komentarze
  • 1. Andrzej369
    • 2021-05-07 21:51:23
    • *.mt.pl

    Przecież zmniejszenie tylnego skrzydła wpłynęłoby negatywnie na zespoły z nerwowym tyłem. Owszem z tyłu nie tylko jest skrzydło, ale też dyfuzor, co nie zmienia faktu, że Red Bull przy takiej zmianie mógłby zyskać jeszcze więcej niż na obcięciu fragmentu podłogi.

  • 2. Majk-123
    • 2021-05-08 18:44:18
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    1. Nie twierdze czy to dobrze czy zle, ale te przepisy uderzają w Merca i Astona dosyć mocno. Na pewno nie z taka siła jak domyślne zmiany przepisów odnośnie tylnego skrzydła. To część tego sportu. Tak jest co roku raz w jedna a raz w drugą stronę. Nie wiem gdzie wyczytałeś o obcinaniu podłogi....Czemu twierdzisz, że Red Bull zyskał by jeszcze więcej na korekcie skrzydła?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo