komentarze
  • 1. niedz
    • 2009-03-10 09:09:11
    • Blokada
    • *.elpos.net

    button ma sporo do udowodnienia hamiltonowi... oby konczyl zawsze wyscigi przed nim! pzdr

  • 2. Skoczek130
    • 2009-03-10 09:32:41
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oby mała ilośc testów nie miała wpływu na wyniki samochodu.

  • 3. pjc
    • 2009-03-10 09:48:10
    • *.244.91.2

    I to potwierdza, że Ross Brawn to człowiek F1.
    Pełen profesjonalizm.

  • 4. Voight
    • 2009-03-10 10:02:54
    • *.ssp.dialog.net.pl

    To chyba tylko autoreklama. Dopiero w Australii okaże się jak wygląda stawka. Ale zmiany w F1 zawsze były a i tak na czele są Ferrari i McLaren.

  • 5. morek150
    • 2009-03-10 11:03:33
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    mclaren jest cały czas z tyłu, wiec cos jest nie tak, on raczej nie robią zadnych zasłon, mclaren musi ukrasc komus dane zeby stworzyc konkurencyjny bolid

  • 6. walerus
    • 2009-03-10 11:28:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    powodzenia Buttonie.....

  • 7. pz0
    • 2009-03-10 12:02:40
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    BrawnGP ma znowu jakiś inny dyfuzor. Oni poszli w jakąś inną stronę jak Williams i Toyota. Ciekawe czy znowu ktoś się tego nie przyczepi?

  • 8. morek150
    • 2009-03-10 12:18:28
    • Blokada
    • *.ds15.agh.edu.pl

    mi sie wydaje ze za rok docisk i tak bedzie taki sam jak w tamtym sezonie

  • 9. mattbmw
    • 2009-03-10 12:49:28
    • *.opera-mini.net

    właśnie nie, za rok aerodynamila ma być zredukowana o 50% w stosunku do tegorocznych bolidów

  • 10. Ra-v
    • 2009-03-10 12:51:01
    • *.adsl.inetia.pl

    2009-03-10 11:03:33 morek150 - mam nadzieje ze w tym roku ukradli dane Force India :D

  • 11. pz0
    • 2009-03-10 12:58:16
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Jak tak redukują docisk, to może za dwa lata ten docisk będzie ujemny, a za trzy lata bolidy będą fruwały nad torem :-)

  • 12. Shallan
    • 2009-03-10 14:12:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    wystarczy na odwrót założyć przednie skrzydło ;)

  • 13. sivshy
    • 2009-03-10 21:49:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    regulaminy regulaminami, a teamy i tak będą pracować nad tym, aby poprawiać wydajność pakietów aerodynamicznych, oczywiście w obrębie przepisów. Raczej nie tak szybko bolidy osiągną poziom docisku porównywalny z tym, sprzed roku, ale na pewno postęp dalej będzie w tej dziedzinie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo