komentarze
  • 1. merc777
    • 2009-04-19 13:40:31
    • *.adsl.inetia.pl

    he he to jest dopiero ciekawe ze rosberg jest krolem na treningach przyjdzie wyscig i nic,,,ciekwe czy wtedy wychodza jego umiejetnosci czy bolid mimo wszystko nie jest taki szybki...

  • 2. lukasz1
    • 2009-04-19 13:47:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nakijama usprawiedliwia sie bo inni tak robili, tak jak by sie bał że już nie będzie za kierownicą.

  • 3. david9
    • 2009-04-19 13:58:01
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    I znowu Rosberg zaginoł akcji.......

  • 4. Ra-v
    • 2009-04-19 13:58:21
    • *.adsl.inetia.pl

    no i tak jak mowilem... wszystko fajnie pieknie ale jak przychodzi wyscig to zawsze gdzies giną...

  • 5. Raven89
    • 2009-04-19 14:19:42
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Potwierdzenie,że Williams błyszczy tylko na pojedyńczych okrążeniach.Zupełnie niezrozumiała dla mnie decyzja o przejściówkach w bolidzie Rosberga zawaliła mu wyścig.Nakajima jest na wylocie - po tym sezonie zniknie z F1 razem z Piquetem,Bourdaisem.

  • 6. bacardi2
    • 2009-04-19 14:50:23
    • *.ptim.net.pl

    Póki Williams ma układ z Toyotą to on na pewno nie zniknie.

  • 7. anderis8
    • 2009-04-19 14:52:01
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Williams nie błyszczy na pojedynczych okrążeniach- jeszcze raz to powtórzę. W Australii i Malezji mieli lepsze tempo w wyścigu, niż w qualu. Ich problemem są stratedy, którzy za często podejmują niewłaściwe decyzje. A decyzja o przejściówkach nie zawaliła wyścigu Rosbergowi- on już miał stracony wyścig przed tą decyzją. Wogóle nie wiem, po co go ściągali do boksów przed ruszeniem wyścigu, miał więcej paliwa, niż Red Bulle, które dały radę wyrobić przewagę. Oczywiście, że Nico nie wyrobiłby sobie tej przewagi aż takiej dużej, ale mimo wszystko i tak byłby chyba wyżej, niż dotankowując przed zjazdem SC :p

  • 8. Orlo
    • 2009-04-19 15:08:29
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Dokładnie. Williams ma zazwyczaj słabą strategię i dlatego tak marnie wypadają w wyścigach.

  • 9. Skoczek130
    • 2009-04-19 15:19:10
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    Moim zdaniem mają problem ze strategiami oraz z utrzymaniem dobrej formy w wyścigu. Z pewnością wszystkie wygrane treningi Rosberga były na z małą ilością paliwa w zbiorniku. Kazuki niestety nie ukończył wyścigu przez awarię, ale coś mi się zdaje, że było to po części spowodowane wypadaniem z toru. Może coś tam uszkodził. Może następnym razem?

  • 10. Skoczek130
    • 2009-04-19 15:20:39
    • Blokada
    • *.gprs.plus.pl

    Z kolei Rosberg popełnił (albo raczej popełnił jego zespół) błąd z przejściówkami. Może gdyby nie to, byłby wyżej, ale nie zmienia to faktu, że tym razem się nie popisał.

  • 11. Orlo
    • 2009-04-19 15:34:13
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Przecież w artykule pisze że to Rosberg poprosił o przejściówki, co zresztą i tak nie miał jakiegoś większego wpływu na wyścig w jego wykonaniu, tzn nie miał nic do stracenia, zaryzykował i się nie opłaciło, tak 0 i tak 0 :D

  • 12. grabin
    • 2009-04-19 15:52:42
    • *.range86-160.btcentralplus.com

    Jak widać podwójne dyfuzory to nie wszystko. Potrzebne tez strategia i umiejętności...

  • 13. walerus
    • 2009-04-19 22:38:49
    • *.adsl.inetia.pl

    z taaką bryką takie wyniczki - porażka....

  • 14. morek151
    • 2009-04-22 14:25:49
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    rosberg tak jak alonso musiał wczesniej zjechać na tankowanie kto wie jakby było gdyby nie padało chociaż uwazam ze rosber to mistrz jednego okrązenia

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo