Daro22
Ostatnia aktywność
avatar
Daro22

07.11.2019 16:12

0

@4 Po prostu ferrari do USA przywiozło pakiet z większym dociskiem od reszty, żeby strawdzic jak się będą spisywać na tle reszty, Pakiet z większym dociskiem = większy opór Przez to ferrari nie miało takiej przewagi na prostych. W Japonii po porostu wszyscy korzystali z takiego samego pakietu.

avatar
Daro22

18.10.2019 13:57

0

@14 naprawdę jesteś tępy... Ferrari ma koncepcje która generuje mały opór, wszystkie poprawki jakie wprowadzają są żeby zwiększyć docisk i przy okazji muszą nie generować oporu, więc ich opór zostaje taki sam ale zwiększa się docisk. Ogólnie jest to najcięższa koncepcja aero ponieważ mały ciężko jest zbudować i rozwijać samochód który bazuje na małym oporze i dużym docisku, ale jak się to uda to koncepcja staje się najbardziej wydajna. Mercedes ma koncepcje która generuje duży opór i duży docisk, więc tracą na tym trochę na prostych ale łatwiej jest rozwijać samochód bo nie muszą się martwić że poprawki będą generować opór którego wcześniej nie było.

avatar
Daro22

23.09.2019 07:34

0

@5,6 To jest motorsport, gdzie mogą zdarzyć się awarie i incydenty na torze więc jak są matematyczne szanse to wszystko jest możliwe, bardziej bym spoglądał w klasyfikacjie konstruktorów bo to jest ok 130 ptk straty a to może być do odrobienia jeszcze.

avatar
Daro22

23.09.2019 07:29

0

@4 Co prawda starta punktowa jest duża to jest ok 130 punktów w klasyfikacji konstruktorów, ale nie zapominajmy że to jest motorsport i mogą się zdarzyć awarie jakieś sytuacje na torze i sytuacja może się obrócić, dlatego póki są matematyczne sznase to wszystko jest możliwe.

avatar
Daro22

18.07.2019 14:40

0

@49 typowo kiedy się wie że ktoś ma rację , ale nie chce się tego mu przyznać , to najlepiej jechać po treści wypowiedzi ....

avatar
Daro22

18.07.2019 12:38

0

@TomPo Nie rozumiem skąd ta jakaś nie nawieźć do vettela, zacznijmy sukcesy vettela w RBR stoją w w głównej mierze dzięki stylowi jego jazdy , czyli polega na stabilnym tyle samochodu , akurat w tamtym okresie tył odrywał najważniejszą rolę w docisku samochodu dlatego idealnie tamte samochodowy były wręcz stworzone pod jego styl jazdy , drugą sprawą jest że się znalazł w właściwym zespole w odpowiednim czasie (tak jak Hamilton w mercedesie) , który budował najlepsze samochody w tym okresie ( najlepsze to nie znaczy dominujące, bo to była już zasługa kierowcy, poprostu miał odrobię lepszą maszyne i umiał to wykorzystać ), przypomnę że od 2014 r zmieniły się, przepisy techniczne, i tył samochodu od tamtego momentu nie odgrywał już najważniejszej roli w docisku samochdu, i na tym najbardziej stracił RBR i seb który jak wiadomo polega na stabilnym tyle . Nie wiem czemu ty cały czas piszesz taką głupotę że vettel uciekł z RBR do ferrari , takie myślenie to jest szczyt debilizmu , po pierwsze marzeniem Vettela zawsze było zdobycie mistrzostwa z ferrari jak chyba zresztą każdego kierowcy w stawce F1 . Na 100% kierowca który zdobywa 4 mistrzostwa świata z rzędu ma w swoim kontrakcie klauzule odejścia z zepsolu gdy ten nie stworzy samochodu zdolnego do wygrywania tytułów , i Seb skorzystał żeby spełnić swoje marzenie związane z jazdą w ferrari .

avatar
Daro22

15.07.2019 11:52

0

@13 dokładnie popatrzymy na sezon 2017 ten średniak pokonywał i byl regularniejszy i szybszy od Lewisa który dysponował szybszym samochodem , przypomnę ferrari było wtedy szybsze tylko na krętych torach , później przegrał tytuł nie ze swojej winy tylko z głównie przez awarie silnika ferrari . W 2018 wszystko było dobrze to był ten Sebastian który mógł sięgnąć po mistrzostwo ale narpierw hockenheim , później śmierć marchioone i na Węgrzech gdzie byli dużo szybsi od mercedesa deszcz w kwalifikacjach na którym samochód ferrari ustępował mercedesowi , i na koniec monza po której Seb się totoanie pogubił i chyba do końca się jeszcze nie odnalazł.

avatar
Daro22

15.07.2019 11:45

0

@12 Każdy tytuł ma taką samą wagę nie ważne czy się go zdobędzie po dominacji czy po walce do ostatniego okrążenia , Vettel zdobył 4 tytuły ale tylko dwa z nich były w dominującym samochodzie (2011,2013), w 2010 i w 2012 to była walka Red bulla z ferrari i mclarenem , walka technologiiczna na to który zespól lepeij rozwinie samochód i tak samo jak w 2017 i 2018 roku mercedes tą walkę z ferrari wygrywał to wtedy Red bull ją wygrał , to jest i zawsze było częścią sportu , i mówienie że wygrywał tylko przez to że miał najlepszy bolid jest poprostu głupotą i nie na miejscu.

avatar
Daro22

23.06.2019 10:54

0

@2,4 Vettel nie powiedział nic że to było słabe okrążenie , tylko że samochód prowadziło się inaczej niż wcześniej , przez brak przyczepności,

avatar
Daro22

21.06.2019 22:02

0

@2 nie ma różnicy , przepisy są i nie powinno ich się łamać również w treningach .

avatar
Daro22

18.04.2019 12:32

0

@1 Nudne USA .... Przypomnij sobie gp usa 2018 jeden z najlepszych wyścigów ostatnich lat gdzie walka o zwycięstwo trwała do ostatniego okrążenia, w tym wyścigu walka o pozycję w całej stawce toczyła się na każdym okrążeniu , gdzie były różne strategie : nietrafiona przez mercedesa na dwa pitstopy z wykorzystaniem us-s-s , i nieoczekiwanie trafiona strategia Ferrari na jeden pitstop (us-s) gdzie w pewnym momencie wyścigu przed pistopem kimiego wydawało się że nie ma szans na wygraną przez fińskiego kierowcę , w tym wyścigu również max walczył o zwycięstwo (dojechał na drugim miejscu) a startował z 15 miejsca na odwróconej strategii . Wyścigi o GP USA na torze circuit of the americas w Austin zawsze obfitują w emocje i ten wyścig na tym torze na pewno nie zniknie z kalendarza ponieważ utrzymanie go na tym torze to jest formalność i pewny piorytet dla liberty media a obecna umowa obowiązuje do 2021 r. A na temat Malezji to byłbym zwolennikiem powrotu tego wyacigu ponieważ ten tor mimo że jest trochę kręty i trudny dla kierowców żeby złożyć dobre okrążenie to zawsze wyacigi na tym torze były ciekawe i również nieprzewidywalne , a powrót na ten tor napewno byłby dobry dla F1

avatar
Daro22

13.04.2019 09:45

0

Rok temu w kwalifikacjach w Chinach Ferrari miało ponad 0,5s przewagi nad mercedesem a w wyscigu tempo między Ferrari a mercedesem bylo porównywane dlatego nie możemy mówić dzisiaj że mercedes wygra w wyscigu.

avatar
Daro22

31.03.2019 19:44

0

@42 @45 Tak vettel miał problemy prawdopodobnie zbyt duże wibracje i te mocne podmuchy wiatru kompletnie nie pomogły.

avatar
Daro22

31.03.2019 19:14

0

Dzisiaj kierowcy Ferrari mogą mówić tylko o wielkim pechu , Leclerc był zducydowanie najszybszy w wyscigu jak i przez cały weekend, Sebastian był nieznacznie ale wolniejszy w wyscigu jak i przez cały weekend. Jestem przekonany że Ferrari wyciągnie wnioski po awarii Leclerca i problemach prawdopodobnie z wibracjami u seba , i wrócą silniejsi w Chinach, baze w postaci najszybszego samochodu w stawce już mają , teraz trzeba "dopieścić" jeszcze maszynę żeby była bardziej nie zawodna i przechstrona i zwycięstwa i nawet mistrzostwa świata są jak najbardziej w zasięgu.

avatar
Daro22

30.03.2019 07:11

0

@6 w Australii Ferrari cały weekend miało problem z chłodzeniem i nie jechali na pełnej mocy silnika .

avatar
Daro22

15.03.2019 12:59

0

@4 dokładnie Ferrari zawsze w piątki się kryję. Np baku 2018 gdy w piatek vettel najwyżej był 10

avatar
Daro22

15.03.2019 08:53

0

@17 wiadomo że mercedes ukrywał tempo ale nie aż w takim stopniu co Ferrari i Red bull

avatar
Daro22

15.03.2019 08:17

0

@4,@7 ba mistrza rozdaje po pierwszym piątku sezonu ... Ferrari na pewno na dużo w zapsie , nie zdziwię sie jak popostu mieli inny program niż mercedes . Ferrari na pewno jutro bedzie na poziomie mercedesa , jeśli chodzi o Red bulla to możliwe że nie mają zapasu jak Ferrari .

avatar
Daro22

23.01.2019 21:01

0

@sliw007 Tak po części ma racje i się zgadzam z tym ze vettel zmarnował dużo szans Ale nie zgodze sie z tym ze mial lepszy czy tam jak kolega devious rzekł dominujący Ferrari miało swoje wyścigi gdzie byli szybsi ale byli zawsze w zasięgu mercedesa . A mercedes mial kilka takich wyścigów gdzie nie mieli sobie równych no Australia wiadomo vsc tak naprawdę zepsuł wyścig ale byli szybsi Później byla Hiszpania Ferrari nie miało podejscia Francja raczje tez mercedes nie byl w zasiegu Austria jakby nie awarie to mógłby być spokojny dublet później byl Singapur gdzie Ferrari nie mialo tempo I rosja i japonia gdzie mercedes zdominował Na koniec bylo abu dhabi gdzie Ferrari też szans nie mialo ale mercedes zbyt agresywnie obchodzil się z oponami. Chodzi głównie o to tak jak pisałem ze mercedes mial wyacigi gdzie był poza konkurencją , w jak Ferrari bylo mocniejsze to zawsze mercedes byl na tyle blisko zeby walczyć . I na przestrzeni całego sezonu mercedes wypadl w tempie trochę lepiej ale różnice miedzy tymi samochodami duże nie były . I chodziło głównie również bo to że devious pisał głupoty .

avatar
Daro22

23.01.2019 20:46

0

@jen to wsumie może tłumaczyć ,ale jakoś kibicuję vettelowi i tak samo lewis dwa razy wygrał z sebem mistrza i jakoś mam sznacunek dla zawodnika bo był lepszy przynajmniej w 2018 . @xandiOfficial Dramat naprwde dominacji Ferrari nie było w tym sezonie jak sam toto wolff ostatnio w jednym z wywiadów mówił że spodziewają sie znowu walki z Ferrari i przyznał ze w 2018 mieli lekką przewagę nad czerwonymi. Dominacja na monzy w bahrainie czy w baku to jakiś żart , czy Ferrari najszybsze w Austrii gdy mercedes miał przewage w kwalch 0,3 na tak krótkim torze to przepaść ... I nie wiem gdzie on sie dopatruję sznas w Ferrari w rosjii jak stracili w kwalifikacjach ponad 0,5 dla mercedesa a w wyścigu mercedes kontrolował tempo i bylo widać jak Lewis po pitstopach wyjechał za sebem że Mercedes mial znacznie lepsze tempo . No ale jak dla gościa jak kimi jest szybszy od lewisa to ma bolid z innej planety to nie ma w ogóle co wchodzić w dyskusję...

avatar
Daro22

23.01.2019 16:30

0

I widać ze jesteś jakimś fanboyem Lewisa i mercedesa , i masz jakąś przy tym dziwną nienawiść niewiem jak to nazwać do Vettela i kimiego czy ogólnie Ferrari , bo zawsze jak czytam twoje komentarze które są o treści Ferrari czy Vettela to zawsze starasz się wbić mu jakąś szpilkę . Ale od razu jak ktoś coś źle napisze o lewisie to od razu go zachwalasz jaki to jest świetny kierowca .

avatar
Daro22

23.01.2019 16:21

0

Widać że nie ma co dyskutować w takimi ludźmi jak @devious który dość że ma problemy z pamięcią przez co pisze głupoty , Chyba coś nie tak ogólnie z twojom wiedzą o tym sporcie po sam nie rozumiesz głupot co napisałeś , jak nie jesteś pewny co wydarzyło sie w danym wyscigu to ogladnij sobie highlights z danego wyscigu a nie pisz głupot , bo praktycznie każdy wyścig mija się z rzeczywistością.

avatar
Daro22

22.01.2019 11:15

0

@1 devious. Chodziło mu zapewne ze potrzebują pakietu równego z mercedesem , żeby móc walczyć w każdym wyścigu i na każdym torze być konkurencyjnym . No w sezonie 2018 Ferrari było na paru torach nieznacznie szybsze od mercedesa, ale mercedes był konkurencyjny na każdym torze Ferrari nie było .

avatar
Daro22

24.12.2018 17:07

0

Przepraszam za błędy w moim komentarzu @11 ale pisałem na szybko z telefonu i nie zauważyłem.

Przejdź do wpisu Wesołych Świąt!

avatar
Daro22

24.12.2018 15:35

0

Wszystkie najlepszego zdrowych i podobnych świąylt dla wszystkich fanów F1. Żeby następnym roku mimo odmiennych poglądach wszyscy darzyli się tu szacunkiem , bo niekiedy co wyprawia się w komentarzach to jest jakaś masakra.

Przejdź do wpisu Wesołych Świąt!

avatar
Daro22

15.12.2018 10:05

0

ds1976-wreszcie jedna z niewielu trzeźwo myślących na tym blogu.

avatar
Daro22

10.11.2018 21:03

0

Zachowanie dzisiejsze Hamiltona i te wypowiedzi nie przystoją pięciokrotnemu mistrzowi świata.

avatar
Daro22

06.10.2018 10:34

0

@30 mi chodzi o to że w Ferrari tyle już w tym sezoni zawaliło pod względem strategii , i zawalili pod względem rozwoju w drugiej części sezonu. A odpowiedzialny za to wszystko jest arrivabene bo źle zarządza zespołem, i powinien na jego miejsce przyjść ktoś kompetentny , ktoś kto poukłada zespół ,bo napewo te Ferrari jest zdolne do wygrania mistrzostwa. Tylko w tym wszystkim może zabraknąć i zabrakło po przerwie wakacyjnej twrardej ręki jaką miał świętej pamięci Sergio Marchionne.

avatar
Daro22

06.10.2018 09:50

0

@26 ale za co ty w tym przypadku winisz vettela na jakiej podstawie...

avatar
Daro22

06.10.2018 09:44

0

@23 W przyszłym sezonie może być zmiana w układzie sił w stawce może i może się okazać że będzie prawie na poziomie zmian z 2009 r , więc niewykluczone że jak mclaren zrozumiał swoje problemy to w przyszłym sezonie stworzy bolid który może i nie będzie włączył o zwycięstwa ale niekiedy może o jakies podium. Napewo budżet na to mają.

avatar
Daro22

06.10.2018 09:39

0

@21 ARRIVABENE OUT to podstawa , a później stratedzy i reszta darmozjadów.

avatar
Daro22

06.10.2018 09:35

0

Powiem tylko tyle, dopóki w Ferrari będą pracować niepełnosprawni umyslowo idioci, to żaden kierowca z takim "inteligentnym" zespołem nie zostanie mistrzem świata. Druga sprawa Mercedes od singapuru bardzo odjechał technicznie (w wyścigu zbrojeń) Ferrari i Red bullowi ,tylko najlepsze w tym jest to że Ferrari co weekend przywozi poprawki w porównywalnej ilości do mercedesa , a Red bulla już wogule nie rozwija swojej maszyny... W Ferrari przydała by się zmiana w infrastrukturze zespołu , arrivabene jako pierwszy a zanim cała reszta pseudo strategów itd. Jak nie dojdzie do żadnych zmian w Ferrari to sami sobie wbiją gwóźdź do trumny , i tym samym zaprzepaszczą sezon vettelowi i leclercowi.

avatar
Daro22

29.09.2018 08:10

0

@4 wreszcie ktoś na tym forum kto wypowiada się bez faworyzowania jednej ze stron Lewis/Seb, Mercedes/Ferrari.

avatar
Daro22

24.08.2018 22:13

0

@9 kimi z najnowszych informacji podpisze kontrakt z ferrari do końca 2020 roku.

avatar
Daro22

21.08.2018 14:39

0

@15 o tym pisałem że ten pakiet który maja plus silnik hondy powinien dac red bullowi te trzecie miejsce ale mogą mieć problemy z renault.

avatar
Daro22

21.08.2018 12:51

0

@13 tak źle z red bullem nie bedzie maja zadobry bolid po stronach aero i podwozia. Ale to nie zmienia faktu że w 2019 r bliżej im będzie do renault niz do do wielkiego duetu ferrari, Mercedes. O podium moga raczej zapomnieć , jedynie jakies monako albo nieprzewidywalny wyścig typu jak coś w baku.

avatar
Daro22

10.08.2018 21:10

0

Nie wspominając o tym że Lewis w sezonie 2017 miał lepszy samochód od seba a wygrał mistrzostwa głównie dzięki niezawodności silnika ferrari.

avatar
Daro22

10.08.2018 20:23

0

@23 lewis taki mistrz ze jakby nie miał dominującej maszyny w ostatnich latach to by nie zdobył tych trzech tytułów Bo umówmy sie w latach 2014-16 to mercedes mial bardzo dużą przewage nad resztą , nawet o dużo większą niż red bull w latch 2010-13. Sezon 2017 to już ferrari bylo praktycznie na równi ale nie było wstanie walczyć z mercedesem na większości torów . A w tym sezonie Lewis na wiecej szczęścia od seba , ale samochód ma lepszy ferrari , ale seb nie umie tego wykorzystać jak narazie ,teraz beda toru stricte silnikowe gdzie ferrari powinno miec przewagę i pewnie będą mieli .I oczywiście tez seb popełnił ten mały ale kosztowny błąd w wyścigu o gp niemiec. Zobaczmy kto wróci w lepszej formie po wakacyjnej przerwie .

avatar
Daro22

10.08.2018 20:18

0

@23 lewis taki mistrz ze jakby nie miał dominującej maszyny w ostatnich latach to by nie zdobył tych trzech tytułów Bo umówmy sie w latach 2014-16 to mercedes mial bardzo dużą przewage nad resztą , nawet większą niż red bull w laatch 2010-13. Sezon 2017 to już ferrari bylo praktycznie na równi ale nie było wstanie walczyć z mercedesem na większości torów . A w tym sezonie Lewis na wiecej szczęścia od seba , ale samochód ma lepszy ferrari , ale seb nie umie tego wykorzystać jak narazie ,teraz beda roty

avatar
Daro22

10.08.2018 10:30

0

To co mówi horner to może być prawdą bo w wyscigu w brazylii mark zamiast pomagać zespołowemu partnerowi to puszczał alosno i blokował seba vettela

avatar
Daro22

03.08.2018 10:43

0

Kimi jest dla ferrari najlepszą opcją bo pokazuje w tym sezonie że ma tą szybkość, przede wszystkim jest regularny i pewny w zdobywaniu ptk,i w wyścigach nie popełnia błędów, ale zdarza mu sie popełniać błędy w kwalifikacjach

avatar
Daro22

03.08.2018 10:28

0

Kimi jest dla ferrari najlepszą bo pokazuje w tym sezonie że ma tą szybkość ,i przede wszystkim jest regularny i pewny w zdobywaniu ptk, i w wyścigach nie popełnia błędów, co tak defakto w kwalifikacjach mu sie niekiedy zdaża.

avatar
Daro22

03.08.2018 10:23

0

Tylko w monako i chinach to nie z winy renault tylko z głupoty Maxa nie zanotowali podwójnego podium.

avatar
Daro22

02.08.2018 07:53

0

@16. Aktualizacja Robert naszybsze okażenie przejechał na oponach ultrasoft

avatar
Daro22

01.08.2018 22:35

0

Kubica swoje najszybsze okrążenie wykręcił po południu podczać gdy sprawdzali symulacje wyścigu , dlatego po pierwsze porównywanie czasu jest bez sensu , a nawet jakby juz na siłę porównywać to RK bardzo dobrze sie zaprezebntował dość że na oponach pośrednich to w cieżkim samochodzie obciążonym paliwem.

avatar
Daro22

30.07.2018 16:38

0

@27 Prościej, ale to jakie głupoty piszesz to znaczy że nie znasz sie na f1.

avatar
Daro22

30.07.2018 13:52

0

@23 twoich komentarzy sie nie da czytać bo tyle bzdur piszesz .... szkoda że tacy ludzie są na tym forum.

avatar
Daro22

29.07.2018 22:06

0

@104 na hungaroringu ciężko się wyprzedza i to każdy ci powie na każdym pomiarze prędkość na ostatnich torach to ferrari miało najwyższa prędkość zobacz se na youtube porównanie okrążenia hamiltona i Raikkonena widać że ferrari na każdej prostej zyskuje, tak samo polecam zajrzyj na porównanie oskarżeń z hockenheim vettela i bottasa tam najlepiej widać ile ferrari zyskuje na prostych nad mercedesem ,taka jest prawda i się z tym muisz pogodzić że ferrari ma lepszy silnik od mercedesa w to też widać po zespołach klienckich ferrari że te zespoły są na prostych szybsi niz zespoly klienckie napędzane jednostkom mercedesa.

avatar
Daro22

29.07.2018 19:52

0

Na spa i na monzie okaże się czy ferrari ma faktycznie te 0,3-0,5 przewagi na mercedesem , ale to tylko formalność bo widać że mają większą moc od mercedesa, i widać to na czasach mini sektorów po kwalifikacjach.

avatar
Daro22

29.07.2018 17:57

0

@48 Spokojnie to tylko takie problemy z wyprzedzeniem przez charakterystyke hungaroringu, na spa i na monzy bedzie tych manewrów wyprzedznia o wiele więcej, ale w tym roku chyba więcej było wyprzedzeń niż rok temu na hungaroringu

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu