roj
Ostatnia aktywność
avatar
roj

24.10.2021 10:12

0

@kempa Czemu typowanie można było robić nawet dziś? Regulamin wskazuje jednoznacznie 23:30 sobota. W poprzednich latach tak było a teraz widzę że sobie można było typować dziś rano.. Trochę nie fair

avatar
roj

05.03.2020 11:46

0

W serialu netflix (wiem, że mogli trochę powycinać wypowiedzi ale jednak) jak się dowiaduje na kilka dni (!!) przed testami, że nie ma bolidu to jest zaskoczona. Wyobrażacie sobie szefa dowolnej firmy, który nie ma pojęcia co się u niego dzieje w firmie, w fabrykach etc.???

avatar
roj

26.02.2020 12:44

0

ja wiem, że to miękkie opony, że tor się gumuje etc. etc.... Ale mi się tak morda cieszy jak to widzę! :]

avatar
roj

22.01.2020 16:51

0

@1 - Na wszystkie z wyjątkiem jazdy Grożana, tutaj cały świat widzisz to samo :D

avatar
roj

04.12.2019 14:09

0

ma rację! Powinni powiedzieć "Młody, Ty się nie wychylaj tylko ucz się robić spiny i kolizje jak się robi odrobinę nerwowo!"

avatar
roj

04.12.2019 14:05

0

@4 @6 Dokładnie tak jak napisał Inszy! Jaramy się debiutantami, którzy udowodnili wcześniej swój potencjał (co i tak nie przesądza w stu procentach - jak w każdym sporcie). Jak spojrzysz na statystki (ilość wyścigów, osiągnięcia, progres, wygrane, pole position, pudła) to Latifi wypada po prostu słabo.

avatar
roj

28.11.2019 11:33

0

@9 - dokładnie tak :)

avatar
roj

17.09.2019 11:08

0

@ 2 - wiesz kto jeszcze miał dobre tempo ale też wypadki w rajdach? Colin McRae, Sebastien Loeb, Sebastien Ogier, Petter Solberg, Stig Blomqvist, Carlos Sainz, Tommi Makinen, Juha Kankkunen i Richard Burns... @ 5 - kurde, szkoda, że nie wiedzieli czym się różnią rajdy od wyścigów bo może by się nie porwali tak bez sensu... :D

avatar
roj

25.06.2019 11:43

0

"Ktokolwiek to będzie, może być jedną, dwie sekundy wolniejszy od Maksa, ale pół sekundy to już za dużo." dwie sekundy spoko, ale pół za dużo ;) (powinno być "jedną, dwie dziesiąte sekundy)

avatar
roj

10.06.2019 21:28

0

o czym ta dyskusja? Tak jak napisał @13 czy @39 czy @36 Popełnił błąd, wystarczy spojrzeć na onboard hamiltona i posłuchać silnika. Żeby się nie rozjebali (nie z jego winy) to musiał odpuścić i to bardzo. Gdyby tam było miejsce byłby przed Vet i to pewnie 0,8 sek minimum. Koniec, kropka. Ja rozumiem, że kierowca się nie może pogodzić ze stratą pierwszego miejsca nie ze swojej winy jak Ricardo w Monako, jak Botas w Baku etc. Tu była TYLKO I WYŁĄCZNIE jego wina i dziękuję, do widzenia.

avatar
roj

10.04.2019 12:55

0

To może zakaz wyprzedzania w wyścigu? Jak się tak kierowcy będą chcieli wyprzedzać to prędzej czy później któryś popełni błąd i może wypaść z toru i rozbić bolid...

avatar
roj

28.03.2019 11:32

0

Świetna wiadomość, wielkie gratulacje dla Gosi!! Robi sobie PR, jest medialną osobą, to w tych czasach bardzo ważne. Teraz zobaczymy gdzie jest w stawce. Jeszcze mógłby ktoś zadbać żeby dało się oglądać W series w Polsce. Powodzenia i czekam z niecierpliwością na pierwsze rundy!

avatar
roj

22.11.2018 13:58

0

@4 hehehehe :))

avatar
roj

22.11.2018 12:03

0

FORZA ROBERT !!!!!!!!!!!!!!!!!

avatar
roj

19.10.2018 00:42

0

U mnie 204 miejsce a opuściłem już 3 wyścigi także brak czujności i alkohol wyklucza z walki o wysokie miejsca ;) Przy średniej ponad 23 punkty z 14 wyścigów to byłoby ok 24 miejsca a tak jest za pierwszą dwusetką:)))

avatar
roj

17.10.2018 23:35

0

Szybkość w kwali to nie wszystko. Alonso sam o sobie powiedział że nie jest pewnie najlepszy w stawce w żadnym aspekcie.. Ale jest piekielnie mocny w każdym z nich. Jak grałeś w jakąkolwiek grę gdzie są różne statystyki zawodnika to powinieneś wiedzieć że "overall" jest często ważniejszy niż wymaksowane pojedyncze umiejętności. Moim zdaniem Riccardo jest bardzo dobrym kierowcą. Nawet jeśli nie w top3 to pewnie lepszym od Vettela

avatar
roj

03.08.2018 15:07

0

No właśnie.. Czy na pewno Gasly będzie dobrym wyborem? Pamiętajcie, że jest jeszcze Sainz, który wypadł poniżej oczekiwań a wróci teraz do RB/TR. I teraz jak? Saintz raczej za słaby do RB więc pewnie zostanie w TR aby móc "wskoczyć" w trakcie sezonu gdyby ktoś się nie sprawdzał w pierwszym składzie (tzn. drugi kierowca obok Ver). Kto więc drugi w RB? Gasly - talent i młodość ale brak doświadczenia sprawia, że nie jest dobrym partnerem uzupełniającym dla charaktery Verstapena. Oczywiście chciałbym zobaczyć Kubicę w RB (dla RB małe ryzyko bo podpisał by roczny kontrakt a ew. w trakcie sezonu mogliby go zastąpić Gaslym lub Saintzem w zależności od sytuacji i ich wyników). Może spróbują sięgnąć po Raikonena? Moim zdaniem do duetu z Maxem potrzebują kogoś z doświadczeniem kto będzie dowoził punkty, dorzuci coś do ustawień, do rozwoju bolidu etc.

avatar
roj

03.08.2018 14:28

0

No tego się nie spodziewałem :)))

avatar
roj

20.07.2018 13:01

0

@21 Amatorskie to są wyścigi od świateł do świateł. Startowałeś kiedyś w KJS, RPP, superosesie, brałeś udział w trackday jakimś? To, że ten rajd to nie WRC to nie znaczy, że był amatorski (to po prostu druga edycja mniejszej imprezy normalnie, profesjonalnie przygotowanej). A jak Massa dostał sprężyną (nota bene mimo braku powikłań po powrocie do zdrowia nigdy nie wrócił do formy z przed zdarzenia!) w F1? Też amatorskie ściganie, skoro się takie rzeczy dzieją, co?

avatar
roj

13.07.2018 16:35

0

Nie mogę tego czytać.. Jeśli ktoś kocha ten sport to uprawia go ile może. Alonso jeździ w F1, w WEC, Indy etc. Równie dobrze mógł mieć wypadek podczas wyścigu F1 lub jadąc gokartem itp. KUBICA NIE ZAŁOŻYŁ SIĘ DLA ZABAWY, ŻE ZJEDZIE NA ROWERZE Z NAJBARDZIEJ STROMEJ GÓRY ANI NIE ROBIŁ SALTA DO TYŁU ZE STOŁU PO PIJAKU! Brał udział w profesjonalnych zawodach. Jak ktoś nie kuma, że 1. Jeśli naprawdę masz ambicję być najlepszym jakim możesz być to wykorzystujesz każdą okazję i każdy aspekt szkolisz do oporu 2. Jeśli naprawdę kochasz to co robisz to robisz to kiedy tylko możesz to powinien zamknąć japę i kibicować takim ludziom jak Rosberg, który woli aparaty fotograficzne niż jazdę samochodem.

avatar
roj

11.06.2018 14:29

0

Dokładnie. Claire za te wypowiedzi o winie Brandona powinna jego i zespół publicznie przeprosić! Formuła 1 nie powinna być sportem gdzie można sobie publicznie gadać takie głupoty..

avatar
roj

25.04.2018 13:15

0

Trochę racji ma co nie zmienia faktu, że mclaren z kasą dopiero próbuje być mocny w środku stawki a Force India (nie tylko) pokazali, że można zaskoczyć z mniejszym budżetem. Mistrzostwo konstruktorów nie może być dostępne dla każdego teamu. Mają słabych kierowców (Stroll nie powąchałby nawet f1 gdyby liczyły się tylko umiejętności, o Sirotkinie jeszcze za mało wiem ale Hamiltonem, Vettelrm czy Verstrapenem to on nie jest), źle zrobili bolid i teraz płacz że sport zepsuty..

avatar
roj

10.04.2018 16:00

0

@18. dominof1 hehehehehehehe, mistrz :)

avatar
roj

03.04.2018 14:16

0

Kibicuję Alonso ale póki co nic nie wskazuje na taki progres. Był 5ty ale: - dwa Hasy odpadły - Verstappen miał jakieś problemy z prowadzeniem bolidu przez co popełnił błąd i spadł za Alo - Bottas po rozbiciu bolidu startował z odległej pozycji. Więc pomijając formę Renault i różne problemy to na oko przy "czystym" weekendzie Alonso walczyłby w tym wyścigu o małe punkty (9 miejsce).

avatar
roj

03.04.2018 14:11

0

Robert jej nie włożył. Powiedział inżynierom, że tak będzie lepiej dla rozwoju bolidu żeby zatkać kanał chłodzący hamulce torebką i oni tak zrobili..

avatar
roj

08.03.2018 18:51

0

*ja wiem, że to tylko testy i nie wiemy kto jakie programy, jakie poprawki, jakie pakiety.. ale: Póki co Williams strasznie wolny.. Patrząc na to, że Verstapen w RB na pewno jest szybszy a Force India z dużym prawdopodobieństwem będzie szybszym bolidem to Williams właściwie dwa najgorsze wyniki (bolidu). Na razie jak tak patrzę to obstawiałbym, że Williams będzie walczył z Sauberem o przedostatnie miejsce. Ew. Haas jeśli złapie zadyszkę. Renault, FI, Toro Rosso i McLaren raczej będą poza ich zasięgiem. Czołówka to wiadomo, inna liga.

avatar
roj

08.03.2018 13:38

0

na autosport podają ilość okrążeń Bottasa - 97 (nie wiem bo nie oglądam, just saying)

avatar
roj

07.03.2018 20:45

0

Masakra z tym McLarenem.. Bardzo bym chciał żeby był mocny i bezawaryjny bo lubię kierowców ale bez bolidu są wielką niewiadomą.. Alonso - nie wiadomo czy wciąż jest TAK dobry.. Łatwiej jest wyciągnąć 105% ze słabego i wolnego bolidu niż 101% z bardzo szybkiego. Vandoorne - ma papiery na bardzo szybkiego kierowcę ale jak się nie walczy o nic i jeździ słabym bolidem to każdy sukces to wielki sukces. Jak się jeździ jako faworyt to i umiejętności trzeba pokazać większe i wytrzymać dużo większą presję. @7 - "bynajmniej" i "przynajmniej" mają zupełnie inne znaczenia ;)

avatar
roj

21.02.2018 22:55

0

@10 ! Dexter nigdy nikogo nie obrażał (ani z czytelników forum ani zawodników F1). Zastanów się czy też taki jesteś. Dexter nie obraża, nie zaczepia, nie prowokuje. Bardzo dużo osób, które czyta regularnie artykuły i części dyskusji ale nie pisze samemu cenią sobie jego wiedzę. Ja wolę wpisy zaczynające się od "nie wiem czy wiecie" niż od jechania treści poprzednich wpisów i ich autorów... lub Twoje z posta @11 - nie znam się ale się wypowiem.. Nie podobają Ci się jego wpisy - nie czytaj albo ignoruj! Ja Twoich nie czytam, nie denerwuję się, nie komentuje (z wyjątkiem dziś), żyjemy w pokoju. Także zostaw wartościową osobę w spokoju, komentuj F1 a nie wpisy innych.

avatar
roj

26.11.2017 09:33

0

@8 hehe :)

avatar
roj

13.11.2017 23:12

0

Termin używany w świadku podróżniczym i transportowym i w takim kontekście go użyłem - miejsce, które miałbym wybrać jako docelowe w podróży. :)

avatar
roj

13.11.2017 22:43

0

łał, "dorosła" dyskusja w temacie! Myślałem, że już na tym portalu tego nie zobaczę :( Szkoda, że temat smutny. @3TheTrain - świetny post i niestety trafna diagnoza sytuacji. I tak jak piszesz, gdybym wybierał się na wakacje do np. Brazylii lub Meksyku (obie destynacje mają lepsze i gorsze miejsca oraz wysoki poziom przestępczości) to po obejrzeniu tegorocznych wyścigów w tych krajach wybrałbym Meksyk..

avatar
roj

09.10.2017 14:44

0

Ciekawe co powie (bo rumble nie do końca pasuje). Ale jaram się, człowiek - ikona, fajny smaczek do wyścigu. Tak trochę na marginesie - komuś się rzucił gdzieś w oczy adres email, na który można zgłaszać nieuprawnione użycia Lets get ready to rumble?

avatar
roj

16.09.2017 09:01

0

@7 l dobre! :))

avatar
roj

04.09.2017 22:08

0

Dla mnie taką wypowiedź można interpretować na dwa sposoby: 1. Cały czas mam się wydaje, że już jest lepiej a to trzeci rok w dupie więc wymyślamy nowe komunikaty tego typu.. 2. No dobra, przyznajemy się, trzy lata robiliśmy sobie z Was jaja a nad projektem pracowało 8 stażystów ale teraz już widzimy że się wkurzyliście więc naprawdę rozwijamy silnik Czy któraś wersja powinna zapewniać im przyszłość w f1?

avatar
roj

04.09.2017 16:52

0

Kurde, ja rozumiem jakieś wsparcie ale tu nikt ich nie chce bo ich produkt jest beznadziejny trzeci rok Oczywiście w pierwszym roku pewnie by się znaleźli chętni "w ciemno" ale w tedy McLaren bronił wyłączności, którą miał w umowie. Dojdzie teraz do tego, że biedniejsze ekipy oprócz "pay-driverów" będą miały jeszcze silniki hondy z dopłatą (już Sauber próbował zrobić taki układ).. Genialnie..

avatar
roj

26.08.2017 22:43

0

Bo oprogramowanie było robione na jednokołowym rowerku z jednocylindrowym silnikiem..

avatar
roj

24.04.2017 15:57

0

Powinno być: "Mercedes, Ferrari, Renault i doszli do wniosku, że dłuższy okres życia silników oznacza większe nakłady na rozwój i więcej testów na hamowni a Honda doszła do wniosku, że takie ograniczenie zmusi ich do wybudowania hamowni" pisał Michael Schmidt

avatar
roj

09.04.2017 17:41

0

Taki Massa od swojego wypadku nie wrócił już nigdy do tak ambitnej i agresywnej jazdy jak wcześniej. Natomiast Kimi cały czas ma potencjał i umiejętności i marketingowy bo wielu kibiców go bardzo lubi (kibiców f1, nie hejterów, którzy jadą równo po wszystkich od Verstapena, po Alonso przez Hamiltona, Vettela i wszystkich pozostałych). Uważam, że Ferrari jego formę powinno ocenić najwcześniej w połowie sezonu a nie po dwóch wyścigach (tym bardziej biorąc pod uwagę zmiany bolidów). Jest kilku kierowców, którzy mogliby być może w tegorocznym bolidzie Ferrari jeździć dobrze ale wystarczy spojrzeć jak póki co idzie młodym abitnym (Stroll, Giovinazzi, Vandoorne, brak Werhlein etc.). Pamiętajmy też, że presja jest inna jak się jeździ w ekipie, dla której wejście do Q2 już jest spoko a inna w Ferrari gdzie oczekują od Ciebie podium w każdym wyścigu. Jeśli już to widziałbym w Ferrari Sainza, może Pereza czy Grosjeana.

avatar
roj

21.03.2017 15:12

0

@3 - miałbym taką minę ale bardzo chciałbym taką mieć z tego powodu w tym sezonie.. @15 - merc robił te silniki dłużej ale nie miał punktu odniesienia. Jak honda robiła to już dokładnie było wiadomo jakie patenty się sprawdzają, jakie nie, kto jest mocny, kto ma jakie problemy etc. etc. Mam wrażenie, że Renault zrobiło większy progres w pół sezonu, wydając kilka tokenów rozwojowych niż Honda przez 3 lata... Bardzo chciałbym zobaczyć jak Alo się ściga z najlepszymi żeby zobaczyć czy ciągle jest tak dobry! Chciałbym, żeby we w miarę równej walce (jak na F1) zobaczyć kto trzyma ciśnienie a kto nie z grupy Alonso, Hami, Riciardo, Verstapen, Kimi..

avatar
roj

20.03.2017 23:11

0

Jaki problem w różowym bolidzie? To dalej F1! I to z większą kasą na rozwój w tym sezonie. A zapewniam, że lepsze różowe force india niż biała octavka czy nawet czarne audi a4..

avatar
roj

11.03.2017 12:45

0

@19 Boombastic - bynajmniej to nie to samo co przynajmniej. Bynajmniej.. znaczy to zupełnie co innego.

avatar
roj

09.03.2017 22:48

0

@4 pamiętajmy, że mówiono 4-5 sekundy na okrążeniu nie odnosząc się do konkretnego toru. Ten tor jest krótki i nie jakiś mega szybki. Czasy np. na spa mogą różnić się spokojnie o ponad 5 sekund. @11 2:17 to chyba tempo wyścigowe hondy ;) Tak mi szkoda Alonso i McLarena :/ Słabe osiągi bym jeszcze zrozumiał (choć też nie łatwo i liczyłem na dużo więcej) ale awaryjność na takim poziomie to po prostu jakiś absurd..

avatar
roj

08.03.2017 19:29

0

@8 hehe. Silniki i tak starczą tylko na poranny trening i q1 więc nie ma co się pchać do q2 ..

avatar
roj

08.03.2017 18:09

0

McLaren znów najwolniejszy i najmniej okrążeń :/

avatar
roj

07.03.2017 15:29

0

@12 Czas wcale nie jest problemem. Czasu mieli bardzo dużo. Myślę, że jeśli silnik ma poważne wady konstrukcyjne (a może tak być tym bardziej, że po takim przebiegu nie wiemy ile jeszcze rzeczy wyjdzie przy pełnym obciążeniu) to czy trzy tygodnie czy trzy miesiące to chyba bez różnicy. Tak jak napisał @2. Vicente, ile mieli czasu od momentu kiedy wiedzieli co mają zrobić?? W zeszłym sezonie Renault całkiem nieźle łatało swój silnik z miesiąca na miesiąc i to używając naprawdę pojedyncze sztuki tokenów. Teraz mieli dowolność, znali zasady, mieli doświadczenia z ostatnich lat.. Nie rozumiem tego szczerze mówiąc.

avatar
roj

27.02.2017 12:03

0

No tak mnie to wkurza.. Ja rozumiem, że jeden sezon tak można zacząć. Nie powinno się zdarzyć ale się zdarza.. Oby następne dni nie wyglądały jak dzisiejszy bo jak przejadą 100 km w testach to znów pół sezonu będą jeździć na 70% mocy (bo przecież jej mają taki nadmiar...) żeby tylko się nie rozlatywały silniki w wyścigach..

avatar
roj

27.02.2017 11:54

0

No i dane z przebiegu silników niezbędne do oceny sytuacji i rozwoju jednostek.. Mercedes - 82 Laps Ferrari - 63 Laps Renault - 40 Laps Honda - 1 Lap

avatar
roj

27.02.2017 11:52

0

#22 ..albo większa.. Pewnie, że tylko testy ale po, bądź co bądź rewolucji przepisów to czymś trzeba się jarać skoro do wyścigów daleko. Idąc dalej tym tropem to w ogóle można by obejrzeć skróty kilku ostatnich wyścigów sezonu i z głowy ;) Na razie Merc 0,4 sek. szybciej niż Ferrari. Co prawda Ferrari na medium a Merc na soft ale.. Bottas jeździ pierwszy dzień vs Vettel.. Zobaczymy co pokaże Hami pierwszego dnia, czy będzie chciał pokazać od razu różnicę między kierowcami czy na spokojnie natrzaska kółek żeby mieć dużo materiału do analizy.

avatar
roj

27.02.2017 11:31

0

1. Bottas Mercedes 1:23.370 39 2. Vettel Ferrari 1:23.560 +0.190 29 3. Massa Williams 1:25.956 +2.586 17

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu