Mikel95
Ostatnia aktywność
avatar
Mikel95

24.09.2013 16:10

0

Miało być laskawsze traktowanie (tak sie mówiło na początku sezonu), a tu takie bzdury niszcza ten sport.

avatar
Mikel95

12.09.2013 17:18

0

Gosciu chyba nie oglada od lat F1 skoro, wypowiada takie glupoty nie uwazaja przy tym co mowi np. kpiac (moze nieswiadomie), ale jednak z Felipe Massy. „On nie żyje jak sportowiec a aby zostać mistrzem w F1 talent nie wystarcza.” brawo Panie Fiorio, dopisze tylko 4 cyfry: 2007 Nie uwazam, ze skakanie od mikrofonu do mikrofonu mowiac tylko ,,jestem sportowcem'' doda mu talentu, ponadto Fioro watpi w zaangazowanie Kimiego Raikkonena, chcociaż wiekszosc ludzi mowi zupelnie cos odwortnego np. po tegorocznym wyscigu w Monako. Wypowiedzial sie o Rosbergu, chcociaż ten, wiadomo jak kazdy kierowca moze miec gorszy wyscig, ale stracil duzo punktow np. przez awarie i nie jest jakos bardzo z tylu (mysle ze reprezentuje zblizony poziom do Hamiltona). Kolejna ode mnie uwaga to to, ze Lotus w Qualach nie blyszczy, ale nie ze wzgledu na Kimmiego, tylko na to ze bolid, ktory, zeby konkurowal o zwyciestwo, musi byc ustawiony chociaż troszke bardziej pod wyscig niz bolidy ciut szybsze. Poniekad jak juz tu kiedys rozwazalem jest mozliwosc zatrudnienia mlodego obiecujacego kierowcy lub kogos bardziej pewnego na niewykluczone nawet ze na tylko na 2 sezony (choc F1 mimo tego, ze staje sie coraz mlodsza w porownaniu do innych sportow jest mozna powiedziec nawet stara), wiec dylemat transferowy jest dosc duzy i ciezko podjac dobra decyzje, tym bardziej, ze za wyjatkiem VET, ktory do Ferrari w tym sezonie nie przejdzie, nie ma jakiegos mlodego naprawde super obiecujacego kierowcy. Ta pewnosc swojej decyzji Fiora jest zaskakujaca.

avatar
Mikel95

12.09.2013 16:54

0

wyczailem *

avatar
Mikel95

12.09.2013 16:53

0

14. Ja uważam go za hipokryte. Powiedzialbym, ze sie nie zmienil (za wyjatkiem tego, ze teraz potrafi lepiej wykorzystywac media nie chodzi mi tu o historie z Sutilem), po prostu pobserwowalem go troche i wyczilem. Natomiast Vettel, sam w sobie nie byl zly, mogl sie nawet ,,podobac'' lepiej niz Shumacher, (a ten strasznie mi dzialal na nerwy i troszke mial taka specyfike jak tez Hamilton), ale niestety mentalnie zniszczyly go te tytuly, to ze jest niepokonany, zew mlodym wieku wygrywa ze starszymi i bardziej doswiadczonymi kolegami, ze zespol nie ma zamiaru go wychowywac dopoki zdobywa tytul za tytulem, ze ciezku mu jest cokolwiek zarzucil (bo nawet jesli charakter to wtedy szybka riposta, ze zazdroszcza). Czuje sie nie do ,,zrzucenia'' i stal sie jakim stal, bo dojscie do takiego charakteru jest cecha zwyczajnie ludzka jesli ,,wychowuje sie'' w takiej atmfosferze. Ja osobiscie nigdy bym sie nie chcial taki stac nawet za 15 tytulow pod rzad. Uwazam, ze najlepiej jest udowadniac cos samemu sobie (patrzcie na Masse i Raikkonena niby dwa rozne charaktery, a zdanie te idealnie pasuje do obydwoch kierowcow i dlatego takich ludzi mozna lubic), natomiast Vettel moglbyc naprawde sympatycznym kierowca, a stal sie mendowaty i medialny, dlatego, ze wygral ,,za szybko''.

avatar
Mikel95

12.09.2013 16:27

0

Hulkenberg, juz sie traktuje jak gwiazda, a tak na prawde nie zdziwie sie jak go zabraknie w F1 w przyszlym roku. Po za tym PP w Brazylii to on nic takiego nie osiagnał, a ,,buzie widze, ze tez ma duza''. Jest duzo innych kierowcow na poziomie przynajmniej tym samym co Hulk: Bianchi, obaj kierowcy FI, Alguersuari, Buemi, Velsechi czy Kobayashi.

avatar
Mikel95

09.09.2013 22:38

0

2. Williams to tradycja w F1 i zawsze szkoda, gdy taki zespol dosiega taka krzywda, nawet jesli ktos jest fanem innego teamu, ktory bardzo konkurowal w owych czasach z Williamsem. Jeżeli nowe przyszloroczne przepisy w F1 nie zminia nic nadzwyczajnego w tym teamie przez jakies 2 lata (mam nadzieje, ze sie jednak odbija od dna, dziki nim), to z calym szacunkiem, ale najlepsza opcja przede wszystkim dla nich samych bedzie spokojne picie kawy na emeryturze. Trzeba wiedziec kiedy zejsc ze sceny, no i szkoda wszystkich fanow Williamsa.

avatar
Mikel95

09.09.2013 22:25

0

A ja mam nadzieje, ze beda za Lotusem i za Ferrari. Nie wiem co wy w tym Mercie widzicie? Złotem was obdarowali?

avatar
Mikel95

08.09.2013 16:43

0

Najlepsze na poczatku wyscigu...Borowczyk: ,,twardsza mieszanka jest o 5s. wolniejsza''

Przejdź do wpisu Vettel triumfuje na Monzy

avatar
Mikel95

08.09.2013 11:53

0

„Wcześniej moją rodziną był zespół. Teraz mam tylko dwoje ludzi- jest dużo łatwiej tym zarządzać.” haha on jest spoko :) Tak szczerze to z tego co pamietam on ma dozywotnia dyskwalifikacje, szkoda, ze w obecnej F1 jest tak jak jest, ze niektore rzeczy jakos przechodza po cichu jak nie szybciej to pozniej. No chyba, ze w sprawie Biatorego, wiem cos zle w takim razie prosze o oswiecenie. Jesli jego kara nie jest juz aktywna (np. zostala zmiejszona), to moze ja widzialbym go w Ferrari, albo McLarenie, ale moze jeszcze nie teraz.

Przejdź do wpisu Briatore: nie szukam pracy

avatar
Mikel95

07.09.2013 17:56

0

1. Czy ja wiem czy na predkosc to nie ma zanczenia? Stabilniejszym autem lepiej wjechac w zakret, ma tez to wplyw troszke na opony, ale ogolnie to ciezko jednak czegos nadzyczajnego sie tam dopatrzyc.

avatar
Mikel95

07.09.2013 17:53

0

1. Sa takie tory, a tak poza tym gosc pod 2 ma racje.

avatar
Mikel95

07.09.2013 17:24

0

Normalnie tak jak w Singapurze, kiedys bolidy byly duzo gorsze i bylo troche wypakow, ale duza ilosc ukaczonych wyscigow charakteryzowala najlepszych kierowcow i to bylo i sprawiedliwe i uwielbiane przez wszystkich. Nie jestem zwolennikiem zaleznosci duzego szczescia w sporcie i zeby dojezdzalo po 6 bolidow, (chociaz poker tez lubie ale nie o to tu chodzi), ale nie wierze zeby tak bylo. Na 24 bolidy dobrze jest jak dojezdza srednio 19-20. Na niektorych torach jest tak ze dojezdza 21-23, a na innych jakies 16-18. Sprawdzcie ile bolidow dojezdzalo w ostatnich latach na Albert Park i jakos chcieli wprowadzic nocne GP tez tam i nikt nie narzekal akurat z problemow trudnosciowych. Nic sie chyba nie stanie jak od 40/50 okrazenia zapadnie zmrok, przeciez nie bedzie to doswietlane 20V zarowka, tylko wlasnie tak jak na Marina Bay (watpie by widocznosc byla slabsza). Bolidy sie rozwijaja wiec tez trzeba utrudniac, gdyby tego nie robili taka Monza byla by juz dawno byla przejezdzania komputerowo...trzeba do cholery jakis umiejetnosci wymagac, bo tak to juz by nas dawno pay-driverami zapchali.

avatar
Mikel95

07.09.2013 00:28

0

18. Wyjąłeś mi to z ust. Nie zapominaj, ze pod Kaukazem jest duza amplituda temperatur, wiec zima bedzie tak jakos 5-8 stopni. Jakos to przejdzie. Tak w ogole to widze ze nie dosc ze jest u was cieniutko z geografia, to niektorzy jeszcze chca ,,ojca uczyc dzieci robic'' 17. Jak bedziesz chcial kogos pojechac za inteligencie to najpierw sam ja nabij. Wspolczuje twojejmu nauczycielowi geografii. Klimat umiarkowany morski mala amplituda temperatur, mowi ci to cos? Nie musisz mi gratulaowac inteligencji ty ,,sniezny balwanie'' skoro jestem bystry to zauwazylem tez, ze bardziej od ciebie;p Grzesiu 10 Moze jestem slepy, ale pokaz mi gdzie sa te ,,przeskoki''. No bo chyba nie chcesz dawac na sile wszystko w geograficznej chronolgii i miec 9 wyscigow w Europie pod rzad albo 6 w Azji pod rzad. Jesli nie chcecie ,,rozbijac'' Europy to wystarczy Chiny z Japonia zamienic za Włochy i Belgie, chociarz mi osobiscie wydaje sie lepiej zrobic jeden kurs wiecej i decydujace wyscigi rozegrac na tak legendarnych torach jak SPA czy Monza (na koniec oczywiscie wspaniala dramaturgia na Interlagos). Aaaa zapomnialbym najlepszego ,,klimat podzwrotnikowy''????? Poczytaj dokladnie ,,miszczu''. Tak w ogole to byla kiedys olimpiada w klimacie podzwrotnikowym (Turyn 2006).

avatar
Mikel95

05.09.2013 18:02

0

Sorry, ze tak dopisuje, ale jeszcze po 3 wyscigu mogly by byc jakies testy w Korei i/lub Indiach (tory te moga pasowac do GP2), a po 8 lub po 14 w Hockenheimring lub/i Jerez.

avatar
Mikel95

05.09.2013 17:56

0

9. awarie musza tez byc troche nawet surowo karane, jak wybierasz np. sprzet elektroniczny i mialbys pewnosc ze bd awaryjny, przyjal bys to luzem?

avatar
Mikel95

05.09.2013 17:53

0

Co do ukladu kalendarza to ja bym widzial najlepiej taki: 1. Australia 2. Malezja 3. Singapur (nocny) 4. ZEA (pól-nocny) 5. Bahrajn 6. Rosja/Turcja (zamiennie) 7. Monako (fajnie by bylo pół-nocny) 8. Hiszpania (zamiennie pomiędzy Valencia a Barcelona) 9. Chiny 10. Japonia 11. Wielka Brytania 12. Węgry 13. Austria 14. Francja/Niemcy (zamiennie pomiędzy Magny-Cours, a Nurburgring) 15. Kanada 16. USA ( zamiennie pomiędzy Austin, a New Jersey) 17. Meksyk 18. Włochy 19. Belgia 20. Brazylia

avatar
Mikel95

05.09.2013 17:05

0

1. 20 2. 15 3. 12 4. 9 5. 7 6. 5 7. 4 8. 3 9. 2 10. 1 Taka punktacja moze by byla odpowiednia?

avatar
Mikel95

04.09.2013 18:23

0

5. Sorry ze ciagle tobie odpowiadam jakbym sie uwzial, ale to wychodzi naprawde losowo (najpierw czytam komentarze, potem zastanawiam sie komu odpisze i dopiero patrze na nick :) nie odbieraj tego jakbym cie mimo wszystko kwestionowal to troche inna droga) czy sa to zawodnicy na miare tych najlepszych...raczej nie (choc maja czasem naprawde takie wyscigi), czy do FI mozna na stan dzisiejszych sciagnac kogos lepszego , chyba jednak tez raczej nie (finanse i potencjal teamu).

avatar
Mikel95

04.09.2013 18:17

0

Zapomnial tylko dodac, ze w dniu wyboru drugiego kierowcy bylo w tym zespole ostra spina ze sponsorami...Jules'a Bianchiego (zostal on juz zaprezentowany na takiej wewnetrznozespolowej ,,premierze'' i informacja o zatrudnieniu Francuza nawet lekko zaczela sie rozchodzic w niektorych mediach jako oficjalna, nawet w z ciekawosci wbilem na Wikipedie i tam tez byl zamet. Teraz tak gadaja dla autorytetu probujac wykorzystac to ze Bianchi zasluguje na miejsce w F1 bez srodkow finansowych. Ogolnie nie podobaja mi sie tacy ludzi jak Mallya (kiedys go lubilem za umiejetne rozwijanie zespolu), maja mnostwo kasy, a dlugi oplacaja gdy maja ,,noz na gardle'', troche hamowato.

avatar
Mikel95

04.09.2013 17:56

0

MichalR nie wiem co jest smiesznego z nasmiewania sie z patologii (nawet dobrze ze cie tak obrazil ze zle sie przez to poczules, masz nauczke), wdajac sie w takie dyskusje nie robisz nic dobrego. Przede wszystkim tracisz czas i nerwy, a takze przyczyniasz sie do rozwoju durnoty w tym portalu i naprawde wierz mi lub nie ale takze ogolnie w naszym kraju bo to z takich rzeczy sie rodzi. Zapewne Hohciu zaraz mi cos odpisze ale uwierz mi ze jakos sie tym nie wzrusze i to czy uzywam opcji ignoruj nie ma zadnego znaczenia (kazdy rozumny czlowiek latwo zauwazy przeciez ze tu nie chodzi o opinie tylko o balwanizm). Na ulicy tez jak spotykasz jakis nie wiem zaluzmy wykolejncow tez im zawsze udzielasz bezinteresownej lekcji zycia?

avatar
Mikel95

04.09.2013 17:32

0

4. Z tym V max. to nie jest tak do konca. Jak w wiekszosci konkretnych specyfikacjach bolidu jest cos kosztem czegos tzn. V Max kosztem stabilnosci w zakretach (niezmierne wazne jest tez zuzycie opon). Bolid mozna przerobic tak ze w pierwszym treningu jest juz naprawde duzo inny od tego w drugim.

avatar
Mikel95

04.09.2013 17:25

0

ah... mialo byc od przyszlego sezonu w tym zespole :)

avatar
Mikel95

04.09.2013 17:25

0

5. Jest jeszcze 3 mozliwosc, ze trafie w totka i to ja bd jezdzil od przyszlego sezonu w tym sezonie (jak mi starczy to zalatwie jeszcze staż mojej ulubienicy Marticcie :) ). Ale bym siebie jednak chyba w Lotusie widział :). Polityka Toro Roso to raczej szukanie mlodych, ocenianie ich i ewentualnie zatrudnianie w seniorskim Red Bull'u. Ten zespol wlasnie po to isntieje, by nie robic w ich glownym zespole tego co robi np. w pilce noznej Arsenal. choc kto wie moze by go zatrudnili (moze nawet jeszcze w tym sezonie, jesli sie okaze ze Massa na bank odchodzi z Ferrari) po to by postawic sie w odpowiednim swietle na tle wlasnie poprzez Brazylijczyka. Wiem, ze juz duzo wypowiadem sie na temat skladu Red Bull'a ale tak mysle ze mogli by jeszcze skorzystac z jeszcze jednego pomyslu tzn. zatrudnic (moze nawet juz teraz, albo w momencie gdy poczuja ze MŚ konstruktorow maja juz pod reka) pokornego Buemiego w miejsce wywolujacego dreszcze Webbera i zobaczyc jak sie bedzie prezentowac. Skoro nie decyduja sie na Raikkonen'a to takie cos tez mysle ze ma sens.

avatar
Mikel95

04.09.2013 17:01

0

Pojezdzic rowerem fajnie...ale sport nie dosc ze nudny, to jeszcze tak oszukany, ze glowa mala.

avatar
Mikel95

03.09.2013 18:09

0

Nie wieże, ze zespol Red Bulla bedzie blokowal szyszego kierowce od tego drugiego, to wbrew logice. Przeciez to ze 2 czy 3 razy w sezonie jest mozliwosc do team orders nie znaczy ze kierowca, wyprzedzany jest na ogol szybszy ale watpie by Ricciardo walczyl z Vettelem na rowni, jakos mnie nie przekonal do siebie (moze Buemi bylby lepszym wybrem), ale nie zapominajmy, ze Daniel jest jeszcze mlody wiec jego mozliwosci maja tendencje wzrostowa (gdyby nie warunki fizyczno-odpornosciowe to w F1 optymalnym wiekiem bylo by mysle tak 40-stka tak jak bylo kiedys, albo jak jest w niektorych innych seriach wyscigowych gdzie roznice wieku sa bardzo zroznicowane, no ale taki jest charakter tego sportu i odpowiednich serii), wiec decyzja o wyborze Ricciardo moze nie jest taka zla, albo powiem inaczej...moze nie koniecznie RAI bylby lepszym wyborem na troszke dluzsza mete, choc ja na miejscu Red Bull'a wybral bym innego kandydata.

avatar
Mikel95

03.09.2013 17:39

0

6. To, ze w Indiach jest bieda na ulicy, nie znaczy ze w ich kasie państwa czegoś brakuje...problem lezy gdzie indziej. Mysle, ze chodzi o tamtejsza biurokracje. Nie wiem dokladnie jak jest w Moto GP i jak tam do tego podchodza, ale w F1 juz wystapil ten problem (chodzi o przepustki przyznawane na granicach dla zespolow i niespodziewane konfiskowanie czesci do samochodow w ramach ich ,,zbadania'' ktore nagle przestalo byc konieczne po wplacie pewnej sumki pieniedzy na odpowiednie konta bankowe). Domyslam sie, ze Bernie umyslnie chce przesunac Gp Indii gdzies na poczatek sezonu by uniknac skandalu mogacego miec wplyw na MŚ F1 w tym nieodopwiednim do tego momencie jakim jest koncowka sezonu (druzyna, ktora nie osiagnie swego celu moze wyrazic swoj zal w mediach do tego wysciugu) na poczatku sezonu okolicznosci nie beda pamietane (tym bardziej ze ani zarzadca F1, ani organizatora wysciugu nie bedzie to na reke, wiec i zarazem nie bedzie to przez nich rozglasniane). Nie od dzis chca przeniesc GP Indii, ale Hindusi mimo wszystko wola jednak rozgrywac go w jak najpozniejszym terminie (ewentualnie bardzo wczesnie do marca np. na inauguracje sezonu, co jest juz maloprawdopodobne), zeby uniknac nieznosnych temperatur i mniej lub bardziej zyskac sobie tym samym aprobate kierowcow i kibicow wybierajacych sie na ten wyscig, bo ta rowniez moze miec znaczenie o jego egzystencji w kalendarzu F1.

avatar
Mikel95

27.08.2013 18:46

0

Hmmmm A mi się śnił dzisiejszej nocy Kimi w McLarenie... :)

avatar
Mikel95

26.08.2013 23:13

0

10. Takie życie, ze nie wszystko co lubimy jest jednak w rzeczywistosci. Ja nie mam nic przeciwko, zeby F1 bylo delikatnym testem do tego co bd potem w autach cywilnym, ale tylko wtedy gdy bd to mialo pod tym wzgledem naprawde duzy hamulec, bo ten obecny tez uwazam ze jest zbyt maly.

avatar
Mikel95

26.08.2013 23:07

0

Nie no byli by wtedy tylko oni i to napewno byloby to lepsze rozwiazanie od Pirelli. Nie podoba mi sie jednak ta ich nachalnosc na te wieksze opony (tym bardziej, ze roznice proponuja spora), wiemy, ze Mercedes bardzo chce miec takie gumy, gdyz lepiej bedzie mogl wykorzystywac na nich wlasciwosci swego auta w porownaniu do innych zespolow. Gdyby to odemnie zalezalo to wybralbym na pewno Michlein, ale jesli by sie chcieli dogadac na 13'' to droga negocjacji 15'/max 15,5'' i bd git.

avatar
Mikel95

26.08.2013 22:54

0

Wyglądało to za pierwszym razem kłopotliwie do rozstrzygnięcia, ale tak naprawdę sprawa jest jasna. Ja tu widzę 2 winowajców. Maldonado zrobił ruch w prawo bo chciał zjechać do boksu po kontakcie z Sutilem, który wjechał mu w przednie skrzydło (powinien tez dostać kare), jednakże gołym okiem widać, ze totalnie nie spodziewał się tak szeroko jadącego Di Resty, dlatego kara przejazdu przez aleje bez STOP&GO była by wystarczająca.

avatar
Mikel95

24.08.2013 18:21

0

5. Ja też mam nadzieje, ze Lotus i Ferrari ich wyprzedza :)

Przejdź do wpisu Passa Hamiltona trwa

avatar
Mikel95

24.08.2013 16:45

0

Widać różnice w tym co tłumaczą w polsacie...mogli by już tam nie przeszkadzać i dać samemu ich posłuchać.

avatar
Mikel95

23.08.2013 20:59

0

1. Ja mysle ze McL na deszyku moze pokazac pazur. Button musi troche kibicow zlowic komentarzami bo zaczyna byc o nim cicho...

Przejdź do wpisu Perez liczy na deszcz

avatar
Mikel95

23.08.2013 20:51

0

3. Może i jest cudowna, ale to zwykli użytkownicy byli (a niektórzy jeszcze nadal SĄ) sobie winni ze się dali ponosić i ze musieli każdego osobnika jakiego napotkali uczyć życia...mi ona nic nie dala bo jej nie potrzebowałem, a jeżeli ktoś zablokuje mnie to tez interesować się tym a tym bardziej płakać nie będę.

avatar
Mikel95

23.08.2013 20:45

0

Własnie, to ze traci swoje właściwości, racja, ale kiedy to bylo rok temu czy 2 jak zabronili na nim uzywac DRS-u? Nagle im sie odwidzialo...

avatar
Mikel95

23.08.2013 20:32

0

6. Za Grosjeana może wejść tylko inny pay driver...a zamienienie Hulka za Kimiego pod wzgledem kierowcow Lotusa nie uskrzydli, a jezeli by sie okazalo ze jednak by pomoglo to jednak tylko troszke (chyba ze cala reszte roboty odwali przyszlosezonowy samochód).

avatar
Mikel95

23.08.2013 20:24

0

Mogli by zrobić takie coś, że jak zakładasz niebieskie wet'y to możesz odpalić kontrole trakcji i SC nie będą wyjeżdżać tylko ze względu na katastrofalna pogodę (tylko tak jak jest na suchym w przypadku zagrożenia zdrowia po czyimś wypadku).

avatar
Mikel95

23.08.2013 20:17

0

1. Każdy ma prawo troche pobalowac...

Przejdź do wpisu Kimi Raikkonen... nieobecny

avatar
Mikel95

23.08.2013 20:13

0

9. saintowi77 chodziło chyba o to, że Rusek kupi sb tytuł nim osiągnie wiek w jakim VET zgarnął ten swój pierwszy...

avatar
Mikel95

22.08.2013 23:38

0

Chyba po to się robi zakręty żeby było trudniej zarówno kierowca jak i bolidom, dodatkowo to dobra forma testu zawieszenia. Na samym Marina Bay są trudniejsze zakręty od Slink (myślę ze chodzi tutaj jednak o wspomniana kwestie zawieszenia, no ale mogli by go jak już obniżyć a nie likwidować cala szykanę). Jak przy każdym jako takim trudnym zakręcie dochodziło od czasu do czasu do wypadków, ale są inne zakręty w kalendarzu, które cieszą większa rozbijalnoscia. Gdyby był naprawdę niewiarygodnie trudny słyszeli byśmy narzekania od 2008r. A ja do tej pory nie słyszałem ich chyba od nikogo, ani od Maldonado (ten akurat w Singapurze o dziwo dobrze sobie radzi, ani od swojego czasu Petrowa).

avatar
Mikel95

22.08.2013 23:24

0

A tak w ogóle to mogli by zrobić jaja i nagle ogłosić, ze nawiązują współpracę np. z Bridgestonem. Ale by Pirelli i Mercom wara opadla haha:)

avatar
Mikel95

22.08.2013 23:20

0

Lauda słyszysz mnie? Będę miesiącami pamiętał jak mówiłeś żeby nie naciskać na Pirelli, zobaczymy ile czasu tym razem będę czekał na odnowienie twoich pisków.

avatar
Mikel95

22.08.2013 23:10

0

1. Nie wiem ale ja tam nawet bez niej kierowcą moge ich zostać :)

avatar
Mikel95

22.08.2013 23:06

0

13. Nie czytałeś dokładnie wcześniejszych newsów ;p 7. elin z Groszkiem też tak było, a jednak dostał szanse (może nie jest to kierowca z ścisłej czołówki to jednak to co prezentuje teraz a w 2009r. to różnica przynajmniej jednej klasy), jeśli nie sprawdzi się teraz (a ja tez wątpię żeby się sprawdził w następnym sezonie), to ma już jakiś EXP i może się przygotowywać do debiutu w wieku jaki np. debiut miał Hulkenberg. Człowiek może się wiele nauczyć jeśli ma warunki, bo wątpię żeby zaparcia mu zabrakło do ewentualnego powrotu do F1, a szefowie w F1 nie są głupi wiedzą, że młody jak podrośnie to bd dużo lepszy (tak jest w każdym sporcie), bo gdyby już za rok był taki jak np. Groszek teraz, to to by był kierowca na miarę legendy sportu po 25 roku życia..

avatar
Mikel95

22.08.2013 22:56

0

Gdzieś słyszałem, że Vet jak miał 18 lat to był o 3sek. gorszy na okrążenie od Webbera na testach i to mówiło, że przygotowania tego młodego kierowcy idą w dobrym kierunku. Wpuszczając do zespołu kolesia, który na oko bd 3s. za kolegą z zespołu (zakładając nawet, że Sirotkin ma talent na miarę Vettela), to to jest duża przepaaaaaaść. A jeżeli ma stratę mniejszą np. z 1,5 sekundy to prędzej czy później będzie maszyną do wygrywania (no chyba, że są jakieś różnice w tempie rozwoju niekoniecznie mające wpływ na efekt finalny).

avatar
Mikel95

22.08.2013 22:48

0

Ten gość działa mi na nerwy, popieram Pana wyżej...

avatar
Mikel95

22.08.2013 22:01

0

vicent/incent ty tez komediowy nie jesteś, jakoś licznej publiczności się podobało i wielu internautom tez tylko jakoś kibicom Vettela nie przypadło do gustu.

avatar
Mikel95

29.07.2013 21:01

0

8. To może poszukaj najpierw informacji dlaczego to zostało zniesione, a potem się wypowiedz ,,egzpercie''.

avatar
Mikel95

27.07.2013 17:10

0

5 mike 40 Nie rób siary dla tak pięknego pseudonimu jaki mamy przez takie lipne komentarze...

avatar
Mikel95

17.07.2013 01:14

0

wziełem* zamiast dziełem :)

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu