komentarze
  • 1. termik32
    • 2017-09-02 13:44:36
    • *.dialeo.pl

    Mnie ciekawi jedno - ciekawe czy regulamin przewiduje opcje cofnięcia dla wszystkich? hipotetycznie wszyscy wymieniają jednostki na ten sam wyścig -oczywiście pozaregulaminowe szt. Trzeba wszystkich cofnąć o 5-10 pozycji - co wtedy?

  • 2. Michael Schumi
    • 2017-09-02 14:32:10
    • *.adsl.inetia.pl

    @1 Moim zdaniem na postawie pozycji osiągniętych w kwalifikacjach. Np. Alonso i Sainz mają po 30 miejsc przesunięcia do tyłu. Sainz zdobywa P10, a Fernando P11. Dolicz sobie do ich pozycji te 20 miejsc, czyli Sainz powinien startować z P30, a Alonso z P31. Ten kto łącznie zdobędzie większy numer, ten startuje za tym, czyj numer będzie mniejszy.

  • 3. bbrbutch
    • 2017-09-02 14:33:00
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Decyduje kolejność dostawania kar.

  • 4. Michael Schumi
    • 2017-09-02 14:33:24
    • *.adsl.inetia.pl

    @2 *poprawka - miało być "mają po 20 miejsc do przesunięcia do tyłu".

  • 5. bbrbutch
    • 2017-09-02 14:35:12
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Tzn.jak ktoś dostanie jako pierwszy 20+,to będzie wskakiwać wyżej z każdą kolejną karą kogoś innego.

  • 6. kerr
    • 2017-09-02 14:37:28
    • *.ip.mgk.pl

    Zapewne w przypadku cofnięcia wszystkich kierowców na starcie, decydowałaby kolejność jaką zajęli w kwalifikacjach. Jeśli kierowca 1 był przed kierowcą 2, a ten przed kierowcą 3 itd. w kwalifikacjach, to jeśli cofnie się ich o 10 miejsc, nadal kierowca 1 będzie przed kierowcą 2, a ten przed kierowcą 3.

  • 7. Michael Schumi
    • 2017-09-02 14:38:39
    • *.adsl.inetia.pl

    @3 W sumie trochę głupi ten pomysł. Ktoś musi zmieniać wszystkie podzespoły (dostaje np. 65 miejsc kary) a ktoś drugi tylko jakieś konkretne podzespoły (np. 25 miejsc) a może startować z dalszej pozycji, niż ten pierwszy. Względem niego to bardziej niesprawiedliwe.

  • 8. kerr
    • 2017-09-02 14:42:49
    • *.ip.mgk.pl

    Jeśli takie są przepisy, to wychodzi na to że lepiej zgłaszać jak najszybciej chęć wymiany podzespołów.

  • 9. bbrbutch
    • 2017-09-02 14:43:16
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @7 nie ,nie tak .Jak by dostał 20,to następny co dostanie 20 jest za nim.

  • 10. RB2017
    • 2017-09-02 15:18:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hmm dziwnie będzie ustawienie po karach może na kolejnych polach , zrobią pewnie będzie tak że ten co ma cofnięć więcej to idzie na koniec

  • 11. saint77
    • 2017-09-02 16:21:57
    • *.dynamic.chello.pl

    To juz się robi dziecinada, aby tak kiepsko wyglądała "niezawodność" w F1.
    I do tego kary. Kara dla zespołu to jednocześnie kara dla kierowcy, przecież to kierowca jest przesuwany na polach startowych, on traci wypracowaną pozycję.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo