komentarze
  • 1. adamekdab
    • 2008-05-06 18:11:48
    • *.eranet.pl

    He. Ale by było gdyby inne zespoły użyły tej nowinki technicznej i straciły trochę czasu do ferrari :)

  • 2. karol
    • 2008-05-06 18:56:08
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z dziurawym nosem czy bez ferrari i tak jest najlepsze,trudno będzie im podskoczyć,może jakieś wyjątki będą, najlepiej oczywiście w wykonaniu roberta:)

  • 3. MarcCinek
    • 2008-05-06 18:59:40
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    kto wie moze wlasnie w Turcji BMw uzyje "dziurawego nosa" i powalczy o najwyzsze lokaty tj. 1-3. Z pewnoscia zadowolilo by to kibicow :):)

  • 4. casper666
    • 2008-05-06 19:04:23
    • *.chello.pl

    inni podchwicili to ferarri wrocilo do klasycznego i lepsze wyniki znowu bedą miec:D:D

  • 5. VAXER
    • 2008-05-06 19:04:44
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehehehhe i teraz nie będzie tak łatwo :D, oby się nie przejechali ....

  • 6. pokemon1234
    • 2008-05-06 19:09:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    a co jak ferrari stoczy się na dno

  • 7. coboss
    • 2008-05-06 19:19:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    BMW tez podkreslalao ze za szybko tego nie uzyja o ile im sie to wogole przyda wiec wyglada na to ze zapewne zobaczymy to i w czerwonych diablach i w bailo-niebieskich demonach dopiero na Monako

  • 8. arcykarol
    • 2008-05-06 19:42:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bardzo ciekawe

  • 9. daniel316
    • 2008-05-06 20:17:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak kombinują że właściwie to niewiadomo czy ten nos naprawde coś daje...

  • 10. Indywiduum
    • 2008-05-06 20:28:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mysle ze ten caly dziurawy nos schladza kokpit kierowcy przeciesz oni tam siedza jak w piekarniku temperatura sie wacha od 70 do 90 stopni celsjusza

  • 11. renault f1
    • 2008-05-06 20:37:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zobaczymy jak im pójdzie

  • 12. ZbyBo
    • 2008-05-07 02:07:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mądra decyzja... Tunel wentylacyjny w tym nosie jest dość stromy, więc na pewno oprócz dodatkowej siły docisku generuje sporo oporów. GP Turcji odbywa się przecież na szybkim torze z wieloma prostymi i należy pozbyć bolid wszystkiego, co może go spowolnić.

  • 13. walerus
    • 2008-05-07 09:37:29
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    kurne ja mam dwie dziury w nosie - ale nie wpływają one na mój balans siłe dociskową ani przyczepność - no chyba że do chusteczki gdy katar się pojawi.....

  • 14. Mistrzu
    • 2008-05-07 15:41:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Walerus-- widać twój nos nie jest dobrze wyprofilowany:)
    Co do nosa ferrari to niech robią jak tam uważają, byle na dobre im to wyszło. ale ja się na tym za bardzo nie znam.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo