Di Grassi zastąpi Grosjeana w Brazylii?
Jak podaje niemiecki „Auto Motor und Sport” zespół Renault F1, wkrótce może ogłosić kolejną zmianę w swoim składzie.Niemieckie źródła sugerują jednak, że jeszcze w tym roku, a konkretnie podczas GP Brazylii skład ekipy Renault może ulec zmianie. Francuzi zastanawiają się podobno, czy nie pozwolić na występ na torze Interlagos Lucasowi di Grassi, kierowcy testowemu ekipy, który miałby zastąpić Romaina Grosjean.
Informacja ta nie została jednak nigdzie potwierdzona.
komentarze
1. pjc
Ciekawe jak się zaprezentuje-jeżeli by wystąpił.
2. walerus
dać mu szansę!
3. Ra-v
Mam nadzieje ze mu pozwolą... Nie mam nic do kudłatego, ale di Grassi pokazalby sie wedlug mnie z lepszej strony, bo Roman nie zachwyca ani troche...
4. L00Kass
dac mu szanse... za Alonso. Pewnie sponsor naciska.
5. Piotre_k
Wymieniając Grosjeana nic nie ryzykują. Tylko czy coś zyskają? Ostatnio Briatore nie miał dobrej ręki do debiutantów - Kovalainen, Piquet, Grosjean; wszyscy rozczarowali.
6. riklaunim
Nie ma testów, nie ma kierowców testowych przed wyścigami - to skąd niby mają brać się nowi kierowcy potrafiący coś więcej niż szorować tyły?
7. kubicowalas2
aMhh.. to chyba nie wiele by dało Renault. Di GHrassi czy Grosejan . No , ale spróbować dać szansę nikomu nie zaszkodzi , a Grosejan i tak wiele nie zdziała .
8. k.music
Nó to by mogło być ciekawe. A po źa tym kiedy jak nie w ostatnich wyścigach. I tak nie walczą już o nic. Swoją drogą ciekaw jestem jak w ostatnich wyścigach zaprezentuje się Kubica. To mogą być bardzo interesujące GP. Nie tylko jeśli chodzi o walkę o mistrzostwo.
9. Niespokojny
Niech probują !
10. szczeka
BMW ściga się z Renault o 7 (może o 6?) miejsce w generalce konstruktorów. A chyba im wyższe miejsce, tym większa kasa w następnym sezonie.
11. Gosu
Zakaz testowania niweluję szanse debiutanta na dobry występ do zera.
Jeśli zakaz będzie dalej utrzymywany nie spodziewajmy się, że młody i zdolny kierowca błyśnie. Teraz Reneta nie ma nic do stracenia i te dwa ostatnie GP to będzie test Di Grassi.
12. yantar
Taka zmiana dobrze może wyjść zespołowi. Kierowca testowy biorący udział w wyścigu, nawet gdyby wrócił do poprzedniej fuchy będzie miał o tym wszystkim inne wyobrażenie niż objechanie paru kółek na pustym torze. Tak czy siak warto zaryzykować i zbadać jego potencjał w F1.
13. atomic
"szybki nick " w mcl ???
14. walerus
13.??
15. fezuj
Niech go pyszczą i tak gorszy od Grosjeana być nie powinien.
16. omegags
testują go jako dublet do Kubicy gdyby nie znaleźli nic ciekawego na rynku transferowym a być może wykrzysta szansę
17. mariusz-f1
Renault za chwile zabraknie kierowców , jak w takim tempie będą ich wymieniać !
18. Marti
@17. mariusz-f1 - di Grassi byłby ostatnim, z tego co wiem każdy zespół w trakcie sezonu może wystawić maxymalnie czterech kierowców.
19. nolte
W ostateczności można zalać kokpit żywicą epoksydową, co pozwoli wyprzedzić takim bolidem kilku kierowców w trakcie wyścigu. Pozwólcie Państwo, że ich nie wymienię z nazwiska...
20. mariusz-f1
18.Marti - ok nawet nie wiedziałem że jest taki przepis . Pozdrawiam .
21. walerus
Marti is the best...;-)
22. V-F1
Mysle ze bedzie lepszy niz Grosjen. Bo chyba gorzej sie nie da! Przynajmniej bedzie ciekawie
23. RapidWave
Piquet byłby napewno lepszy od Grosjeana, di Grassi to dla mnie jednak wielka niewiadoma
24. jar188
Zmiana na jeden, dwa wyścigi tak naprawdę może nic nie dać co widać po tegorocznych debiutantach. Niektóre bolidy wymagają większej ilości czasu na przyzwyczajenie się do niego (co pokazał Fisico w Ferrari), no ale lepszy jeden lub dwa wyścigi niż żaden.
25. Skoczek130
No ladne rzeczy dzieja sie w tym sezonie! :)) Najpierw Grosjean, teraz di Grassi... Mam nadzieje, ze do tego dojdzie, gdyz jesli o mnie chodzi, chce wreszcie zobaczyc w akcji Brazylijczyka! A zespol praktycznie nic nie straci (Grosjean na razie mial blizej do niezdobycia, jak do zdobycia punktow).
26. Skoczek130
To znaczy do ukończenia wyścigu na końcu stawki, a nie w środku. :)
27. piuter
VW będzie napewno jeździł z silnikiem 1.9 TDI z jakimś dobrym powerboxem.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz