komentarze
  • 1. Krys007
    • 2020-08-04 16:27:40
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    A wystarczy pojechać na dwa pit stopy...

  • 2. Bolekbezlolka
    • 2020-08-04 17:16:58
    • *.dynamic.chello.pl

    W najbliższy weekend wszyscy tak pojadą i będzie wiało nudą przez cały wyścig.

  • 3. konewko01
    • 2020-08-04 19:28:30
    • *.icpnet.pl

    Kto by pomyślał, że to wina długiego przejazdu... ;D

  • 4. szachu1991
    • 2020-08-04 19:44:50
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    #3 wszedłem tu aby właśnie to napisać. Amerykę odkryli tymi swoimi badaniami:)

  • 5. adick27
    • 2020-08-04 20:11:54
    • *.30.21.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Kto by się tego spodziewał, nie trzeba było tej ekspertyzy xD

  • 6. Hawaii Hawajski
    • 2020-08-04 20:13:32
    • Blokada
    • *.adsl.net.t-com.hr

    Hahahahahahaha. Może to w końcu zachęci zespoły do jechania na dwa pity.
    @2 Czemu ma być nudno? Teraz jest nudno bo każdy jedzie na jeden pit-stop i przez to prawdziwe ściganie jest na 1 i ostatnim okrążeniu bo przecież o to chodzi w F1 żeby dbać o opony i o paliwko...........

  • 7. sliwa007
    • 2020-08-05 03:26:59
    • *.

    Zużycie opony ma się objawiać spadkiem tempa i kiepskim prowadzeniem bolidu a nie kapciem.
    Tutaj mamy raczej problem z konstrukcją opony, ale trudno oczekiwać by sami przyznali się do błędu.

  • 8. AdamBB
    • 2020-08-05 06:15:31
    • *.play-internet.pl

    A pęknięcie opony u Kvyata? To też wina długiego przejazdu?

  • 9. S3baQ
    • 2020-08-05 07:57:04
    • *.111.214.12

    Pirelli same sobie zaprzecza. W pokazanych strategiach na okrążeniu formujacym pirelli podalo ze na 14-23 okrążenia jest okno na zmiane na biale opony dla tych majacych czerwone. Lewis zjechal Dokladnie na 14 okrążeniu i dodatkowo jeszcze przez. 5 okrazen nie cisneli bo byl SC . Wiec sami sobie w kolano strzelili bo te ich strategie sa ch..a warte.

  • 10. lechart
    • 2020-08-05 08:36:55
    • *.centertel.pl

    Cytuję ....."Analiza Pirelli wykazała, że to wydłużony przejazd odpowiadał za usterki"
    Przecież to wiadome bez analizy.
    Opona powinna znacznie zmniejszyć właściwości trakcyjne, ale nie "eksplodować". Zatem najprawdopodobniej są zbyt delikatne ...... i mogą być niebezpieczne. ......

  • 11. Xandi19
    • 2020-08-05 20:07:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ale u Daniła jednak opona siadła na 12 okr.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2020 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo