komentarze
  • 1. Raptor202
    • 2019-03-03 19:14:38
    • Blokada
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Związane z papierosami czy nie, w każdym razie słowa Ferrari i "win now" nie powinny się znajdować obok siebie.

  • 2. belzebub
    • 2019-03-03 20:29:13
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    A dla mnie to jest śmieszne. Można reklamować na bolidach firmy alkoholowe, a papierosowe nie pomimo tego, że jedno i drugie negatywnie wpływa na zdrowie. Brak reklamy niczego nie zmieni, bo jak ktoś chce palić to i tak będzie.

  • 3. BlahFFF
    • 2019-03-03 20:37:02
    • *.22.94.93.cable.dyn.petrus.com.pl

    @ 2. belzebub, ba, firmy zwiazane z alkoholem pomimo tego, ze F1 dosc mocno promuje kampanie typu "piles, nie jedz" ;-)

  • 4. zero.nero
    • 2019-03-04 16:08:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Australia i Unia pierdu pierdu a logo Marlboro od zeszłego roku znowu jest na bolidzie. To nie pierwszy raz, kiedy ferrari genialnie przemyca ten znak towarowy, można prześledzić wcześniejsze malowania.

  • 5. zero.nero
    • 2019-03-04 16:12:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Właściwie to chyba zawsze był jakoś obecny...

  • 6. Miki42
    • 2019-03-04 17:39:09
    • Blokada
    • *.ap-media.pl

    Wreszcie bez śmierdzących podstępem sponsorów

  • 7. lucasdriver22
    • 2019-03-04 20:05:25
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Ciekaw czy Ducati z MotoGP też usunie Mission Winniow?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo