komentarze
  • 1. morek150
    • 2008-09-17 11:43:46
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    toyota i honda pokazują ze budzet to nie wszystko

  • 2. Voight
    • 2008-09-17 12:13:03
    • *.ssp.dialog.net.pl

    A Renault pokazuje, że bez dużego budżetu nie da się utrzymać na szczycie

  • 3. rozaldo
    • 2008-09-17 12:15:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zawsze wydawało mi się że toyota to akurat problemów z kasą nie ma :)

  • 4. amollyn
    • 2008-09-17 12:42:05
    • *.ostnet.pl

    no bo nie ma problemow z kasa...morekowi150 chodzilo o to ze maja duzy budżet a cienko stoją w klasyfikacji ( no glownie Honda )

  • 5. olzak
    • 2008-09-17 13:46:17
    • *.ae.ge.com

    Renault tak marnie wyglada bo stracili sezon 2007 - wypuscili Alonso i nie bylo komu pracowac nad ustawieniami. Bolid mozna rozwijac tylko wtedy gdy sie posiada kierowce jezdzacego bardzo rowno i wyciskajacego z bolidu maxa - a z calym szacunkiem ani KOV ani FIS nie sa az takimi gierojami. W tym sezonie jest troche lepiej bo ALO "robi" ustawienia. Bez dobrego testera nawet kasa nie pomoze - patrz Toyota, Honda, Williams.

  • 6. walerus
    • 2008-09-17 13:51:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Japońce potrzebują dużo kasy do czegoś - Europejczycy mniej.... jak na razie to tylko kasą chce renault zatrzymać Alonso....

  • 7. krs
    • 2008-09-17 14:05:07
    • *.netia.com.pl

    Bla bla bla.......
    a słyszał ktoś że pod koniec 2006 McLaren podkupił najlepszych inżynierów z Renault ?

  • 8. justka46
    • 2008-09-17 14:10:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę, że dużo to nie zmieni

  • 9. Voight
    • 2008-09-17 14:40:35
    • *.8.139.137

    Williams cienko stoi. Mają chyba 130 mln. Mniej więcej tyle co Toro Rosso

  • 10. Angulo
    • 2008-09-17 15:06:18
    • *.yeo.pl

    A ktoś słyszał, że Renault pod koniec 2007 miało dokumenty McLarena?

  • 11. TOTTI
    • 2008-09-17 16:23:06
    • *.232.255.155

    Angulo - Ja slyszalem, watpie czy to byla prawda, bo skoro w 2007 roku Renault bylo cieniem teamu z lat 2004-2006 a McLaren spisywal sie duzo lepiej bo wykorzystal dane techniczne Ferrari, wiec po co Renault mialoby brac dane techniczne McL, skoro spisywali sie przecietnie.

  • 12. Angulo
    • 2008-09-17 17:32:23
    • *.yeo.pl

    No nie wiem czy wykorzystali...

  • 13. Voight
    • 2008-09-17 17:37:22
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Nie McLarena tylko Ferrari. Ale na jedno wychodzi :-)

  • 14. Voight
    • 2008-09-17 17:48:56
    • *.ssp.dialog.net.pl

    tak w ogóle to kempa powinień zamieścić gdzieś dokumentację techniczną Ferrari i McLarena i bedziemy sie na forum bawić w znajdź różnice.

  • 15. sivshy
    • 2008-09-17 20:38:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A może zbudujemy swój bolid? ;]

  • 16. sivshy
    • 2008-09-17 20:39:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wykradniemy specyfikację techniczną Force India. Na sam początek wystarczy :)

  • 17. Master666
    • 2008-09-17 22:06:03
    • *.dolsat.pl

    Voight - FIA musiała zaprzestać dominacji Renault poprzez zmianę producenta opon, wszystko po to, aby Ferrari powróciło na szczyty. Widać nie wyszło im to na dobre, ponieważ McLaren-Mercedes okazał się lepszy niż przypuszczali. Jedynym sposobem, aby legalnie wykraść McLareno'owi mistrzostwo było odebranie im wszystkich zdobytych punktów. Wszystko oczywiście po to, żeby Scuderia Ferrari została mistrzem. Więc nie opowiadaj steku bzdur w stylu: "Nie McLarena tylko Ferrari"... Z całym szacunkiem, ale Ty z tej dokumentacji nic byś nie zrozumiał... Tyle miałem do napisania... pozdro.

  • 18. bmwrk
    • 2008-09-18 02:38:04
    • *.belf.cable.ntl.com

    Master666 - Sugerujesz, ze FIA gra z Ferrari do jednej bramki? Sorry za porownanie do innej dyscypliny sportu.

  • 19. walerus
    • 2008-09-18 10:33:31
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    jak coś organizujecie - to ja mogęzostać kierowcą testowym lub takim mechanikiem co kółka zmienia......

  • 20. amollyn
    • 2008-09-18 13:27:47
    • *.ostnet.pl

    a kto zalatwi super licencje kierowcom...moze briatore?:D

  • 21. Master666
    • 2008-09-18 20:09:46
    • *.dolsat.pl

    bmwrk - ja nic nie sugeruję, tylko stwierdzam fakty.

  • 22. pz0
    • 2008-09-19 10:09:05
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    bmwk - to nie żadne odkrycie że FIA i Ferrari coś do siebie czują. Ot taki jakiś dziwny związek nieformalny.

  • 23. pz0
    • 2008-09-19 10:13:42
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Co do dokumentacji to chyba jedyna realna szansa na wejście w legalne jej posiadanie to zakup zwłok po SuperAguri. Ta firma co to kupiła wykorzystuje maszyny, hale, ludzi, ale osprzęt wyścigowy i wszystko co służyło do wyścigów chcą sprzedać. Więc jakaś zrzuta panowie i - jakby to Kiepski powiedział - se w stodole klepiemy bolida...

  • 24. sivshy
    • 2008-09-21 13:34:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    szczerze mówiąc, to gdybym miał kasę, kupił bym sobie choć jeden bolid+trochę części, żeby sobie pojeździć ;] Dobrze że za marzenia nie karają...

  • 25. dziarmol@biss
    • 2008-09-21 16:01:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-17 22:06:03 Master666- jak na razie to co napisałeś to tylko same pomówienia a gdzie te fakty?no i to zdanie<Jedynym sposobem, aby legalnie ""wykraść ""McLareno'owi mistrzostwo było odebranie im wszystkich zdobytych punktów>to słowo "wykraść" w takim kontekście jest chyba nie na miejscu ..

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo