komentarze
  • 1. a!mLe$$
    • 2018-06-12 21:32:50
    • *.47.53.45.ipv4.supernova.orange.pl

    Opony powinny być tak dobierane, żeby były minimum 2 pit stopy...
    Na 1 pit stop jest procesja..
    Po kwalifikacjach każdy ma najszybszą mieszankę na 15-20 okrążeń, po czym zakłada twardszą i jedzie do mety... I kończy się jak GP Kanady... Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuda

  • 2. hubos21
    • 2018-06-12 22:01:31
    • *.8.182.156

    No ale widać, że ważniejsze są zmiany w przednim skrzydle, może niech zrobią ankietę czego kibice oczekują skoro robią wszystko dla widowiska

  • 3. BAR 82_MCE
    • 2018-06-12 22:04:26
    • *.centertel.pl

    @2 Takie ankiety już były i mamy tego efekty

  • 4. Fanvettel
    • 2018-06-12 22:50:07
    • *.230.122.84

    Fajnie znowu będzie zobaczyć najszybszych kierowców na torze we Francji.

  • 5. RoyalFlesh F1
    • 2018-06-12 23:01:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jestem pełen podziwu dla producenta opon że nie są wstanie opracować opon które po przejechaniu ok 20 okrążeń, zwalniałyby bolid o nawet 5 sek. Nie rozumiem dlaczego przychodzi im to tak ciężko. Może inni dostawcy daliby radę. I żeby była większa różnica w szybkości danej opony.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2018 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo