komentarze
  • 28. strong1
    • 2010-02-03 23:56:18
    • *.3.199.109.static.rdi.pl

    26ris A ja tam mówie,że Robert to będzie sprite,a silniki Sauberki -pragnienie:)

    No właśnie siliniki Renówki podobno są oszczędne.Ale,czy ktoś słyszał,żeby Kubek coś kiedyś oszczędzał(oprócz siliników,co by mu już włosów nie spaliło:) ) Bo ja nie..A w sumie kropla do kropli i zbierze się miarka:).

  • 29. Ra-v
    • 2010-02-03 23:58:04
    • *.adsl.inetia.pl

    ta... zaslona dymna.. hmhm, od razu. Bo jak Brawn powie pare słówek ze cos nie teges z bolidem, to ludzie z Ferrari McL czy Renault leca sobie grzac tylki na egzotycznej plazy uznajac ze sa tak zarabisci ze nie potrzeba rozwijac bolidu ;] Przeciez kazdy pracuje najlepiej jak potrafi, w fabrykach wszyscy zasuwaja bez wzgledu na to czy konkurencja wydaje sie mocna czy slaba.

  • 30. black knight
    • 2010-02-04 00:01:37
    • *.adsl.inetia.pl

    29. Wszyscy z wyjątkiem BMW w 2009 ;)

  • 31. ris
    • 2010-02-04 00:02:38
    • *.150.87.74

    27. Arek777 - faktycznie Gregory ma takie powiedzenie i dobrze na tym wychodzi , my jak poczekamy tez na tym dobrze wyjdziemy -))

    28. strong1 - obyś miał rację - jak oszczędza to na prologu Monte Carlo pokazał dzura w tłoku wypadła ;-))))

  • 32. ris
    • 2010-02-04 00:05:20
    • *.150.87.74

    30. black knight - bo oni mieli w planie że 2009 będą mistrzami. !!! plan 3 letni my mieliśmy plany 10 letnie i też nic z nich nie wyszło ;-))))

  • 33. strong1
    • 2010-02-04 00:09:27
    • *.3.199.109.static.rdi.pl

    31ris Dobre:)
    Ale myślę,że to jakiś KONFIDENTAL mół mu zacisnąć pasa i "szlufka wypadła". A może przeciwnie R.K odpalił działkę pilotowi za "suchy rekonesans?:) gasisz światło,idę legnąć-do napisania.Pozdro 4 all

  • 34. ris
    • 2010-02-04 00:12:35
    • *.150.87.74

    33. strong1 - gaszę bo już jest jutro ;-)))

  • 35. Kojag
    • 2010-02-04 00:15:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja mam nadziję, że któryś ze starych teamów zajmie miejsce poniżej dziewiątego.

  • 36. devious
    • 2010-02-04 01:09:27
    • *.nplay.net.pl

    ojj panowie nie przesadzałbym z tym kłamaniem - po co i na co? to już nie jest Brawn GP to już jest Merol doskonały i niezawodny - im nie wypada mieć problemów i słabości bo to szkodzi wizerunkowi marki...

    więc myślę jak Ross mówi, że mają jakieś problemy to ja myślę mają - co też tabela z czasami pokazuje, gdzie wcale nie błyszczeli... Schumi też nabrał wody w usta i już się asekurować zaczął, że nie będą wygrywać od Bahrajnu ale w trakcie sezonu dopiero - wcześniej mówił, że on nie będzi wygrywać od początku bo musi się znowu wjeździć - teraz stwierdził, że wjeździć się wjeździł szybciej niż się spodziewał ale już ma nową wymówkę - prawdę mówiąc nie pamiętam żeby on takie teksty smarował w czasach Ferrari po pierwszych testach...

    choć oczywiście do marca jeszcze kawal czasu i pewnie wszystko poprawią i będą jeszcze wygrywać testy...

    tym bardziej, że Alonso coś przebąkiwał o lekkim bolidzie - że nie wiedzą czy czasy to wynik ich szybkości czy małej ilości paliwa - czyli oni na pewno jeździli na kropelce, Merc chyba też skoro "brakuje im tempa" pytanie czy Sauber i McLaren też? McLaren wydaje sie że tak bo czas Hama był sporo lepszy niż Batonika - więc Lewis śmigał z pustym bakiem a Batonik już miał paliwo bo chyba aż takim ułomkiem nie jest...

    kwestia Saubera pozostaje otwarta - może oni mają nawet bolid na poziomie Ferrari i tylko driverzy odstają? wizualnie mi się bardzo podoba i aż szkoda, że nie mają sponsora ani jakiegoś Kubicy za kółkiem... ale czas pokaże - i mam nadzieję szerszeń R30 też będzie niezłą kosiarką w Bahrajnie i się kilka ekip zdziwi - szczególnie życzę sobie zdziwionego Schumachera, który zostanie objechany przez Robercika :) choć jeszcze lepiej jakby "Żółci" stłukli pupy wszystkim "Srebrnym" i "Czerwonym" ;)

    no i co na to Byki?

  • 37. wertero
    • 2010-02-04 01:13:33
    • *.123.185.92.koba.pl

    Gratulacje dla black knight'a za prawdopodobnie pierwszy artykuł na tym forum, a myślałem, że tylko na gadaniu i narzekaniu się skończy :). Brawa za postawę i podjęcie wyzwania. Powodzenia

  • 38. feels3
    • 2010-02-04 08:06:57
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    @36 Lewis swoje najlepsze okrążenie zrobił bodajże podczas "20 lap stint" czyli na pewno był do tankowany a i pewności nie ma czy tylko na 20 lap czy i nie na więcej.

  • 39. Gosu
    • 2010-02-04 08:14:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    O_o brawo czarny rycerzu, wreszcie ktoś pomaga Kempie i del'owi :)

  • 40. misiekzwrocka
    • 2010-02-04 08:30:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mam pytanie za 100 pkt. ile miesci paliwa tegoroczny bolid ??

  • 41. Skalpel_amg
    • 2010-02-04 08:36:36
    • *.szczecin.mm.pl

    40. misiekzwrocka

    Kazdy bolid mieści inną ilość paliwa, bo każdy ma inne spalanie.

  • 42. feels3
    • 2010-02-04 08:43:03
    • *.bielsko.dialog.net.pl

    Musi starczyć na cały wyścig - można przyjąć z dużym przymrużeniem oka że 150-180 l

  • 43. hot dog
    • 2010-02-04 08:44:25
    • *.160.99.162

    12. granat88.... tak Mercedes to taka glupia osoba .....

  • 44. atomic
    • 2010-02-04 08:49:51
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co sądzicie o tym aby zakazać testów wogóle a w ich miejsce wprowadzić trzy lub cztery wyścigi dodatkowe / na początku i na końcy sezonu/,w których przyznawano by połowę z należnych punktów. nikt by nie zciemniał a różnice punktowe byłyby do odrobienia. duży plus tego rozwiązania to możliwość oglądania rozwoju bolidów ,przez nas, podczas łikendu wyścigowego. co wy na to ?

  • 45. grzes12
    • 2010-02-04 09:05:13
    • *.146.129.173.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Problemy Merca wcale mnie nie dziwią . Gdy się przeanalizuje poprzedni sezon i to w jaki sposób Brawn GP tracił swoją przewagę , osiągniętą głównie poprzez nielegalne podwójne dyfuzory , która na koniec sezonu stopniała zera... Nie da się ukryć że rozwój bolidu był bliski zeru , a czasami nawet przynosił odwrotny efekt . Wtedy jeszcze wystarczyło do zdobycia tytułów , ale już było widać że zespół nie ma dalszych pomysłów. Obecne problemy z balansem i przyczepnością świadczą tylko o tym że zespół stoi w miejscu i nie wierzę w zapewnienia Rossa że wiedzą gdzie tkwi problem , gdyż z podobnymi problemami zespół nieskutecznie zmagał się przez cały poprzedni sezon ..., a zakaz tankowania tylko te problemy pogłębił ;)))

  • 46. lipens
    • 2010-02-04 09:10:01
    • *.ip.netia.com.pl

    45. grzes12 -- święta słowa. Popieram Twoje zdanie w zupelności.

  • 47. kempa007
    • 2010-02-04 09:43:01
    • *.chello.pl

    nowy VR-01 moze pomiescic ponad 200 litrow to oficjalne dane tech.

  • 48. misiekzwrocka
    • 2010-02-04 09:47:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Gdzieś czytałem że spalanie bolidu Renault szacowane jest na poziomie 70l/100km więc każdy wyścig ma ponad 300 km to minimum 210 l tak mi sie wydaje ale Renault słynie albo słynęło z oszczędnej jednostki napędowej tak więc MCLareny icała kolorowa stawka może miec duzo większe zbiorniki.

  • 49. RowerKibica
    • 2010-02-04 09:49:23
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    42. feels3 chyba miałeś na myśli ilość kg, nie litrów, w tym co napisałeś, trzeba by bardzo przymrużyć to oko;)

  • 50. misiekzwrocka
    • 2010-02-04 09:51:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No napewno ponad 200 l

  • 51. lechart
    • 2010-02-04 10:41:19
    • *.olsztyn.mm.pl

    Prawdę pokażą dopiero kwalifikacje do pierwszego wyścigu i pierwszy wyścig. Aktualnie zespoły badają jak zachowuje się samochód przy różnych obciążeniach, jakie jest faktyczne spalanie paliwa...........etc. Kierowcy "przyzwyczajają się do samochodu". Ale już widać, że Ferrari będzie bardzo mocne. Mercedes chyba trochę spoczął na laurach, ale mają jeszcze czas na poprawki.

  • 52. białoniebieski
    • 2010-02-04 10:45:48
    • *.ryb.abpl.pl

    wyścig nie ma 300 km ale 200 z hakiem

  • 53. aees
    • 2010-02-04 11:18:40
    • Blokada
    • *.kjnxx11.dynamic.dsl.tele.dk

    wyściga ma 300 z hakiem , nie 200

  • 54. ekimmu
    • 2010-02-04 11:24:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ktoś tu napisał bardzo dobrze, "w pre-season podstawowa zasada to wszyscy kłamią". Zasłaniają dyfozory, nie mówią jak ciężcy są, nie mówią co testują i jak coś mówią to trzeba się zastanowić po co - a no pewnie żeby ogłupić konkurencję. Nie mówię że Mercedes jest najlepszy, ale wypowiedzi Rossa trzeba brać w duży cudzysłów tak jak i wypowiedzi innych.

  • 55. mariusz-f1
    • 2010-02-04 11:36:07
    • *.opera-mini.net

    45.grześ12 - Moim zdaniem , największym problemem w dalszym rozwoju bolidu w Brawnie , był brak kasy . Przez to reszta się do nich zbliżyła . A w Mercu to im raczej nie grozi .
    Pozdro .

  • 56. Jacu
    • 2010-02-04 11:48:11
    • *.142.202.118

    @40. misiekzwrocka - ponoc od 165-175 kg paliwa. Czyli przy gestosci paliwa stosowanego w F1 (0,725kg/dm^3) dale to od 227 - 242. Oczywiscie teoretycznie w praktyce to jedna z najbardziej strzezonych tajemnic kazdego zespolu - zwlaszcza w tym roku. Pozdro

  • 57. grzes12
    • 2010-02-04 12:23:07
    • *.146.129.173.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    55 mariusz-f1
    Na pewno ograniczony budżet też im nie pomóg , tak samo jak nie pomógł w wstępnej fazie projektowania tegorocznego bolidu ...
    pozdrawiam

  • 58. Kiachi
    • 2010-02-04 14:14:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z bezużytecznym N.Rosbergiem i podstarzałym Schumim mie jest to wykluczone :(
    Sory za błędy ortograficzne ;pp


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo