komentarze
  • 1. hubertusss
    • 2023-05-25 12:01:55
    • *.17.172.2

    Marko ma tu sporo racji. Taktyka Hondy z powrotami i wyjściami z f1 jest trochę irytująca i przede wszystkim nie daje pewności i stabilności zespołowi dostarczającemu samochód. Pytanie czy jeśli AM znowu spadnie w tabeli i nie bezie w stanie przygotować dobrego auta czy Honda po 2 latach znowu nie bezie odchodzić? Ten sezon udał się zespołowi AM ale jak będą wyglądały kolejne gdy Mercedes i Ferrari się poprawią. Raczej będzie zadyszka być może jeszcze w tym sezonie i AM nie będzie już tak mocny i Honda może znowu się zniechęcić.

  • 2. SpookyF1
    • 2023-05-25 12:07:40
    • *.hotelkuracyjny.vectranet.pl

    Zgoda. Ciężko polemizować z logiką Helmuta i hubertusssa.

    Z drugiej strony nie wierzę, że Papa Stroll jest ordynarnie głupi na tyle, żeby bez zabezpieczenia wyjść ze współpracy z co bądź jakby nie patrzeć solidnym mercedesem aby wskoczyć do Hondy na 2 lata :) Tu cos się kryje...

  • 3. Manik999
    • 2023-05-25 13:44:57
    • *.toya.net.pl

    Honda swoimi decyzjami w ostatnich lata nieco stracila na wiarygodności. Oby nie wypięła się na Astonie w decydującym momencie. Lawrence jednak na pewno odpowiednio się do tego celu zabezpieczy. W każdym razie życzę im sukcesu, najlepiej z Fernando. :)

  • 4. Krukkk
    • 2023-05-25 14:09:18
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @2. Dr Marko pieprzy jak zwykle a kolega hubertusss zapomina o tym, ze nic w biznesie nie dzieje sie z dnia na dzien, badz z godziny na godzine.
    Rzekome odejscie Hondy z F1 bylo inicjatywa Bykow po to, zeby zrobic walek finansowy za ktory dostali symboliczna kare a na pokrywie silnika nie bylo napisane RBPT tylko HRC-czyli Honda nie odeszla z F1 a intryga powidla sie i dalej Byki na tym profituja majac przewage nad reszta.

    Duzo ludzi dziwi sie i wytyka Hondzie, ze zachowuja sie jak dziewica, ale czy ktos pokrzywdzony jest z tego powodu?
    To jest biznes, jezeli cos nie gra to lepiej przerwac wspolprace niz na sile reanimowac trupa tak jak w przypadku Mclarena. Zespol z Woking zawalil wspolprace z Japonczykami po calosci i nawet powrot do silnikow Mercedesa niewiele im pomogl. Nowe projekty zawsze obarczone sa ryzykiem, ale o portfel Stroll'a raczej nie martfilbym sie.

    Lawrence Stroll bedzie mial cholernie ciezki orzech do zgryzienia, ale bede im kibicowal, bo tylko taki schemat zespolu jest nadzieja na dobre sciganie. Statusu Swietych Krow (Ferrari i Mercedes) juz mam po dziurki w nosie, bo Byki pokazaly, ze skladak moze osmieszyc Wielkie Legendy F1.

  • 5. hubertusss
    • 2023-05-25 14:56:24
    • *.17.172.2

    @4 biznes biznesem ale w tym biznesie liczy się też jakaś perspektywa długo falowa. Nawet gdy nie ma sukcesów trzeba pracować. A od czasów pamiętnych sukcesów Hondy lat 80 tych był jeszcze np BAR Honda. Statystycznie raz na dziesięć lat Honda wchodzi do f1 i po paru latach z niej wychodzi. Na tej strategii daleko nie zajadą i tu Helmut ma oczywistą racje.
    Święte krowy być może dogonią AM w tym sezonie na pewno w następnym. Gdy zbudują auta na nowo. A co do byków za nimi stoi Neway więc kwestią czasu było to kiedy wrócą na szczyt.
    @2 jest powiedzenie z niewolnika nie ma robotnika. Może się Stroll zabezpieczać jak tylko chce to taka jak z kontraktami kierowców rzekomo nie do rozwiązania. Jak stracą wenę do współpracy to nikt na siłę nie trzyma. Tak samo będzie i tu.

  • 6. Krukkk
    • 2023-05-25 15:29:27
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    @5. A co dalo Hondzie WDC 2021, WCC 2022 i dobry grunt do WCC 2023 (odpukac, zeby nie dzielic skory na niedzwiedziu) jak nie perspektywa dlugofalowa?
    Dr Marko mialby racje, gdyby Honda zostawila ich na lodzie. Czytaj dobrze to co pisze, gdyz napisalem wyraznie: rzekome odejscie Hondy z F1 bylo inicjatywa Bykow. Oczywiscie Helmut nie moze tego powiedziec oficjalnie.
    Honda zostawila Mclarena, czy to Mclaren za sprawa Erica Bouiller przeszedl na silniki Renault?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo