McLaren przejął jednego ze sponsorów Williamsa
Unilever zakończył współpracę z ekipą z Grove i przeniósł się do Woking.Od 2015 roku na bolidach Williamsa można było oglądać logo Rexony, która w innych krajach występuje m.in. pod nazwą Sure i Degree. W zależności od miejsca rozgrywania wyścigów, pojawiały się odpowiednie dla danego państwa logotypy.
Kontrakt wygasł po sezonie 2019 i nie został przedłużony. Unilever udał się do McLarena, z którym związał się wieloletnią umową, obejmującą także współpracę technologiczną.
Ekipa z Grove będzie miała jednak co zrobić z wolnym miejscem na swoich maszynach. Wraz z Nicholasem Latifim, który został zakontraktowany jeszcze w listopadzie, przyszły kolejne firmy, związane z Kanadyjczykiem i jego rodziną.
Logo Sofina Foods było obecne już na FW42. Na nowym samochodzie zajmie miejsce Orlenu, czyli pojawi się na tyle tylnego skrzydła FW43.
Nowością w malowaniu Williamsa będą logotypy Lavazza i Royal Bank of Canada. Wszystkie trzy firmy będą prezentować się także w garażu, pomieszczeniach gościnnych, na strojach członków zespołu i kombinezonach kierowców.
komentarze
1. p1stolet
Znaczy się otworzą budkę z kawą i hot dogami w garażu w wolnym miejscu na części zapasowe?
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz