komentarze
  • 1. Blazefuryx
    • 2016-03-15 11:55:14
    • *.dynamic.chello.pl

    Chyba nie ulega wątpliwości, w jakim kierunku te zmiany podążają. :)

  • 2. Kalor666
    • 2016-03-15 12:09:17
    • *.40.249.194.threembb.co.uk

    Kto zetrze gumę z szyby która fruwa po torze i co w przypadku deszczu ??

  • 3. karolck93
    • 2016-03-15 12:11:41
    • *.dynamic.chello.pl

    Zmiana niby fajna, na pewno lepsze niż to coś od Mercedesa, tylko że w czasie takiego deszczu, to zawodnik już nic nie będzie widział, kiedy na kasku będą krople i na szybie. Już teraz niewiele widać, a po tym to już chyba totalnie nic.
    Dla mnie mimo wszystko zmiana bez sensu. Ta od Mercedesa to tylko zmienia wygląd bolidów na zdecydowanie brzydszy, a nie chroni przed latającymi częściami poza oponami (ale kiedy coś takiego miało miejsce?), a ta może stwarzać problemy w czasie deszczowych wyścigów, chyba że wymyślą wspaniałą technologię, pochłaniającą wodę przez szybę.

  • 4. KuMaI khan
    • 2016-03-15 12:23:54
    • *.lomza.vectranet.pl

    Czy to naprawdę taka ważna informacja? Będą tera po kolei Saunery, Manory, i inne Haase przedstawiały to też to będzie za każdym razem na pierwszej stronie? Nie chce szczerze mówiąc patrzeć więcej na te obrzydlistwa. Pokazana koncepcja pierwsza, Merca, no dobra Ferrari, bo wyjechało z tym na tor, ale teraz każdą po kolei na pierwszym nagłówku? Przecież nawet jeszcze nie jest sto procent pewne czy to w ogóle wejdzie!!! Kempa, litości!!!

  • 5. Jacko
    • 2016-03-15 12:24:04
    • *.dynamic.chello.pl

    "rozwiązanie stworzenia zamkniętego kokpitu" - kempa, to nie jest zamknięty kokpit. To tak, jakbyś napisał o kabriolecie, że ma nadwozie zamknięte. A co do samego rozwiązania, to pisałem już pod testami ferrari, że to jedyne sensowne. O ile już w ogóle wprowadzać, to jak najcieńsze słupki/pałąki wypełnione plexi.

  • 6. Iron
    • 2016-03-15 13:34:02
    • *.ds15.agh.edu.pl

    lepiej to wygląda niż słynny "pałąk"

  • 7. Paweł1
    • 2016-03-15 14:07:38
    • *.connectit.pl

    Fajny projekt ale to przecież szyba tak może się potłuc jak pęknie i spadnie na tor to łatwo przetnie opony. Moim zdaniem to zbyt niebezpieczne.

  • 8. michal39533
    • 2016-03-15 14:15:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a latające koło i tak może uderzyć kierowcę ;)

  • 9. tysu
    • 2016-03-15 15:30:22
    • *.is.net.pl

    7. Paweł1
    Nikt nie powiedział, że to ma być szkło. Ale nawet gdyby, to nie od dzisiaj wiemy, że przednie szyby w samochodach są klejone tak, że gdy coś uderzy, to by pojawiła się jedynie pajęczynka, a nie, aby rozleciało się w mak.

  • 10. Magicgarage
    • 2016-03-15 15:49:18
    • *.centertel.pl

    Szkło nie wchodzi w rachubę ( za ciężkie i za kruche ) tylko jakiś poliwęglan czy coś w tym rodzaju .

  • 11. EryQ
    • 2016-03-15 15:53:33
    • *.ghost.net.pl

    Coś dla wiadomości tych którzy się boją, że nie będzie widoczności podczas deszczu. Istnieje taki patent jak powłoka hydrofobowa...

  • 12. TomPo
    • 2016-03-15 15:59:24
    • *.dynamic.chello.pl

    Lepsze to niz Mercedesa ktory przed niczym nie ochrania, ale co podczas deszczu? Kto i jak bedzie zrywal zrywki? Moze wycieraczki do tego? :D

  • 13. kempa007
    • 2016-03-15 16:45:50
    • *.180.237.100

    4. KuMaI khan wyluzuj, jak bede uwazal to za stosowne to bede wrzucal na glowna strone. Jak chcesz, zawsze może napisać coś lepszego. Tylko trzeba chcieć.

  • 14. GTR
    • 2016-03-15 17:32:37
    • *.214.5.128

    @4 KuMal
    Człowieku - dotyczy to jak najbardziej F1 i jest to rozwiązanie zaproponowane przez RedBulla. O tym się mówi, analizuje i komentuje. W czym widzisz problem? Nie chcesz o tym czytać - przecież nikt Ci twarzy siłą do monitora nie przystawia.

  • 15. MacGyver
    • 2016-03-15 18:05:10
    • *.centertel.pl

    2. Kalor666:
    Słuszna uwaga. Kokpit w niczym nie lepszy od tego co zaprezentował Merc. Prosta droga do zamknięcie kokpitu w całości. Półśrodki, półśrodki. Wg mnie powinno być albo-albo, a tu wygląda to na pannę co i chce i się boi...

  • 16. RA
    • 2016-03-15 19:03:10
    • *.multimo.pl

    Zaraz puszczę pawia - jeszcze chwila i będą jeździć klockami lego.
    Chyba się przerzucę na Indycar

  • 17. ttghmtbh
    • 2016-03-15 20:08:19
    • *.dynamic.chello.pl

    Gorsze to niż pomysł merca, choć i tak obydwa nie pasują do f1. Przecież od początku historii KRÓLOWEJ SPORTÓW MOTOROWYCH są otwarte kokpity! Projekt Red-bull niechroni GŁOWY ZAWODNIKA(w szczególności przed oponą)! Merc zrobił bardzo słabo wyglądające 3 pałąki , które jeśli NIE PĘKNĄ to POWINNY ochronić głowę kierowcy(przed oponą).

  • 18. rewiblack
    • 2016-03-15 20:52:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @17
    Gorzej gdy pękną i wbiją się w czaszkę zawodnika.

  • 19. Eucliwood
    • 2016-03-15 22:46:36
    • *.icpnet.pl

    @13 Jak na administratora to tym wpisem wyszedłeś na buraka i ignoranta, nie polecam tak odzywać się do codziennych gości serwisu, bo nic dobrego z tego nie wyjdzie.

  • 20. Antie
    • 2016-03-15 23:54:33
    • *.gtnet.net.pl

    @19 Nie bardzo widzę ignorancję kempy w tym wpisie. Widzę za to Wasze "czepialstwo". Jest redaktorem strony, więc decyduje o tym co wrzuca na jedynkę, proste. Gdyby się miał przejmować zdaniem każdego czepialskiego, to osiwiałby po tygodniu podejmowania codziennie decyzji o publikacji.

  • 21. Antie
    • 2016-03-16 00:04:43
    • *.gtnet.net.pl

    Odnośnie tematu artykułu, już z miesiąc temu gdzieś tu pisałem, że szyba a la cabrio byłaby lepszym pomysłem niż ten idiotyczny pałąk, w dodatku ze wspornikiem centralnym. To jest właśnie rozwiązanie wg mnie optymalne. Wsporniki umieszczone mniej więcej w miejscu, gdzie szofer patrzy w lusterko, a nie do przodu. No i szyba zatrzyma mniejsze elementy, które pałąk by "przepuścił". Co do gromadzenia się na tej pleksie różnych rzeczy to uważam, że problem jest dość prosty do ogarnięcia. W tej chwili kaski też mają zasłanianą przyłbicę i jakoś kierowcy widzą przez to w deszczu. Ktoś powyżej pisał z resztą, że technologia odprowadzenia wody to nic szczególnego na tym poziomie techniki. Co do zabrudzeń. Na takiej szybie można by stosować zrywki jak na wizjerach kasków. Mechanik zrywałby warstwę podczas pit stopu.

  • 22. MacGyver
    • 2016-03-16 06:40:57
    • *.centertel.pl

    16. RA:
    Popieram. Zrobiłem to już trzy sezony temu :-)

  • 23. Tilion
    • 2016-03-16 08:35:53
    • *.eu.alcatel-lucent.com

    @21 Kaski mają zrywki - gdy się powierzchnia szybki zabrudzi, to kierowca pozbywa się takiej warstwy i po kłopocie. Tutaj to nie będzie możliwe. Aczkolwiek ciągle wygląda to lepiej niż pałąk Ferrari, przeciw opadom pomogłaby powierzchnia hydrofobowa, ale przeciw kawałkom gumy to pewności już nie ma.

  • 24. Shaqoo
    • 2016-03-16 10:49:05
    • *.katowice.multimetro.pl

    Akurat rozwiązanie Red Bulla ma więcej wad niż może się wydawać. Przykładowo jedną z nich jest wlot powietrza, do którego nie wleciałaby nawet mucha, a co za tym idzie ... przeprojektowanie wlotu lub bardziej zrozumiałe, pałąka/szyby tak by powietrze kierowane było do wlotu, a nie nad.

  • 25. Shaqoo
    • 2016-03-16 10:52:08
    • *.katowice.multimetro.pl

    ... a wyobraźcie sobie co działo by się z głową kierowcy przy prędkościach 300 km/h, wysysało by wszystko z kokpitu ... może przekolorowałem ale trochę prawdy w tym jest. Wystarczy przejechać się kabrioletem by to zrozumieć ...

  • 26. Vendeur
    • 2016-03-16 14:09:16
    • *.dynamic.chello.pl

    Shaqoo, bzdura totalna. Kwestia zaprojektowania odpowiedniego samochodu, aby opływało go powietrze i nie było zawirowań. W końcu są cabrio jeżdżące 300km/h i jakoś nie było przypadku wyssania kierowcy z samochodu. Za dużo bajek się naoglądałeś.

  • 27. RA
    • 2016-03-16 16:43:26
    • *.multimo.pl

    22. MacGyver

    Gdzie mogę obejrzeć transmisję?

  • 28. Paweł1
    • 2016-03-16 22:42:53
    • *.146.12.60.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    9.tysu- wiem tak się nakręciłem na pisanie komentarzy, że pod każdym artykułem tak naprawdę piszę... to przez to popełniłem ten błąd pisząc w ten sposób komentarz przepraszam to byla moja wina i tyle...

  • 29. MacGyver
    • 2016-03-17 09:24:20
    • *.centertel.pl

    @27
    Pozostają wyłącznie streamy i całe wyścigi na YT (oczywiście powtórki). Ja właśnie od powtórek trzy lata temu zaczynałem poznawać tą serię i zorientowałem się, że jest tam wszystko to, czego F1 nie może zaoferować: rywalizację, emocje, prędkości, wyprzedzanie lepszą transmisję. To są rzeczy przewyższające produkt, który oferuje F1.
    Teraz lepiej orientuję się w IndyCar niż w F1 :-P
    Niestety, nikt w pl nie transmituje zmagań zza oceanu. Problem z tym mają nawet Knadyjczycy(!), którzy narzekają, na brak przekazu tv. Dlatego pozostaje net.

  • 30. RA
    • 2016-03-17 16:29:35
    • *.multimo.pl

    @MacGyver

    Większy problem mam z telewizją aniżeli z netem i wcale mi to nie przeszkadza. Brak polskiego streamu też za bardzo, gorzej z live streamem, ale może coś się w sieci wydłubie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo