krs
Ostatnia aktywność
avatar
krs

10.10.2008 09:46

0

Nick dotał angaż i zeszło z niego powietrze ?- bardzo jestem ciekawy co pokaże jutro w Q1 i Q2

avatar
krs

25.09.2008 11:20

0

pi................enie, zostanie tak jak jest, Nick bedzie jeżdził dla BMW nawet za darmo bo to jego ostatnia szasa zeby wygrać swoje pierwsze GP.

avatar
krs

19.09.2008 14:52

0

KImi nie jest prawdziwym "czempionem", Myśli ze jest drugime Nykanenem który całej cały czas hlał na umor, ruchał co tylko sie rusza a przez kilka lat i tak nikt go nie mógł przskoczyć, skończył jak skończył, ale od 20 lat nie znalazł sie żaden kto by poprwaił jego osiągnięcia sportowe.

avatar
krs

19.09.2008 13:17

0

może sobie gadać - jago kontrakt napewno jasno opisuje jak ma sie zachować w określonych sytuacjach, gadać może jedno, a robił będzie co do niego należy tak jak filipek rok temu.

avatar
krs

17.09.2008 14:05

0

Bla bla bla....... a słyszał ktoś że pod koniec 2006 McLaren podkupił najlepszych inżynierów z Renault ?

Przejdź do wpisu Renault zwiększa budżet

avatar
krs

16.09.2008 13:56

0

Niby logiczne ale nie sądzę żby Alonso tak postawił sprawę, on chce jeździć poprostu dobrym bolidem za dobre pieniądze. To jest F1 i nie ma to miejsca na sentymenty. Ja bym był spokojny o Roberta, Theissen nie ma w zasadzie żadnego arumentu żeby Nick został pozatym jednym - on jest Niemcem - ale to za mało. Jak chcą walczyć o mistrzostwo świata w 2009 to potrzebują dwóch dobrych kierowców. (Nick jest dobry i może jeszcze to potwierdzić w tym sezonie) ale nie w samochodzie który jest ustawiony pod Alonso i Kubicę, a jak zostanie Nick to muszą zbudować dwa różne bolidy na 2009.

avatar
krs

12.09.2008 11:07

0

Żeby nie było - nie jestem fanem Hamiltona ale starając sie być obiektywnym: To prawda że uzyskał przewagę i nie powinien wyprzedzać od razu, z drugiej strony i tak by wyprzedzil Kimiego prędzej czy później, no i przecież kimi i tak wykręcił spina, wiec na wynik końcowy nie miało by to wpływu. A to jest brdzo częsta argumantacja sędziów gdy nie nakładają kary - nawet w oczywistych przypadkach.

avatar
krs

21.08.2008 14:27

0

darecky3 - mógłbym długo wymieniać ale podam tylko dwa argumenty które przmawiaja za moją tezą 1. BMW -to Niemcy, a Niemcy jak maja plan to podążaja za nim jak cielę z krową. Planem jest walka o WDC/WDD w 2009 a do tego potrzeba dwóch kierowców z górnej półki, a nia wymiany jednego na drugiego. 2. FA i RK mają bardzo podobny styl jazdy co jest bardzo istotne na etapie budowy bolidu i testów, Nick i Robert dawali całkiem inny feedback inżynierom przy testach 2008, skończyło sie na tym że mają samochód którym bardzo dobry kierowca jakim jest Nick nie dokońca potrafi jeździć bo w zimie testował głównie Robert. Myślę że BMW doszło do wniosku że lepiej złacić za Alonso i z odrazu mić jakieś 0,3-04 sek/okr zysku + nie będą musieli budować dwóch różnych bolidów dla Nicka i Roberta tylko jeden którmy obydwaj kierowcy będą potrafili jeździć

avatar
krs

21.08.2008 14:13

0

lipens - jest napisane na ...formula1.com

avatar
krs

21.08.2008 09:37

0

Jedna ze strzał to chyba Alonso - na konferencji prasowej w Piętek, będą: Theissen, Briatore, Kubica i Alonso - dziwię sie że żadne polskie media nie wyciągnęły i opublikowały oczywistego wniosku z tego składu - Jak dla mnie sprawa jest oczywista w piatek bedzie już oficjalnie "Goodbay Nick, welcome Fernando"

avatar
krs

22.07.2008 14:54

0

pz0 - wtedy to były bardziej przymiarki niż testy. Prawdziwe testy gotowych rozwiązań na 2009 dopiero się rozkręcają. BMW plan na 2008 wykonało, a jako że to Niemcy to raczej "update" planu (czytaj walka o WDC) nie wchodzi w grę. Skupili sie juz na rozwoju na 2009 - a wydaje się że Robert ma w nim ograniczony udział, co jest dziwne tym bardziej że osigi F1 08 to podobno w dużej mierze jego zasługa. Idąc dalej - Ferrai zdementowało pogłoski o ztrudnieniu FA odrazu jak się pojawiły, ale w przypadku Kubicy - cisza. Wiem, to są czyste spekulacje - ale co tam, może akurat za miesiąc powiem " a nie mówiłem ????"

avatar
krs

22.07.2008 12:44

0

Ciekawe.... odkąd zaczęto testować rozwiązania na sezon 2009, RK jakoś mało jeździ na testach. Wniosek - albo już widomo że nie bedzie go w BMW w 2009 albo jest to pod DUŻYM znakiem zapytania.

avatar
krs

13.06.2008 15:17

0

*****po pierwsze - chcecie aby traktowac NH tak jak podobno traktowano RK w sezonie 2007. Wtedy to bylo niby bylo hamstwo - a taraz jak sytuacja sie odwrocila to ma byc OK? *****po drugie - Jak na razie to w Q2 RK jest znacznie lepszy od NH i nie zanosi sie zeby to sie zmienilo w najblizszym czasie dlatego ze charakterystyka tegorocznego bolidu odpowiada agresywnemu stylowi jazdy jaki prezentuje Robert. Nick ma swoje lata i stylu jazdy nie zmieni wiec nigdy tych opon nie rozgrzeje tak szybko jak Robert. Tak wiec po mojemy Robert moze byc spokojny o strategie na wyscigi. ********po trzecie Mario glupi nie jest i widzi ze NH bardzo dobrze radzi sobie starujec w srodku stawki a Robert z przodu. Taka taktyka powoduje ze sa na drugim miejscu w klasyfikacji konstruktorow a za to jest kasa - i to duza, a przeciez koniec konicow, o to w tym wszystkim chodzi. Jest jasne jak slonce ze RK jest numerem 1 w zespole i tak pozostanie do konca tego sezonu a to ze nikt togo oficjalnie nie potwierdzi to normalne - niech ktos mi przytoczy wypoiedz Rona ze LH jest numerem 1 w zespole.

avatar
krs

21.05.2008 09:22

0

BMW-Sauber_fan *********Primo - Ten bolid był najlepszy takze dzieki Alonso******Secundo -Kierowcy sa porownywalni w zakresie ulmaków sekund, a zeby przspieszyc bolid o 0,2-0,3 sek trzeba wydac kilka milionów i nie widomo czy sie uda. Jak zastapisz NH FA to masz te 0,2 - 03 sek pewne jak w banku.

avatar
krs

08.04.2008 09:44

0

cytat z planetf1 *****"Lewis Hamilton Knows How To Lose No excuses, no accusations, no hiding"****

avatar
krs

08.04.2008 09:26

0

Jezeli BMW bedzie konsekwentne to w Barcelonie Nick wystruje do Q3 z mniejszym obciązeniem - w trzech poprzednich wyscigach roznice paliwa do pierwszego pitlane byly na cztery okrazenia. To stawialoby Roberta w trudniejszej sytuacj na Q3. Swoja droga ciekawe dlaczego az cztery okrązenia? Zarowno MacLareny jak iFererri mija taktyke na tylko jedno okrązenie różnicy.

avatar
krs

05.04.2008 14:32

0

Pole on the pole !

avatar
krs

04.04.2008 21:25

0

lewisowi maja wymienic skrzynie i silnik jezeli sie nie myle to skrzynia b. ma wystarczyc na 4 GP. czt tu tez jest joker tak jak przy silnikach ?

avatar
krs

03.04.2008 12:45

0

walerus - nie rozumiem pytania

avatar
krs

03.04.2008 11:14

0

No pewnie ze to jest mozliwe - jak Mateja moze trenowac Malysza to niby dlaczego on nie moglby jezdzic MP4-23 :-)))

avatar
krs

28.03.2008 15:37

0

yaneq - zgadzam sie - Najszybszy czas Nicka robi wrazenie ale trzeba wziec pod uwage ze Nick wykrecil najlepszy czas kiedy tor juz byl niezle nagumowany, a wtedy Kimi i Robert jechali juz na "pol gwizdka".

avatar
krs

27.03.2008 15:14

0

Filipek jest bardzo dobrym kierowcą i ma szybki bolid. Potrzebuje jednego udanego wyscigu zeby zaskoczyc a potem to juz z gorki - niestety w Ferrai numerem jeden jest Kimi . Raikonenowi w Malezji celowo nalali mniej paliwa zeby zyskal dodtkowa sekuned na pitstopie i wyjechal przed Massa - ciekawye czy jakby milei tak samo dlugie pitstopy to Raikonen by go wyprzedzil ????. Na koniec sezonu bedzie 3-ci lub 4-ty

avatar
krs

26.03.2008 16:13

0

Hod- dog - przejezyczyłem sie powino byc napisane tak "Po prostu - jak RK mial mniej paliwa to byl szybszy a jak mial WIECEJ to nie był wolniejszy"

Przejdź do wpisu Wywiad z Robertem Kubicą

avatar
krs

26.03.2008 16:10

0

hot dog - podobno NH starcil przez McLareny mniej wiecej tyle samo co RK na 12tym zakrecie w Australi. Tak czy okwak my nie mamy nawet 5 % danych jakie powinny byc brane pod uwege przy takich porownaniach - pozyjemy zobaczymy, ja obastawiam ze jak tylko Robert bedzie mniej obciazony paliwem to w Q3 Nick bedzie raczej zawsze za Nim - ale w odwrotnej sytuacji to juz nie jest takie pewne.

Przejdź do wpisu Wywiad z Robertem Kubicą

avatar
krs

26.03.2008 15:53

0

hot dog - moje wyliczenie opieram na zalozeniu ze wszystkie inne czynniki (oprocz obciązenia paliwem) wplywajace na wynik czasowki byly takie same dla kazdego wyscigu dla obudwu kierowcow. Dwa wyscigi to faktycznie troche malo zby wyciagac wnioski statystyczne ale jakies przyblizenie napewno jest. "Czyste spekulacje" to za duzo powiedziane. Po prostu - jak RK mial mniej paliwa to byl szybszy a jak mial mniej to nie był wolniejszy .- to sa fakty

Przejdź do wpisu Wywiad z Robertem Kubicą

avatar
krs

26.03.2008 15:23

0

Porównałem czasy RK i NK z QIII z Australi i Malezji. Rożnica miedzy Ich pierszymi pitsopami w obu wyscigach byla 4 okrązenia, wiec jak dodamy do sibie obciązenia paliwem z dwóch wycigów i podzilimy na 2 - wchodzi ze w sumie tyle samo paliwa. W Australi RK byl ok 0,4 szybszy od NH a w Malezji tak samo szybki. Wg powszechnej opini obaj starcili po tyle samo na swoich okrążeniach pomiarowych więc statystycznie wychodzi ze przy tej samej wadze bolidu RK jest o 0,2 s szybszy NK. Wnioski wyciagnijcie sami.

Przejdź do wpisu Wywiad z Robertem Kubicą

avatar
krs

26.03.2008 14:01

0

na www.formula1.com jest ankieta "który z kierowców BMW wywarł na Tobie najwieksze wrażenie w 2008" - głosujcie - bo na razie jest po równo

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu