komentarze
  • 12. Szynnal
    • 2014-01-30 11:31:28
    • *.centertel.pl

    Czerwona flaga, F14 T odmowilo posluszenstwa, Alonso spacerkiem do garazu.

    Godzina 11:20 wyniki:

    1 Button McLaren-Mercedes 1m25.030s
    2 Hamilton Mercedes 1m25.973s +0.943
    3 Alonso Ferrari 1m26.017s +0.987
    4 Sutil Sauber-Ferrari 1m32.150s +7.120
    5 Massa Williams-Mercedes 1m33.087s +8.057
    6 Vergne Toro Rosso-Renault 1m45.525s +20.495

  • 13. dlugopis95
    • 2014-01-30 11:51:30
    • *.jgora.dialog.net.pl

    Ferrari powróciło do garażu a zielona flaga znów powiewa.

  • 14. dlugopis95
    • 2014-01-30 11:59:21
    • *.jgora.dialog.net.pl

    January 30 2014 9:49 AM
    Jerez Day Three timesheet @ 10.56am UK time
    1. Button, McLaren, 1:25.030, 25 laps;
    2 Hamilton, Mercedes, 1:25.973, 45 laps;
    3. Alonso, Ferrari, 1:26.017, 26 laps;
    4. Sutil, Sauber, 1:32.150, 19 laps;
    5. Massa, Williams, 1:33.087, 6 laps;
    6. Vergne, Toro Rosso, 1:45.525, 20 laps;
    7. Frijns, Caterham, No time, 8 laps;
    No laps yet completed [żadnego okrążenia] by Ricciardo, Hulkenberg & Bianchi; Session underway again after red flag for Alonso stoppage

  • 15. dlugopis95
    • 2014-01-30 12:03:41
    • *.jgora.dialog.net.pl

    I znowu czerwona flaga. Red Bull stoi. Czyżby znowu silnik Renault?

  • 16. Dass
    • 2014-01-30 12:09:07
    • *.devices.net.pl

    No to faktycznie rozwiązali problem. Nawet okrążenia nie zroibł i już się kopci :D

  • 17. radzix
    • 2014-01-30 12:12:46
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    Red Bull Racing still has massive problems, as Daniel Ricciardo can not even complete one lap. The RB10 is stranded between turns 7 and 8. Smoke is coming out of the back of the car. Wszystko w temacie

  • 18. Fares1
    • 2014-01-30 12:41:17
    • *.palac.art.pl

    Fajne informacje o bolidach
    http://ww w.auto-m...-saison-8016786.html
    Jedna spacja. Polecam

  • 19. Felipe Massa
    • 2014-01-30 12:53:07
    • *.Netcominternet.pl

    oby sezon puszek wyglądał jak 3 pierwsze dni testowe ;)

  • 20. Krokiet
    • 2014-01-30 13:06:29
    • *.205.116.232.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @18 coś Ci ucięło linka;)

  • 21. Szynnal
    • 2014-01-30 13:12:26
    • *.centertel.pl

    No to juz polmetek, zaraz pewnie Kevin wskoczy do autka ;-)

    13:00

    1 Button McLaren-Mercedes 1m25.030s
    2 Alonso Ferrari 1m25.495s +0.465
    3 Hamilton Mercedes 1m25.973s +0.943
    4 Massa Williams-Mercedes 1m27.286s +2.256
    5 Sutil Sauber-Ferrari 1m30.161s +5.131
    6 Hulkenberg Force India-Mercedes 1m34.475s +9.445
    7 Vergne Toro Rosso-Renault 1m45.525s +20.495

  • 22. Hawkwind
    • 2014-01-30 13:16:58
    • *.free.aero2.net.pl

    Rekord toru: 1:15.629s - Michael Schumacher (Ferrari) (30 września 2004 r.)
    Rekord toru wg przepisów na lata 2007-08 (silnik 2,4l V8 + opony Bridgestone):
    1:17.974s - Heikki Kovalainen (McLaren-Mercedes) (14 lutego 2008 r.)
    Rekord toru wg przepisów na sezon 2009:
    1:17.418s - Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault) (3 grudnia 2009 r.)
    1:16.617s - czas Sebastiana Vettela z 17 grudnia 2008 r. został uzyskany na oponach gładkich.
    Rekord toru wg przepisów na sezon 2010:
    1:18.871s - Jenson Button (McLaren-Mercedes) (20 lutego 2010 r.)
    Rekord toru wg przepisów na sezon 2011:
    1:19.832s - Rubens Barrichello (Williams-Cosworth) (13 lutego 2011 r.)
    Rekord toru wg przepisów na sezon 2012:
    1:18.419s - Romain Grosjean (Lotus-Renault) (9 lutego 2012 r.)
    Rekord toru wg przepisów na sezon 2013:
    1:17.879s - Felipe Massa (Ferrari) (7 lutego 2013 r.)

  • 23. Tilion
    • 2014-01-30 14:05:18
    • *.akademiki.uni.torun.pl

    Czyli jest jeszcze sporo do urwania, ciekawe ile będzie w tym roku

  • 24. Fares1
    • 2014-01-30 14:13:30
    • *.palac.art.pl

    Chciałem poprawić wpis @18 ale za jasnego gwinta nie mogę wkleić poprawki. Może mnie ktoś oświecić co robię nie tak.

  • 25. tasm.dis
    • 2014-01-30 14:17:43
    • *.centertel.pl

    @22 Z 2004 roku pochodzi chyba najwięcej rekordów o ile się nie mylę, to były bestie... :).

    @23 Obecne czasy są na poziomie GP2. Miałem nadzieję że ktoś dzisiaj przebije 1:24 ale słabo to wygląda w tej chwili. Poniżej 1:22 powinni zejść obowiązkowo nawet podczas testów.

  • 26. Fares1
    • 2014-01-30 14:20:28
    • *.palac.art.pl

    Sorki już poprawiam
    w w w.auto- motor-und- sport.de/bilder/formel-1-autos- unter-der -lupe-die-ersten-technik-tricks-der -saison -8016786.h t m l
    Uwaga na spacje. Miłego podglądania;)

  • 27. Gregorrius
    • 2014-01-30 14:21:07
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pytacie skąd takie wyniki Ferrari odpowiedź brzmi " to są tylko testy. Mają czasy porównywalne McL ale nie wiadomo ile mają paliwa na pokładzie i co testują. Poza tym jestem dobrej myśli co do F14, w końcu Rory wrócił a wiadomo że tylko on dorównuje Newey'owi.

  • 28. Adek_82
    • 2014-01-30 14:23:32
    • *.as13285.net

    Za chwile ma Max Chilton wyjechac nowym projektem MR03 więc może w końcu zobaczymy Marrusie na torze.
    Za duzo się teraz dziać nię będzie poza tym bo chyba większość ma przerwe obiadową...

  • 29. tasm.dis
    • 2014-01-30 14:36:39
    • *.centertel.pl

    Toro Rosso ma 1:45:525, przejechali niby 22 ale to czasy wyglądają jakby JEV jechał cały czas na ręcznym. Ponoć niejaki Kravitz sugeruje że problemem w RedBullu jest zbyt mało miejsca dla elektroniki ale już 3 dzień i nie mogą pojechać tempem innym niż spacerowy ?

  • 30. Adek_82
    • 2014-01-30 14:44:52
    • *.as13285.net

    @29 miejsca jak miejsca - jakoś to tam zmieścili bo przecież im nic nie wystaje - problemem bardziej będzie chłodzenie tego całego ustrojstwa...

  • 31. kempa007
    • 2014-01-30 14:48:39
    • *.180.227.42

    29. tasm.dis nie, plotka w padoku jest taka, ze Renault nie podoba sie umiejscowienie elektroniki sterujacej jednostka napedowa w podwoziu RB10 i stad te problemy. Zmiana miejsca elektroniki nie jest prosta, bo w aucie nie ma po protu miejsca zeby cos przelozyc, wiec problem moze okazac sie nielatwy, jezeli jest prawdziwy.

  • 32. tasm.dis
    • 2014-01-30 15:09:21
    • *.centertel.pl

    Na auto sporcie /news/report.php/id/112354 pojawiła się także spekulacja że Mercedes nie przekracza 13 000 rpm (max 15 000 w tym sezonie) także Ferrari jeździ na podobnym limicie. Przykręcanie silnika podczas testów albo awaryjnych sytuacji nie jest czymś zaskakującym ale przy obniżonym limicie do 15 tys obniżenie aż 2 tys rpm powinno sporo spowalniać więc jakieś 2s chyba są wstanie pojechać szybciej.

  • 33. shodan
    • 2014-01-30 15:33:09
    • *.free.aero2.net.pl

    1m23.952s. Hamilton

  • 34. Blaz
    • 2014-01-30 15:35:05
    • *.sileman.net.pl

    Horner i Neway już spakowali się z toru koniec dnia dla RB. Nieoficjalna informacja jest taka ,że RB10 jest przyciasny i jednostka baterii jest za blisko ERS i z tego powody bardzo szybko się przegrzewa.

  • 35. asd123
    • 2014-01-30 15:37:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wina leży po stronie RBR nie Renault, chcieli wszystko za bardzo upchać i sie nie udało

  • 36. Szynnal
    • 2014-01-30 15:41:54
    • *.centertel.pl

    Hamilton zszedl ponizej 1:24, silniki Merca wydaja sie lepsze od reszty, ale zawsze moze sie okazac, ze tylko sie "wydaja" ;-)

    Wyniki 15:40

    1 Hamilton Mercedes 1m23.952s

    2 Button McLaren-Mercedes 1m25.030s +1.078

    3 Alonso Ferrari 1m25.495s +1.543

    4 Magnussen McLaren-Mercedes 1m25.751s +1.799

    5 Massa Williams-Mercedes 1m26.435s +2.483

    6 Hulkenberg Force India-Mercedes 1m29.803s +5.851

    7 Sutil Sauber-Ferrari 1m30.161s +6.209

    8 Vergne Toro Rosso-Renault 1m45.525s +21.573

  • 37. radzix
    • 2014-01-30 15:48:23
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    Może i ja się na tym nie znam, bo nie znam, ale RBR dopiero w Jerez złożyło wszystko w całość, że takie "szopki" tu czytam? Nie rozumiem tego. A moze Renault nic do tego gdzie kto sobie układa w bolidzie, ale wydaje mi się, że jedna bądź druga strona powinna się takimi rzeczami interesować. Albo to jest niewiarygodny błąd amatorski, albo faktycznie przekombinowali i to poważnie.

  • 38. szpenio
    • 2014-01-30 15:57:18
    • *.adsl.inetia.pl

    co by nie mówił bolidy z silnikami RENAULT nie jeżdżą na torze i producent dał ciała, to nie podlega dyskusji

  • 39. szpenio
    • 2014-01-30 16:02:55
    • *.adsl.inetia.pl

    MERCEDESY wykręciły już ponad 185 kółek, a RENAULT 35

  • 40. Adek_82
    • 2014-01-30 16:18:09
    • *.as13285.net

    @34 więc tak jak wyżej juz wspomniałem problemem RBR jest chłodzenie a nie silnik - jakoś Catherham z tą samą jednostką nie ma takich problemów.
    A zaledwie wczoraj rozwineła się tutaj dyskusja na temat bocznych sekcji CT i porównania do innych - od razu była mowa o tym jak wolny będzie ten bolid - może i wolny ale dojedzie do mety a RBR aktualnie na to nie rokuje...

  • 41. Adek_82
    • 2014-01-30 16:47:06
    • *.as13285.net

    1 Magnussen McLaren-Mercedes 1m23.276s

  • 42. Adek_82
    • 2014-01-30 17:06:59
    • *.as13285.net

    2 Massa Williams-Mercedes 1m23.700s +0.424 - też ładny czas - daje mi nadzieje na powrót Williamsa do czołówki i bardziej wyrównana walkę w stawce :-)


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo