komentarze
  • 1. Raptor202
    • 2019-04-09 16:28:09
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Niech już nie przesadza. Równie dobrze można tak powiedzieć o kwalifikacjach, w końcu tam również jadą najszybciej, jak tylko mogą. Zresztą zawodnicy walczący o mistrzostwo także niejednokrotnie muszą postawić wszystko na jedną kartę i jakoś się nie rozbijają....a nie, czekaj...

  • 2. berko
    • 2019-04-09 17:29:51
    • *.centertel.pl

    @1.
    Tak tylko że w kwalifikacjach nie jadą na oponach, które mają za sobą 25-30 okrążeń.

  • 3. Vendeur
    • 2019-04-09 17:49:09
    • *.dynamic.chello.pl

    @2. berko

    To nie ma związku. Jedzie się tak szybko, na ile pozwalają opony. Jeśli są w kiepskim stanie, to się nie szaleje. Jak się szaleje, to najwyżej jest kraksa. Proste. Negowanie pomysłu przez Wolfa jest idiotyczne.

  • 4. RoyalFlesh F1
    • 2019-04-09 20:07:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od tego mają strategów. Zresztą szybkie kółko i tak należy przeważnie do lidera. A do tego kierowca przeważnie wie, w którym momencie będzie miał najlepsze możliwe warunki przez dwa kółka i tyle.

    To jest najwyższa seria wyścigowa, lądujesz na ścianie to znaczy, że popełniłeś błąd albo zawiódł bolid.

  • 5. berko
    • 2019-04-09 20:43:15
    • *.centertel.pl

    @3. Vendeur
    Sam sobie zaprzeczyłeś.
    Wolfowi właśnie o to chodzi, że kierowcy będą szaleć i mogą rozbić bolid. Jak taki Maks będzie chciał zgarnąć 1 pkt za najszybsze okrążenie to nie będzie oszczędzał, tylko będzie jechał na limicie, a zmęczone opony nie będą w tym pomagać i może dojść do wypadku.

  • 6. veterynarz
    • 2019-04-09 21:29:43
    • *.play-internet.pl

    @1 Doceniam nawiązanie do Mission Spinnow, szczerze mnie ubawiło ;)

  • 7. Alboviem
    • 2019-04-10 01:28:16
    • *.static.tpgi.com.au

    "Szef Mercedesa jest złym prorokiem" Poniewaz:

    A- Wieszczy negatywne koleje losow.

    B- Jest zlym/kiepskim/slabym prorokiem I w zwiazku z tym nie udaje mu sie przewidziec trafnych wydarzen.

    C- Jest zly w sensie negatywnego nastawienia, zlosci, nienawisci itd.

  • 8. gulik3
    • 2019-04-10 09:36:34
    • *.static.ip.netia.com.pl

    Wypowiedź Wolfa wcale nie jest idiotyczna jak to nie którzy tu mówią. Wszystko zależy od punktu widzenia. On jako szef zespołu patrzy strategicznie... Ma do końca wyścigu doprowadzić dwa bolidy. I w każdym teamie stratedzy powiedzą to samo. Dla Nas argumentem ku temu jest poprawa widowiska, ale dla nich jeszcze dodatkowo wchodzi argument - kasa, o którym My w ogóle nie myślimy.

  • 9. roj
    • 2019-04-10 12:55:11
    • *.play-internet.pl

    To może zakaz wyprzedzania w wyścigu?
    Jak się tak kierowcy będą chcieli wyprzedzać to prędzej czy później któryś popełni błąd i może wypaść z toru i rozbić bolid...

  • 10. Kruk
    • 2019-04-10 13:35:21
    • Blokada
    • *.w86-237.abo.wanadoo.fr

    @5 Istnieje coś takiego, jak zdalne sterowanie parametrów silnika. Gdyby Hamilton albo Bottas nagle poczuł zew ściganta i pokusił się pod koniec wyścigu o najszybsze okrążenie-Pan Wolff jednym ruchem palca nakazałby inżynierowi zdławić silnik.

    Toto Wolff świadomie bredzi, dbając o interesy Mrcedesa.

  • 11. Vendeur
    • 2019-04-10 13:44:35
    • *.dynamic.chello.pl

    @ 5. berko

    Naucz się czytać ze zrozumieniem... W niczym sobie sam nie zaprzeczam.

  • 12. josef
    • 2019-04-10 17:34:03
    • *.mtm-info.pl

    @3 Dokładnie. Jak się boi to niech przykręca silniki swoim kierowcom.

  • 13. R4F1
    • 2019-04-10 17:40:36
    • *.centertel.pl

    Z pozycji Wolffa czy każdego innego szefa zespołu Wolff ma rację.
    Kierowcy będą chcieli jechać na limicie walcząc o najlepszy czas nawet jeśli opony nie są w idealnym stanie. Dla widowiska ta walka o 1 pkt. jest bardzo dobra, bo przynajmniej coś się dzieje, gdy wszystko jest już niby wiadome, ale szefom zespołów napsuje to sporo krwi, bo oni woleliby żeby wyścig przypominał z góry zaplanowaną partię szachów. Woleliby całkowicie zależne od nich roboty zamiast narwanych kierowców, których ciężko utrzymać w ryzach.

    Pomysłodawca tego punktu za najlepszy czas powinien dostać mega bonus, bo to się naprawdę sprawdza. Nawet jeśli dojdzie kiedyś do kraksy i zaprzepaszczenia dużych punktów to przynajmniej stanie się to podczas jazdy na limicie, walki o czas w momencie kiedy nie walczy się już z nikim innym. Kierowca może mieć wtedy pretensje tylko do siebie, to dużo lepsze od nagłej awarii na ostatnim okrążeniu w bolidzie kierowcy jadącego od kilkunastu okrążeń w trybie ECO dla opon i paliwa.

  • 14. Orlo
    • 2019-04-10 19:35:28
    • *.13-3.cable.virginm.net

    Jak się Vettel pocałuje ze ścianą walcząc o FL to inaczej będzie Toto gadał...

  • 15. karoman69
    • 2019-04-10 20:54:39
    • *.c.glogowek.net

    @ 10-to chyba nie do końca tak jest,przecież w Australii mógł zdławić Valeriego i przyznał iż kierowcy olali jego zalecenia

  • 16. Kruk
    • 2019-04-10 21:22:52
    • Blokada
    • *.w86-237.abo.wanadoo.fr

    @15 To była pokazówka, wrócimy do tematu w trakcie sezonu.

  • 17. wheelman
    • 2019-04-10 22:13:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "Prawdopodobnie jednak w innych okolicznościach doszłoby do walki, ponieważ najszybsze okrążenie było ustanowione stosunkowo wcześnie. "

    Panie Grzgorzu, ja bym prosił o szczegóły bo o ile pamiętam w drugiej połowie wyścigu najszybsze okrążenie miał VES, i była kupa czasu przed SC zanim nie kto inny jak LEC je przebił.

  • 18. Jonek
    • 2019-04-10 22:52:59
    • *.toya.net.pl

    Ja w 100% popieram pomysl dodatkowego punktu ale tez punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. On jest szefem teamu i nie jest mu w smak ryzyko.

  • 19. grzegorz0812
    • 2019-04-11 09:22:13
    • *.147.97.144.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    I właśnie to jest całe meritum sprawy ryzyko.jest ryzyko jest zabawa.jesli kierowca w najwyższej serii wyscigowej nie umie przekalkulować czy zyskać jeden punkt kladac na szali powiedzmy 10 no to przepraszam bardzo ale t h...nie kierowca przecierz jadąc w wyścigu czuje maszyne i zdaje sobie sprawe czy jest czy też nie wstanie cosik ugrać.więc moim zdaniem jest to mega przepis.daje mu 10/10.

  • 20. Kruk
    • 2019-04-11 10:51:33
    • Blokada
    • *.w86-237.abo.wanadoo.fr

    @19 Elegancko napisane! Również uważam,że pomysł z punktem za FL jest spoko.

  • 21. Paskudnyyy
    • 2019-04-11 21:33:31
    • *.dynamic.chello.pl

    @10 @15 obecnie jest zakaz zdalnego przesyłania ustawień do samochodu - wszystko w trakcie jazdy zmienia kierowca

  • 22. Kruk
    • 2019-04-11 22:07:01
    • Blokada
    • *.w86-237.abo.wanadoo.fr

    @21 Według Ciebie, w jaki sposób FIA monitoruje takie zjawisko?

  • 23. Skoczek130
    • 2019-04-12 06:46:13
    • Blokada
    • *.toya.net.pl

    Niech ten typ przestanie wreszcie udziela? wywiadów pod wpływem... :P

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo