komentarze
  • 1. Oskar9
    • 2013-02-07 09:43:45
    • *.play-internet.pl

    Czyli że Lotus ani duży ani mały xD

  • 2. Qbus81
    • 2013-02-07 09:57:26
    • *.ssp.dialog.net.pl

    heh... Oskar9 od razu mi to na myśl przyszło xD Może z Lotusem będzie w ogóle osobne spotkanie :)

  • 3. sly1234
    • 2013-02-07 09:57:28
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    może jakieś ważne dane przekazuje aby zespoły mogły gonić tych najszybszych haha. Stary piernik tylko o kasie gada więc nie ma się co spinać

  • 4. Grzesiek 12.
    • 2013-02-07 10:08:37
    • *.cdma.centertel.pl

    customers cars to znaczy się że mniejsze zespoły miały by jeździć w starszych bolidach tych większych ...?
    Kolejny chory pomysł dziadka burzący ideę tego sportu .... :/
    Ale zapewne w tym pomyśle jest myśl jak jeszcze bardziej wydoić zespoły .
    Zapewne myśl jest taka, chociaż może się mylę .... Nie projektujesz bolidów , masz mniejsze koszta , to i MNIEJ pieniędzy dostaniesz ....
    Ot cała polityka dziadka :P

  • 5. Zirdiel
    • 2013-02-07 10:10:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A gdzie Lotus? On sie nie zalicza do zadnej z grup ??

  • 6. Kamil-F1
    • 2013-02-07 10:30:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Samochody klienckie to niedorzeczny pomysł na te czasy.Jest mało zespołów a korzystanie z cudzych konstrukcji sprawi, że F1 stanie się taką ''world series by...''.
    Natomiast teamy w ogóle nie powinny podpisywać Concorde Agreement, skoro F1 ma wyglądać w taki sposób jak widać.

  • 7. szakal_No1
    • 2013-02-07 10:51:26
    • *.scansafe.net

    ja popieram ten pomysl "customers cars " i tak juz F1 jest podzielona na 3 poziomy - dlaczego najslabsze zespoly nie moga korzystac ze sprawdzonych konstrukcji najlepszych zespolow , do tego dochodzi plus porownania starszych modeli z nowymi

  • 8. Gosu
    • 2013-02-07 12:48:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Lepszym rozwiązaniem dla tej serii i widzów jest wprowadzenie trzeciego bolidu. Małe zespoły nie mają racji bytu przy tak dużych kosztach w tej serii, co widać zresztą przy zatrudnianiu kierowców. Trzeci bolid gwarantuje widowisko i osiągi na przyzwoitym poziomie.

  • 9. Rudolf50
    • 2013-02-07 12:58:28
    • *.emouse.pl

    I zwycięstwo Alonso w generalce ?
    Żeby jeszcze jeden bolid pracował na Alonso i Vettela ?

  • 10. Worecki
    • 2013-02-07 13:20:46
    • *.opera-mini.net

    Może dzięki temu mniejsze zespoły będą miały szansę do walki o lepsze pozycję :)

  • 11. fanAlonso=pziom
    • 2013-02-07 13:23:35
    • *.230.88.84.rzeszow.mm.pl

    9 na Alonso pracuje 1 bolid na vettela 5 - 2 STR i 2 Caterhamy i MW

  • 12. Wiater
    • 2013-02-07 13:44:13
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Fakt faktem bogaci mieliby rynek zbytu dla swoich wysłużonych bolidów... Osobiście uważam, że łatwiej byłoby zezwolić na tworzenie wspólnych konstrukcji aero przez kilka zespołów... Coś na zasadzie współpracy McLarena z FI, przecież to dzieki tej współpracy FI nie ściga się teraz z Caterhamem tylko z Sauberem i Williamsem ;)

  • 13. szymonstepien26
    • 2013-02-07 13:49:44
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Co to jest customers cars?Dłuo dosyć byłem nie w temacie F1?

  • 14. Skoczek130
    • 2013-02-07 13:54:19
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A wszystko dlatego, że małe nie stać na zbudowanie konkurencyjnych maszyn... ;] Mam nadzieje, że tym sezonem udowodnią, iż mogą być w kontakcie z ekipami z dołu stawki. ;)

  • 15. Worecki
    • 2013-02-07 14:21:09
    • *.opera-mini.net

    I w końcu będzie można oglądać wyścigi z udziałem wszystkich zespołów nawet tych słabszych :]

  • 16. Gzehoo92PL
    • 2013-02-07 15:10:13
    • *.himax.com.pl

    Mnie się ten pomysł z customer cars podoba. Takie Ferrari, McLaren, Mercedes czy Lotus przynajmniej się kojarzą z prawdziwymi markami pojazdów. Z chęcią zobaczyłbym w akcji 4 Ferrarki na torze, choćby te dwie "niefabryczne" miały być w kolorze białym czy też żółtym. Poza tym drugi zespół korzystający z tego samego bolidu mógłby służyć jako tester do danych nowinek danego konstruktora.

  • 17. Oskar9
    • 2013-02-07 16:56:18
    • *.ostnet.pl

    Moim zdaniem powinno to wyglądać w ten sposób: Zespół X chce dołączyć do rywalizacji i kupuję jako podstawę ubiegłoroczny bolid zamiast budować własny. Następnie kupiony przez nich bolid rozwijają we własnym zakresie aby w nastębnym sezonie zbudować jego "ewolucję".W ten sposób 2 lata mamy zespół z własnym całkiem szybkim bolidem zbudowanym na solidnych podstawach zamiast męczącej się Marussi, która jest w rozwoju bolidu 10 lat za największymi zespołami.

  • 18. mazur81
    • 2013-02-07 18:20:37
    • *.bb.online.no

    @ 17 - Popieram
    Jeśli w ogóle coś takiego miałoby wejść w życie to uważam że, właśnie na takich warunkach o jakich piszesz.

  • 19. kowal3r
    • 2013-02-07 21:47:57
    • *.dynamic.mm.pl

    ciekawe tylko jak w nastepnym sezonie przepisy sie zmienia i co wtedy? jezeli beda mogly jezdzic ubiegloroczne konstrukcje a przpisy ogranicza predkosc to male zespoly moga byc szysze od tych duzych BZDURA te customers cars

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo