komentarze
  • 1. MarTum
    • 2012-08-09 14:04:40
    • *.adsl.inetia.pl

    Do dziś żałujesz ,że nie poszedłeś wtedy do Renault Panie Glock xD

  • 2. iopcio
    • 2012-08-09 15:57:02
    • *.cdma.centertel.pl

    1' Do Renault ? ha ha ha A kto go tam chciał ? Lopez ?
    Przeciez zespol w tamtym czasie mial juz zakontraktowanego Kubice i zdecydowanie szukal drugiego kierowcy z sakiewka dolarow aby przetrwac . kupa bzdur i tyle !!

  • 3. Skoczek130
    • 2012-08-09 16:41:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Glock poszedł do Marussi, gdyż chciał za wszelką cenę zostac w F1. Obaj z Trullim zmarnowali potencjał TF109 i te kilka podiów nie zrobi różnicy. Teraz wychodzi, ile jest wart. Dodatkowo dochodzi znużenie. Nie ma absolutnych szans na kontrakt z innym zespołem. Po 2014 roku na bank zniknie z F1, bo Marussii stanie się nieprzydatny. ;)

  • 4. david9
    • 2012-08-09 18:26:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Niestety kariera Glocka stanęła w martwym punkcie. Jakoś ie specjalnie go żałuje jest wielu lepszych kierowców. W toyocie w kwalifikacjach regularnie dostawał baty od Trullego a i w klasyfikacji punktowej z nim przegrywał. Jak dla mnie Glock to jedno z rozczarowań mistrzów GP2 przechodzących do F1. Taki średniak z przebłyskami dobry na kierowcę numer 2 ale jako lider kiepski.

  • 5. fanAlonso=pziom
    • 2012-08-09 18:27:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    szkoda timo do wiliamsa by sie przydal

  • 6. Marti
    • 2012-08-09 20:32:07
    • *.adsl.inetia.pl

    Osobiście bardzo lubię Glocka. Nie jest jakimś wybitnym kierowcą, ale kiepskim też nie. W odpowiednim bolidzie potrafi solidnie punktować, a nawet zdobyć podium, co udowodnił w Toyocie. (Dlatego nie zgadzam się z opinią @3. Skoczek130 wg której zaszkodził temu zespołowi, zresztą Trulli też nie).
    W Marussi Timo się marnuje, szkoda że trafił do tak beznadziejnego teamu.

    Tak sobie myślę jak by sie sprawdził w Ferrari jako numer 2 obok Alonso, pewnie lepiej od obecnego Massy...

  • 7. etos
    • 2012-08-09 21:08:54
    • *.ip.telfort.nl

    no i po karierze

  • 8. narya
    • 2012-08-09 22:57:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Heikki potrafił się wybić w słabym zespole. Timo w tym czasie nie pokazał absolutnie nic, zero woli walki.
    Na lepszy zespół nie zasługuje.

  • 9. Skoczek130
    • 2012-08-10 02:31:45
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Marti - ja nie napisałem, że szkodzi tej ekipie. Po prostu zbytnio jej nie pomaga w rozwoju. Marussia stoi w miejscu, a Niemiec jeździ bez błysku, bez chęci. Jest już wiekowy, a w 2014 roku będzie miał 32 lata. Biorąc pod uwagę fakt, iż nikt go nie weźmie, lepiej będzie przejśc do innej serii, w której będzie mógł o coś powalczyc. W Toyocie dawał sobie jakoś radę - kilka wyścigów miał na prawdę dobrych. Ale teraz to typowy zawalidroga i pomijam już fakt, iż jeździ szrotem. pzdr ;)

  • 10. LeX IcoN
    • 2012-08-10 10:29:35
    • *.lupus.net.pl

    Czekam na dzień, w którym w F1 będzie max 2 niemców

  • 11. Gosu
    • 2012-08-10 15:26:16
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Timo spanikował w decydującym momencie. Teraz po dwóch nieudanych sezonach i mizernych szansach na zmianę zespołu, wiedząc czym mu przyszło jeździć nie może się odnaleźć. Obawiam się, że to będzie początek końca jego kariery w F1.

  • 12. 6q47
    • 2012-08-10 16:00:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    trudno tak z marszu porównać Glocka z innymi kierowcami startującymi w zespole Toyoty.
    Sezon 2002 - duet Salo/McNish zdobywa 2pkt.
    Sezon 2003 - duet Panis/da Matta zdobywa 16pkt.
    Sezon 2004 - piloci da Matta/Panis/Zonta/Trulli zdobywają 9pkt.
    Sezon 2005 - piloci Trulli/Schumacher/Zonta zdobywają 88pkt.
    Sezon 2006 - piloci Schumacher/Trulli zdobywają 35pkt. (Ralf 20, Jarno 15)
    Sezon 2007 - piloci Schumacher/Trulli zdobywają 13pkt (Jarno 8, Ralf 5)
    Sezon 2008 - piloci Glock/Trulli zdobywają 56pkt (Jarno 30, Timo 25)
    Sezon 2009 - piloci Trulli/Glock/Kobayashi zdobywają 60pkt (Jarno 33, Timo 24, Kamui 3)
    Niestety, potężny budżet nie był w stanie zapewnić "godnej" pozycji każdego z wymienionych pilotów pomimo zdobycia od czasu do czasu "silnych" punktów.

    @Ananas świenie robił zestawienia (bardziej czytelnie)... ale jakoś ostatnio nie widzę Go na Zonce, więc pozwoliłem sobie na "to coś" :)...

  • 13. beret
    • 2012-08-10 19:02:06
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    ...no i chwala Ci za to.

  • 14. LubięSutila
    • 2012-08-11 09:25:38
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No dobrze, ale to że w sezonie '09 zdobyli tylko o 4 punkty więcej niż w '08 to wielka ich porażka. W '09 mieli samochód zdolny rywalizować nawet z Brawnem (udowodnili to np. w Bahrajnie), z lepszymi kierowcami luźno pokonywaliby Ferrari i McL, a może nawet RBR, więc 60 pkt przy 56 w sezonie '08 to nie jest zbyt dobry wynik, zwłaszcza, że w sezonie '08 byli 5-6 siłą w stawce, a w sezonie '09 2-3 .

  • 15. Marti
    • 2012-08-12 22:34:47
    • *.adsl.inetia.pl

    9. Skoczek130

    Napisałeś, że Glock wraz z Trullim zmarnowali potencjał bolidu Toyoty, czyli wg mnie jeśli ktoś komuś coś zmarnował, oznacza to, że nie przyniósł korzyści, tylko straty.
    Z jakim błyskiem można jeździć w tak kiepskim zespole jak Marussia? Z czasem nadejdzie taki moment, że nawet nie wiem jak cierpliwemu nerwy puszczą w takim teamie. Piszesz o Glocku tak jak by był kierowcą pokroju Senny lub Maldonado, a tak przecież nie jest.
    Źle się stało, że przeszedł wtedy do Marussi (znaczy do ówczesnego Virgin), teraz nie ma już szans dostac się do lepszego i bardziej perspektywicznego teamu.
    od-pzdr ;)

  • 16. Skoczek130
    • 2012-08-13 13:57:46
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Marti - oczywiście, że nie jest pokroju Maldonado. Wenezuelczyk jest o wiele lepszy. :) Mamy różne zdanie na temat tych zawodników. Raczej się w tej kwestii nie zgodzimy. Ja uważam, że Glock nie spełnia roli lidera Marussi - ale z drugiej strony ma prawo czuc się znużony. Ale jeżeli tak jest, to po co chce ciągnąc karierę w F1, skoro mógłby gdzieś indziej jeździc z sukcesem. Pzdr :))

  • 17. Skoczek130
    • 2012-08-13 13:58:54
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    P.S. A to, że zmarnowali potencjał boldu Toyoty, to fakt. Ta maszyna była na prawdę dobra, zwłaszcza w pierwszej połowie sezonu. Niestety nie zawsze to wykorzystywali.

  • 18. Marti
    • 2012-08-13 20:00:58
    • *.244.150.3

    16. Skoczek130 - skoro sobie jaja robisz, zamykam temat :)

  • 19. Skoczek130
    • 2012-08-14 00:17:21
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @Marti - nie robię sobie jaj. Po prostu Pastora uważam za lepszego drivera od Glocka. Niemiec miał przebłyski w Toyocie, ale nie były to stałe wyniki. Pokazał klasę np. na Węgrzech i w Singapurze, a np. w Australii ją rozbijał. Poza tym dwukrotnie przegrał z Trullim, który z każdym sezonem po prostu był słabszy. Teraz w Marussi zbytnio się nie popisuje na tle Pica, a powinien go regularnie pokonywac i wyznaczac możliwości bolidu. A ja już napisałem - sam wybrał starty w Marussi i przedłużył z nimi kontrakt - tzn., że chciał z nimi coś tworzyc. A po co to zrobił, skoro narzeka?? Nie uważam, by był zawodnikiem, który pociągnie ekipę do góry. Dobry rzemieślnik, jak np. jego rodak Heidfeld. Pzdr ;)

  • 20. krzysiek000
    • 2012-08-14 21:05:49
    • *.debica231.tnp.pl

    9. Skoczek130
    No właśnie, jeździ szrotem. Tam właściwie nikt nie byłby w stanie jeździć z błyskiem, a porównywać się może jedynie z partnerem z zespołu, czy z HRT i to już tylko z przymrużeniem oka. To prawda, Heikki się jakoś pokazuje z dobrej strony w Lotusie/Caterhamie, ale głównie dlatego, że ma bolid lepszy od pozostałych dwóch zespołów, a za partnera ma Pietrowa.

  • 21. Skoczek130
    • 2012-08-18 11:05:52
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @krzysiek000 - nie doceniasz Witalija, który spuszczał lanie w qualu Heidfeldowi. Robiłby to samo z Glockiem. Niemiec zaczyna regularnie obrywać od Pic, popełnia masę błędów. Timo nie spełnia swojej funkcji moim zdaniem. Po co ciągnąć dalej karierę w F1, skoro nie ma szans na lepszy zespół. A jak ma jeździć bez chęci, to nie ma to sensu. ;)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo