2008-09-06 GP Belgii - Trening 11:00 - 12:00
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 N.Heidfeld BMW Sauber 1:47.876 19
2 H.Kovalainen McLaren 1:48.165 10
3 F.Alonso Renault 1:48.307 19
4 L.Hamilton McLaren 1:48.356 10
5 F.Massa Ferrari 1:48.692 6
6 S.Vettel Toro Rosso 1:48.768 16
7 K.Raikkonen Ferrari 1:48.815 10
8 N.Rosberg Williams 1:48.836 13
9 N.Piquet Renault 1:48.946 17
10 M.Webber Red Bull 1:49.054 14
11 J.Trulli Toyota 1:49.057 16
12 D.Coulthard Red Bull 1:49.125 11
13 R.Kubica BMW Sauber 1:49.150 12
14 S.Bourdais Toro Rosso 1:49.256 19
15 T.Glock Toyota 1:49.535 18
16 K. Nakajima Williams 1:49.830 12
17 G.Fisichella Force India 1:49.949 16
18 A.Sutil Force India 1:50.034 16
19 R.Barrichello Honda 1:50.061 17
20 J. Button Honda -:--.--- 1
komentarze
  • 1. Bmw-Sauber_fan
    • 2008-09-06 12:33:51
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja mam taka ciekawostke nie dotyczaca tych treningow. austriackie media oglosily ze w 2009 roku robert kubica bedzie jezdzil w ferrari. cieawe czy te informacje sie sprawdza

  • 2. karolVTEC
    • 2008-09-06 12:35:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak w kwalifikacjach bedzie deszcz to szykują sie najciekawsze kwalifikacje w sezonie :] no i Kubica bedzie mieć szanse przy swojej równejjeździe :)

  • 3. lukas14p
    • 2008-09-06 12:35:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czemu w tym rankingu nazwisko Kubicy pojawia się 2 razy??

  • 4. Roka
    • 2008-09-06 12:37:16
    • *.leon.pl

    Eee dwa razy Kubica i dwa razy Bourdais xD Sklonowali się normalnie :D

  • 5. cezarnation
    • 2008-09-06 12:46:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W deszczowych warunkach Robert pokaże swoją zachowawczą jazdę i będzie jak zwykle liczył na błędy innych. Ale życzę mu żeby był trzeci, zaraz za Massą i Kimim. Forza Ferrari.

  • 6. Qbus81
    • 2008-09-06 12:51:07
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Bmw-Sauber_fan - cóż! cały czas wątpiłem w ten fakt. Wiadoma rzecz, że kierowcom i managerom się nie wierzy. Zaprzeczają, potwierdzają itd. a za dwa tygdnie dzieje się zupełnie na odwrót (więc zapewnienia szefów Ferrari, że skład na 2009 zostaje bez zmian też są nic nie warte), ale po Kimim widać, że nie chce mu się jeździć! Nie wierzę po prostu w jakiś spadek formy! Dobry kierowca siedzi w najlepszym samochodzie a pożądanych wyników jak ni ma ta ni ma :( Dla mnie wniosek jest prosty! Nie zależy mu bo i tak za 2,5 miecha kończy robotę!

  • 7. louis14
    • 2008-09-06 12:54:33
    • *.sta.asta-net.com.pl

    Przyjmujemy, że klony są niedoskonałe i tym samym wolniejsze:)

  • 8. pawelpaciorek
    • 2008-09-06 12:56:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja nie rozumiem jednego, skoro jeden zespól, patrz HEI, może znaleźć ustawienia to dlaczego drugi nie może tego zrobić? Czy oni nie współpracują ze sobą, każdy na własną rękę tego szuka ? Rozumiem, że rozgrzewanie opon, różna waga kierowcy itd, ale to jest różnica prawie dwóch sek.

  • 9. kuba1808
    • 2008-09-06 12:59:35
    • *.aster.pl

    Może nie testują pod tym samym kątem. Zauważ, że sesje treningowe nie przeszły tak, jak były zaplanowane, ale były przerywane i to całkiem często.

  • 10. Konrad2005
    • 2008-09-06 12:59:45
    • *.jgora.dialog.net.pl

    taka mała poprawka :

    19. Rubens Barrichello (Honda) 1:50.061
    20. Jenson Button (Honda) b/c

  • 11. FUNIOF1
    • 2008-09-06 13:03:14
    • Blokada
    • *.elk.mm.pl

    Ja tym czasem Roberta wcale sie nieprzejmuje poniewaz gdy Nick wskoczyl na 1 miejsce wtedy Mikołaj sokół powiedział ze Robert wlasnie ma taki sam czas w pierwszym sektorze co Nick ale w drugim sektorze cos tam sie musialeo stac i Robert stracil tam 5 sekund nom a juz niezdozyl rozpoczac kolejnego okrazenia no coz tu wiecej dodac trzeba czekac na kwalifikacje.

  • 12. farkf1
    • 2008-09-06 13:03:58
    • *.man.bydgoszcz.pl

    Kubica był dwa razy bo jeździ za dwóch. Każdy kierowca ma swoich mechaników, każdy zespół pracuje osobno, wymieniają się danymi jeżeli jakiś z nich pójdzie w zupełnie złą stronę. Ale ogólnie nie jest to częsty przypadek, bo każdy kierowca ma swoje indywidualne preferencje jeśli chodzi o ustawenia, jeden woli podsterowny samochód drugi nadsterowny, a takie same zmiany w jednym wcale nie muszą przynieść korzyści w drugim.

  • 13. Angulo
    • 2008-09-06 13:07:45
    • *.yeo.pl

    Tu wygra Alonso, chociaż te jeden raz mu się należy.

  • 14. mckarmi2
    • 2008-09-06 13:08:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    I oczywiscie to jest tylko trening, jeden mogl miec pelny bak drugi prawie pusty, zupelnie inne ustawienia itd itp. Dopiero kwalifikacje beda miarodajne.

  • 15. tomaszek f1
    • 2008-09-06 13:11:09
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    heidfeld pewnie jezdzil na oparach o samochod roberta byl zapewne ustawiany na Q3 z reszta jak wiekszosci czolowych kierowcow(massa hamilton)

  • 16. dziarmol@biss
    • 2008-09-06 13:11:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-06 12:46:55 cezarnation-zachowawczo? że przypomnę , Monaco 2, jadąc zachowawczo? na silverstone wypadł z toru, jadąc zachowawczo? a ubiegly sezon, fuji Gp Chin nie pamietasz? a jego debiut na hungaroring ? a co złego w tym że jadąc slabszym bolidem liczy na błędy mocniejszych? chwała mu za to że potrafi to wykorzystać . też liczę na wygraną Massy ale po cichu obstawiam na kubka .pozd.

  • 17. Dagmara_W
    • 2008-09-06 13:12:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i najgorsze jest to że nie wiadomo czy po[prawili coś w bolidzie Kubicy.. zostaje tylko mocno trzymac kciuki

  • 18. tomaszek f1
    • 2008-09-06 13:15:44
    • *.sta.tvknaszapraca.pl

    samochod roberta byl ustawiny pod kwalifikacje napewno zreszta z reguly jest tak ze im gorzej mu treningi wychodza tym lepiej jest w wyscigu bo inzynierowie sie bardziej mobilizuja

  • 19. leo_
    • 2008-09-06 13:22:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja uważam, że BMW i Robert dość pewne. Bo późno wyjechali na 3 trening (nawet nie do końca tłumaczą to wilgotne warunki), tak jak Ferrari i Mac-i. Może niekoniecznie na zwycięstwo, ale na dobry wynik, tak.A że Robert miał stratę 1,3 sek do prowadzącego Heidfelda, to pewnie wynik zatankowania. Na tym torze 10 kg więcej paliwa to zapewne ok. 0,45 sek wolniej na okrążeniu. Wystarczy, że Kubica w treningach miał więcej o 30 kg paliwa niż Heidfeld.

  • 20. skorpion6657
    • 2008-09-06 13:28:08
    • *.tpspark.pl

    dziarmol@biss lol na gp chin jechał 1 z tego co pamiętam po czym nawaliła mu skrzynia biegów Oo

  • 21. Angulo
    • 2008-09-06 13:51:19
    • *.yeo.pl

    Podczas kwalifikacji NIE będzie deszczu. Trochę szkoda.

  • 22. dziarmol@biss
    • 2008-09-06 13:59:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-06 13:28:08 skorpion6657-no właśnie gdyby nie awaria miał szans na zwycięstwo ponieważ jako jeden z pierwszych zmienił opony na suchą . i to nazywają jazdą zachowawczą?

  • 23. dziarmol@biss
    • 2008-09-06 13:59:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    miało być "miał szansę"

  • 24. obi216
    • 2008-09-06 19:20:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dziarmol@biss- Serce mi krwawi , ale Robert nie ma szans(przynajmniej teoretycznie i patrząc chłodnym okiem)! Nie z Tym " sprzętem !....Historia się powtarza.......Znowu brak komunikacji z inżynierem ! MAĆ !....Dlaczego nie zrobią tego o co prosi - do cholery ????Nie wiem ! Coś jest nie tak ! Tylko dlaczego ?! .....Czyżby szczera dyplomacja Roberta , była jego największym wrogiem ?! Być może się mylę ......ale za każdym razem , kiedy Robert chce pokazać , że się czuje i naprawdę jest mocny ( szczególnie werbalnie ) , wtedy coś zawsze staje na drodze , pokazując tyym samym , że jest wręcz odwrotnie !!!! Próba dyskredytacji ?! Czy też wynegocjowania korzystnego kontraktu z kierowcą ?!.....Nadmieniam , że to są tylko moje przemyślenia mające może tyle wpólnego z prawdą , co odzwierciedlenie mojego samopoczucia z radością . Jeżeli Kubica zdobędzie więcej niż trzy punkty w tym wyścigu , to będę uważał za sukces :/

  • 25. Marti
    • 2008-09-06 20:14:20
    • *.160.167.2

    obi216 - Robert dotychczas b. dobrze dogadywał się z tym inżynierem. Potyczki zdarzaja się nawet we wzorowej współpracy :-) Niemniej jednak zastanawiające są te odwieczne problemy Roberta z bolidem. Nie jest tajemnicą, że bolid BMW ciężko sie prowadzi, że jest bardzo niestabilny i niełatwo znaleźć dla niego odpowiedniego balansu oraz go właściwie ustawić. Przykre jest, kiedy już w piątek podczas treningu widać, że kolejny weekend bedzie ciężki i Robertowi bardzo trudno będzie osiagnąc dobry wynik. Nie wierzę w 3 punkty jutro, obawiam sie, że w najlepszym wypadku obroni swoje 8. miejsce :( Mozliwe, że deszcz by mógł pomógł, lecz głowy nie daję, że tak by było, jego bolid fatalnie sie prowadzi i praktycznie w każdym zakręcie Kubek musi z nim walczyć, aby go utrzymac na torze ;/ Pozdrówka serdeczne ;-)

  • 26. obi216
    • 2008-09-06 20:51:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie wiem Marti - być może nie zdobędzie jutro żadnego punktu ,gdyż nadzbyt jaskrawie widać , że Robert walczy - nie o punkty , a z bolidem . I jest mi z tego powodu bardzo smutno....szczerze :(
    Z tego wszystkiego , nie pozostaje nam nic innego jak tylko pogratulować Nickowi Tak gwałtownego wzrostu formy ;-o ....Również pozdrawiam serdecznie :-)

  • 27. dziarmol@biss
    • 2008-09-06 21:21:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-06 20:51:25 obi216-Czeka się te cholerne 2 tygodnie na ten weekend z f1 a kiedy już jest to czasami nie chciałoby się żeby już był . Takiej sytuacji (po za Mclarenem) nie ma chyba w żadnym innym teamie, w ktorym kierowca wie co trzeba zrobić jak to trzeba zrobić i z tego nic nie wynika to tak jak w sennym koszmarze z którego nie można się obudzić , ale miejmy nadzieję, pozdrawiam

  • 28. dziarmol@biss
    • 2008-09-06 21:23:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    po za Mclarenem mialem na myśli nierówne traktowanie kierowców za błąd sorry

  • 29. Marti
    • 2008-09-06 22:50:40
    • *.160.167.2

    obi216 - jedna jaskółka nie czyni jeszcze wiosny ;-) w/g mnie dzisiejsza wysoka forma Heidfelda jest tylko chwilowa ;-)

  • 30. obi216
    • 2008-09-06 23:03:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Otóż to Marti-chwilowa :) Tym bardziej należą mu sie gratulacje :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo