komentarze
  • 1. Reseller
    • 2018-08-30 18:21:52
    • *.centertel.pl

    No to będzie torpeda i rakieta w jednym!

  • 2. m00kry
    • 2018-08-30 18:42:36
    • *.centertel.pl

    A czy może nie ma coś w tym, że takich kierowców biorą bo mało jest nowych zdolniejszych?

  • 3. m00kry
    • 2018-08-30 18:44:48
    • *.centertel.pl

    Szczerze? Ja nie widzę następców... Tak żeby zastąpić nimi wszystkich paydriverow...

  • 4. Kalor666
    • 2018-08-30 19:05:47
    • *.40.248.83.threembb.co.uk

    Po kogo jeszcze sięgną? Webber? Coulthard?;)
    To pokazuje ich desperację i małą skuteczność programu juniorskiego.

  • 5. XandiOfficial
    • 2018-08-30 19:18:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    po prostu osiągnęli szczyt skoro kierowcy RedBulla mają 20 i 22 lata tak ? to jeśli mają jeździć z 5, 6 sezonów razem to Ci z Tororoso którzy wejdą do zespołu z wiekiem 18 lat minimum teraz będą mieć 23 i 24 late mniej więcej więc o co wam chodzi ? nie ma nikogo to będą jeździć starsi, albo ci co byli tak ? Mogą też mieć kogoś kompletnie innego doświadczonego co jak jeden z młodych zacznie odwalać można postraszyć bo raczej nie zmienią Verstappena ani Gasliego nawet jeśli będą odwalać regularnie i szansę na podium z Hondą będą spore ...

  • 6. StalkerStrielok
    • 2018-08-30 19:35:59
    • Blokada
    • *.lss.net.pl

    Za szybko zwolnili kilku juniorów i tyle w temacie

  • 7. lucasdriver22
    • 2018-08-30 19:50:46
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    To będzie teraz trzech ruskich w f1? Markielov, Sierotki, Kwiat, jeszcze brakuje żeby Petrov wrócił

  • 8. Jen
    • 2018-08-30 20:01:20
    • *.179.231.3.static.3s.pl

    Wcześniej dzwonili do Vergne i wypytywali o jego plany na kolejny sezon.
    Cyrk na kółkach co się w Toro Rosso dzieje.
    Wyciąganie tzw. trupów z szafy to działanie na krótką metę. Jeśli szybko nie odbudują swojego programu juniorów to RBR straci swoje zaplecze kierowców.

  • 9. Heniek007
    • 2018-08-30 20:10:33
    • Blokada
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    No to nieciekawie w Red Bull Racing. Najpierw problem z Renault a teraz z nabyciem kierowców. Oby Honda kolejny raz nie posłużyła za papier toaletowy.

  • 10. corvetta
    • 2018-08-30 20:11:01
    • Blokada
    • *.cable-modem.tkk.net.pl

    co za ,,miszczowie'' prowadzą tą strone F1 skoro nie podali nawet jutrzejszych treningów -żenada!!!

  • 11. Marek_92
    • 2018-08-30 21:03:54
    • *.dynamic.mm.pl

    @10 Jak coś to: 11, 15 - I, II sesja (piątek); 12 - III sesja (sobota); 15 - kwalifikacje (sobota) ; 15:10 wyścig (niedziela) ;)

  • 12. PiotrasLc
    • 2018-08-30 21:19:07
    • Blokada
    • *.123.197.63.zubrzyk.pirx.pl

    @10 Kempa i ekipa lecą w kulki i mają znacznie większe opóznienia bo ciekawych tematów jest więcej gdzie juz wszędzie sie pisze o tym a tutaj cisza bo towarzystwo kolesiów ma czas.
    1. Perez podpisał kontrakt ale nie zdradził jeszcze z kim
    2.Dodatkowe światła które testował Mercedes na pocznych ścianach tylnego skrzydła od sezonu 2019 wchodzą do F1 , wszystkie zespoły jednogłośnie wyraziły zgodę .
    3. Ocon odwiedził Mclarena i był przymierzany do fotela , nie bawem pojawi sie informacja pewno o szczegółach.
    4.Mclaren do końca września poda pełen skład kierowców

  • 13. Fanvettel
    • 2018-08-30 21:24:04
    • *.230.122.84

    Nie chce kolejnego ruska w F1. Niech lepiej Vergne powróci .

  • 14. Jameson
    • 2018-08-30 21:47:16
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @PiotrasLc
    1.Nic na razie o tym nie wiadomo, nie ma sensu tego powielać.
    2.Tutaj faktycznie można było o tym napisać, chociaż projekt nie został jeszcze ratyfikowany.
    3.No właśnie Perez jest też przymierzany do McLarena, miał przecież partnerować Strollowi w Force India, więc nic nie wiadomo.
    4.To wszyscy wiedzą, z końcem września Lando Norris staje się wolny, więc może wybrać sobie zespół w jakim będzie się ścigać.

  • 15. TomPo
    • 2018-08-30 21:50:21
    • *.dynamic.chello.pl

    E tam marudzicie. Posluchajcie innych... wszystko jest ok, wszystko jest super z F1 i zmiany sa niepotrzebne.
    A to ze 3 teamy bedzie stac na prawdziwych kierowcow, reszta bedzie obsadzona mlodzikami i pay-driver'ami... a to juz nieistotne. Niczego nie nalezy zmieniac, dobrze jest jak jest.
    Mlodzikow brakuje ? To tez nie problem, Maldonado niech sciagna :)
    Wincyj ruskich petrorubli w F1 xD Wincyj pay-driverow ! Wincyj wciskanych na sile mlodzikow w zamian za czesci ! Wincyj kierowcow z lapanki !
    Sorry ale to zaczyna osiagac zenujacy poziom. A juz standard gdzie startujesz z konca stawki a i tak konczysz w pierwszej 5, bo takie sa roznice... Kiedys to bylo epokowe wydarzenie ze ktos startowal gdzies z tylu i przebil sie do przodu, przewaznie tylko dlatego bo byly nieprzewidywalne rzeczy na torze podczas wyscigu. Teraz ? Teraz to norma! No ale dalej klepmy sie po plecach "nic sie nie stalo" :)
    I tak... jak ALO rzeczywiscie pojdzie do Indy, to po kilkudzisieciu latach ogladania F1 mam zamiar porzucic te karykature sportu, jaka sie stala F1.

  • 16. Inszy
    • 2018-08-30 21:59:26
    • *.choszczno.vectranet.pl

    A Kamui Kobayashi ma już kontrakt na przyszły sezon? Jeden bolid obsadzić nim, w drugi wsadzić Maldonado i wyścigi będą pełne emocji :D

  • 17. PiotrasLc
    • 2018-08-30 22:15:54
    • Blokada
    • *.123.197.63.zubrzyk.pirx.pl

    @14 Jameson

    1. Jest wiadomo bo Perez sam w wywiadzie się przyznał że kontrakt jest już podpisany na Monzie prawdopodobnie zostanie ogłoszone gdzie ale na 90% będzie to nadal Force India
    2.Ratyfikowanie tego projektu to tylko formalność
    3. Według zapowiadanych zmian Ocon raczej na pewno dokończy sezon z Mclarenem i jest duże pprawdopodobieństwo że w przyszłym sezonie będzie obok Sainza , nawet sam Toto Wolf potwierdził o rozmowach z Mclarenem na temat ich kierowcy
    4.To wszyscy wiedzą,

  • 18. saint77
    • 2018-08-30 23:57:55
    • *.dynamic.chello.pl

    Jak tak dalej pójdzie to połowa stawki to będą rosyjscy nosiciele walizek z gotówką. W połowie zespołów. I ta połowa razem do kupy w całym sezonie nie zdobędzie tyle punktów ile topowy zespół w jednym wyścigu.

  • 19. elin
    • 2018-08-31 00:11:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 16. Inszy
    Kamui Kobayashi nie był złym kierowcą. Na partnera Maldonado bardziej by raczej pasował inny Japończyk ... - Kazuki Nakajima ;-).

  • 20. Heytham1
    • 2018-08-31 06:52:46
    • *.play-internet.pl

    Tylko że Kwiat jako jedyny z tych wszystkich rosyjskich kierowców ma talent i nie musiał wnosić rubli by startować w F1, tylko był wychowankiem Red Bulla i calkiem dobrze sobie radził. Oczywiście był trochę narwany i popelniał błędy a po degradacji kompletnie się pogubiłe. Ale wolałbym go widzieć w F1 niż takiego Strolla czy Sirotkina.

  • 21. StalkerStrielok
    • 2018-08-31 10:15:39
    • Blokada
    • *.lss.net.pl

    @20 Marko zniszczył wiele karier w F1. Danił jest tego przykładem

  • 22. Miki42
    • 2018-08-31 14:48:08
    • Blokada
    • *.ap-media.pl

    No to będzie znowu rozwalał bolidy i swoje i czyje

  • 23. Mat5
    • 2018-09-02 11:40:55
    • *.146.33.218.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Podejście Helmuta do juniorów ma swoje wady i zalety. Jak nie przekonasz do siebie Helmuta w przeciągu 3 sezonów, że zasługujesz na fotel w RBR, to do widzenia. Niestety, teraz nie ma kim obsadzić drugiego fotela w STR. Hartley raczej zostanie, natomiast na drugi fotel na miejscu McLarena wypożyczyłbym Norrisa.
    McLaren niestety zmarnował dobrze się zapowiadającą karierę Magnussena i teraz Vandoorne'a. Zamiast wsadzić ich na rok lub dwa do słabszego zespołu, żeby nabrali doświadczenia, to od razu poszli do McLarena, który mimo ostatnich kiepskich lat jest pod presją wyniku.
    Kwiat miał już swoją szansę. Szybko awansował do Red Bulla, gdzie nie do końca spełniał oczekiwania zespołu. Po degradacji dostał kredyt zaufania, żeby się odbudować i go nie wykorzystał. I Marko i McLaren powinni dojść do porozumienia i dać Norrisowi okazję na nabranie doświadczenia w Toro Rosso.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo