2012-10-12 GP Korei - #2 trening 07:00 - 08:30
Poz.KierowcaZespółCzasOkr.
1 S.Vettel Red Bull 1:38.832 33
2 M.Webber Red Bull 1:38.864 33
3 F.Alonso Ferrari 1:39.160 28
4 J.Button McLaren 1:39.219 29
5 M.Schumacher Mercedes 1:39.330 31
6 F.Massa Ferrari 1:39.422 30
7 N.Rosberg Mercedes 1:39.584 36
8 L.Hamilton McLaren 1:39.717 25
9 N.Hulkenberg Force India 1:39.739 33
10 K.Raikkonen Lotus 1:39.839 26
11 R.Grosjean Lotus 1:39.957 28
12 B.Senna Williams 1:40.089 32
13 P. di Resta Force India 1:40.112 34
14 K.Kobayashi Sauber 1:40.445 28
15 S.Perez Sauber 1:40.745 11
16 J.E.Vergne Toro Rosso 1:40.789 31
17 D.Ricciardo Toro Rosso 1:40.997 32
18 P.Maldonado Williams 1:41.200 33
19 H.Kovalainen Caterham 1:41.602 23
20 T.Glock Marussia 1:42.596 28
21 C.Pic Marussia 1:43.066 21
22 W.Pietrow Caterham 1:43.067 22
23 N.Karthikeyan HRT F1 1:43.869 36
24 P.de la Rosa HRT F1 1:44.533 24
komentarze
  • 1. maximudc
    • 2012-10-12 08:36:19
    • *.ntlworld.ie

    z bolidami pelnymi paliwa czasy byly bardzo podobne,nawet dla Masy z zolta mieszanka

  • 2. Zirdiel
    • 2012-10-12 08:39:30
    • *.opera-mini.net

    buuuuuuu! :d

  • 3. Nietoperz3
    • 2012-10-12 08:54:49
    • Blokada
    • *.opera-mini.net

    Nieźle idzie Massie

  • 4. asia3842
    • 2012-10-12 09:09:27
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mam nadzieję że Massa zostanie w Ferrari

  • 5. maximudc
    • 2012-10-12 09:22:59
    • *.ntlworld.ie

    na Sky tv pokazali nowa podloge zamontowana a bolidzie Buttona.U Hamiltona jej nie bylo.

  • 6. Kalor666
    • 2012-10-12 09:30:28
    • *.opera-mini.net

    "zdecydowanie szybsi od Alonso"??? Tylko niecałe 0.3 sek. To nie jest dużo ;-)

  • 7. Mariusz30
    • 2012-10-12 09:53:40
    • *.static.as13285.net

    Idzi do szkoły jeśli dla ciebie 0,328 to nie całe 0,3

  • 8. radzix
    • 2012-10-12 10:14:39
    • *.ip.netia.com.pl

    Bez jaj że Red Bull zgarnie wszystko rzutem na taśmę w końcówce sezonu... :(

  • 9. rajdowiec75
    • 2012-10-12 10:20:25
    • *.kielce.vectranet.pl

    @radzix żal tyłek ściska? A poza tym Red Bulle zawsze czuły się znakomicie w Azji z wiadomego powodu więc żadnego zdziwka nie ma. Vamos Vettel!

  • 10. majkeljot
    • 2012-10-12 10:21:30
    • *.nitka.net.pl

    No to pozamiatane. Jesli Mark jest tak wysoko, znaczy, że Red Bull jest bardzo mocny.

  • 11. Kafarekk
    • 2012-10-12 10:59:04
    • *.play-internet.pl

    Trzymam kciuki za Kimiego, za romka żeby miał dobry dzień i nikogo nie rozwalił. pozdr

  • 12. madeo123
    • 2012-10-12 11:13:42
    • Blokada
    • *.broker.com.pl

    Serio widac że lotus dostał zadyszki.

  • 13. radzix
    • 2012-10-12 12:03:12
    • *.ip.netia.com.pl

    9@ nie widzę nic porywającego w zdobywaniu tytułu mistrza świata przez jednego kierowcę 3 rok z rzędu, jakby to powiedział Borowczyk " Adrian Newey znów wymyślił coś genialnego" bla bla bla... Poza tym po wypchnięciu Alonso na Monzy i zachowaniu jak gówniarz w Singapurze podczas neutralizacji Vettel stracił już praktycznie wszystko w moich oczach :)

  • 14. Kalor666
    • 2012-10-12 12:04:18
    • *.opera-mini.net

    Posłuchaj Mariusz30. Nie wiem co oznacza cyfra przy Twoim imieniu ale mam nadzieję ze to nie IQ. Różnica o której mówimy to 0.296 sek. Poza tym masz poważne problemy z pisownia jak widze. Tobie wiec zalecam powtórkę ze szkoły.

  • 15. seb_1746
    • 2012-10-12 12:18:27
    • *.166.255.10

    no to zapowiada się hu..nia i sezon pozamiatany

  • 16. pjc
    • 2012-10-12 12:37:14
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Kalor666 on odniósł się do czasu Vettela.

  • 17. Xevatiz
    • 2012-10-12 13:38:36
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Go go Seb po 3 tytuł xD

  • 18. Skoczek130
    • 2012-10-12 14:23:06
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    RB8 nareszcie jest szybkie na prostych i nie ma tak nerwowego tyłu, jak na początku sezonu. Perturbacje związane z zakazaniem słynnego dyfuzora mocno ich spowolniły, szczególnie w kwalifikacjach, ale teraz udało się to w miarę ogarnąć. Strzałem w dziesiątkę był rozwój DDRS i wprowadzenie. Kto wie, jak Lotus by się prezentował, gdyby wdrożyli swój system. Najwyraźniej jednak mają swoje powody, aby go nie użyć. Cóż, przed Ferdkiem stoi trudne zadanie, ale jego bolid wcale nie jest słaby. Mają świetne tempo w wyścigu i wcale nie są na straconej pozycji. Walka będzie zacięta. :))

  • 19. Kalor666
    • 2012-10-12 14:30:12
    • *.opera-mini.net

    Najwazniejsze ze do końca sezonu wciąż mistrzem moze byc kilku kierowców. Mam nawet przeczucie, ze losy tegorocznego tytułu rozstrzygną sie w ostatnim wyścigu. Ale beda emocje!

  • 20. pyrson
    • 2012-10-12 14:46:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Usunięty

  • 21. Nietoperz3
    • 2012-10-12 14:46:35
    • Blokada
    • *.opera-mini.net

    4. Też mam taką nadzieje

  • 22. mateomufc
    • 2012-10-12 15:41:54
    • *.trzebinia.mm.pl

    licze na dobry weekend red bula , zwyciesce upatruje w 3 kierowcachc : vettel hamilton alonso

  • 23. ForzaFerrari
    • 2012-10-12 17:59:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O Kaspersky do wygrania xd

  • 24. spin
    • 2012-10-12 18:26:30
    • *.240.248.29

    Czy Pirelli dobiera mieszanki na podstawie makrotekstury nwierzchni?

  • 25. Vettel fan
    • 2012-10-12 19:58:05
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    BRAWO RED BULLE!!! Bardzo się ciesze z tak dobrego treningu. Z tego co czytam wyniki nie zadowalają kierowców, ale mnie tak. Jutro będzie lepiej, dwa pierwsze pola startowe dla RBR. Odnosząc się do waszych wcześniejszych opinii to sami musicie przyznać że Sebastian umie jeździć. Może nie wszystkim podoba się jego osoba ale są gusta i guściki o których się nie dyskutuje. Końcówka sezonu bardzo emocjonująca i o to w tym sporcie chodzi. Red Bull od zawsze na zawsze. Pozdrowienia dla fanów RBR:***

  • 26. hamiltonmistrz
    • 2012-10-12 22:58:34
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    wierze w Hamiltona...

  • 27. radzix
    • 2012-10-12 23:23:39
    • *.bydgoszcz.vectranet.pl

    20@ gdybym położył się na ziemi i tak nie osiągnął bym poziomu twojej wypowiedzi jest tak niski :O) nie rozumiem kompletnie co miałeś na myśli pisząc to i czemu czepiasz się Alonso, który dwóch wyścigów nie ukończył...? Nie ja się zachowuje jak gówniarz tylko Vettel... poza tym po to są komentarze, żeby wyrazić własną opinie, mam do niej prawo jak każdy tutaj. Niemniej zdumiony jestem, że takie komentarze jak twój w ogóle się tutaj ukazują, ale to świadczy tylko o poziomie tego portalu.

  • 28. waldi1
    • 2012-10-12 23:29:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Vettel jak zwykle jak ma super samochód to jest najlepszy a jak go nie ma to kicha. Zaden z niego mistrz. Zdobyc mistrzostwo nie zawsze najlepszym bolidem to czyni mistrza a Vettel to przecietniak w stawce , majac bolid taki jak dostaje Seba wielu zostawiło by go daleko z tyłu.

  • 29. SvenVicky
    • 2012-10-13 00:03:47
    • *.play-internet.pl

    Oczywiście, Alonso wygrał - świetny kierowca, Hamilton wygra umiejętności, Raikkonen, nie zapomniał jak się jeździ, Button wiadomo klasa ktoś powie a Vettel - BOLID.
    Zapomniałem, że Ferrari czy MCL to bolidy, w których tylko herosi kierownicy mogą wygrywać a Red Bull to kosmos, w którym nawet Kubica by wygrał. Mało tego oczywiście, wygrałby wszystkie wyścigi bo od początku sezonu RBR jest ultra szybki, nawet w tym wyścigu gdy wygrał Rosberg z 30 sekundową przewagą... Wtedy także sądzisz @29 waldi że RBR było najszybsze i powinien mieć już tysiąc pkt przewagi?
    Widać, że niektórym ciężko jest docenić dwukrotnego (być może już trzykrotnego) mistrza świata? To czemu Webber nie wygrywa? Przecież też ma kosmiczny RBR, jest bardziej doświadczony, czemu on nie pokazuje tej formy co Seba?
    Przecież już był z tym zespołem wcześniej, a jednak to Vettel po przyjściu został V-ice mistrzem.
    Uważam, że Vettel a także Alonso to obecnie dwóch najlepszych kierowców.
    Mam także nadzieję, że jak w 2014 w Ferrari zasiądzie Vettel to co niektórzy zmienią do niego nastawienie.

  • 30. dexter
    • 2012-10-13 02:49:40
    • *.115.43.0

    Ten tor nie jest wcale taki latwy, ostatni pasaz jest dosc wymagajacy. No i ten prawy zakret przed zjazdem do boxow jest dosc krytycznym punktem, pokonuje sie go na pelnym gazie. Tam kierowca musi liczyc sie z tym , ze poprzedzajacy bolid moze nagle skrecic do boxow. Dzisiaj duzo kierowcow mialo problemy z zakretem nr. 1. Ciezko jest tam trafic w odpowiedni punkt hamowania.
    Widac bylo, ze tor na poczatku 2 treningu byl dosc brudny (slaby Grip), a kierowcy popelniali dosc duzo bledow. (jesli opona nie ma odpowiedniej temperatury, a kierowca sie troche pomyli, kolo przez moment sie zablokuje, wtedy taka opona natychmiast traci Grip, kierowca z latwoscia przestrzela Apex. Natomiast jesli opona posiada dobry Grip i sie zablokuje, to zawsze mozna jeszcze w miare dobrze pokonac zakret).
    Miekkie (zolte) opony przez ok. 7, 8 okrazen dosc stabilnie sie zachowywaly, choc jak wspomnialem - problemy z rozgrzaniem. (uzyskanie odpowiedniego okna temp.)
    Super - miekkie powinny byc z doswiadczenia zaleznie od bolidu 0,3-0,7 szybsze na rundzie. Interesujace zjawisko mozna bylo zauwazyc, ze super-miekka mieszanka potrzebuje wiele okrazen aby na niej optymalny czas wykrecic (tzn. w normalnym przypadku, ze gubi sie niepotrzebnie duzo czasu, wtedy byloby dobrze zoptymalizowac przygotowanie opony, setup, temperature opony, nawet wczesniej zalozyc koce rozgrzewajace, aby wczesniej uzyskac jej maksymalny punkt pracy).
    Bardzo waznym aspektem jest takze, kiedy taka opona uzyska opymalna temp. pracy. Jak dlugo wytrzymie, a przede wszystkim jak sie ona szybko zuzywa.
    Trzeba dokladnie przeanalizowac dwie mieszanki, jak beda sie takie opony w symulacji Quali i w symulacji wyscigu zachowywac? Interesujace jest takze, jak zachowuje sie zatankowany bolid w porownaniu do jednego okrazenia? Jaki kompromis wybrac bardziej pod Quali, czy bardziej pod wyscig? Jak beda sie opony zachowywac?
    Wszystko zalezy od bolidu, jeden dobrze spisuje sie z tymi samymi ustawieniami na Quali i na wyscig. Inny bolid nie.
    To jest pytanie, jaki Setup wybrac na Quali? Jaka strategie, znajac wytrzymalosc opon. Przewaznie tylnie opony zuzywaja sie szybciej, auto staje sie nadsterowne, tyl bolidu zaczyna sie slizgac, jesli teraz wybiore auto ustawione bardziej pod Quali, to mam ryzyko, ze opony zaczna sie szybciej zuzywac, wieksza nadsterownosc, w wyscigu bolid jest wolniejszy i zwieksza sie prawdopodobienstwo dodatkowego stopu.
    Dlatego tak wazne sa info. zbierane na temat poszczegolnych mieszanek opon.
    Zasadniczo ciezko jest na takim torze gdzie sa dlugie proste, szybkie i wolne zakrety dobrze wybrac wlasciwy setup. Zawsze to jest jakis kompromis

    W dzisiejszych czasach roznica miedzy pustym a zatankowanym bolidem wynosi 7 sek. Pare lat temu, kiedy jezdzilo sie nie tak mocno zatankowanym bolidem, oraz na oponach ktore wiecej wytrzymywaly, jazda bolidem F1 byla bardziej wymagajaca, ciezejsza.

    Choc Ferrari dostarczylo pare Updates na GP Korei, to w wiekszosci wieksze pakiety udoskonalen zespoly dopiero przygotowuja na GP Indii.
    Red Bull wyglada dosc dobrze. Przednie skrzydlo, wydech, podwojny DRS... funkcjonuja.
    McLaren jak zwykle, jesli chodzi o sam Pace prezentuje sie dobrze.


    Walka o tytul mistrza swiata zaczela sie na dobre. Zobaczymy, ktory z kierowcow (Vettel czy Alonso) bedzie mial na koncu przyslowiowy nos z przodu. Ja osobiscie, w tej walce widze mala przewage Sebastiana i trzymam za niego kciuki.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo