ma kozami i chciał wymienić je na bilet. To była nie zła zadyma, jak się kozy rozbiegły.

  • 23. 21focus
    • 2010-03-20 12:30:21
    • *.133.205.158

    dlaczego skreślać ten nowy dyfuzor? Być może ta modyfikacja wyjdzie im na lepsze i odrobią choć 0,2 do red bulla i ferrari :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo