komentarze
  • 21. niza
    • 2009-01-18 12:53:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    o rany jak wy lubicie gdybać. Sezon już dawno się skończył i Hamilton ma mistrza i koniec kropka, nie ma co się rozczulać, co by było gdyby Ham wygrał w Spa, czy co by było gdyby nie popsuły się światła podczas pit stopu Massy. Tak się stało i tyle, widocznie tak miało być... @sivshy tak to już będzie, że czego nie powie Ham to zawsze będzie źle, ja za kolesiem też nie przepadam ale tutaj się z nim zgadzam w 100 %, bo ma rację. Ten system medalowy jest poroniony i tyle

  • 22. dziarmol@biss
    • 2009-01-18 12:57:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale o co ta awantura? przecież nie będzie medali i słusznie ...

  • 23. asokolow1
    • 2009-01-18 13:23:10
    • *.116.198.51

    a może by tak ankietę na ten temat zrobić...ciekaw jestem wyniku....

  • 24. niza
    • 2009-01-18 13:34:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    asokolow1 ankieta była na oficjalnej stronie F1, ale nie wiem jakie były wyniki, można się tylko spodziewać, że chyba większość była na nie

  • 25. Ra-v
    • 2009-01-18 13:46:57
    • *.adsl.inetia.pl

    Bernie sobie moze medal przyznac ale za głupote na szczescie teamy sie na takie zabobony nie zgodza i bardzo dobrze bo to mega debilstwo.... Czarny ma racje :P

  • 26. Voight
    • 2009-01-18 14:01:28
    • *.ssp.dialog.net.pl

    A te ankiety to w ogóle jakieś dziwne. Pytania w stylu "Czy Robert Kubica jest zajefajny?"

  • 27. sivshy
    • 2009-01-18 14:10:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @niza: Wiem że już zawsze tak będzie, ale jakoś nie mogę przejść koło tego obojętnie, kiedy ktoś się czepia każdej jego wypowiedzi. Rozumiem, że można kogoś nie lubić, ale to jest jakaś chora obsesja...

  • 28. niza
    • 2009-01-18 14:35:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @sivshy dokładnie, niektórzy nawet nie mają pojęcia o tym, że są już zaślepieni nienawiścią do kogoś, kogo w ogóle nie znają. Można kogoś nie lubić, ja też za nim nie przepadam, no ale bez przesady...

  • 29. elin
    • 2009-01-18 15:15:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    po co rozmowa o czymś co nie zostało wprowadzone- będzie uzgodniony system medalowy-będzie o co się kłócić,kto za kto przeciw ale teraz to troche bez sensu.A co do Hamiltona to jego zdanie zostało tu przytoczone właśnie dlatego by wzbudzić więcej emocji i kontrowersji- i jak widać się udało

  • 30. greggral
    • 2009-01-18 15:49:24
    • *.88.136.246

    a mi się wydaje że lepszym sposobem byłoby zwiększenie liczby punktów za zwycięstwo np do 12-15pkt a resztę zostawić jak było do tej pory może wtedy było by więcej walki o zwycięstwo a nie bezpieczna jazda do mety... to tylko moje skromne zdanie.

  • 31. tt16
    • 2009-01-18 17:09:59
    • *.191.124.67

    Zgadzam sie z Hamiltonem. To nie jest dobry pomysl. Czy BMW bedzie miec stabilna forme? To wielka zagadka, kto bedzie gorowac w sezonie 2009. Medale to dobry pomysl dla zespolow ktore wiedza ze maja dobra forme i maja bolid na miare zwyciestw.

  • 32. aees
    • 2009-01-18 17:19:13
    • Blokada
    • *.rgnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    @brainstorm zacznij myslec i nie bądz tak tępym fanem. myslisz ze lodowiec celowo zajechal droge murzynowi? gdybys wzial udzial w paru zawodach chocby kartingowych to wiedzialbys o czym mowie!.. tak, kolego w jednej malej chwili, w ulamku sekundy jestes zdolny przeanalizowac wiekszosc z dostepnych opcji manewrow na torze. widze ze nie jestes kierowca lub jestes kierowca bardzo slabym!

  • 33. aees
    • 2009-01-18 17:33:46
    • Blokada
    • *.rgnqu1.dynamic.dsl.tele.dk

    @ brainstorm prosze tu zobacz i powiedz mi co zrobil murzyn na drugim zakrecie szykany kiedy byl za lodowcem ??? powiem ci tak!- wystarczylo lekkie dohamowanie aby wpasowac sie za lodowca i wyjechac ZA lodowcem! a co zrobil murzyn? nie chcial latwo oddac pozycji i ciął! widac ten moment wiec sie przyjrzyj i naucz sie jezdzic! ht tp://pl.youtube.com/watch?v=ztejyYmAiMI

  • 34. Marti
    • 2009-01-18 17:58:25
    • *.160.167.2

    Bernie jak zwykle uparty twardo obstaje przy swoich "wspaniałych" pomysłach ;/ Kiedy on wreszcie ustąpi z funkcji? Chyba raczej nie za życia :-)

  • 35. Yooka
    • 2009-01-18 18:07:49
    • *.toya.net.pl

    moim zdaniem te różnice w punktach powinny być mniejsze a nie większe jeśli już czyli za zwycięstwo 10 ,za drugie miejsce 9 itd. wtedy też było by więcej walki. A co do rozkminiania co było i co będzie to chyba po to są takie strony itd. Każdy z nas ma swoje zdanie i ma prawo je wyrazić tylko trzeba to robić kulturalnie.

  • 36. lewusFIA
    • 2009-01-18 18:24:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Również, podobne mam zdanie jak Yooka, taka opcja pozostawia możliwość rozstrzygnięć do samego końca sezonu. Co do medali, można i owszem zgodzić się z Bernim, ale tylko i wyłącznie po zakończeniu sezonu medalami nagradzani byliby mistrz świata, drugi kierowca i trzeci.

  • 37. leo_
    • 2009-01-18 18:29:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dokładnie, też się zgadzam z większością . A szczególnie z Voigtem. No, może tylko mniejsze różnice punktowe, niż Voigt podał: 12 (I), 8 (II) itd, lub 14 (I), 8 (II) itd. I po sprawie.

  • 38. Dagmara_W
    • 2009-01-18 19:36:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jakby dali medale to byloby to mniej emocjonujace niz pkt.. wiecej kierowcow ma sznse jak i zespoly,, a nie ze ktos polowe moze nie przejechac ale ma z 5 najwanzijeszych medali i juz wygral.. powinny zostac pkt, to wkoncu nie olimpiada

  • 39. Marti
    • 2009-01-18 19:57:34
    • *.160.167.2

    Jeśli chodzi o punktację to wg. mnie różnica punktowa pomiędzy zwycięzcą a drugim kierowcą na mecie powinna wynosić 4 punkty a nie 2 (tym bardziej jesli w stawce nie będzie 20-tu tylko 18-tu kierowców). W takiej sytuacji najlepiej by było przywrócić poprzedni system punktowy, który notabene zlikwidowano, by zakończyć hegemonię MSC i Ferrari :) @lewusFIA - nie byłoby lepiej, gdyby kierowcy na zakończenie nagrodzeni zostali pucharami (nie tylko MŚ, także drugi oraz trzeci w klasyfikacji)? Medale kojarzą mnie się przede wszystkim z dyscyplinami olimpijskimi a do nich F1 przecież nie należy.

  • 40. astrostar
    • 2009-01-18 20:00:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A może taka punktacja: 100, 60, 40, 20, 15, 12, 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1. Będzie premiowała zwycięzców i zachęcała do walki o każdą pozycję słabe zespoły (punktowane 15 miejsc).

  • 41. Kazik
    • 2009-01-18 20:46:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Już tak wiele było opinii nt.punktacji.Z tego co wiadomo pomysł Berniego nie cieszy się sympatią. (moją też nie).Bernie optuje aby mistrzem był kierowca ,który wygra najwięcej wyścigów.Bardzo słusznego argumentu użył Lewis-ktoś pracuje przez cały sezon na wynik.Nie wiem dlaczego Bernie nie wpada na to aby po prostu powiększyć przewagę zwycięzcy GP nad drugim.Co anormalnego byłoby w systemie 12-8-6-5-4-3-2-1 ?

  • 42. Asturia
    • 2009-01-18 20:49:45
    • *.chello.pl

    No jasne, że Hamilton tego nie chce bo gdyby tak było to mistrzem świata jest Massa czyli ten który wygrał najwięcej wyścigów. Muszę jednak przyznać, że medale też mi się nie podobają. Co innego że mistrzem świata ma zostać ten, który wygrał najwięcej GP w sezonie. To akurat dobry pomysł, byle nie wiązał się z medalami. Trzeba zmienić przepisy.

  • 43. celonardo
    • 2009-01-18 21:03:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Gdyby ten system medalowy był już w poprzednim sezonie to Kubica byłby 5, bo równa jazda by się na nic nie zdała , bo Alonso miał 2 zwycięstwa a Kubica 1 no i jeszcze po jednym mieli Vetel i Kovalainen. Dlatego muszę przyznać rację Hamiltonowi. Nie zawsze się wygra choć się jedzie najlepiej

  • 44. major.
    • 2009-01-18 23:15:42
    • *.206.114.34.static.telsat.wroc.pl

    o i Ham w końcu powiedział coś mądrego

  • 45. Skoczek130
    • 2009-01-18 23:46:15
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tutaj z Lewisem się zgodzę. Najważniejszy jest cały sezon, a nie tylko pojedyncze GP, które akurat wyszły. Skoro Bernie tak bardzo chce premiowac triumfatorów, to niech zaproponuje system, w którym zwycięzca zdobędzie o cztery punkty więcej od drugiego. Chyba najlepszym systemem byłby taki: 12- 1st, 8- 2nd, 6- 3rd i do 1 punktu za ósme miejsce. W tedy najlepsi mieliby większą motywację do walki, jak również drivery z teamów ze słabszych ekip, które walczą o pojedyncze punkciki.

  • 46. Skoczek130
    • 2009-01-18 23:47:34
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ***driverzy ze słabszych ekip.

  • 47. ptasior
    • 2009-01-19 00:12:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @D.S. - system medalowy wcale nie musi zapewniać walki do końca. Przykładowo, jeden kierowca wygra siedem wyścigów ale wielu nieukończy, drugi wygra tylko 5 ale zawsze będzie przyjeżdżał na punktowanych pozycjach. Ostatni wyścig to tylko formalność. A wg obecnego systemu walka byłaby do końca... A tak na marginesie, to podzielam zdanie sivshy, niektórzy przesadzają z krytyką Hamiltona. Lewis powiedział to nie dlatego, że "się boi bo jak by były medale w zeszłym roku to mistrzostwo by znowu koło nosa uciekło". Powiedział to, co myślą wszyscy z wyjątkiem Berniego.

  • 48. lewusFIA
    • 2009-01-19 00:44:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ Marti: oczywiście, że lepiej, też wolę aby nie zmieniano tradycji nagradzania kierowców pucharami ale skoro Berni tak się upiera... a wogóle to nie rozumiem jego dążności do tej zmiany, ubzdurał sobie jakieś dowartościowanie F1 czy co... F1 sama w sobie jest wartością i fenomenem, nieporównywalną do żadnej innej, nawet olimpijskiej dyscypliny, i lepiej niech tak zostanie jak jest obecnie.

  • 49. yaneq
    • 2009-01-19 07:53:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ktoś wygrywa kilka 8 pierwszych wyścigów i dalsza część sezonu jest już niewarta oglądanie. berni... nie p, żadnego systemu medalowego. jest dobrze jak jest. w roku 2008 mieliśmy masę emocji, właśnie dzięki aktualnemu systemowi punktowania. nie zmieniać tego co dobre!

  • 50. kumahara
    • 2009-01-19 14:15:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    yaneq : dokładnie !

  • 51. sivshy
    • 2009-01-19 21:35:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ja nie rozumiem, po co w ogóle to całe zamieszanie wokół punktacji, skoro dzięki takiej punktacji jak ta, już dwa sezony pod rząd mieliśmy emocjonujące finały... Wolicie, aby walka o tytuł rozstrzygała się dwa-trzy wyścigi przed końcem? Zresztą, tą punktację uważam za sprawiedliwą, ponieważ premiuje kierowców regularnych i niepopełniających błędów...


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo