komentarze
  • 1. fanFelipeMassa3
    • 2016-12-05 22:07:39
    • *.ip.euro.net.pl

    Juhu!!!!! Jak super dre ryja z radości. Mam nadzieję że kempa ten język wybaczy. W końcu. Przecież GP Francji to legenda f1. I jak cieszycie się heee? :D

  • 2. chelsea 8
    • 2016-12-05 22:11:11
    • *.6.166.229

    Super informacja:)

  • 3. skilder3000
    • 2016-12-05 22:12:32
    • *.opera-mini.net

    Będzie rzeznia

  • 4. Michal1671
    • 2016-12-05 22:36:53
    • *.connect.netcom.no

    mogli by wrócić do Portugalii na tor Estoril albo na Imole

  • 5. Fanvettel
    • 2016-12-05 22:46:36
    • *.230.122.84

    Jest to bardzo dobra informacja.
    A GP Argentyny kiedy?

  • 6. Vendeur
    • 2016-12-06 00:48:27
    • *.dynamic.chello.pl

    @5 - jak ich będzie na to stać.

  • 7. Manonfire
    • 2016-12-06 02:13:08
    • *.142.197.66.metrointernet.pl

    @4 Też bym chciał. Zarówno Estoril i Imolę zamiast Monzy. Moznza może i jest najszybszym torem jeszcze na dodatek z "paraboliką", ale poza rekordami prędkości niewiele się tam dzieje ostatnimi laty. Chyba, że wrócą pułapki żwirowe - może Monza stałaby się znów wyzwaniem.

  • 8. rokosowski
    • 2016-12-06 09:12:43
    • *.static.sitel.net.pl

    @ 7
    A na Imoli coś się działo? Ostatni wyścig tam rozegrany, w 2006 roku, przeszedł do historii jako ten, w którym nie było ani jednego wyprzedzania na torze, były zmiany pozycji ale tylko podczas pitstopów. Poszukaj sobie na różnych forach opinii o tamtym wyścigu z 2006 roku. w 2005 roku też lepiej nie było. Ci co chcą powrotu Imoli mają krótką pamięć albo jadą na znanej zasadzie stare znaczy lepsze.

  • 9. LeX IcoN
    • 2016-12-06 09:53:27
    • *.184.84.43

    Merc jednego płaczka już ma. Z dwoma by sobie nie poradzili.

  • 10. Skoczek130
    • 2016-12-06 11:04:52
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    F1 ma francuską markę Renault oraz dwóch kierowców (Grosjean, Ocon), plus kolejny (Gasly) powinien dojść. Kto wie, czy za jakiś czas Pirelli nie zastąpi Michelin. Szefem FIA jest Francuz Jean Todt. GP Francji wraca po 10 latach i dobrze. Zważywszy na powyższe punkty, to GP powinno się tam znajdować, tym bardziej że GP Singapuru i Malezji odejdą.

  • 11. veterynarz
    • 2016-12-06 19:54:05
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No i pięknie! Szkoda że dopiero od 2018, ale "dobra zmiana" jest!

  • 12. pz0
    • 2016-12-07 14:27:26
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Na Imoli prawie zawsze były nudy, Na Paul Ricard też wcale nie było jakichś porywających emocji. Z tych starszych torów to Adelaide, Donington, o ile pamiętam Zandvoort był też ciekawy. W każdym razie te dwa tory nie przypadły mi do gustu. Magny-Cours też zresztą nie. Francja nie miała dobrych torów, może Remis, ale o tym torze się nie wypowiadam bo nie widziałem na nim żadnego GP.

  • 13. Del_Piero
    • 2016-12-07 23:29:58
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Monako, Węgry, Japonia, Hiszpania też są zazwyczaj nudne.

  • 14. ds1976
    • 2016-12-07 23:41:36
    • Blokada
    • *.ksi-system.net

    Oczopląsu idzie dostać od tych kolorowych, asfaltowanych poboczy na Paul Ricard. To dopiero lotnisko! Jeżeli ktoś buczał na pobocza w krajach arabskich to na Paul Ricard w niektórych miejscach nawet gdyby kierowca miał ochotę się rozbić to może być trudno :-)

    Do tego w ostatnich latach w juniorskich seriach akcji tam było jak na lekarstwo. Nie podejrzewam by wraz z powrotem F1 na ten tor adrenalina wlewała się w nadmiarze w żyły kibiców.

    Ale zawsze na Paul Ricard większa szansa na deszcz niż w choćby w Abu Zabi :-)

  • 15. Eucliwood
    • 2016-12-09 09:16:32
    • *.174.61.246

    Już wolę Turcję od Magny Cours :V

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo