DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
22.04.2008 13:29
0
alonsof1, jeśli ty oglądasz F1 od czasów Prosta i Senny, to ja ją oglądam chyba od czasów Abrahama ;)
Przejdź do wpisu Schumi III
02.04.2008 23:07
0
Szybko powrócił do formy? Maka, F1 to nie skoki narciarskie. Tych umiejętności się nie traci. A raczej używa się ich dużo regularniej.
Przejdź do wpisu Schumacher broni Massy
09.03.2008 14:49
0
Dziarmiol, wyjaskrawiasz sprawę, przeczytaj resztę moich argumentów... Nie pierwszy i nie ostatni raz wyjątek się robi w F1. A Hamiltona wynieśli wtedy na na Nurburgringu, bo nie zgasił silnika... A inni zgasili.
Przejdź do wpisu Piąty garaż dla McLarena
09.03.2008 14:13
0
Inne zespoły były w stanie zaakceptować tę decyzję, a wy nie. W czym tkwi problem? ;) Poza tym sorry, ale w innych "sportach" robi się tysiące najróżniejszych przekrętów dziennie... Dajcie spokój z tym marudzeniem. Czasami robi się różne wyjątki dla niektórych zespołów. Raz to było Minardi, raz Super Aguri, raz Renault (nie zostało ukarane za aferę szpiegowską, mimo uznania ich winnymi, W OGÓLE), a tym razem McLaren.
Przejdź do wpisu Piąty garaż dla McLarena
01.03.2008 14:23
0
Maso, dawaj zawsze komuś teksty do sprawdzenia, proszę. Tym razem uraziły mnie tylko "ryzykowane zmiany".
Przejdź do wpisu Keke Rosberg: "Poczekajmy na prawdziwy obraz BMW"
22.02.2008 18:57
0
-> Marti. Ke?
Przejdź do wpisu Schumacher będzie testował z Raikkonenem
22.02.2008 16:25
0
Amadeo, z tego, co czytałem, będą zmienione. Nie będzie dolewania paliwa po Q3 do ilości sprzed Q3. Czyli przed Q3 jest ostateczne dolanie paliwa przed niedzielnym startem.
Przejdź do wpisu Alonso: miejsca na podium raczej wątpliwe
07.02.2008 23:32
0
quick B, jeśli nie byłby wystarczająco dobry, nie stałby tam, gdzie teraz jest. Wielu jest synów dobrych kierowców ścigających się po różnych klasach.
Przejdź do wpisu Symonds: Renault powalczy o wygrane
07.02.2008 23:30
0
F1_Fan. Ferrari i inne ekipy koncernów to co innego. W Ferrari od początku ich historii założenia były takie, że oni sprzedają samochody po to, żeby się ścigać. Podczas gdy reszta ekip "fabrycznych", ściga się po to, by sprzedawać. P.S. Heh, tak to jest jak ma się za testera siedmiokrotnego mistrza świata ;)
Przejdź do wpisu Raikkonen: jest dobrze, może być lepiej
07.02.2008 18:42
0
Linie lotnicze?
Przejdź do wpisu Paul Ricard - dzień #1 - Hamilton najszybszy
06.02.2008 23:09
0
Hah, widzę, że co po niektórzy tutaj czują się mądrzejsi od inżynierów (taki tytuł to się ciężką pracą na studiach zdobywa koledzy :p ) Renault ;) Jeśli te info ma coś w sobie naprawdę. Aż mi się przypomniało skrzydło(tylne), które już było obmyślane przez FIA jakiś czas temu. Mianowicie dwa pomniejsze skrzydła za kołami, zamiast jedno pomiędzy (co ma się przyczynić do zmniejszenia zabrudzenia strumienia powietrza).
Przejdź do wpisu Renault użyje innowacyjnego skrzydła w Australii?
06.02.2008 23:03
0
Vienio, jak mówiłem, 2008 będzie kluczowe w tej kwestii.
Przejdź do wpisu Alonso nie wie, czy zostanie w Renault
06.02.2008 18:14
0
Jakiego widowiska? Tożto testy :p
Przejdź do wpisu Bahrajn - dzień #3: Raikkonen dalej najszybszy
06.02.2008 16:36
0
jan55 - Bzdury piszesz. W Renault też wszyscy na pewnym etapie byli przeciwko niemu podobno. A i zanim byli, on już ich opuścił. Alonso musi być liderem, inaczej nie potrafi. Alonso musi mieć mistrzowski bolid, inaczej nie potrafi. To jest jego główna wada, gdy coś idzie nie po jego myśli, to wszystko się sypie. Właśnie wtedy popełnia błędy (np. kanada 2007). Bo poza tym jest cholernie dobrym kierowcą. Tylko psychika i lojalnośc i niego leży. Co do Heidfelda, to i Massa i Raikkonenn zdobywali dwa razy mniej punktów od niego :P Sezon 2008 będzie kluczowy, bo się okaże kto jest lepszy bez TC. Nie bez powodu Villeneuve właśnie był ciekaw jak RK poradzi sobie bez TC. Jeśli Ferrari zatrudni Alonso, to będzie to FAIL podobny do tego, co był w McLarenie, zakładając, że nie wyrzucą i Kimiego i Massy. A porażka tym gorsza, że Ferrari uwielbiam ;) Jeśli nie pójdzie mu w Renault, wiązałbym go właśnie z BMW, czy gdziekolwiek z Kubicą, na co zresztą Robert sam zwracał uwagę...
Przejdź do wpisu Alonso nie wie, czy zostanie w Renault
05.02.2008 23:09
0
W bahrajnie reklamowanie tytoniu jest legalne IIRC. Nie ma ogólnego zakazu na całą F1, chyba... Kimi się przyłożył do testów, lol :D Chyba naprawdę mu się tam nudzi przez prohibicję, pewnie dlatego zresztą Ferrari testuje w bahrajnie ;) A Ferrari nikogo szpiegować nie musi ;>
Przejdź do wpisu Testy w Bahrajnie: Ferrari nie przestaje zadziwiać
05.02.2008 14:49
0
Dobra ludziska, głosować w sondzie. Heidfeld ma juz tylko 2 procent do przodu :>
Przejdź do wpisu Theissen chce dalszych postępów F1.08
05.02.2008 14:37
0
Edge, oprócz krawędzi, także oznacza przewagę ;)
Przejdź do wpisu Theissen chce dalszych postępów F1.08
04.02.2008 02:34
0
Heh, ja na sytuację z Hamiltonem patrzę trochę inaczej. Aż takiego dużego wsparcia dla Hamiltona bym się nie doszukiwał, raczej oburzania się, gdy jest on pokrzywdzony(węgry). Niby prawie to samo, a jednak ;) Co do brytyjskości McLarena, erkhm. To nie jedyny brytyjski zespół, a jeden z prawie wszystkich, które tam mają fabryki ;P
Przejdź do wpisu Bernie wini McLarena za porażkę Hamiltona
03.02.2008 16:05
0
BZDURA. Pieprzycie i tyle. Tak jak ktoś mówił, gdyby sytuacja była odwrotna i kierowca McLarena zdobyłby tytuł, to Bernie by powiedział, że Ferrari spieprzyło nie stawiając na Raikkonenna albo Massę bardziej. Co jest zresztą dosyć proste i logiczne.
Przejdź do wpisu Bernie wini McLarena za porażkę Hamiltona
03.02.2008 15:58
0
Meh, wychodzi na to, że Bernie znowu kogoś po prostu nastraszył, żeby się trochę do roboty wzięli.
Przejdź do wpisu Organizatorzy pewni, GP Australii zostanie
31.01.2008 19:09
0
Szukał "nowego wyzwania". ( dostał je i przegrał ;> )
Przejdź do wpisu Alonso zadowolony z powrotu do Renault
29.01.2008 23:44
0
Lulz, bo pewnie ten most to trochę uproszczony model w stosunku do tego, co w Realu jest. A jak nie, to wrzuca bariery Armco raczej :P Poza tym spodziewalem sie czegos ciasniejszego i bardziej gorzystego (jak monaco), a tu coś bardziej w stylu montrealu, cóż...
Przejdź do wpisu Wirtualne okrążenie toru w Walencji
24.01.2008 22:40
0
No jak do ściany...
Przejdź do wpisu FIA chce zmiany sposobu pracy sędziów
24.01.2008 20:09
0
Morte, wiem, że było git na GP USA :P I nie dałem kontretów, bo czemu miałbym dawać? Jest takie coś w prawie, jak domniemanie niewinności. To winę właśnie się udowadnia. Wiem, że za safety carem nie można jeździć slalomem, po to właśnie on jest, żeby kierowcy nie najechali na nic złego, gdy jeszcze tor jest sprzatany. Quick B, dobrze, rozumiem, Alonso jest thebest. Daje zespołom 0,6s, tylko one już takie złe i niedobre są, że przeciwko niemu co roku spiskują! Tak, przeciw niemu zawsze wszyscy spiskują ;( I on biedny musi walczyć o prawo i sprawiedliwość :D Tylko wiesz, gdy jest czerwona lampa zapalona, to sie z pitów nie wyjeżdża... A dobrze wiesz co się działo w Montrealu. Kierowcy już czasem zapominają o takich rzeczach, to w końcu tylko ludzie :P
Przejdź do wpisu FIA chce zmiany sposobu pracy sędziów
24.01.2008 18:56
0
Mi się wydaje, ze BMW testuje teraz na noworocznym bolidzie wytrzymałość skrzyni biegów głównie :P Stąd duża liczba kółek bez wybitnych osiągnięć czasowych. Chociaż i tak trzeba by było być na torze żeby prawidłowe wnioski z testów móc wyciągąć :/
Przejdź do wpisu Ostatni dzień testów - Raikkonen najszybszy
24.01.2008 18:53
0
Niebezpieczna jazda za SC była poruszona dopiero po wyścigu i to i tak było dosyć naciągane. Torro Rosso chciało zwalić winę za incydent, który zepsuł im prawdopodobnie potencjalnie najlepszy występ grupy Red Bull w historii f1. Zajechał drogę na indianapolis? Manewr był zgodny z przepisami z tego co pamiętam. To, czego nie można robić w F1, to jazda slalomem. Raz zmienić linię jazdy można, w czym tkwi problem? Innych by też wtedy wyciągneli na Nurburgringu, gdyby tylko nie zgasili silników. A sytuacje sporne, to właśnie mają do siebie, że zawsze będzie ktoś pokrzywdzony.
Przejdź do wpisu FIA chce zmiany sposobu pracy sędziów
24.01.2008 17:24
0
Hamilton faworyzowany? Dajcie mi jeden solidny przykład poza rozdmuchanym przez polskie media incydentem z Kubicą.
Przejdź do wpisu FIA chce zmiany sposobu pracy sędziów
06.01.2008 03:07
0
Alonso nie będzie zadowolony? Czegoś takiego nie ma raczej w kontrakcie ;) Zapewne jest warunek podobny do tego, jaki miał Button na swoim kontrakcie...
Przejdź do wpisu Alonso podpisał ”elastyczny kontrakt”
20.12.2007 18:53
0
Weźcie se przestańce jaja z Hamiltona robić, bo to co tutaj się dzieje, to daleko przekracza granice zdrowego rozsądku czasem, to jedno. A dwa, że polscy ekolodzy są spoko, A trzy, że F1 niejako się przyczynia do ochrony środowiska. Z powodu piłki nożnej środowisko jest z ileś tam razy bardziej zagrożone niż z powodu F1
Przejdź do wpisu Grand Prix Walencji zagrożone?
31.08.2007 14:26
0
Nie chodzi o tysiąc koni, ale na przykład o to, że zmniejszyli dyfuzor, który nie był podatny na zawirowania powietrza, powodowane przez pojazd jadący z przodu. Podobnie jest z przednim spoilerem, to jego podniesienie właśnie też przyczyniło się do zmniejszenia liczby wyprzedzeń(teraz jest on po prostu w strefie, w której zawirowania są większe)
Przejdź do wpisu OWG przedstawia pierwsze rekomendacje
05.07.2007 11:55
0
Hehe, a nikt z was nie słyszał o tym, że McLaren już w połowie zeszłego roku odpuścił sobie sezon 2006 i zaczął pracować dużo intensywniej niż inne zespoły nad nowym bolidem? Przecież to oczywiste, sezon i tak już był przegrany, a w przyszłym sezonie miało być dwóch nowych kierowców... Nie mogli zrobić nic lepszego wtedy, niż skoncentrować się na 2007. Hehe, a odgapianie pomysłów od konkurencji, to przecież podstawa F1 (kwestia tylko tego, jak zdobyć informacje o rozwiązaniach użytych przez inne zespoły), przecież to z tego powodu bolidy dzisiaj są tak do siebie podobne (jak dla kogo oczywiście :p). Dobre rozwiazania się sprawdzają i upowszechniają, a te złe szybko odchodzą w niepamięć
Przejdź do wpisu McLaren otwiera drzwi przed FIA