Czas na przerwę, czas na... Oficjalnego Batonika F1
Formuła 1 i firma Nestle ogłosiły dzisiaj nową, wieloletnią współpracę, w ramach której marka KitKat zostanie Oficjalnym Batonikiem Formuły 1.Współpraca oficjalnie rozpocznie się w sezonie 2025, w 90. rocznicę powstania KitKat oraz 75. rocznicę powstania Formuły 1. W kolejnych latach partnerstwo wejdzie na kolejny poziom, a fani Formuły 1, jak zwykle będą mogli liczyć na ciekawe działania promocyjne, nagrody i strefy dla fanów na wybranych wyścigach.
Przenosząc swoje kultowe hasło "Czas na przerwę, czas na KitKat" do Formuły 1, partnerstwo podkreśla znaczenie chwili przerwy i łączy dwie różnorodne globalne grupy fanów. Obie marki angażują się w wzbogacenie doświadczeń fanów, łącząc emocje światowej klasy wyścigów z humorem KitKat i tradycją dzielenia się przerwami.
"Jesteśmy zachwyceni, że tak znana i fajna marka jak KitKat dołącza do nas jako partner" mówiła Emily Prazer, dyrektor ds. handlowych Formuły 1. "Jest uwielbiana na całym świecie i nie możemy się doczekać wspaniałych doświadczeń, które przyniesie naszym fanom na torze oraz nowej publiczności, którą wprowadzi do tego sportu."
"Formuła 1 to globalne zjawisko o szybko rosnącej, zróżnicowanej grupie fanów, zwłaszcza wśród młodszej widowni" mówił z kolei Bernard Meunier, reprezentujący koncern Nestle. "Dzięki globalnemu zasięgowi i napiętemu harmonogramowi, F1 oferuje KitKat idealną platformę, by przypominać każdemu o potrzebie chwili przerwy. Cieszymy się, że możemy wnieść nasze charakterystyczne poczucie humoru do tego ekscytującego sportu i tworzyć niezapomniane wrażenia dla fanów na całym świecie."
komentarze
1. ewerti
Zbrodniczy koncern teraz współpracuje z F1? A co na to Kałmilton? Będzie beczał, że Nestle wykorzystuje małych murzynków do pracy na swoich plantacjach kakao? A może wyrzuci na wizji ten batonik, że niewolnicza praca porwanych w innych krajach dzieci jest też elementem obozu pracy Nestle? Może woda Nestle będzie teraz stygmatyzowana, że dzięki ich działaniom zarówno w USA jak i Afryce kilkaset tysięcy osób cierpi z powodu zanieczyszczeń źródeł wody oraz część z tych osób w ogóle nie ma dostępu do wody?
2. Artemis
1. Raczej przeliczy sobie w głowie wszystko i przemilczy to. Jego humanitaryzm jest mocno wybiórczy. Ujawnia się wtedy, kiedy mu się to opłaca, albo przynajmniej nie zagraża jego finansom.
3. Markok
Nestle wchodzi do F1? No to kierowcom może zacząć brakować picia w bolidach. #pdk
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz