komentarze
  • 1. Spargus
    • 2019-11-11 21:11:53
    • *.toya.net.pl

    No, takie 5 sekund kary za falstart może być ciekawe, jak ktoś z 3 miejsca wystrzeli na pierwsze, to potem zyskać te 5 sekund nie będzie tak trudno :D

  • 2. czuczo
    • 2019-11-12 07:57:55
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Można przecież ważyć sam bolid, bez kół i kierowcy, wtedy minimalna waga ma sens. Inżynierowie już całkiem dobrze obliczyli ile gumy można zebrać po wyścigu na oponach.

  • 3. czuczo
    • 2019-11-12 08:00:11
    • *.static.ip.netia.com.pl

    A i jeszcze falstart, no głupszych przepisów nie ma w żadnej innej dyscyplinie, dla mnie jest proste, ruszysz się wcześniej to jest falstart.

  • 4. TomPo
    • 2019-11-12 16:26:28
    • *.

    Wazenia podczas treningow nie powinno byc wcale, bo niby po co to?
    Jesli zespol jezdzi podczas treningow z bolidem, ktory wazy za malo / za duzo, to tylko i wylacznie ich problem, bo w wyscigu beda mieli zdziwienie, ze dane sie nie zgadzaja.
    Obowiazkowe wazenie po kwalifikacjach i po wyscigu (pierwszej 10tki) i tyle.

    Falstart to w F1 nieporozumienie.
    Ruszyl sie bolid - jest falstart, bez patrzenia czy przekroczyl jakas linie czy nie.
    5s kary to za malo, bo juz widze jak ktos robi ewidentny restart i wyprzedza kilku zawodnikow. Te 5s byloby smiechu warte.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo