komentarze
  • 2. Robson13
    • 2008-06-06 10:56:40
    • *.ip.netia.com.pl

    A tak z innej beczki! Nie wie ktos gdzie mozna ogladac treningi, kwalifikacje itp. na internecie(bo nie mam TV4) ale Z POLSKIM KOMENTARZEM? Ps. Patrzyłem na soccer-live.pl ale tam jest bez komentarza! HELP!

  • 3. FUNIOF1
    • 2008-06-06 11:02:59
    • Blokada
    • *.elk.mm.pl

    Z tego co widzialem wczoraj to treningi bede normalnie w polsacie sport ROBSON13.Myslę ze to jest bardzo dobre rozwiazanie.

  • 4. Robson13
    • 2008-06-06 11:47:36
    • *.ip.netia.com.pl

    Tylko jest jeszcze jedno ale! Nie mam Polsat Sport! :(

  • 5. walerus
    • 2008-06-06 11:50:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    piątek to 20 czerwca - a sobota 21 czerwca - rozwiązania mądre - akceptujemy....

  • 6. Raven89
    • 2008-06-06 12:06:09
    • Blokada
    • *.chello.pl

    Oby one zostały wprowadzone jak najszybciej,bo SC faktycznie wypacza rywalizację-choć z drugiej strony daje szansę takim zespołom jak Red Bull czy innym teamom ze środka stawki szansę na wysokie miejsca,których by normalnie przecież nie zajęli.

  • 7. Jazz
    • 2008-06-06 12:07:12
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    http:// stream .ra1kkonen.com/simulcastPlayer_02 .swf
    usuń spacje

  • 8. quick B
    • 2008-06-06 12:07:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie głupi pomysł może sie sprawdzi.

  • 9. damain27
    • 2008-06-06 12:19:26
    • *.202.153.197

    ja czytałem w programie że wyścig jet na TV4 i Polsacie Sport (TeleTydzień)

  • 10. pz0
    • 2008-06-06 13:03:31
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Znowu przepis który godzi w McLarena. Przecież McLaren i tak ma już bardzo skomplikowane kierownice, tyle guziczków, ciągle wciskają nie ten co trzeba, a tu dojdzie jeszcze jeden.

  • 11. conrad30
    • 2008-06-06 13:24:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Chyba dobry pomysl,ale jak to w F1 wady wyjdą w praniu.pz0-dobre

  • 12. walerus
    • 2008-06-06 13:46:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Heiki wciśnie przy 300 km/h przycisk ECU i Alonso znów go śmignie....

  • 13. conrad30
    • 2008-06-06 13:52:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Heiki'emu zamontują ten guziczek w osobnej kierownicy. Bedzie ona zakładana tylko podczes neutralizacji i w pit lane co wyeliminuje pomylki;-)

  • 14. PrzemeQ
    • 2008-06-06 14:06:23
    • *.multimo.gtsenergis.pl

    hamilton ma lepszy guziczek, a dokładniej to przycisk przegrywania wygranych mistrzostw xD i ten mu wystarczy ;)

  • 15. czes
    • 2008-06-06 14:07:42
    • *.g-net.pl

    powinno to sie chyba automatycznie wykonywac, a nie ze kierowca musi reagowac. czym sie beda roznily dwa tryby, predkoscia maksymalna, obrotami? czym sie to rozni od minimalnych czasow okrazenia? co sie stanie, gdy jakis kierowca nie wcisnie przycisku?

  • 16. FuBu
    • 2008-06-06 14:08:30
    • *.mcon.pl

    Witam. Według mnie pomysł chybiony. Wszystko zależeć będzie od kierowcy jak szybko zorientuje się że należy wcisnąć przycisk ograniczający prędkość /zapewne do około 120 km/h moje przypuszczenia/ Poza tym gdy 2-3 kierowców będzie jechało jeden za drugim, 1 wciśnie przycisk szybciej niż 2 pozostałych i mamy potrójny wypadek podczas SC I to pewnie nie jeden ale przekonamy sie podczas symulacji :P

  • 17. conrad30
    • 2008-06-06 14:38:11
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    FuBu-napewno kierowcy beda powiadamiani na kilka a moze kilkanascie sekund odpowiednia lampka po ktorej trzeba bedzie nacisnac przycisk i tyle!Nie wierze ze nagle wszyscy na siebie wpadna bo ktos wczesniej wcisnal przycisk!

  • 18. czes
    • 2008-06-06 14:45:56
    • *.g-net.pl

    conrad30: a jaka to roznica po jakim czasie wcisna przycisk. nadal istnieje mozliwosc, ze kierowca z przodu wcisnie wczesniej niz ten z tylu

  • 19. conrad30
    • 2008-06-06 15:11:26
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    czes a taka ze ten z tylu wie ze ten z przodu moze go wcisnac! Jak widzisz taki problem to moze zabrońmy w wyscigu jezdzic bolidom jeden za drugim bo moze ten pierwszy wczesniej zahamuje!!!!!!!!!!!

  • 20. Supek
    • 2008-06-06 15:15:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    taaa...elektronika to bardzo zawodna rzecz...ile razy słyszymy o awarii chocby głupiego radia...znowu bedą wymówki...nie wiedziałem, bo nic mi sie nie wyświetlilo, to dlaczego mam dostać kare...a kto mi udowodni , że było inaczej....przy takich ekstremalnych warunkach stosowanie samych sygnalizacji elektronicznych bez wytyczenia sektoru z ograniczeniem prędkości widocznym alternatywnie do elektroniki będzie rodziło wiele nieporozumień...zwłasza gdy wyprzedzenia odbywają się podczas tankowań i strata nawet kilku sekund decyduje o pozycji kierowcy.

  • 21. rooffi
    • 2008-06-06 15:40:55
    • *.gprs.plus.pl

    czes zgadzam się z tobą bo nie ma to żadnej różnicy, ale teraz wszystko miesza FIA

  • 22. ja2
    • 2008-06-06 15:46:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No nie wiem zobaczymy.

  • 23. czes
    • 2008-06-06 16:12:55
    • *.g-net.pl

    conrad30: jesli dobrze cie zrozumialem, to zapalenie sie lampki bedzie podobne do wywieszenia flag, czyli kierowcy nie musza tuz po jej zauwazeniu nagle hamowac, tylko po prostu troche zwolnic, a dopiero po kilkunastu sekundach wlaczyc ogranicznik

  • 24. cycu32
    • 2008-06-06 17:35:12
    • *.adsl.inetia.pl

    Roberto 2 w treningu 0.256 za massa, Nick 4

  • 25. arcykarol
    • 2008-06-06 17:49:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie podoba mi się to

  • 26. kamilos1130
    • 2008-06-06 17:54:33
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    KUBICA DRUGI HUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAA

  • 27. Rk3
    • 2008-06-06 17:55:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ha Wlodek Zientarski prowadzacym nie wierze.Chyba naciski internauttow daly skutek

  • 28. conrad30
    • 2008-06-06 20:37:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    czes-sam jeszcze nie wiem ale po to jest jeszcze ten czas by to wszystko mozna bylo ustalic.Przeciez teraz kierowcy sa rowniez informowani o wyjezdzie SC wiec mogliby wlaczac ogranicznik np z koncem 2go sektora(w zaleznosci w ktorym sektorze musi byc posprzatany tor) i kazdy kierowca wiedzialby co sie zaraz stanie. Ja tak tylko teraz gdybam ale takie problemy z wlaczaniem systemu to nie problemy.Zawsze mozna wszystko ustalic>POZ

  • 29. FuBu
    • 2008-06-06 20:56:36
    • *.mcon.pl

    Nie bedę powtarzał swojej wcześniejszej wypowiedzi ale wielu kierowców nie spogląda w lusterka wsteczne :P wyobraźmy sobie sytuacje w której taki kierowca najpierw wciśnie ogranicznik a potem bedzie sie zastanawiał kto zaparkował w jego bolidzie :D Refleks kierowcy mają duży ale czy to wystarczy. Popatrzcie na przypadkowe wciśnięcie przycisku przez Kowalajnena /nie pamietam w którym to było GP/ całe szczęście że Alonso był pare metrów za nim. To pokazuje jak szybko taki bolid jest w stanie ograniczyć prędkość. Miejmy nadzieje że podczas symulacji przetestowanych zostanie wiele możliwości i że obecne reguły SC zostaną zmienione. Bo co by to było gdyby któryś kierowca jadący na pozycji lidera musiał dostać kare 10 sekund praktycznie za nic, co gorsza co by było gdyby był to aż boje sie to powiedzieć dlatego nie powiem.

  • 30. dziarmol@biss
    • 2008-06-06 22:35:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy te wszystkie przepisy muszą byc tak skomplikowane ?

  • 31. pz0
    • 2008-06-07 10:14:39
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Przecież takie wciśnięcie guzika nie musi oznaczać że bolid zwolni ma maksymalnym hamowaniu, przecież prędkość może się zmniejszać stopniowo. Ale poco te nasze rozważania techniczne, myślę że wszystko będzie wprowadzone ''z głową'', będą jeszcze testy. Liczę że to nie będzie kolejny durny pomysł FIA. Obecne zamykanie boksów jest debilne FIA o tym wie i chce to zmienić.

  • 32. leo_
    • 2008-06-07 15:27:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może połączyć dwa rozwiązania? Jak zasygnalizują wypadek po raz pierwszy przez lampkę kontrolną ( wtedy jeszcze kierowca nie zwalnia), a po raz drugi poprzez flagę, w strefie , gdzie był wypadek . I dopiero w tej strefie kierowca by miał obowiązek ! wcisnąć ogranicznik prędkości. A po usunięciu zagrożenia z zaistniałego wypadku, znowu lampka zasygnalizowałaby koniec niebezpieczeństwa, i wtedy od razu kierowca mógłby wyłączyć ogranicznik , i dać po garach. Alternatywnie, można by też , po usunięciu zagrożenia z zaistniałego wypadku, ustalić koniec strefy ograniczenia prędkości(np flagą) , i od tego miejsca dopiero każdy kierowca mógłby dać czadu.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo