komentarze
  • 3. MIŁOŚNIKF1
    • 2009-04-22 10:22:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę że żaden zespół nie zaryzykuje i nie wybierze super-miękkich opon. Moim zdaniem kierowcy powinni używać średniej mieszanki opon.

  • 4. Lilka
    • 2009-04-22 10:30:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cóż za geniusz to wymyslił ? Chce wiedzieć, bo pójdę pogratulować. A tak na serio to dobór opon w tym opon nie przynosi jak narazie emocji kibicom, chyba że pomyłka Ferrari podczas GP Malezji, tylko dokłada zespołom dodatkowych problemów. I co kierowca przejedzie jedno okrążenie na super miękkich i opony są już nie do użytku. Ech...codziennie jakies nowe "wspaniałe" pomysły przychodzą do głowy w Formule... Niekoniecznie dobre dla kierowców.

  • 5. Lilka
    • 2009-04-22 10:31:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cóż za geniusz to wymyslił ? Chce wiedzieć, bo pójdę pogratulować. A tak na serio to dobór opon w tym sezonie nie przynosi jak narazie emocji kibicom, chyba że pomyłka Ferrari podczas GP Malezji, tylko dokłada zespołom dodatkowych problemów. I co kierowca przejedzie jedno okrążenie na super miękkich i opony są już nie do użytku. Ech...codziennie jakies nowe "wspaniałe" pomysły przychodzą do głowy w Formule... Niekoniecznie dobre dla kierowców.

  • 6. pz0
    • 2009-04-22 10:36:57
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    3. MIŁOŚNIKF1 - w tym sęk że wszyscy ją muszą użyć, by ''regulaminowi stało się zadość''

  • 7. atomic
    • 2009-04-22 10:49:39
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyżby bridgestne był ekspertem w ustawieniach bolidów?

  • 8. anarhiusz
    • 2009-04-22 11:31:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ale może być ciekawie ;) gdyby tak zdobyć dobre pole w kwalifikacjach potem przejechac kilka kółek na miękkich i na pitstop. Będzie tak samo jak w Australi...i

  • 9. walerus
    • 2009-04-22 11:40:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dobra guma nie jest zła....

  • 10. walerus
    • 2009-04-22 11:41:11
    • *.klingspor.pl

    zła guma nie jest dobra....

  • 11. marcinek99
    • 2009-04-22 12:03:01
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Zupełnie nie potrzebnie ryzykuje się zdrowiem kierowców.Może to dla nasz widzów to ciekawiej jak po 8 kółkach bolid zaczyna tracić po 5s,jest i więcej wyprzedzania,tylko czy to jest reklama czy antyreklama Bridgestone.

  • 12. bulekf1fan
    • 2009-04-22 12:04:27
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    oni to jak zaczna wymyslac to beda wkoncu gasienice albo drewniane kola jak przy starych bryczkach i beda sobie tak jezdzic zapraszam wszystkich na moja straone www.f1v1.ubf.pl prosze wchodzic

  • 13. robtusiek
    • 2009-04-22 12:12:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    To będą jaja jak berety:) w Australii była niższa temperatura od tej której się spodziewają w Bahrajnie, to gumki supermiękkie polecą szybciutko. Już wiem co Alonso będzie mówił.

  • 14. ptasior
    • 2009-04-22 12:58:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Mamy tutaj super-miękką oraz średnią oponę i spodziewamy się, że średnia będzie bardzo wytrzymała". Jak oni na to wpadli...

  • 15. skiler7
    • 2009-04-22 13:11:40
    • *.ittp.media-com.com.pl

    Te opony z super-miekkiej mieszanki jeżeli wytrzymią 1 okrążenie to bedzie super. Czyżby była powtórka z GP Austalii???

  • 16. Orlo
    • 2009-04-22 14:07:16
    • *.ssp.dialog.net.pl

    A niech mi ktoś powie, czy jakby NIE użyć w wyścigu obu mieszanek, tylko przejechać cały na średniej, to wtedy jest dyskwalifikacja, czy tylko kara np +25 sekund? Bo jeżeli byłaby tylko kara doliczenia 25 sekund to może i tak opłacałoby się jechać tylko na twardszej mieszance.

  • 17. wafel
    • 2009-04-22 14:39:42
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    trwałość mieszanki nie zależy tylko od temperatury, ale także od charakterystyki toru jaki i od rodzaju nawierzchni. poza tym można podsterować ustawieniami bolidu aby opony mogły mniej się zużywać. Poza tym dzięki tym zmianą jakie wprowadziło FIA zmniejszyło możliwość przewidzenia zwycięzcy wyścigu, co mimo wszystko uatrakcyjnia ten sport. w poprzednich dwóch sezonach wygrywali wyścigi tylko MCL i Ferrari. Sporadycznie zdarzało się, żeby wygrał jakiś inny zespół. W tej chwili można powiedzieć, że największe szanse ma Red bull, GP, MCL i renault.... tylko nie dałbym sobie ręki uciąć, że kierowca taki jak RK czy Buemi dzieki innej strategi wygrają ten wyścig

  • 18. walerus
    • 2009-04-22 14:55:40
    • *.klingspor.pl

    zespoły same powinny sobie wybierać po dwie mieszanki - jak już - na wyścig....

  • 19. Punksnotdead
    • 2009-04-22 15:28:42
    • *.cust.tele2.pl

    Słabo się na tym znam. Twarde opony byłyby złe na ten tor ?

  • 20. Skoczek130
    • 2009-04-22 15:34:04
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    Może na tym torze ta konfiguracja się sprawdzi. Trzeba w to wierzyć!!!

  • 21. jawiemwszystko
    • 2009-04-22 15:43:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakbym kierował teamem F1 to bym sie dogadał z innymi szefami teamów i wszyscy by ani razu nie zalozyli super miękich. I niech wszystkich zdyskwalifikują, ciekawe kto wiecej straci...

  • 22. jar188
    • 2009-04-22 15:45:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niech wprowadzą od przyszłego sezonu różnice pomiędzy mieszankami o cztery stopnie i nie będzie problemu- twarda i super miękka, kabaret jak się patrzy.

  • 23. krz08
    • 2009-04-22 16:11:30
    • *.xdsl.centertel.pl

    znowu będą jaja z oponami

  • 24. pz0
    • 2009-04-22 16:14:38
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    22. jar188 - od przyszłego sezonu to mają być węższe opony...
    21. jawiemwszystko - chcesz powtórki z USA?

  • 25. Gabrych
    • 2009-04-22 16:51:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zobaczcie na to z drugiej strony jak w Australii pod koniec Vettel i Button byli na miękkich Kubica na twardych i jakie były wtedy emocje do końca nie wiadomo było kto zajmie które miejsce.

  • 26. saint77
    • 2009-04-22 16:58:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Może od następnego sezonu wprowadzą kilku dostawców opon? Byłoby o wiele ciekawiej....
    Berni niedługo każe im malować bolidy wg swoich upodobań...... Duże dziecko.

  • 27. 16051974
    • 2009-04-22 20:02:08
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Moim zdaniem doborem opon do wyśćigu powinien zajmować sie zespoly

  • 28. dejwnml
    • 2009-04-22 23:29:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szkoda że Michelin nie dostarcza już opon do F1. Chociaż byłaby rywalizacja a tak Bridgestone partaczy robotę :)

  • 29. sivshy
    • 2009-04-23 17:57:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @saint77: Powiedziałbym raczej 'stare', bo duży to on nie jest...

  • 30. bahama007
    • 2009-04-23 19:52:25
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    lol oni chyba lepiej sie znaja od was zal.po co komentowac to oni lepiej od was wiedza co robia

  • 31. jawiemwszystko
    • 2009-04-23 20:07:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @pz0 - gdyby taka powtórka z USA zakończyła ten cyrk co jest teraz - chce

  • 32. sivshy
    • 2009-04-23 20:10:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Historia pokazała, że sprzeciw zjednoczonych teamów może pomóc dużo. Bernie powinien o tym wiedzieć, wszak sam kiedyś stanął na czele takiego buntu.

  • 33. jawiemwszystko
    • 2009-04-23 20:29:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i przydało by sie, bo przepis o nie sąsiednich twardosciach opon jest piramidalnie glupi. Oczywiście pamiętam głupsze, ale to bylo parę lat temu. Świat idzie do przodu, Bernie :)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo