komentarze
  • 9. Peter_Sv5
    • 2018-08-10 11:45:13
    • *.146.143.226.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @6.jogi2
    Vettel farciarzem? Dobre sobie. A miszcz Hamilton oczywiście nim nie jest tak? Gdyby nie głupota Verstappena w Chinach, błąd Vettela w Baku, błąd strategiczny Ferrari w Hiszpanii, niepotrzebna kolizja Vettela z Bottasem we Francji, odpadnięcie Vettela w Niemczech czy deszcz w kwalifikacjach do GP Węgier, to klasyfikacja kierowców wyglądałaby zupełnie inaczej.

    Trzeba jeszcze dorzucić fakt, że podczas GP Wielkiej Brytanii i GP Niemiec cwaniaczek Wolff i Mercedes robili wszystko, aby ta pseudogwiazdeczka miała jak największy komfort w klasyfikacji kierowców przed letnią przerwą. Bez tego wszystkiego co wymieniłem, farciarz Luisek byłby w szarej d.pie, a Scuderia Ferrari z Vettelem ze sporą przewagą prowadziliby w obu klasyfikacjach. Luisek prowadzi dzięki niefrasobliwości rywali i pomocy ze strony zespołu. Tak właśnie wygląda jego fart.

  • 10. DOMV33
    • 2018-08-10 12:32:46
    • *.10.135.238

    @9 nie to że jogi2 bronie ale 3 z 6 sytuacji było winą Vettela coś w tym jest

  • 11. Skow
    • 2018-08-10 12:34:00
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @9 Jako, że są wakacje i masz dużo wolnego czasu, to polecam ci się zastanowić trochę nad swoją głupotą, zamiast prezentować ją na forach.

  • 12. R4F1
    • 2018-08-10 13:41:31
    • *.centertel.pl

    @9
    trochę dużo tych "gdyby" :)

  • 13. Kapitan Suchar
    • 2018-08-10 13:43:48
    • *.dynamic.mm.pl

    @10 @11 I co gościa obrażacie? Może i typ jest fanobyem Vettela, a jego wypowiedź to bełkot, ale fakty są takie, że Hamilton w tym sezonie ma sporo szczęścia. Co prawda wynika ono często z błędów rywala na torze, czy z debilnych strategii konkurencyjnego zespołu, ale nie tylko (np. deszczowe quale na Węgrzech)

  • 14. TomPo
    • 2018-08-10 14:48:24
    • *.emea.ibm.com

    @5 - prosze Cie, nie porownuj tego placzka i pseudo mistrza z bolidem 5s szybszym na kolku do takich tuzow jak Schumi czy Senna - obrazasz Ich, do tego wykazujac sie ingoranctwem i zaslepieniem.
    Niby kiepski Ric z nim wygral, emeryt Kimi musi nie raz hamowac by nie wyprzedzic paluszka, a za chwile (mam nadzieje) przyjdzie na miejsce nowego Kimi i zobaczymy jaki jest mocny... w gebie.
    Gosc jest dobrym kierowca, ale do wymienionych przez Ciebie mistrzow to mu bardzo daleko.

  • 15. lukasz11161999
    • 2018-08-10 14:53:34
    • *.220.190.106

    @9. "Peter_Sv5" to taki kolejny fanboy. Czy to z jednej strony czy to z drugiej strony, koledzy strzeżcie się takich ludzi. ;) :D

  • 16. ds1976
    • 2018-08-10 15:00:19
    • Blokada
    • *.gigainternet.pl

    @14 TomPo - zgadzam się, nawet trochę mu daleko do Hamiltona (zdecydowanie szybszy) jak również Verstappena oraz Alonso - to czysta prawda!

    Ale moja wypowiedź miała głównie na myśli Webbera - każdy sezon rozpoczynał z tym samym sprzętem, gdyby po iluś tam wyścigach był zdecydowanie przed VET zespół postawiłby i na niego, ale jak się przez lata sra do własnego gniazda to i lubianym się nie jest.

    Cóż miał zrobić Vettel? Konkurencja miała wolniejsze bolidy (to trochę nie do końca prawda bo w jednym z sezonów McLaren dysponował szybszą maszyną), za miedzą miernota Australijczyk nie był w stanie podjąć wyzwania to co? Miał przeprosić i nie zdobywać tytułów? Jechał z koksem i przejdzie do historii - być może jako najbardziej utytułowany kierowca. Do tego piekielnie inteligentny (HAM w tym względzie zdecydowanie ustępuje) a że go emocje ponoszą to chyba jest normalne dla normalnych ludzi.

    Z tym autem o 5s szybszym też lekka przesada, nie zapomnij że przez te wszystkie lata silnik Vettela mocą ustępował zarówno Ferrari jak i Mercedes. A mimo to...

    VET dopóki będzie w Ferrari będzie nr 1 - tam zawsze był podział na kierowców nr 1 i 2 a jedynką jest właśnie Niemiec. Nienawiścią ani zaklinaniem się tego nie zmieni. A mistrz powinien być bezwzględny - przynajmniej w tym sporcie, prawda?

  • 17. S3baQ
    • 2018-08-10 15:35:56
    • Blokada
    • *.IP.cloudmosa.com

    Niemiecki cwel zawsze zostanie niemieckim cwelem. Tyle w temacie hitlersyna.

  • 18. Peter_Sv5
    • 2018-08-10 15:46:06
    • *.146.132.27.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @17.S3baQ
    Piłeś coś? A może upał ci zaszkodził? Idź do lekarza bo źle z tobą.

  • 19. XandiOfficial
    • 2018-08-10 17:16:55
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    trochę dziwne to rozumowanie ... No Vettel jechał szybciej, lepsze opony ale ogólnie ten bolid bardzo mu pasował. Genialną formę miał wtedy Vettel i w tym sezonie nie popełnił żadnego większego błędu jeśli w ogóle jakiś popełnił i jak do Spa nie wygrywał co wyścig a co 3 wyścigi to potem forma godna Mistrza i wtedy wsadzić Hamiltona czy Alonso w drugi bolid RedBulla sądzę, że miałby ciężej ale przy jego formie wtedy wygrałby i tak. Sezon 2011 zgodzę się Vettel miał bolid najlepszy i wykorzystał to bo idiota by nie wygrał Mistrzostwa tam a 2013 to deklasacją jazdą ... A co do Malezji no to przecież Hamilton był w tyle wtedy i mogli walczyć a Vettel nie rozbił by się znów ale zespół o tym nie wiedział i chcieli na siłę dojechać tak ... Hamilton czy Alonso też by go wyprzedzili no ale tylko Vettel dostałby hejt od ludzi, że się nie słucha zespołu ... to są wyścigi i ludzie zapominają jak Vettel mając awarię przepuścił Webbera w Brazylii albo w sezonie 2015 i 2016 pomagał Kimiemu momentami ...

    wracając do 2013 to Mercedes apelował aby sprawdzić bolid Vettela bo ich zdaniem miał kontrolę trakcji bo w Singapurze 2013 rozwalał ich 1 sek i aby zrobić coś i przeszkodzić jakoś RedBull'owi a w sezonie 2015 jak RedBull miał dołek i wspominał jak Mercedes apelował aby wyrównać szansę to ich wyśmiali ...

  • 20. elin
    • 2018-08-10 17:52:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 16. ds1976
    "... Webbera - każdy sezon rozpoczynał z tym samym sprzętem, gdyby po iluś tam wyścigach był zdecydowanie przed VET zespół postawiłby i na niego... "

    Nie do końca ... Webber raczej od początku wspólnej jazdy z Vettelem był skazany na Nr 2 i nie liczyły się tutaj wyniki Australijczyka, ale polityka Red Bulla, która jasno wskazywała - kto ma być liderem zespołu.
    W 2010r. do ostatniego wyścigu sezonu, to Mark miał przewagę punktową nad zespołowym kolegą ( niewielką, ale jednak przewagę ).
    Webber - 238 punktów, Vettel - 231,
    więc gdyby team chciał postąpić fair, to wspierali by Marka w Abu Zabi lub przynajmniej obu kierowcom dawali równe szanse ( strategię ) na zdobycie mistrza. Tymczasem Red Bull bez " mrugnięcia okiem " poświęcił Webbera, aby to Sebastian zyskał w walce o tytuł. Jeśli wtedy Ferrari ( Alonso ) w dziecinny sposób nie dało by się ograć przez strategię RB, to zespół z Milton Keynes stracił by wszystko przez promowanie TYLKO Vettela.

    Sebastian w przeciwieństwie do Marka miał pełne wsparcie zespołu, jeszcze zanim zdobył dla nich pierwszy tytuł ... a to zdecydowanie pomogło w Jego karierze.

  • 21. XandiOfficial
    • 2018-08-10 18:27:30
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @20 nikt nie kazał Webberowi kwalifikować się na 5 miejscu chyba w kwalach więc co miał zrobić RedBull skoro Webber jechał i nie mógł wyprzedzić Alonso a była szansa ściągając Webbera szybciej, żeby wyjechali za Rosbergiem i Pietrovem którzy pitowali gdy był SC na torze i potem genialny stint Kubicy na oponach twardych i wyjechał przed nimi ... Vettel nie prowadził do ostatniego wyścigu w 2010 a i tak wygrał sezon mając dużo pecha i pełno swoich błędów ... nie liczne które pamiętam to

    - Bahrain i strata zwycięstwa przez awarię turbo i 4 był
    - Australia i awaria hamulców gdy prowadził
    - Wielka Brytania i przebicie opony Vettela przez Hamiltona
    - Belgia i wjechanie w Buttona (błąd)
    - Korea i awaria bolidu gdy prowadził 5 okr przed końcem chyba
    - Węgry i kara przejazdu przez box bo zrobił to co Hamilton tylko na odwrót (błąd)

  • 22. elin
    • 2018-08-10 19:25:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 21. XandiOfficial
    Zgoda. Jednak mi bardziej chodzi o to, aby nie określać Webbera - " miernotą " ( wpis 16. ), ponieważ na to nie zasłużył.
    Red Bull od początku stawiał na Sebastiana, a mimo to w 2010, obaj kierowcy Red Bulla jeździli na wyrównanym poziomie, bez zdecydowanej przewagi żadnego z nich.
    W kolejnych latach Vettel radził sobie zdecydowanie lepiej, ale ilość problemów z bolidem była po stronie Webbera.

  • 23. FormulaOne11
    • 2018-08-10 19:36:12
    • *.elblag.vectranet.pl

    Vettel w mojej opinii nie jest uczciwym czlowiekiem, jest bardzo dobrym rzemieslnkiem, ale nie ma tego talentu I blysku co Hamilton, nie jest tak dojrzaly I silny jak Lewis... jesli chodzi o Ferrari to jedynym mistrzem jest Schumacher I nigdy seb mu nie dorowna... ja calym sercem jestem za Lewisem, sledze jego kariere od wielu lat... prawdziwy mistrz

  • 24. Daro22
    • 2018-08-10 20:18:29
    • *.oswiecim.vectranet.pl

    @23 lewis taki mistrz ze jakby nie miał dominującej maszyny w ostatnich latach to by nie zdobył tych trzech tytułów
    Bo umówmy sie w latach 2014-16 to mercedes mial bardzo dużą przewage nad resztą , nawet większą niż red bull w laatch 2010-13. Sezon 2017 to już ferrari bylo praktycznie na równi ale nie było wstanie walczyć z mercedesem na większości torów . A w tym sezonie Lewis na wiecej szczęścia od seba , ale samochód ma lepszy ferrari , ale seb nie umie tego wykorzystać jak narazie ,teraz beda roty

  • 25. XandiOfficial
    • 2018-08-10 20:18:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Czasami nie trzeba mieć talentu bo to oznacza, że nie trzeba tyle trenować ... są dwaj piłkarze tacy znani, dwóch najlepszych na świecie i jeden to niby talent a drugi ciężka praca i o ile rozumiem, że dla Cb Vettel nigdy nie dorówna Schumiemu ale oni jeździli w innych czasach ( u szczytu swojej formy ) i np. dla mnie Senna to genialny kierowca ale jeździł wolniejszymi bolidami czyli takie Monaco z jeden strony było łatwiejsze dla niego ... ( nie wiem czy każdy rozumie o co mi chodzi ) albo Fangio ...

  • 26. Daro22
    • 2018-08-10 20:23:53
    • *.oswiecim.vectranet.pl

    @23 lewis taki mistrz ze jakby nie miał dominującej maszyny w ostatnich latach to by nie zdobył tych trzech tytułów
    Bo umówmy sie w latach 2014-16 to mercedes mial bardzo dużą przewage nad resztą , nawet o dużo większą niż red bull w latch 2010-13. Sezon 2017 to już ferrari bylo praktycznie na równi ale nie było wstanie walczyć z mercedesem na większości torów . A w tym sezonie Lewis na wiecej szczęścia od seba , ale samochód ma lepszy ferrari , ale seb nie umie tego wykorzystać jak narazie ,teraz beda toru stricte silnikowe gdzie ferrari powinno miec przewagę i pewnie będą mieli .I oczywiście tez seb popełnił ten mały ale kosztowny błąd w wyścigu o gp niemiec. Zobaczmy kto wróci w lepszej formie po wakacyjnej przerwie .

  • 27. hubos21
    • 2018-08-10 21:10:02
    • *.8.182.156

    HAM taki mistrz to mógł w McCLarenie zostać i pokazać Alonso ile da się wycisnąć z tej maszyny :)

  • 28. Daro22
    • 2018-08-10 21:10:58
    • *.oswiecim.vectranet.pl

    Nie wspominając o tym że Lewis w sezonie 2017 miał lepszy samochód od seba a wygrał mistrzostwa głównie dzięki niezawodności silnika ferrari.

  • 29. FanHamilton
    • 2018-08-10 23:23:55
    • *.play-internet.pl

    Norma, Sebastian Vettel ja uważam że było wiadomo, 2013 to był sezon dla sebastiana vettela i tyle.

  • 30. PiotrFanF1
    • 2018-08-13 13:56:51
    • *.sta.asta-net.com.pl

    wystarczy ze do ferrari przyjdzie leclerc i ciekawe gdzie wtedy spierniczy miszcz podwójnego dyfuzora idealnej pogody i suchego asfaltu

  • 31. XandiOfficial
    • 2018-08-13 18:55:17
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @30 Button już nie jeździ w F1

  • 32. StalkerStrielok
    • 2018-08-13 22:10:23
    • Blokada
    • *.lss.net.pl

    @31Mu chodziło o Vettela. Brawn GP korzystało z podwójnego dyfuzora , nie dmuchanego. A i Button to raczej na deszczu lepiej jeździł

  • 33. StalkerStrielok
    • 2018-08-13 22:14:34
    • Blokada
    • *.lss.net.pl

    Edit źle spojrzałem i o tych dyfuzorach przeinaczyłem (Red Bull również bazował mocno na podwójnym dyfuzorze). Przepraszam za moją pomyłkę ;)

  • 34. XandiOfficial
    • 2018-08-14 00:50:48
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @32 Nie. RedBull akurat jeździł czysto i wykorzystali zmiany przepisów w 2009 roku ...
    Wiem, że chodziło mu o Vettela ale jednak to były inf sprzeczne bo w 2009 roku były możliwe takie udziwnienia, że potem nagle McLaren odżył i wszystko było czyste ...

    Nie chce mi się pisać tego po raz tysięczny ale no Button na deszczu szczerze nie pamiętam jak jeździł bo oprócz Malezji na której na deszczu jechał kilka okr bo i tak prowadził oraz na lekko mokrym torze na Hungaroringu + Kanada 2011 ale tam to raczej już na suchym jechali tylko, że mokry było wokół to chyba na deszczu nic nie wygrał ... a nie Chiny 2010 ale to strategią którą został na torze gdy wszyscy zjechali podczas SC, on został a potem na deszczu wypadał co zakręt ale Hamilton go nie dogonił ... Dobra wracając bo uciekłem w las z tym co chciałem napisać ... Oglądasz F1 od 2015 roku ? Chyba tak zapominając, że w RedBullu to Vettel był uważany za nowego Schumachera jazdy w deszczu a no bo jednak w deszczu to super bolid nic nie pomoże i tam się pokazuje umiejętności a Lewis często spinował i popełniał błędy w McLarenie, więc ? od 2007 roku Ferrari na deszczu ssie i zostało im tak do teraz, nie wiem czy koncept budowy bolidu tylko pod sucho bo tak zapewne będzie więcej suchych wyścigów i nie ukrywajmy, że nie mają podejścia do Merca na deszczu i ja uważam, że Hamilton w deszczu i tak lepszy ale jeśli nie jeżdżą w jednym zespole to całkowite porównywanie nie ma sensu i nikomu nie służy oprócz psycho kibiców jednej ze stron aby podbudować sobie morale czy jakoś tak, że to ich idol czy po prostu osoba której kibicują jest w czymś lepsza ... bez hejtu proszę, dzięki

  • 35. mcjs
    • 2018-08-14 12:28:38
    • *.dynamic.chello.pl

    Kempa, @17, widzisz i nie grzmisz...

  • 36. StalkerStrielok
    • 2018-08-14 16:59:29
    • Blokada
    • *.lss.net.pl

    @34 Jeśli te pytanie dotyczące odkąd oglądam F1 było do mnie to oglądam od 2005 roku ;)

  • 37. StaryCap
    • 2018-08-15 08:55:44
    • *.34.236.235.rybnet.pl

    Webber nigdy nie był wybitnym kierowcą. I nie będzie. Dostawał po dupie, bo kiepski z niego "fighter". Wszystko w temacie.

  • 38. XandiOfficial
    • 2018-08-15 19:38:32
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @36 no to słabo oglądasz skoro wyciągasz wnioski takie prosto z *** nie analizując innej sytuacji ...

  • 39. StalkerStrielok
    • 2018-08-15 21:23:53
    • Blokada
    • *.lss.net.pl

    @38 Chyba nam chodziło o 2 różne rzeczy ;)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo