komentarze
  • 1. Amator
    • 2024-10-04 16:45:22
    • *.play-internet.pl

    Nie mogli przetestować opon deszczowych bo.... Padał deszcz.

  • 2. giovanni paolo
    • 2024-10-04 17:09:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Choćby stali na głowie, zesr** się a potem to nawet zjedli, to i tak nie sprawią, że opony deszczowe będą zadowalające. Z jednego powodu, te opony to są walce. One są za szerokie. Pogoń za uzyskaniem przyczepności na tych oponach wiąże się z pogonią za wysokim parametrem "odprowadzania wody", która to idzie dużym piuropuszem w powietrze. Większa szerokość opony oznacza większą powierzchnię styku, a to powoduje, że większa ilość wody zostaje podniesiona.
    Obecna era przepisów nasiliła ten problem. Dało to genialne ściganie na suchym torze przez pierwsze pół roku (zanim ktoś zaczął płakać i podniesiono podłogę, redukując zamysł całych przepisów). Jeżeli mam wybierać lepsze ściganie na suchym albo stękanie za "poprzednią erą", to chyba byłbym szaleńcem gdybym dał się wciągnąć w narrację oszołomów stawiających na piedestał wszechczasów bolid o nazwie w11. Bo oni mają największe problemy z obecną erą, niezależnie czy na suchym czy na mokrym czy na dystansie okrążenia kwalifikacyjnego. A nie czerpię radości z rozmawiania z wariatami.

  • 3. Danielson92
    • 2024-10-06 19:32:55
    • *.jaslo.vectranet.pl

    @2 Jak sam widzisz inni też nie chcą czerpać radości z rozmawiania z wariatem.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo