komentarze
  • 1. tom38
    • 2007-08-31 13:14:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tylko slicki!! Przyczepnośc mechaniczna pozwoli wyprzedzić na zakręcie.

  • 2. kleszczu777
    • 2007-08-31 13:19:15
    • *.icpnet.pl

    i bedzie odrazu ciekawiej niech to wprowadza bo ja na GP Turcji spalem ;/

  • 3. maciotacio
    • 2007-08-31 14:05:20
    • *.zamosc.mm.pl

    i powinni jeszcze limit obrotów zwiększyc :P

  • 4. jan5
    • 2007-08-31 14:11:11
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    jak było 1000 koni to było duzo wyprzeeń po wyjściu z zakrętów

  • 5. Porky2
    • 2007-08-31 14:24:13
    • *.160.unknown.vectranet.pl

    taaa a moze wogole niech im wspadza silniki z dragsterow:P

  • 6. aro101
    • 2007-08-31 14:26:28
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie chodzi o tysiąc koni, ale na przykład o to, że zmniejszyli dyfuzor, który nie był podatny na zawirowania powietrza, powodowane przez pojazd jadący z przodu. Podobnie jest z przednim spoilerem, to jego podniesienie właśnie też przyczyniło się do zmniejszenia liczby wyprzedzeń(teraz jest on po prostu w strefie, w której zawirowania są większe)

  • 7. huku
    • 2007-08-31 14:37:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobrze dobrze. Mysle ze po wprowadzeniu tych zmian bedzie znaczni lepiej z wyprzedzaniem

  • 8. Peti
    • 2007-08-31 14:38:39
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Panowie,( i Panie).Czy odbywają się dzisiaj jakieś testy?

  • 9. kempa007
    • 2007-08-31 15:13:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    odbywaja

  • 10. Kabat
    • 2007-08-31 15:13:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak, ostatni dzień testowy na Monzie dzisiaj jest

  • 11. nawex
    • 2007-08-31 15:15:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    WItam popieram slicki i jak najmniej dodatkowych spojlerków. Prosty tylni i przedni araz mniejszy dyfuzor.To da razem duzo mniejsze zawirowania powietrza a zatem pozwoli drugiemu kierowcy zbliżyć do wyprzedzanego dosłownie na mm. pozdrawiam

  • 12. scorpion
    • 2007-08-31 15:16:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    GP Turcji było pierwszym GP na którym normalnie usnąłem ;/ jakby dali ponownie silnik V10 to by mozna było mówić o jakiejś większej adrenalinie i atrakcji dla kierowców jak i kibiców

  • 13. tomasz19
    • 2007-08-31 15:34:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    byłoby po prostu ciekawiej

  • 14. DjMate
    • 2007-08-31 15:37:55
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    hmm.. dla mnie nic nie musza zmieniac z tymi spoilerami i oponami. Tylko niech wrocą silniki V10. Jak startowali z tymi silnikami to bylo o wiele ciekawiej na torze....

  • 15. Bobekman
    • 2007-08-31 16:07:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale dobrze że zauważają te problemy i polecają komuś zająć się ich poprawą. rzeczywiście mog;i by powrócić też do V10

  • 16. cukiereczek
    • 2007-08-31 18:15:52
    • *.chello.pl

    silniki, nie do końca. najlepiej jak wrócił by Michelin, było by na pewno ciekawiej. sliki O TAK

  • 17. przemas f1
    • 2007-08-31 18:33:35
    • *.238.49.38

    Hmm.. może i to coś da a może nie hmm...

  • 18. walerus
    • 2007-08-31 19:10:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    usprawniać...usprawniać...;-)

  • 19. riklaunim
    • 2007-08-31 19:31:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niech dodają dopalacze rakietowe po bokach bolidu :) na prostych można dorzucić trochę i wyprzedzanie z 400 km/h :] i na pit stopie wymieniają także rakiety ;)

  • 20. PiotrB__86
    • 2007-08-31 21:52:20
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    E tam V10. Proponuje 3,6l V12 i pozwolic na turbo nalepiej VGT. to by jazda była. Do tego slicki i brak TC:)))

  • 21. reikorp
    • 2007-09-01 01:05:27
    • *.gprsbal.plusgsm.pl

    OWG -> OMG ja tam mówię: nie tędy droga. CBA miało się zajmować korupcją, a z góry było wiadomo, że pomysł ssie. tak samo jest tutaj. od razu speckomisje niech powołują do tego, czy aby trafnie to wszystko rozpatrzono, czy te wymiary skrzydeł nie służą czasem makom itd.. co za idioci tym sterują? zatrudniać jednych ludzi do komplikowania, a drugich do skomplikowania pokomplikowanego w taki sposób, żeby było skomplikowane pożytecznie. nie potrafię zrozumieć tej masochistycznej tendencji ludzi do bycia głupimi. ja to uproszczę: OWG to jest DEBILIZM i nie przyniesie F1 nic dobrego. to mówiłem ja - reikorp:)

  • 22. Smola
    • 2007-09-01 10:12:45
    • *.adsl.inetia.pl

    A moze reikorp troche histeryzujesz... :P OWG jest jak narazie jedynym pomyslem, na zmienienie obecnej niezdrowej sytuacji, dotyczacej wyprzedzania. Co do silnikow, to raczej marne szanse, ale fakt, ze stesknilem sie z "wyciem" V10... znowu bede sie musial rozbic o kompletny IDIOTYZM monopolu dla Bridgestone'a.... ten temat byl juz tyle razy walkowany na tym forum, ze kazdy wie o co chodzi. Trzeba miec nadzieje, ze cos pojdzie w dobrym kierunku i ogladanie F1, bedzie wiazalo sie ze 100 zawalami w naszym kraju, podczas weekendu wyscigowego. Pozdrawiam

  • 23. reikorp
    • 2007-09-01 12:35:37
    • *.gprspla.plusgsm.pl

    OWG jedynym pomysłem? oby tak zostało. ja sobie więcej takich nie życzę. pozwólcie, że przedstawię mroczną wizję przyszłości F1. FIA decyduje się zmieniać wyścigi, by były bezpieczniejsze. ograniczają obroty, zmniejszają silniki, robią 13-kilometrome strefy bezpieczeństwa i zakładają reflektory bolidom:P opony oczywiście również muszą być "bezpieczne", czyli nie mogą się za dobrze na zakrętach trzymać (a to już marginalne, że dżapański koncern na tym zaoszczędzi). równolegle do tego pensje pobierają ludzie, którzy myślą jak zmienić zasady, żeby ułatwić wyprzedzanie. oczywiście nie mogą zmienić nie wprowadzonych jeszcze zasad, bo nie wiadomo jak one na ołwertejking wpływają. zatem pracują OWG i FIA i w kolejnym roku pojawiają się potwory z szerokimi i nisko położonymi skrzydłami przednimi, które nie mogą wyprzedzać z braku mocy. dodatkowo przy wyjściu z zakrętu nowe "slicki" są tak ciulowe, że nagły przypływ żałosnej nadwyżki mocy powoduje poślizg i wypadnięcie na betonowe pobocze, którego używa się do osiągania lepszych czasów. większość pieniędzy jest zżerana przez organy sterujące F1, ekolodzy lamentują nad globalnym ociepleniem i proponują, by ścigać się na symulatorach. nikt nie ma jaj, żeby powiedzieć im, by przypięli się do lodowca kajdankami, więc rozważane są kolejne pomysły zmniejszenia wydatków w wyścigach (praktycznie to tylko przerzucenie kasy z toru w biura). FIA widząc sytuację pracuje intensywniej, podobnie zresztą OWG. i koło się zamyka. marti robi blog o paris hilton, kazik zajmuje się modelarstwem, walerus odkrywa się przed światem, że jest użytkownikiem WBR. wentworth miller załamany sytuacją przyznaje się do bycia gejem i że na planie PB robił sobie z kolegami dziary na pupie. ja przesiadam się do malucha WRC - zamierzchłego symbolu wolności i ginę dachując. kubica wraca do kartingu, hamilton świętuje 20 mistrzostwo:) fajnie, co?

  • 24. obi216
    • 2007-09-01 15:59:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Znośnie - Reikorp. A to , że FIA wydziwia , to też prawda. Pozdrówka

  • 25. Smola
    • 2007-09-01 19:30:50
    • *.adsl.inetia.pl

    Spoko reikorp - postawie ci piwo :P ale w tym co napisales jest sporo racji.... ale jeszcze nad tym pomysle :)

  • 26. Marti
    • 2007-09-01 20:00:00
    • *.160.25.2

    reikorp - choćby nie wiem co się wydarzyło w F1, Marti nigdy nie będzie do tego stopnia zdesperowana, aby prowadzić jakikolwiek pamiętnik o tej pani!! No wypraszam sobie. A poważnie mówiąc: zmiany, które FIA wprowadziła w poprzednich latach, które również miały na celu zwiększyć atrakcyjność F1, jak widać nie do końca się sprawdziły. Ponownie mamy zjawisko "nagminnego niewyprzedzania", szczególnie w czołówce. Mam nadzieję, że w tej kwestii w końcu coś się zmieni na stałe, a nie tylko na parę wyścigów.

  • 27. Kazik
    • 2007-09-01 23:41:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fakt,zbieram modele,strasznie je lubię (nie mam jeszcze BMW-Roberta i ta sytuacja doprowadza mnie do frustracji niesamowitej podobnie jak reikorpa)Ehhh

  • 28. walerus
    • 2007-09-03 10:14:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    co to jest WBR?? kurna nie będę roznegliżował dlatego tylko że bolidy się nie mogą wyprzedzać...... kurna Oni muszą coś zrobić z tą F1 - bo kurna jedyną atrkacją F1 będzie w weekendzie wyścigowym sobota z kwalifikacjami..... a ryk silnika to już można usłyszeć na wszelakich pokazach - nie trzeba jechać na wyścig......
    niech kurna zmienią przepisy - albo kurna uciekam komuśkto jedzie za mną i ok, albo kirna po 3 kółkach jazdy ze stratą 0.5 sekundy - muszę póścić gościa z tyłu albo kurna jak go nie puszczam to karny przejazd przez PIT LANE i tyle. a nie jadę sobie i dłubię w nosie a za mną jedzie kolejne prosię itd....za niedługo ten co zdobędzie PP - to mu będąnaklejać na tył bolidu faketę i napisy: oglądaj mój tyłek cały wyścig, pupa nie do ruszenia, nie przelecisz mnie, albo niech dadzą telewizory na tył każdego boliu by jadący z tyłu się nie nudzili....;-)

  • 29. ryudo
    • 2007-09-03 13:25:23
    • *.crowley.pl

    walerus, nieźle, uśmiałem się do łez. Co do zmian, to faktycznie, jeśli nic z tym nie zrobią, to spadnie popularność, kibiców będzie to nudzić, nawet tych najbardziej zatwardziałych (it look - 15 lat stażu :)) skoro oglądających będzie mniej, to mniej kasy od sponsorów, ew. sponsorzy pouciekają, mniej kapuchy dla FIA i innych darmozjadów i ogólnie kicha, ale miło że ktoś zaczął myśleć, chce zahamować i naprawić całe to zło, gdzie te czasy kiedy kierowcy wyprzedzali się na potęgę?? Ja też na ostatnim GP usnąłem, pozdro 4 all

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo