komentarze
  • 1. rumburak
    • 2012-04-18 09:50:57
    • *.dynamic.chello.pl

    Bardzo dobrze że zmiany uderzyły w RBR bo już rzygać mi się chciało od ciągłych zwycięstw Vettela:)

  • 2. zu7
    • 2012-04-18 10:09:04
    • *.51.59.2

    A może bolid nie jest taki zły tylko kierowcy nie dają rady?

  • 3. atomic
    • 2012-04-18 10:29:36
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    przyznał się do winy elastyczne go skrzydła -to dobrze
    cd celowości czegokolwiek:celowa darowalii wam ruchome przednie skrzydło więc skąd ten placz.czyżby paluch dalej nie mył rąk po wyjściu z kibla?

  • 4. radzix
    • 2012-04-18 10:42:35
    • *.ip.netia.com.pl

    Przecież oglądalność i popularność by spadła za chwile, to było celowe działanie, czyż nie pięknie oglądało się 3 pierwsze wyścigi obecnego sezonu? :D a wszystko to kasa, kasa, kasa :O))))

  • 5. Voight
    • 2012-04-18 10:45:32
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Przecież dokładnie tak samo było w 2005 kiedy to skończyła się dominacja Ferrari. Jeżeli wygrywa się prawie wszystkie kwalifikacje w sezonie to trzeba mieć świadomość, że FIA prędzej czy później zainterweniuje.

  • 6. adazn
    • 2012-04-18 10:50:03
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Natomiast mnie rzygać się chciało jak Borowczyk mówił o geniuszu Newey'a, czy Browna. Okazało się, że są to utalentowani ludzie, a nie zaraz geniusze!

  • 7. wist13
    • 2012-04-18 10:58:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Marko ma duzo racji.

  • 8. Grzesiek 12.
    • 2012-04-18 11:02:57
    • *.cdma.centertel.pl

    Biedny Marko :D

  • 9. Adler
    • 2012-04-18 11:22:18
    • *.123.221.142.gl.digi.pl

    Niestety FIA ciągle uderza w zespoły z lepszymi pomysłami. Od lat ogranicza innowacje i pomysłowość wprowadzając w kolejnych latach nowe przepisy. Niestety działają wybiórczo. Na przykład pomysł Mercedesa został przepuszczony, a gdy Lotus rok temu chciał zastosować reaktywne zawieszenie to zaraz został on zakazany przez FIA.

  • 10. jeremi2
    • 2012-04-18 11:29:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Po co ten publiczny płacz? Każdy ma takie same szanse, i w tym sezonie i w sezonach poprzednich! Trzeba tylko cwanie i nowacyjnie przystosować myśl techniczną z aktualnymi przepisami jak to robi w tym sezonie merc i zamiast płaczu będzie radość, czyżby krótka pamięć panie Marko? A poza tym jest też jak pisze radzix.

  • 11. Haziaj
    • 2012-04-18 12:36:08
    • *.ibd.gtsenergis.pl

    Jak to kiedyś Mike Gascoyne powiedział: "Zapomnij o kierowcy, większość to aerodynamika". Albo jak mechanik, który obsługiwał Sennę w McLarenie stwierdził, że owszem zgrana ekipa itp. się liczy jednak silnik mocniejszy o 100 KM zrobił swoje.

    I faktycznie są teraz w głębokiej d.... z racji tego, że nie mają "dmuchania". I tak w kółko, zabawa w kotka i myszkę ;-) Ale przynajmniej widowisko ciekawsze.

  • 12. madryl
    • 2012-04-18 12:36:58
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Adler, z jednej strony może nie podobać się wybiórczość zakazów FIA ale z drugiej wszystkie te zmiany i ograniczenia zmuszają zespoły do ciągłego kombinowania co czasem owocuje jakimiś fajnymi wynalazkami.
    Swoją drogą pan Marko - jeśli rzeczywiście powiedział o obostrzeniu testów dot. przedniego skrzydła - podłożył się niesamowicie. Wszyscy i tak dawno podejrzewali jaka jest prawda, ale co innego podejrzewać a co innego wiedzieć - powoduje to pewien niesmak.

  • 13. Skoczek130
    • 2012-04-18 13:47:30
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Choć nie przepadam za tym typem, to rację mu trzeba przyznać. Tak jak kiedyś z Ferrari, tak teraz z RBR, trzeba było ukrócić dominację. Z drugiej strony pozwoliło to na ściśnięcie stawki. Patrząc obiektywnie, była to dobra decyzja, która pozytywnie wpłynęła na F1.

  • 14. luca motorsport
    • 2012-04-18 14:20:25
    • *.198.9.95

    Marko ma racje, ale taki dobry team jak Red Bull powinien byc w stanie sie przystosowac do nowych przepisow, druga sprawa jest ze Vettel nie radzi sobie z nowa maszyna a Webber nigdy jakims rewelacyjnym kierowca nie byl

  • 15. norbertinho
    • 2012-04-18 15:48:59
    • *.xdsl.centertel.pl

    Okey, ukrócili Red Bulla i zrównali stawke, ale FIA zabija ducha Formuly 1, w tej chwili inżynierowie w fabrykach sa zbędni, bo nie trzeba juz miec kreatywnych projektantów, wystarczą komputery, które wyliczą wszystko tak aby sie zgadząło z regulaminem. To smutne

  • 16. Jahar
    • 2012-04-18 16:48:23
    • *.opera-mini.net

    Żadnej rewelacji nie odkrył. Od dawna wiadomo, że jeden zespół nie może zbyt długo dominować ale od tego są inżynierowie by przeciwstawić się ograniczeniom, które mają w nich uderzyć. Swoją drogą Red Bull nie posiada najlepszego składu kierowców i to też ma znaczenie.

  • 17. Gosu
    • 2012-04-18 17:26:57
    • *.adsl.inetia.pl

    Głupie tłumaczenie Pana Marko. Przecież wszyscy dmuchali i wszystkim zakazali. RBR wyciągał najwiecej dlatego taki płacz.

  • 18. RoyalFlesh F1
    • 2012-04-18 18:02:53
    • *.205.238.142

    17. Gosu
    Nie wiem czy głupie bo ma racje. Najlepiej rozwineli tą technologie. Druga sprawa jak tu już ktoś wcześniej napisał przyznał się do uginającego skrzydła.

  • 19. soton
    • 2012-04-18 19:19:04
    • *.as13285.net

    Skoro sie juz do skrzydla przyznal, to musialo go faktycznie zabolec. Z drugiej strony teraz trudniej (czyt. zrobilo sie ciekawiej) obstawiac. Wygrac teraz moze kazdy, co Rosberg dobitnie ostatnio pokazal.

  • 20. waldi1
    • 2012-04-18 19:26:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    "przepisy celowo uderzyły w Red Bulla"-śmieszne, przecież przepisy zawsze coś ograniczają, raz bardziej dotkną RBR a drugim razem Mclarena lub Ferrari. Pozatym RBR i tak naginał zeszłoroczne przepisy na ile było to możliwe. Takie jest zycie i trzeba sobie radzić więc niech nie płaczą tylko się wezmą do roboty.

  • 21. sintesi
    • 2012-04-18 20:08:50
    • *.adsl.inetia.pl

    Helmut :) Don't cry :)

  • 22. xeoteam
    • 2012-04-18 20:12:04
    • *.rev.pro-internet.pl

    A o ustawieniach zbieżności kół to zapomniał ? jak ryzykował rozwalenie bolidów gdy Newey wymyślił, że przekroczymy 4 stopnie? teraz kierowca RBR musi pokazać klasę mistrza , jak na razie d..a zbita, jakoś nie zaklasował tym mistrzostwem (przez co Ilony mniej w komentarzach ;) ) nawet Alo wygrał jeden wyścig tym szrotopedem.

  • 23. devious
    • 2012-04-18 23:18:07
    • *.jelonki.robbo.pl

    oszust płacze, że nie może już oszukiwać :)

    ojej jak mi z tego powodu przykro panie Marko :D

  • 24. Kalor666
    • 2012-04-19 00:11:09
    • *.40.71.1.threembb.co.uk

    płaczki i tyle, on i Vettel drugi ;-)

  • 25. Xellos
    • 2012-04-19 07:33:32
    • *.adsl.inetia.pl

    coś w tym jest, Vettel płacze podobnie, i jeszcze to przyznanie się do przedniego skrzydła...

  • 26. drakmen
    • 2012-04-19 08:43:33
    • *.dynamic.chello.pl

    18.
    Może i najlepiej, ale trzeba wziąć pod uwagę to, że to oni zaczęli to rozwijać, a Vettel barzo dobrze dmuchanie wykorzystywał i tylko dlatego RedBull zdobył mistrzostwo dwukrotnie. Spójrzcie na Webbera on nie umiał niestety wykorzystać w 100% tego systemu, dlatego przegrywał z Vettelm. Co do geniusza Neweya, tylko i wyłącznie dmuchany dyfuzor dał mu taką sławę, tylko, a może aż, dzięki niemu mógł wygrywać, teraz jak widać nic nowego i innowacyjnego nie wymyślił.

  • 27. andi77
    • 2012-04-19 09:01:08
    • *.4-3.cable.virginmedia.com

    Skoro Newey jest taki dobry to czemu nie poradził sobie ze skonstruowaniem kolejnego zwycięskiego bolidu ? Po drugie to co powiedział Marko jest nad wyraz bezczelne i bardzo dobrze że przepisy zmieniają się z roku na rok.

  • 28. Gosu
    • 2012-04-19 10:00:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    18. RoyalFlesh F1 kolega 20. waldi1 łądnie wszystko ujął. Nie będę powielał ;)

  • 29. Gosu
    • 2012-04-19 10:01:50
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    *ładnie - edycji chcemy ! ;D

  • 30. blackF1
    • 2012-04-19 18:04:34
    • *.191.147.121

    bardzo dobrze że wprowadzili te zmiany... jak patrzyłem na Vettela z tym paluchem w górze to odechciewało mi się oglądać F1... a teraz - wychodzi prawdziwy "talent" Vettela, co do Neweya nic nie mam bo on od już przez 20 lat robi bardzo dobre bolidy, jak np. Wiliams z 1996 roku... a to co mówi Marko świadczy tylko o tym że nie umie przegrywać

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo