komentarze
  • 23. Tanis
    • 2007-05-29 10:04:55
    • *.153.241.203

    Panowie bez przesady !!! Kierowcy McLarena zasłużyli na wygraną. Chcielibyście by w bratobujczej walce porozbijali bolidy ??? Wiadomo przecież , że w Monaco nie ma gdzie wyprzedzać :-)

  • 24. fezuj
    • 2007-05-29 10:44:11
    • *.71.98.217.tvknet.pl

    Tanis- Na wygraną zasłużyli jak najbardziej, tylko po jakiego grzyba Dennis zaczął paplać o ustaleniach kto ma wygrać! to jest właśnie zabronione, a do póki nikt o tym nie wiedział był "czeski film" lecz się wyrwał z szeregu i McLaren wdepnął w przysłowiowe g...

  • 25. Tanis
    • 2007-05-29 11:07:07
    • *.153.241.203

    ad.fuzej. Tu się z Tobą zgadzam :-) . Sądzę jednak, że atmosfera jest zbyt mocno podgrzewana. Nawet jeśli FIA potwierdzi nieprawidłowość to ukarany zostanie zespól a nie kierowcy, więc o dyskwalifikacji nie mam mowy moim zdaniem. Mogą być zabrane punkty dla McLarena i nalożona kara finansowa. A w TV PL slyszałem dziś nawet, że Kubica może być trzeci po dyskwalifikacji obu zawodników McL. Głupota kompletna !!!

  • 26. arek.jan
    • 2007-05-29 11:09:26
    • Blokada
    • *.chello.pl

    A co nie chciałbyś,to ni to samo co w wyścigu ale pudło to pudło.

  • 27. walerus
    • 2007-05-29 11:43:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    za dwa latka i tak by nikt nie pamiętał... .ale z tą strategią....... to wtedy mógłby być pierwszy!

  • 28. tomdzio
    • 2007-05-29 11:47:07
    • *.66.70.225

    No właśnie a propos postu Disi - jak to to było w tych niższych formułach pomiędzy Bambo Hamiltonem a Kubicą? Jedyne co udało mi się znaleźć to klasyfikację F3 z roku 2004 gdzie startowali razem. Bambo zakończył sezon na 5 a Robert na 7 miejscu. Co ciekawe startował z nimi również Nico Rosberg kończąć na 4 miejscu. W Grand Prix Macau 2004(nieoficjalne mistrzostwa świata F3) Hamilton i Rosberg byli z przodu ale zaliczyli bandę na drugim okrążeniu. Wygrał wtedy Francuz Alexandre Prémat naciskany ostro przez Roberta (2 miejsce). Krótki opis tego wyścigu po angielsku jest na oficjalnej stronie GP Macau. W świetle powyższego wydaje mi się, że Robbert i Bambo mają podobne umiejętności ale Kubica ma lepiej poukładane w głowie i wie on gdzie leży granica bezpieczeństwa. Hamilton jest ryzykantem i stara się wygrać za wszelką cenę (patrz obite bandy i krawężniki w Monaco, tudzież rozbity samochód na treningu). Nie dziwię się Dennisowi że nie pozwolił mu na wyprzedzanie Alonso, bo na pewno dobrze by sie to nie skończyło.

  • 29. Disi
    • 2007-05-29 12:01:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tomdzio-Z tego co wiem to przygoda Roberta w F3 była lekkim niewypałem bo trafił do beznadziejnego zespołu który tylko doprowadzał go do zniechęcenia. Ścigali się natomiast w kartach i Robert był z nich najlepszy. Co do Macau-widocznie do dziś pozostało Hamiltonowi i Rosbergowi obijanie się o bandy ;) Robert faktycznie ma lepszą "głowę". Oprócz talentu ma ogromna wiedzę i dyscyplinę. Już w Monako było widać że jego bolid jest niemal perfekcyjnie ustawiony. Kiedyś pisałem że to kwestia czasu aż Robert odnajdzie "swoje" ustawienia w bolidzie które będą pasować do jego stylu jazdy i zrekompensują zmianę opon. Przy Roberta wiedzy o mechanice to tylko kwestia czasu kiedy BMW będzie ścigać się o podium. Co innego Hamilton - on miał zawsze z górki w porównaniu z Robertem....dorastał w UK, później zaopiekował się nim McLaren pomagał w niższych seriach i wszystkiego nauczył. Nie zmienia to faktu że jest dobry ale on bardziej przypomina Kimiego...wsiąść do bolidu i cisnąć na maksa. Robert natomiast to czysty geniusz...jestem pewien że mógłby jechać jeszcze szybciej ale on ma poustawiane w głowie priorytety i nie daje się ponieść chwili i emocjom...robi swoje i już. Nadejdzie jednak taki moment że zdominuje wszystkich :)

  • 30. tomdzio
    • 2007-05-29 12:46:18
    • *.66.70.225

    diis-Z opisu na stronie Macau GP wygląda jakby Lewis i Robert jeżdzili w jednym teamie (Manor Motosport) ale może się mylę...

  • 31. tomdzio
    • 2007-05-29 12:53:29
    • *.66.70.225

    diis-Z opisu na stronie Macau GP wygląda jakby Lewis i Robert jeżdzili w jednym teamie (Manor Motosport) ale może się mylę...

  • 32. tomdzio
    • 2007-05-29 12:56:27
    • *.66.70.225

    diis-Z opisu na stronie Macau GP wygląda jakby Lewis i Robert jeżdzili w jednym teamie (Manor Motosport) ale może się mylę...

  • 33. Disi
    • 2007-05-29 13:49:11
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tego to nie wiem i ci nie powiem-relacjonuje tylko słowa ojca Roberta...we wczorajszym wywiadzie dla Dziennik.pl skarżył się na ten epizod z kariery Roberta.

  • 34. walerus
    • 2007-05-29 14:00:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    skarżył się - macie na myśli strategię? tak strategia byłą do du..... see u in Canada!

  • 35. jaros69
    • 2007-05-29 14:18:58
    • *.chello.pl

    tomdzio pamiętam ten wyścig, Kubica stracił wywalczone 1-sze miejsce na prostej po zjexdzie SC, francuz mial szybszy na prostej bolid

  • 36. Disi
    • 2007-05-29 14:30:00
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chodzi o te GP? youtube.com/watch?v=kUo4u4P2Uzw ... a tutaj z pokazana walka w końcówce i początek.. youtube.com/watch?v=Gc_XDnPdF8E

  • 37. zaszkins
    • 2007-05-29 14:32:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Oczywiście ajk Ferari odstaje od rywali to zaczynają mieszać. Jak było Renault to też ciągle jakieś zaczepki. Po prstu Ferrari się boi i myśle, że to ich sprawka

  • 38. boxster
    • 2007-05-29 15:28:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ferrari nie ma sie czego bac
    z massa na pewno daleko zajdzie a raikkonen tez jest jednym z lepszych, tylko ostatnie wyscigi byly troche pechowe dla niego
    a przepisow trzeba przestrzegac nawet jak sa do dupy bo w koncu strategia kazda dobra:)
    i mysle ze mc laren jakas kare powinien poniesc... jesli oczywiscie im wine udowodnia
    bo teraz gadacie ze to sprawka ferrari a jak nic mc larenowi nie zrobia to bedzie ze np.renault za takie cos napewno dostalby kare... bo zawsze tak jest:P

  • 39. jan5
    • 2007-05-29 15:40:55
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Hamilton podczas pogonii za alonso popełniał notoryczne błędy. Alonso i tak był szybszy tylko że alonso bardzo dużo tracił na dublowaniach. Zauważyłem że alonso czekał zawsze długo a hamilton dostawał pierwszeństwo na początku. Po prostu Hamilton jest wkurwiony tym że nie może wygrać, a media angielskie już zrobiły z niego następnego schumachera. Największe team orders były w ferrari.

  • 40. Disi
    • 2007-05-29 15:57:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Masz rację jan5. Nie wiem czy ty również masz takie spostrzeżenia ale mi się wydaje że Hamilton jest strasznie pewny siebie na torze czym rekompensuje nie tak idealną technikę o posiadanie jakiej posądzają go w UK. Niemal w każdym wyścigu w który go obserwowałem zapieprzał na maksa tnąc tarki i blokując koła na dohamowaniach. Myślę że jako młody i niedoświadczony kierowca zbytnio wierzy w to że jazda po bandzie udawać mu się będzie zawsze. Nie dziwią mnie teraz wypowiedzi Sutila i chyba Kovalainena którzy twierdzili że Lewis wcale nie jest taki dobry za jakiego się go uważa. To samo powiedział ojciec Roberta który zna i Rosberga i Lewisa z niższych serii. Co do Alonso-to on wywalczył PP i kręcił najszybsze kółka. Twierdzenie że Lewic był szybszy tylko nie pozwolono mu wyprzedzić Alonso są dla mnie mało wiarygodne

  • 41. walerus
    • 2007-05-29 16:37:08
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Hamilton mógł spokojnie dojechać zaraz za Alonso - ale miał pełno błędów... tak więc nie ma mowy że był lepszy tu od Alonso....

  • 42. Mati_f1
    • 2007-05-29 16:41:36
    • *.adsl.inetia.pl

    Ash czy ty w ogóle widziałeś wyścig?! Te głupie inwektywy o Alonso jak i cała twoja wypowiedź nie ma nic wspólnego z tym co widzieliśmy w Monaco. Pytasz w czym Hamilton był gorszy od Alonso. Chociażby w tym, że potrafił przejechać cały bardzo trudny technicznie wyścig bez żadnego błędu (nawet chyba ani razu nie zblokował kół) natomiast Hamilton cały czas ciął zakręty i nawet po wyścigu całkowicie z siebie zadowolony mówił, że się parę razy otarł o bandę. Możecie mówić, że to tylko agresywna jazda, ale agresywnie to jeździ Kubica, a mimo to gdy wymaga tego tor nie popełnia błędów i potrafi jechać czysto. Trochę denerwuje mnie już gadanie, że jakby Kubica był w McL to by wygrywał, ale prawda jest taka, że Bambo w Monaco pokazał jak wiele mu brakuje do postawy charakteryzującej mistrza (vide: Alonso). A co do faworyzowania Fernando to wcale nie uważam, że strategia była ustawiona pod niego. Hamilton na oba postoje zjeżdżał po Alonso więc miał szansę go wyprzedzić, gdyby tylko potrafił utrzymać się odpowiednio blisko.

  • 43. anka88_malbork
    • 2007-05-29 18:40:48
    • *.adsl.inetia.pl

    FIA ma racje niech lepiej to sprawdza bo mi tez wydade sie podejrzane ze hamilton był tak blisko i nie dal rady wyprzedzic MacLaren cos kreci

  • 44. Piti
    • 2007-05-29 21:30:06
    • *.89-161.tel.tkb.net.pl

    Brytyjskie media ustawiają Hamiltona juz w panteonie sław, gdzieś miedzy Schumacherem a Senną, choć do obu brakuje mu jeszcze bardzo, bardzo wiele. Hamilton przez cały weekend nie był w stanie utrzymać tempa Alonso, zwłaszcza w wyścigu, gdzie Alonso z łatowścią oddalał się z każdym okrążeniem. Poza tym mistrz wyraznie kontrolował wyścig i na każde szybsze kółko Hamiltona odpowiadał najszybszym okrążeniem. Przed drugim tankowaniem Alonso miał już ponad 10s przewagi. Brytyjczyk nie był w stanie utrzymać tempa Alonso jednoczesnie nie ryzykujac roztrzaskania samochodu. Napewno widzieliście podczas tansmisji jak Hamilton ocierał sie o bandy. Jeżeli Ron Dennis faktycznie kazał mu zwolnić to tylko dlatego ,żeby wogóle dojechał do mety. Co gorsza żeby podczas jakiegoś idiotycznego manewru nie rozbił przy okazji siebie i Alonso. Jestem ciekaw czy ktoś zwrócił uwagę po zakończeniu wyścigu na wyraz twarzy ojca Hamiltona-byl wyraznie wściekły, że synuś nie wygrał.

  • 45. abuk111
    • 2007-05-29 21:31:40
    • *.adsl.inetia.pl

    Team Orders zawsze będą, jak nuie przez radio to w boksie przed wyścigiem. Taka jest prawda F1

  • 46. obi216
    • 2007-05-29 21:55:40
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam Wszystkich ! Disi jestem pod wrażeniem trafności i treści Twoich postów.Pozdrówka

  • 47. Brzoskwinka
    • 2007-05-30 07:51:47
    • *.intertele.pl

    ja uważam że powinni coś zrobić bo takie sytuacje się będą powtarzać, oczywiście mieli dobre bolidy i byli najlepsi, ale gdyby nie team orders to by wygrał Hamilton i Alonso by stracił 2 pozycję bo nie miałby kto blokować Massy na samym początku

  • 48. walerus
    • 2007-05-30 08:55:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    mclareny i tak by wygrały - kolejność została ustawiona......zgadzam się z abuk111.

  • 49. F1_riko
    • 2007-05-30 09:28:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    hAMILTON JEST SZCZERY...

  • 50. wojtekf1-1984
    • 2007-05-30 14:24:59
    • *.ds.tu.koszalin.pl

    Wypowiedz Brzoskwinka to juz szczyt zapatrzenia w jednego kierowce massa byl w tym wyscigu o 1s wolniejszy na okrazenu wiec jakie moglby on miec szanse zaatakowac alonso ktory byl najszybszym kierowca w monaco choc hamiltonowi duzo nie brakowalo.

  • 51. Brzoskwinka
    • 2007-05-30 14:34:25
    • *.intertele.pl

    Nie masz racji bo Massa nie jest moim faworytem ale na prostej startowej Hamilton natychmiast zjechał za Alonso by blokować przeciwników, oczywiście zgadzam się też że jeździł najszybciej w tym wyścigu i temu nie przeczę. jakby Hamilton mógł to natychmiast by wyprzedził Alonso i to było widać.

  • 52. Mati_f1
    • 2007-05-30 17:00:44
    • *.adsl.inetia.pl

    W którym momencie niby Hamilton miał szansę wyprzedzić Alonso? Nie mówię już nawet o massie. Hamilton nikogo nie blokował, bo jak przewaga jest większa niż 2s to kierowca z tyłu może swobobnie jechać (tak było z massą). Dodatkowo Alonso odjeżdżał Bambo jak chciał, a to, że pod koniec trochę odpuścił to widocznie chciał oszczędzić samochód. Mówiąc, że massa miał szansę na zwycięztwo równie dobrze można powiedzieć, że Ralf mógł być drugi.

  • 53. wojtekf1-1984
    • 2007-05-30 21:10:40
    • *.ds.tu.koszalin.pl

    Nie ujalbym tego lepiej Mati_f1


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo