komentarze
  • 1. hubertusss
    • 2021-05-10 10:42:28
    • *.17.172.2

    Zaraz znajdą się tutaj fachowcy co wiedzą lepiej. Przecież Hamilton poddał to w wątpliwość a on wie najlepiej.

  • 2. Krukkk
    • 2021-05-10 10:53:56
    • Blokada
    • *.ipv6.abo.wanadoo.fr

    Skrzydlo czy jest ruchome czy nie, to i tak jest nic w porownaniu z niedostateczna moca agregatu Hondy. Trudno, Honda slusznie robi, ze odchodzi i nie chce kopac sie z koniem.
    Odejscie z F1 z pozycji drugiej w klasyfikacji konstruktorow to i tak jest wysmienity wynik.

    Honda Racing!

  • 3. Andrzej369
    • 2021-05-10 11:02:09
    • *.mt.pl

    Nie zmienia to faktu, że na prostej jadąc za Maxem Hamilton odzyskiwał po 0,2s bez DRS (jakieś 0,4s z DRS), więc to skrzydło albo nie daje tyle żeby robiło wyraźną różnicę, albo silnik Hondy na prostych nie ma podjazdu do Mercedesa.

  • 4. hubertusss
    • 2021-05-10 11:21:35
    • *.17.172.2

    Podejrzewam, że jest jakiś deficyt mocy. Zespół Mercedesa nawet przyznawał, że znaleźli jakieś dodatkowe rezerwy zimą. Honda twierdziła, że odrobili stratę do Mercedesa z zeszłego roku a teraz Mercedes znowu odskoczył.
    Tylko nie wiem po co Mercedes podpuszcza Hamiltona by taki głupoty plótł. Albo po co Hamilton je sam wymyśla?

  • 5. galileo900
    • 2021-05-10 14:57:09
    • *.

    3. Andrzej369
    Słyszałeś o czymś takim jak opór powietrza? Z samego faktu, że jechał w małej odległości za Maksem na prostych musiał się zbliżać, chyba że o czymś nie wiem, może w Barcelonie jest próżnia.
    Nie zmienia to faktu, że w wyścigu Merc miał wyraźnie szybszy samochód.

  • 6. GTR
    • 2021-05-10 15:32:35
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Nie rozumiem dlaczego w ogóle słowa Hamiltona są brane na warsztat. Przecież to nie jest żaden ekspert w dziedzinie aero. I ta informacja dodatkowo, że RB zyskuje 0.3s... B-please

  • 7. weres
    • 2021-05-10 16:40:07
    • *.net.pulawy.pl

    Kolejny artykuł na ten sam temat i kolejny raz nie ma żadnego dowodu na to że Lewis powiedział, że RB łamie regulamin, ale hejterzy wiedzą swoje.

  • 8. XandrasPL
    • 2021-05-10 16:59:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wsadzić silnik Merca do RB to i tak będą wolniejsi od nich. Ciężko to pojąć. Tak jak w sezonach 2006-2008 RBR w środku stawki słynął, że byli szybcy na prostych bo taki był bolid i dobry silnik Renault to od 2009 każdy wie co jest ich atutem. Podwyższony tył daje im przewagę w zakrętach. A czy skapnęli się, że Merc dzięki temu z silnikiem Hondy i tak na prostej byłby od nich szybszy przy własnej filozofii? Pewnie tak ale trzeba okrążyć temat, że są wolniejsi ale powodu nie chcą podać. A z tymi skrzydłami to kombinują na zaś.

    Po prostu RBR nie ma na co zwalić bo przecież z Hondą wielcy przyjaciele.

  • 9. GTR
    • 2021-05-10 17:02:55
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @ 7. weres Kolego masz chyba problemy z czytaniem i rozumieniem. A może i dodatkowo z pisaniem? :) Skoro Horner się odnosi do jego słów i wyjaśnia, że wszystko jest legalne to z automatu wiadomo, że Hamilton kwestionował ich konstrukcję. Gdzie tu widzisz jakikolwiek hejt?

  • 10. galileo900
    • 2021-05-10 17:36:57
    • *.

    Panowie edit... oglądam materiał SKY po wyścigu. Jest tam temat skrzydła i wideo jak się ugina. Oj ugina się, tylko nie o 3 cm, ale dużo, dużo więcej. Widać to gołym okiem.

  • 11. hubertusss
    • 2021-05-10 17:54:58
    • *.17.172.2

    @6 słowa Hamiltona są brane na warsztat bo mistrz świata próbuje rzucić jakieś podejrzenia na konkurencyjny zespół. Swoimi słowami, które sam wymyślił czy ktoś mu podrzucił daje do zrozumienia, że w RB może być coś nie tak. Niestety tacy ludzie jak @weres próbują zaklinać rzeczywistość po swojemu udając, że nie rozumieją słów Hamiltona.

  • 12. hubertusss
    • 2021-05-10 17:56:08
    • *.17.172.2

    @8 co kombinuję ze skrzydłem na zaś? Co ty zmyślasz? Przecież w następnym roku wejdą nowe samochody to na jakie zaś? Weź po Polsku coś napisz.

  • 13. hubertusss
    • 2021-05-10 17:57:54
    • *.17.172.2

    @10 następny robiący pomiary na oko. Do komisji sędziowskiej się zapisz albo napisz skargę, że się ugina dużo więcej. Skoro auto jest kontrolowane i kontrole przechodzi to jest legalne i tyle. Choćbyście się tu nie wiem jak starali to kijem rzeki nie zawrócicie. Możecie tylko klepać w klawiatury a i tak nic z tego nie ma.

  • 14. Skoczek130
    • 2021-05-10 18:03:02
    • Blokada
    • *.icpnet.pl

    @GTR - nie oczekuj od @weresa tak trudnej sztuki, jak czytanie ze zrozumieniem. :D

  • 15. galileo900
    • 2021-05-10 18:40:02
    • *.

    13. hubertusss
    Gdzie ja napisałem, że skrzydło jest nielegalne?

  • 16. waterball
    • 2021-05-10 19:23:46
    • *.static.chello.pl

    A nie bierzecie pod uwagę takiej możliwości, że RB skonstruował skrzydło, które spełnia wymogi regulaminowych testów a z drugiej strony mocno się ugina w trakcie jazdy? F1 różne już rzeczy widziała...

  • 17. hubertusss
    • 2021-05-10 19:41:39
    • *.17.172.2

    No ale sam napisałeś, że spełnia wymogi. Więc jest ok.

  • 18. Andrzej369
    • 2021-05-10 19:49:50
    • *.mt.pl

    @5 Rozumiem, że z tym o cieniu aerodynamicznym to sarkazm...
    Mam na myśli nie to, że Hamilton się zbliżał do auta przed nim, a jak szybko to robił. Może to nie było tak wyraźne jak w Portugalii, ale dalej Mercedes na prostych wygląda na zdecydowanie szybszego od RBR - także biorąc pod uwagę, że Red Bull skupia się bardziej na zakrętach.

  • 19. zgf1
    • 2021-05-10 20:03:58
    • *.telico.pl

    No Hamilton i Mercedes juz szukaja, ciekawe co by powiedzieli o dawnych testach opon, to bylo ok? Lub spalanie oleju jest im chyba znane..

  • 20. weres
    • 2021-05-10 20:22:52
    • *.net.pulawy.pl

    @9
    Kolego masz chyba problem z czytaniem i rozumieniem. A może i dodatkowo z pisaniem? :)
    W tekście masz wyraźnie napisane, że Horner rozmawiał na ten temat z Toto, jeśli Toto o tym wie i uznałby to za nielegalne to chyba oczywiste jest że zgosiłby to do FIA.

  • 21. Jacko
    • 2021-05-10 21:52:15
    • *.dynamic.chello.pl

    @17. hubertusss
    Uparty jesteś jak koza w kapuście... Jeśli skrzydło się ugina, to jest nielegalne i koniec, bo zabraniają tego odpowiednie przepisy. Natomiast zupełnie czym innym jest przechodzenie testów, które są bardzo schematyczne. Jeśli w miejscach testów wszystko jest ok, ale ugina się w innych miejscach, to nadal jest nielegalne, tylko nie można wyciągnąć żadnych konsekwencji, bo w tamtych miejscach badane nie jest i nie ma na to oficjalnych dowodów. jeśli rzeczywiście coś jest na rzeczy, to niedługo znowu się zmieni metodologia tych testów, żeby podobne obchodzenie przepisów wyeliminować.

  • 22. Skoczek130
    • 2021-05-10 23:43:28
    • Blokada
    • *.centertel.pl

    @Jacko - Już w latach dominacji RBR czerwone byki mieli mocno elastyczne przednie skrzydło. FIA musi znaleźć sposób, by wychwycić tą nieprawidłowość. Inaczej można tylko pogratulować RBR za umiejętność. I zapewne prędko im tego nie zabronią. Wszyscy kombinują. Ważne, by nie dać się złapać, jak Ferrari.

  • 23. hubertusss
    • 2021-05-13 07:43:09
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @21 kozo w kapuście. Wbij se do głowy, że jeśli przechodzi testy to jest legalne. I nie pleć już tych bzdur. Jeśli by ich nie przechodziło to było by nie legalne. Testy są jednakowe dla wszystkich i każdy zespół zna sposób w jaki są robione i każdy zespół może sobie tak zrobić skrzydło by przeszło testy.
    U takich kóz w kapuście jak ty często widzę podwójną moralność. Jak RB coś skarży na Mercedesa czy inny zespół to zaraz meczycie głośno, że zazdrosną, że są leniwi i nie potrafią niech wezmą się do roboty. Ale jak Mercedes skarży na innych to meczycie nie legalne, nie legalne.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo