komentarze
  • 1. Polak477
    • 2015-05-26 10:28:45
    • *.dynamic.chello.pl

    Ja na miejscu Renault zerwałbym z nimi kontrakt. Może i stracą klienta, ale negatywny PR, który robi RBR też jest bardzo kosztowny, a chętnie zobaczyłbym Helmuta negocjującego z Mercedesem w momencie kiedy nie ma żadnej alternatywy :). Ciekawe jaką cenę wywaliłby wtedy Mercedes.

  • 2. filipo-tg
    • 2015-05-26 11:03:43
    • *.227.106.196

    problem jest tylko taki że mercedes nie sprzeda silnika dla RBR

  • 3. mazur81
    • 2015-05-26 11:08:22
    • *.play-internet.pl

    @up Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że Merc wykluczył dostarczanie silników dla RBR.

  • 4. Jahar
    • 2015-05-26 11:45:56
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Red Bull juz mówił o tym, że nie ma szans na inny silnik niż Renault i jedynie ktoś z zewnątrz mógłby ich poratowac ale to nie jest żadną gwarancją. Dziwię się Francuzom, że w ogóle pozwalają na taki czarny PR skierowany w ich stronę. Honda nie pozwala sobie na coś takiego mimo równie nieudanego silnika co Renault.

  • 5. dexter
    • 2015-05-26 12:12:43
    • *.2.50.80

    @Jahar
    "Honda nie pozwala sobie na coś takiego mimo równie nieudanego silnika co Renault" - McLaren siedzi cicho, bo Honda jeszcze nie doszla do tych problemow co ma Renault ;))

    Problemy mniejsze lub wieksze maja wszyscy, to jest normalne. Ale, ktora jednostka napedowa to juz jest w Red Bullu?

    Mercedes od GP Kanady dopiero pojedzie na drugim zmodyfikowanym silniku...


  • 6. dexter
    • 2015-05-26 12:24:40
    • *.2.50.80

    I jeszcze jedno, poniewaz ludzie maja krotka pamiec, prosze sobie przypomniec jakie stanowisko 2-3 lata temu McLaren przyjal w stosunku do Mercedesa...

  • 7. Jahar
    • 2015-05-26 12:46:09
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @dexter
    Obaj kierowcy McLarena jechali na 3 jednostce i stąd chęć wykorzystania wszystkich ulepszeń na 4 silnik. Nie jest to dobra sytuacja mając najwolniejszy silnik nawet licząc Renault. Poza tym Red Bull ma więcej punktów od McLarena a to są bezpośredni konkurenci. Patrząc na wyniki dla mnie Honda nie zrobiła nic lepszego od Renault. O ile pamiętam to 2 czy 3 lata temu to Mercedes postawił pod ścianą McLarena a nie odwrotnie. Niemcy wtedy sprzedali swoje udziały zostawiając angielski zespół samemu sobie.

  • 8. Jahar
    • 2015-05-26 12:49:25
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Co do Renault to chyba wykorzystali limit 4 jednostek w obu zespołach. Gdzieś widziałem tabelę ale nie mogę znaleźć.

  • 9. dexter
    • 2015-05-26 12:59:40
    • *.2.50.80

    @Jahar

    Moje pytanie bylo bardziej zartobliwe. Ja dokladnie wiem, na czym jezdzi Red Bull ;)

    Niemcy sprzedali, tak - ale co bylo wczesniej?

  • 10. Jahar
    • 2015-05-26 13:37:19
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @dexter.
    A nie wiem, pamiętam tylko 100mln kary za oszustwa:) w ogóle to pytasz mnie o stare dzieje.

  • 11. dexter
    • 2015-05-26 14:55:29
    • *.2.50.80

    @Jahar

    Hehe... Nie, nie o to mi chodzi, chodzi mi o McLarena oraz dlaczego Mercedes sie wycofal :))
    Zapytalem tylko tak "ogolnie", czy ktos jeszcze pamieta. Ale obojetnie...

    Pozdr.





  • 12. Polak477
    • 2015-05-26 17:44:01
    • *.dynamic.chello.pl

    Niby Laudzie wierzyć nie można, ale ostatnio przebąkiwał, że Mercedes sprzedałby swój silnik, gdyby odeszło Renault, więc myślę, że wszystko rozchodzi się o pieniądze i to, że w Mercedesie nie dostaną tego co w Renault (czyt. całkowitego podporządkowania RBR).

  • 13. Skoczek130
    • 2015-05-27 19:44:12
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    Są wyraźnie poirytowani obecną sytuacją i tego nie ukrywają. A pomyśleć, że w latach 2009-2013 był to wymarzony pakiet... ;)

  • 14. Kojo
    • 2015-05-28 04:39:48
    • *.dynamic.chello.pl

    Kompletnie nie potrafię zrozumieć stanowiska Red Bulla, myślę, ze mówiąc tak strzelają sobie i swojemu partnerowi ( Renault ) w stopę. Prawda jest taka, że jakby silnik był zawodny, to nie dojechali by do mety i ulepszone zawieszenie czy aero nic by im nie dało. Ok, są rozczarowani silnikiem, jego osiągami i niezawodnością, ale mówiąc takie rzeczy nie pomogą sobie, a ich wizerunek też na tym cierpi.

  • 15. ygor
    • 2015-05-28 11:13:03
    • *.star.net.pl

    @11
    sprzedali udziały w McL bo mieli w planie team fabryczny. W takiej korporacji zmiany strategiczne są zaplanowane z wyprzedzeniem.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo