aro101
Ostatnia aktywność
avatar
aro101

22.04.2008 13:29

0

alonsof1, jeśli ty oglądasz F1 od czasów Prosta i Senny, to ja ją oglądam chyba od czasów Abrahama ;)

Przejdź do wpisu Schumi III

avatar
aro101

02.04.2008 23:07

0

Szybko powrócił do formy? Maka, F1 to nie skoki narciarskie. Tych umiejętności się nie traci. A raczej używa się ich dużo regularniej.

Przejdź do wpisu Schumacher broni Massy

avatar
aro101

09.03.2008 14:49

0

Dziarmiol, wyjaskrawiasz sprawę, przeczytaj resztę moich argumentów... Nie pierwszy i nie ostatni raz wyjątek się robi w F1. A Hamiltona wynieśli wtedy na na Nurburgringu, bo nie zgasił silnika... A inni zgasili.

Przejdź do wpisu Piąty garaż dla McLarena

avatar
aro101

09.03.2008 14:13

0

Inne zespoły były w stanie zaakceptować tę decyzję, a wy nie. W czym tkwi problem? ;) Poza tym sorry, ale w innych "sportach" robi się tysiące najróżniejszych przekrętów dziennie... Dajcie spokój z tym marudzeniem. Czasami robi się różne wyjątki dla niektórych zespołów. Raz to było Minardi, raz Super Aguri, raz Renault (nie zostało ukarane za aferę szpiegowską, mimo uznania ich winnymi, W OGÓLE), a tym razem McLaren.

Przejdź do wpisu Piąty garaż dla McLarena

avatar
aro101

01.03.2008 14:23

0

Maso, dawaj zawsze komuś teksty do sprawdzenia, proszę. Tym razem uraziły mnie tylko "ryzykowane zmiany".

avatar
aro101

22.02.2008 18:57

0

-> Marti. Ke?

avatar
aro101

22.02.2008 16:25

0

Amadeo, z tego, co czytałem, będą zmienione. Nie będzie dolewania paliwa po Q3 do ilości sprzed Q3. Czyli przed Q3 jest ostateczne dolanie paliwa przed niedzielnym startem.

avatar
aro101

07.02.2008 23:32

0

quick B, jeśli nie byłby wystarczająco dobry, nie stałby tam, gdzie teraz jest. Wielu jest synów dobrych kierowców ścigających się po różnych klasach.

avatar
aro101

07.02.2008 23:30

0

F1_Fan. Ferrari i inne ekipy koncernów to co innego. W Ferrari od początku ich historii założenia były takie, że oni sprzedają samochody po to, żeby się ścigać. Podczas gdy reszta ekip "fabrycznych", ściga się po to, by sprzedawać. P.S. Heh, tak to jest jak ma się za testera siedmiokrotnego mistrza świata ;)

avatar
aro101

07.02.2008 18:42

0

Linie lotnicze?

avatar
aro101

06.02.2008 23:09

0

Hah, widzę, że co po niektórzy tutaj czują się mądrzejsi od inżynierów (taki tytuł to się ciężką pracą na studiach zdobywa koledzy :p ) Renault ;) Jeśli te info ma coś w sobie naprawdę. Aż mi się przypomniało skrzydło(tylne), które już było obmyślane przez FIA jakiś czas temu. Mianowicie dwa pomniejsze skrzydła za kołami, zamiast jedno pomiędzy (co ma się przyczynić do zmniejszenia zabrudzenia strumienia powietrza).

avatar
aro101

06.02.2008 23:03

0

Vienio, jak mówiłem, 2008 będzie kluczowe w tej kwestii.

avatar
aro101

06.02.2008 18:14

0

Jakiego widowiska? Tożto testy :p

avatar
aro101

06.02.2008 16:36

0

jan55 - Bzdury piszesz. W Renault też wszyscy na pewnym etapie byli przeciwko niemu podobno. A i zanim byli, on już ich opuścił. Alonso musi być liderem, inaczej nie potrafi. Alonso musi mieć mistrzowski bolid, inaczej nie potrafi. To jest jego główna wada, gdy coś idzie nie po jego myśli, to wszystko się sypie. Właśnie wtedy popełnia błędy (np. kanada 2007). Bo poza tym jest cholernie dobrym kierowcą. Tylko psychika i lojalnośc i niego leży. Co do Heidfelda, to i Massa i Raikkonenn zdobywali dwa razy mniej punktów od niego :P Sezon 2008 będzie kluczowy, bo się okaże kto jest lepszy bez TC. Nie bez powodu Villeneuve właśnie był ciekaw jak RK poradzi sobie bez TC. Jeśli Ferrari zatrudni Alonso, to będzie to FAIL podobny do tego, co był w McLarenie, zakładając, że nie wyrzucą i Kimiego i Massy. A porażka tym gorsza, że Ferrari uwielbiam ;) Jeśli nie pójdzie mu w Renault, wiązałbym go właśnie z BMW, czy gdziekolwiek z Kubicą, na co zresztą Robert sam zwracał uwagę...

avatar
aro101

05.02.2008 23:09

0

W bahrajnie reklamowanie tytoniu jest legalne IIRC. Nie ma ogólnego zakazu na całą F1, chyba... Kimi się przyłożył do testów, lol :D Chyba naprawdę mu się tam nudzi przez prohibicję, pewnie dlatego zresztą Ferrari testuje w bahrajnie ;) A Ferrari nikogo szpiegować nie musi ;>

avatar
aro101

05.02.2008 14:49

0

Dobra ludziska, głosować w sondzie. Heidfeld ma juz tylko 2 procent do przodu :>

avatar
aro101

05.02.2008 14:37

0

Edge, oprócz krawędzi, także oznacza przewagę ;)

avatar
aro101

04.02.2008 02:34

0

Heh, ja na sytuację z Hamiltonem patrzę trochę inaczej. Aż takiego dużego wsparcia dla Hamiltona bym się nie doszukiwał, raczej oburzania się, gdy jest on pokrzywdzony(węgry). Niby prawie to samo, a jednak ;) Co do brytyjskości McLarena, erkhm. To nie jedyny brytyjski zespół, a jeden z prawie wszystkich, które tam mają fabryki ;P

avatar
aro101

03.02.2008 16:05

0

BZDURA. Pieprzycie i tyle. Tak jak ktoś mówił, gdyby sytuacja była odwrotna i kierowca McLarena zdobyłby tytuł, to Bernie by powiedział, że Ferrari spieprzyło nie stawiając na Raikkonenna albo Massę bardziej. Co jest zresztą dosyć proste i logiczne.

avatar
aro101

03.02.2008 15:58

0

Meh, wychodzi na to, że Bernie znowu kogoś po prostu nastraszył, żeby się trochę do roboty wzięli.

avatar
aro101

31.01.2008 19:09

0

Szukał "nowego wyzwania". ( dostał je i przegrał ;> )

avatar
aro101

29.01.2008 23:44

0

Lulz, bo pewnie ten most to trochę uproszczony model w stosunku do tego, co w Realu jest. A jak nie, to wrzuca bariery Armco raczej :P Poza tym spodziewalem sie czegos ciasniejszego i bardziej gorzystego (jak monaco), a tu coś bardziej w stylu montrealu, cóż...

avatar
aro101

24.01.2008 22:40

0

No jak do ściany...

avatar
aro101

24.01.2008 20:09

0

Morte, wiem, że było git na GP USA :P I nie dałem kontretów, bo czemu miałbym dawać? Jest takie coś w prawie, jak domniemanie niewinności. To winę właśnie się udowadnia. Wiem, że za safety carem nie można jeździć slalomem, po to właśnie on jest, żeby kierowcy nie najechali na nic złego, gdy jeszcze tor jest sprzatany. Quick B, dobrze, rozumiem, Alonso jest thebest. Daje zespołom 0,6s, tylko one już takie złe i niedobre są, że przeciwko niemu co roku spiskują! Tak, przeciw niemu zawsze wszyscy spiskują ;( I on biedny musi walczyć o prawo i sprawiedliwość :D Tylko wiesz, gdy jest czerwona lampa zapalona, to sie z pitów nie wyjeżdża... A dobrze wiesz co się działo w Montrealu. Kierowcy już czasem zapominają o takich rzeczach, to w końcu tylko ludzie :P

avatar
aro101

24.01.2008 18:56

0

Mi się wydaje, ze BMW testuje teraz na noworocznym bolidzie wytrzymałość skrzyni biegów głównie :P Stąd duża liczba kółek bez wybitnych osiągnięć czasowych. Chociaż i tak trzeba by było być na torze żeby prawidłowe wnioski z testów móc wyciągąć :/

avatar
aro101

24.01.2008 18:53

0

Niebezpieczna jazda za SC była poruszona dopiero po wyścigu i to i tak było dosyć naciągane. Torro Rosso chciało zwalić winę za incydent, który zepsuł im prawdopodobnie potencjalnie najlepszy występ grupy Red Bull w historii f1. Zajechał drogę na indianapolis? Manewr był zgodny z przepisami z tego co pamiętam. To, czego nie można robić w F1, to jazda slalomem. Raz zmienić linię jazdy można, w czym tkwi problem? Innych by też wtedy wyciągneli na Nurburgringu, gdyby tylko nie zgasili silników. A sytuacje sporne, to właśnie mają do siebie, że zawsze będzie ktoś pokrzywdzony.

avatar
aro101

24.01.2008 17:24

0

Hamilton faworyzowany? Dajcie mi jeden solidny przykład poza rozdmuchanym przez polskie media incydentem z Kubicą.

avatar
aro101

06.01.2008 03:07

0

Alonso nie będzie zadowolony? Czegoś takiego nie ma raczej w kontrakcie ;) Zapewne jest warunek podobny do tego, jaki miał Button na swoim kontrakcie...

avatar
aro101

20.12.2007 18:53

0

Weźcie se przestańce jaja z Hamiltona robić, bo to co tutaj się dzieje, to daleko przekracza granice zdrowego rozsądku czasem, to jedno. A dwa, że polscy ekolodzy są spoko, A trzy, że F1 niejako się przyczynia do ochrony środowiska. Z powodu piłki nożnej środowisko jest z ileś tam razy bardziej zagrożone niż z powodu F1

avatar
aro101

31.08.2007 14:26

0

Nie chodzi o tysiąc koni, ale na przykład o to, że zmniejszyli dyfuzor, który nie był podatny na zawirowania powietrza, powodowane przez pojazd jadący z przodu. Podobnie jest z przednim spoilerem, to jego podniesienie właśnie też przyczyniło się do zmniejszenia liczby wyprzedzeń(teraz jest on po prostu w strefie, w której zawirowania są większe)

avatar
aro101

05.07.2007 11:55

0

Hehe, a nikt z was nie słyszał o tym, że McLaren już w połowie zeszłego roku odpuścił sobie sezon 2006 i zaczął pracować dużo intensywniej niż inne zespoły nad nowym bolidem? Przecież to oczywiste, sezon i tak już był przegrany, a w przyszłym sezonie miało być dwóch nowych kierowców... Nie mogli zrobić nic lepszego wtedy, niż skoncentrować się na 2007. Hehe, a odgapianie pomysłów od konkurencji, to przecież podstawa F1 (kwestia tylko tego, jak zdobyć informacje o rozwiązaniach użytych przez inne zespoły), przecież to z tego powodu bolidy dzisiaj są tak do siebie podobne (jak dla kogo oczywiście :p). Dobre rozwiazania się sprawdzają i upowszechniają, a te złe szybko odchodzą w niepamięć

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu