komentarze
  • 1. Gosu
    • 2009-06-24 21:54:14
    • *.adsl.inetia.pl

    Tniemy koszty :)

  • 2. matwit
    • 2009-06-24 22:12:53
    • *.aster.pl

    dwa miliony dal nich, to jak 2 tysiące dla przeciętnego Polaka :P

  • 3. matwit
    • 2009-06-24 22:13:30
    • *.aster.pl

    lekki wydatek - trzeba przypiąć pasa :P

  • 4. elin
    • 2009-06-24 23:46:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I to jest, niestety najlepszy przykład na cięcie kosztów w F1 ... - efekty doskonale widać w wyścigu ...

  • 5. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-06-25 00:21:24
    • *.warszawa.supermedia.pl

    jeśli założymy, że 1/3 kosztów idzie na sam etap projektowania to ich budżet nie jest taki mały w porównaniu do RBR

  • 6. morek154
    • 2009-06-25 00:31:29
    • *.adsl.inetia.pl

    redbull prezentuje sie znacznie słabiej niz w tatym roku...... tylko o ile sie nie myle to toro rosso było o wiele lepsze w tatym roku od redbulla za sprawą przekrętów ferrari z silnikami (redbull miał pewnie słbszy silnik ze 30 KM), od momentu kiedy ferrari zaczęło gonić mclarena tororosso tez sie podniosło w góre bedac przynajmniej w dwóch wyscigach 3 osiągami a w jednym nawet wyrażnie pierwszą siłą, a co do budzetu to jesli większoś budzetu idzie na badabia a tororosso ma technologie rebula to maja wieszy budzet niz redbull bo nie wydaja kasy na testowanie i wymyslanie nowych bajerów

  • 7. morek154
    • 2009-06-25 00:54:42
    • *.adsl.inetia.pl

    w pierwszym zdaniu chciałem napisać W porównaniu do zeszłego sezonu, Scuderia Toro Rosso prezentuje się znacznie słabiej na tle ekipy Red Bull Racing

  • 8. pz0
    • 2009-06-25 11:39:01
    • *.1.92.40

    To wszystko jest proste. RBR osiąga dobre wyniki to Dietrich naciska na rozwój RBR. W tamtym roku STR prezentowało się lepiej to większy nacisk na rozwój był właśnie w tym zespole. Poza tym w STR w zeszłym roku był Vettel.

  • 9. walerus
    • 2009-06-25 12:14:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    trudno się mówi i czeka na 2010....

  • 10. Orlo
    • 2009-06-25 12:14:37
    • *.8.140.77

    Dokładnie. Pytanie tylko jakim cudem w zeszłym roku to STR prezentowało się lepiej przy początkowo mniejszym budżecie/nacisku?

  • 11. pz0
    • 2009-06-25 12:43:59
    • *.1.92.40

    10. Orlo - trafili lepiej z jakimiś rozwiązaniami niż RBR no i mieli silniki Ferrari, a nie opóźnione w rozwoju Renault

  • 12. jar188
    • 2009-06-25 13:21:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po prostu w tym roku zdecydowano, że STR będzie wszystkie nowe rozwiąznia dostawał z większym opóźnieniem, żeby nie powtórzyła się sytuacja z zeszłego roku. No a w tamtym roku jak było to juz napisano powyżej.

  • 13. robtusiek
    • 2009-06-25 13:31:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    11. pz0 od GP Singapuru było widać zwyżkę formy Renault (wyniki Alonso i Piqueta), czyli silniki już wtedy były napewno po poprawkach, więc Red Bull korzystał już wtedy z poprawinych silników, al i tak sobie nie mógł poradzić z Toro Rosso w końcowych GP. Jest jeszcze jeden czynnik, chyba że to talent Vettel-a pomógł tak bardzo Toro Rosso że kilka ostatnich wyścigów ich objeżdzał...w co troszkę wątpię.

  • 14. Sin1818
    • 2009-06-25 13:46:08
    • *.xdsl.centertel.pl

    nic dziwnego ze Toro ROsso ma takei slabe wozy NEwey takie je tworzy chociaz w zeszlym roku TORO ROSSO bylo minimalnie lepsze od RED BULLA

  • 15. Sin1818
    • 2009-06-25 13:46:30
    • *.xdsl.centertel.pl

    chodzi o budzet

  • 16. walerus
    • 2009-06-25 15:14:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a pamiętacie jak testowali przed sezonem... hehehe.....

  • 17. Raven89
    • 2009-06-25 16:12:58
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Walersu: No pewnie.Buemi roznosił wszystkich na treningach a na portalach typowali go jako kandydata do mistrzostwa... :D

  • 18. pz0
    • 2009-06-26 22:42:47
    • *.1.92.40

    13. robtusiek - jednak wyraźną zwyżkę formy STR zanotowało dużo wcześniej, czego ukoronowaniem był wynik na Monzie. Dietrich widział że zespół ''juniorski osiąga o wiele lepsze rezultaty niż RBR, więc przypuszczam że nakazał położyć większy nacisk na rozwój STR. Nie wiem jak było ale na jego miejscu postąpiłbym właśnie tak.

  • 19. RoninRonin
    • 2009-06-26 22:53:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przecież wszyscy płacie 5 złotych za puszkę red bula a nie 2,5 jak za produkty konkurencji, aby mieli z czego sponsorować te zespoły ... poza tym torro rosso to jakaś ściema finansowa, nie ma filantropii w tym sporcie.

  • 20. Skoczek130
    • 2009-06-27 16:03:14
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Można było się domyślic, że ich budżet jest mniej, więcej takiej wielkości. W końcu jest to zespół drugoplanowy RBR, który i tak prędzej, czy później zostanie sprzedany przez Austriackiego miliardera. Życzę sukcesu z nowym dyfuzorem, gdyż tylko ten podzespół da im największą wzwyżkę formy, pozwalającą na awans w klasyfikacji.

  • 21. przemo_95
    • 2009-06-30 16:19:46
    • *.olsztyn.vectranet.pl

    ja mysle ze str po prostu szuka mlodych kierowcow ktorzy tj. nie umia poradzic se z bolidem nie umieja ustawic odpowiednio. A co do kosztow to sie zgadzam gdyby str mial wlasnego sponsora a nie red bulla to i by mogli co wyscig robic udoskonalac swoj samochod. tak wynika z mojego punktu widzenia

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo