komentarze
  • 1. Duke_
    • 2013-09-05 12:36:43
    • *.customers.d1-online.com

    nie jest zle

    jak dla mnie powinni jeszcze zmienic dystans punktacji miedzy 1 - 3 miejscem
    1. 20
    2. 18
    3. 16

    bo narazie jest to wielka przepasc a tak non stop co by sie dzialo w czolowce

  • 2. Tilion
    • 2013-09-05 13:15:11
    • *.free.aero2.net.pl

    Zobaczymy ile torów wypadnie do przyszłego roku. Bernie za cel życiowy ma chyba odwiedzić wraz z F1 jak najwięcej krajów na jak największej ilości torów. Ale to dobrze - póki nie zabiera z kalendarza torów klasycznych.

  • 3. bendyz
    • 2013-09-05 13:32:33
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @Duke_ no to by było ok z tym że ja bym jeszcze dodał 2 pkt za PP. Wtedy to i sobota była by bardziej atrakcyjna.

  • 4. Grzesiu10
    • 2013-09-05 14:05:18
    • *.ds.tu.koszalin.pl

    1.Właśnie o to chodzi, aby zwycięzca miał bonus bo to dodatkowo motywuje kierowców do walki o 1 miejsce.
    3. Dawanie punktów za kwalifikację trochę mija się moim zdaniem z celem.

  • 5. Juvefan
    • 2013-09-05 14:31:58
    • *.ms-net.eu

    Czy tor w Austrii jest jakimś przebudowany, ma coś wspólnego z A1 Ring czy to zupełnie inny obiekt?

  • 6. Jens
    • 2013-09-05 14:50:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    TOR W AUSTRII to właśnie dawne A1 Ring teraz to RED BULL RING tam troche zmodyfikowany

  • 7. motteo
    • 2013-09-05 15:56:42
    • *.99.172.178

    Uklad toru bo pewnie o to wam chodzi pozostaje bez zmian

  • 8. Mikel95
    • 2013-09-05 17:05:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    1. 20
    2. 15
    3. 12
    4. 9
    5. 7
    6. 5
    7. 4
    8. 3
    9. 2
    10. 1

    Taka punktacja moze by byla odpowiednia?

  • 9. kwitunio
    • 2013-09-05 17:15:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Myślę, że obecny system jest dobry, ponieważ w F1 zdarzają się dosyć często awarie, w tym wypadku jakby były małe różnice, bardzo cięzko byłby odrobić stratę. ;)

  • 10. Mikel95
    • 2013-09-05 17:53:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do ukladu kalendarza to ja bym widzial najlepiej taki:

    1. Australia
    2. Malezja
    3. Singapur (nocny)
    4. ZEA (pól-nocny)
    5. Bahrajn
    6. Rosja/Turcja (zamiennie)
    7. Monako (fajnie by bylo pół-nocny)
    8. Hiszpania (zamiennie pomiędzy Valencia a Barcelona)
    9. Chiny
    10. Japonia
    11. Wielka Brytania
    12. Węgry
    13. Austria
    14. Francja/Niemcy (zamiennie pomiędzy Magny-Cours, a Nurburgring)
    15. Kanada
    16. USA ( zamiennie pomiędzy Austin, a New Jersey)
    17. Meksyk
    18. Włochy
    19. Belgia
    20. Brazylia

  • 11. Mikel95
    • 2013-09-05 17:56:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. awarie musza tez byc troche nawet surowo karane, jak wybierasz np. sprzet elektroniczny i mialbys pewnosc ze bd awaryjny, przyjal bys to luzem?

  • 12. Mikel95
    • 2013-09-05 18:02:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sorry, ze tak dopisuje, ale jeszcze po 3 wyscigu mogly by byc jakies testy w Korei i/lub Indiach (tory te moga pasowac do GP2), a po 8 lub po 14 w Hockenheimring lub/i Jerez.

  • 13. Grzesiu10
    • 2013-09-05 19:19:02
    • *.z-kosman-gw.ds.man.koszalin.pl

    Mike Twój kalendarz ma dwie wady, strasznie dużo przeskoków między kontynentami a do tego nie uwzględnia zmian pór roku(np w Belgii w połowie listopada jest raczej za zimno na f1).

  • 14. kamyk19870514
    • 2013-09-06 06:47:51
    • *.opera-mini.net

    W Rosji w Soczi 19 października tez moze byc chyba troche zimno :-D

  • 15. komentator
    • 2013-09-06 09:07:56
    • *.adsl.inetia.pl

    1,3,4, Mogli by dawać 1 pkt za najszybsze okrążenie w wyścigu

  • 16. mark.
    • 2013-09-06 09:19:01
    • *.centertel.pl

    @9.
    jak może być ciężko odrobić stratę. Tak samo ją się odrabia teraz jak i przy zmianie pkt na to co jest proponowane. Czy zdobędzie 5 czy 10pkt za P1, a potem będzie zamiana miejsc i ten kto wygrał wyścig przyjedzie 2. to przecież wyrównają się punktami. Jak kuźwa można tego nie rozumieć. między 1. a 2. może być nawet 100pkt różnicy w punktacji za wyścig, ale jeśli sezon jest wyrównany to i punktacja będzie wyrównana. To że punktami ktoś jest dalej nic nie znaczy, prócz tego że zdominował sezon.

  • 17. BlahBlah
    • 2013-09-06 12:16:01
    • *.icpnet.pl

    wyscig w Belgii w listopadzie, brawo za inteligencję
    wziąłeś pod uwagę możliwe opady śniegu?

  • 18. Grzesiu10
    • 2013-09-06 14:53:57
    • *.z-kosman-gw.ds.man.koszalin.pl

    14. Akurat Soczi znajduje się tuż przy granicy z Gruzją, nad morzem czarnym a więc w klimacie podzwrotnikowym. Swoją droga niezły fail ze strony Rosji, robić olimpiadę zimową w najcieplejszym miejscu w kraju.

  • 19. Mikel95
    • 2013-09-07 00:28:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    18. Wyjąłeś mi to z ust. Nie zapominaj, ze pod Kaukazem jest duza amplituda temperatur, wiec zima bedzie tak jakos 5-8 stopni. Jakos to przejdzie.

    Tak w ogole to widze ze nie dosc ze jest u was cieniutko z geografia, to niektorzy jeszcze chca ,,ojca uczyc dzieci robic'' 17. Jak bedziesz chcial kogos pojechac za inteligencie to najpierw sam ja nabij. Wspolczuje twojejmu nauczycielowi geografii. Klimat umiarkowany morski mala amplituda temperatur, mowi ci to cos? Nie musisz mi gratulaowac inteligencji ty ,,sniezny balwanie'' skoro jestem bystry to zauwazylem tez, ze bardziej od ciebie;p

    Grzesiu 10 Moze jestem slepy, ale pokaz mi gdzie sa te ,,przeskoki''. No bo chyba nie chcesz dawac na sile wszystko w geograficznej chronolgii i miec 9 wyscigow w Europie pod rzad albo 6 w Azji pod rzad. Jesli nie chcecie ,,rozbijac'' Europy to wystarczy Chiny z Japonia zamienic za Włochy i Belgie, chociarz mi osobiscie wydaje sie lepiej zrobic jeden kurs wiecej i decydujace wyscigi rozegrac na tak legendarnych torach jak SPA czy Monza (na koniec oczywiscie wspaniala dramaturgia na Interlagos). Aaaa zapomnialbym najlepszego ,,klimat podzwrotnikowy''????? Poczytaj dokladnie ,,miszczu''. Tak w ogole to byla kiedys olimpiada w klimacie podzwrotnikowym (Turyn 2006).

  • 20. verer
    • 2013-09-07 00:45:40
    • *.plock.mm.pl

    10 ja mam pytanie jak ty chcesz jezdzic w monako na ciasnym torze i to wieczorem?
    Po drugie: wystarczy juz wypadkow w dzien

  • 21. Mikel95
    • 2013-09-07 17:24:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Normalnie tak jak w Singapurze, kiedys bolidy byly duzo gorsze i bylo troche wypakow, ale duza ilosc ukaczonych wyscigow charakteryzowala najlepszych kierowcow i to bylo i sprawiedliwe i uwielbiane przez wszystkich. Nie jestem zwolennikiem zaleznosci duzego szczescia w sporcie i zeby dojezdzalo po 6 bolidow, (chociaz poker tez lubie ale nie o to tu chodzi), ale nie wierze zeby tak bylo. Na 24 bolidy dobrze jest jak dojezdza srednio 19-20. Na niektorych torach jest tak ze dojezdza 21-23, a na innych jakies 16-18. Sprawdzcie ile bolidow dojezdzalo w ostatnich latach na Albert Park i jakos chcieli wprowadzic nocne GP tez tam i nikt nie narzekal akurat z problemow trudnosciowych. Nic sie chyba nie stanie jak od 40/50 okrazenia zapadnie zmrok, przeciez nie bedzie to doswietlane 20V zarowka, tylko wlasnie tak jak na Marina Bay (watpie by widocznosc byla slabsza). Bolidy sie rozwijaja wiec tez trzeba utrudniac, gdyby tego nie robili taka Monza byla by juz dawno byla przejezdzania komputerowo...trzeba do cholery jakis umiejetnosci wymagac, bo tak to juz by nas dawno pay-driverami zapchali.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo