komentarze
  • 1. Gosu
    • 2013-03-21 08:07:01
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Chciałbym zobaczyć RBR startującego np. z P7 i przebijającego się przez stawkę. RB9 osiąga kiepskie prędkości max więc nie byłoby to takie łatwe.

  • 2. koffers
    • 2013-03-21 08:22:53
    • *.stalowa.pilicka.pl

    Jeśli startujesz i celujesz w P1, to podczas wyścigu ważniejsza jest prędkość w zakrętach niż prędkość maksymalna. RB zawsze odchodził w zakrętach na tyle, że na prostej DRS nic nie dawał, bo odległość przewyższała sekundę.
    Toro Rosso zawsze miało szybkie bolidy, ale to jakoś nie skutkowało miejscami w pierwszej 10. Poza tym w tamtym sezonie Vettel pokazał, że i z końca stawki jest niezwykle groźny, więc już nie przesadzajmy, że w RB jeżdżą takie cieniasy, że tylko P1 jest im potrzebne do zwycięstwa.

  • 3. sliwa007
    • 2013-03-21 08:43:34
    • *.kielce.vectranet.pl

    2. koffers Vettel pokazał szybkość ale przy okazji popełnił więcej błędów w kilku GP niż Alonso przez dwa sezony. Dodatkowo pokazał jak wielkiego ma farta bo kolizja którą spowodował z Senną oraz skasowanie reklamy podczas jazdy za SC powinno zakończyć się odpadnięciem z wyścigu i utratą tytułu.
    O przepuszczaniu przez Webbera, dwóch kierowców TR i Schumachera nawet nie wspominam...

  • 4. Kojo
    • 2013-03-21 09:06:00
    • *.nplay.net.pl

    Marko dobrze mówi, i ja zawsze byłem tego zdania, że tempo wyścigowe, a nie jednego okrążenie, to klucz do sukcesu, RBR dalej może śrubować rekordy w kwalifikacjach i odsadzać wszystkich o 0,6-0,8s. ale to nic im nie da jeśli będą mieli słabe tempo wyścigowe i ich bolid nie będzie dobrze współpracował z oponami. Czas pokarze jak ten problem rozwiązali, ale myślę, ze dalej są bardzo groźni i po powrocie do Europy mogę odjechać, ale konkurencja nie śpi, więc może być bardzo ciekawie.

  • 5. Crash_98
    • 2013-03-21 09:07:41
    • *.opera-mini.net

    Opony w tym sezonie będą zagadką, dla nie jednego zespołu.

  • 6. Jahar
    • 2013-03-21 09:47:51
    • *.opera-mini.net

    RB celuje w p1 bo Vettel nie jest wystarczająco dobry koło w koło w porównaniu do Raikkonena, Alonso czy Hamiltona.

  • 7. silvestre1
    • 2013-03-21 15:12:16
    • *.31.39.188.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Helmut ma pełne portki strachu, bo musi walczyć o pozycje w wyścigu. To oznaka końca dominacji RBR. Gdyby pozbawić Newaya pieniędzy, ścigali by się z Marussią i Caterhamem. Po Interlagos 2013 wiadome będzie ile kosztuje mistrz Vettel.

  • 8. Skoczek130
    • 2013-03-21 19:52:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale ty bredzisz @silvestre1... ;)

  • 9. Plaskos
    • 2013-03-21 22:35:34
    • *.icpnet.pl

    Ale sranie w banie jeszcze 2-3 wyscigi i znowu bedzie zenada pod tytulem vettel od poczatku do konca na prowadzeniu tylko zrozumieja troche lepiej opony. Podobna sytuacjia jak w 2009 r. Kiedy przy ogolnych problemach z oponami slabe BMW walczylo o zwyciestwa w 2 pierwszych wyscigach, a potem wiadomo.

  • 10. silvestre1
    • 2013-03-21 23:03:41
    • *.205.56.9.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @Skoczek130. - Pożyjemy, zobaczymy...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo